* *
Pontos idő: 2017.11.21. 04:46

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 198 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.02. 22:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5310
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1652 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
cetabraham írta:
Sziasztok! Külön kuplungos témát nem láttam. A kérdésem az lenne, hogy egy 1996os 523i-n kuplungszettet cseréltettem. És most csere után, tövig benyomott kuplung mellett is nagyon nehéz sebességbe rakni. Ez normális?

Vissza lett állítva a szerkezet?

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.03. 02:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5394
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1138 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Gallaca írta:
cetabraham írta:
Sziasztok! Külön kuplungos témát nem láttam. A kérdésem az lenne, hogy egy 1996os 523i-n kuplungszettet cseréltettem. És most csere után, tövig benyomott kuplung mellett is nagyon nehéz sebességbe rakni. Ez normális?

Vissza lett állítva a szerkezet?

Elvileg szettet cserélt. Újnál 0-ról indul az ernyő ha jól tudom. Szerintem amúgy kuplung-hidraulika levegő, de jó lenne több infó.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.03. 09:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.26. 00:00
Hozzászólások: 106
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Gallaca írta:
cetabraham írta:
Sziasztok! Külön kuplungos témát nem láttam. A kérdésem az lenne, hogy egy 1996os 523i-n kuplungszettet cseréltettem. És most csere után, tövig benyomott kuplung mellett is nagyon nehéz sebességbe rakni. Ez normális?

Vissza lett állítva a szerkezet?

Elvileg szettet cserélt. Újnál 0-ról indul az ernyő ha jól tudom. Szerintem amúgy kuplung-hidraulika levegő, de jó lenne több infó.


Több infót nehéz adnom. Igazából komplett kuplung szett lett cserélve a kocsin, most nagyon nehezen megy be a sebességbe. De ha berakom sebességbe, a kocsi nem akar elindulni, és nem ránt. Szóval a kuplung elvileg szétkapcsol. Érzésre kb olyan 1cm felengedés után kezd indulni. Köszönöm szépen az eddigi segítséget és tanácsot. Holnap délelőtt ránézünk a szerelővel. Ha okosabb lettem, sőt esetleg megvan a pontos oka akkor írok hátha más is belefut egyszer egy ilyen hibába :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.03. 20:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5616
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1400 alkalommal
Kapott köszik: 1347 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Az új kuplungszerkezeten van egy S alakú rögzítő, amit a szerkezet felcsavarozása után kell kivenni. Ha előtte "elcsattintották" akkor lőttek az előfeszítésnek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.03. 21:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5394
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1138 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
kzolee írta:
Az új kuplungszerkezeten van egy S alakú rögzítő, amit a szerkezet felcsavarozása után kell kivenni. Ha előtte "elcsattintották" akkor lőttek az előfeszítésnek.

Igen! Erre a műhibára nem gondoltam. A részletesebb hibaleírás után ez a valószínűbb, mert levegős hidraulikánál nem marad kiemelt állapotban a kuplung.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.04. 10:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.26. 00:00
Hozzászólások: 106
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát uraim nem tudom mi volt a gond. De a kocsi állt egy éjjelt a garázsba és reggelre már normálisan ment minden. Ezt hívják csodának? :D Azért ma még le lett cserélve az olaj, és légtelenítettük is. Most minden tökéletes.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.08. 09:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.27. 18:29
Hozzászólások: 27
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Tegnap este nagy ügyesen "lépve a féket+gáz" sikerált egy kis gumi füstöt elérni(egyszer.... :( )
a második ilyen próbálkozásnál csak a kuplung szag jött, meg a fordulat ment fel,azóta ha engedem fel a kuplungot belerángat a kocsi.utána gurul normálisan,meg nagy gázra sem csúszik meg a kuplung,
Szerintetek a kuplungot,vagy a kettőstömegűt tettem tönkre????
525D 01' es kézi váltós

üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.08. 09:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csabi525tds írta:
Sziasztok!
Tegnap este nagy ügyesen "lépve a féket+gáz" sikerált egy kis gumi füstöt elérni(egyszer.... :( )
a második ilyen próbálkozásnál csak a kuplung szag jött, meg a fordulat ment fel,azóta ha engedem fel a kuplungot belerángat a kocsi.utána gurul normálisan,meg nagy gázra sem csúszik meg a kuplung,
Szerintetek a kuplungot,vagy a kettőstömegűt tettem tönkre????
525D 01' es kézi váltós

üdv.


Elég valószinű,hogy a tárcsának és a szerkezetnek feladtad az utolsó kenetet...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.08. 13:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5394
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1138 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
csabi525tds írta:
Sziasztok!
Tegnap este nagy ügyesen "lépve a féket+gáz" sikerált egy kis gumi füstöt elérni(egyszer.... :( )
a második ilyen próbálkozásnál csak a kuplung szag jött, meg a fordulat ment fel,azóta ha engedem fel a kuplungot belerángat a kocsi.utána gurul normálisan,meg nagy gázra sem csúszik meg a kuplung,
Szerintetek a kuplungot,vagy a kettőstömegűt tettem tönkre????
525D 01' es kézi váltós

üdv.

Biztosan megégetted a tárcsa felületét. Csak az a kérdés, hogy milyen mélységben. Ha szerencséd van, akkor idővel lekopik (offnál jártam így) és mondjuk 10.000 km múlva megszűnik a rázkódás indulásnál. Ha mélyebb rétegben megsült a ferrodol, akkor sajnos minimum egy tárcsa felújítás/csere, de új szett is lehet.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.08. 14:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 259
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 50 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csabi525tds írta:
Sziasztok!
Tegnap este nagy ügyesen "lépve a féket+gáz" sikerált egy kis gumi füstöt elérni(egyszer.... :( )
a második ilyen próbálkozásnál csak a kuplung szag jött, meg a fordulat ment fel,azóta ha engedem fel a kuplungot belerángat a kocsi.utána gurul normálisan,meg nagy gázra sem csúszik meg a kuplung,
Szerintetek a kuplungot,vagy a kettőstömegűt tettem tönkre????
525D 01' es kézi váltós

üdv.

Szerintem egy ilyen mutatvány nem éri meg a bekerülési költséget ha nem játszós autóval csinálják.
Vagy a gumi+fék+hajtáslánc köszöni meg vagy a kuplung és környéke.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.08. 21:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5616
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1400 alkalommal
Kapott köszik: 1347 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
hamoriarpi írta:
csabi525tds írta:
Sziasztok!
Tegnap este nagy ügyesen "lépve a féket+gáz" sikerált egy kis gumi füstöt elérni

Ha szerencséd van, akkor idővel lekopik (offnál jártam így)


Elképzeltem Árpit gumit égetni... :lol:



Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: jlaci74
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.09. 09:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
kzolee írta:
hamoriarpi írta:
csabi525tds írta:
Sziasztok!
Tegnap este nagy ügyesen "lépve a féket+gáz" sikerált egy kis gumi füstöt elérni

Ha szerencséd van, akkor idővel lekopik (offnál jártam így)


Elképzeltem Árpit gumit égetni... :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=w4EngJtPuSI


Ő is volt fiatal... :facepalm: :mrgreen:

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.09. 11:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2164
Tartózkodási hely: 1094Budapest-2440 Százhalombatta
Adott köszi: 482 alkalommal
Kapott köszik: 483 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:
kzolee írta:
hamoriarpi írta:
csabi525tds írta:
Sziasztok!
Tegnap este nagy ügyesen "lépve a féket+gáz" sikerált egy kis gumi füstöt elérni

Ha szerencséd van, akkor idővel lekopik (offnál jártam így)


Elképzeltem Árpit gumit égetni... :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=w4EngJtPuSI


Ő is volt fiatal... :facepalm: :mrgreen:

Még "az" is :)

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.14. 17:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.26. 00:00
Hozzászólások: 106
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Urak!? Találtam egy ilyen hozzászólást valamelyik oldalon. Valaki találkozott már ilyen jelenséggel, vagy pontosan tudja hogy ez tényleg okozhat e még rángatást kuplungcsere után? Vagy esetleg az öregedő váltótartó bakok? Másolom amit találtam.

- a kéttömegű lendkeréken több dolog is elromolhat (szokott is, ha ritkán is), de javaslom ne azzal kezd. Én több, mint fél évet szívtam a problémával, cseréltem komplett kuplungot, lendkereket, váltótartó bakokat, leszedettem a kuplung főhengert és munkahengert, stb, mire fél év után is változatlanul fennállt a probléma. Újabb (738.) konzultáció alkalmával az összes rendelkezésre álló szakit egyszerre küldtem le az aknába, megegyeztek, hogy ez akkor a kuplung lesz mégis...de az új. Nem baj garanciában cserélik.
Ki is cserélték és ennek folyamán került szem elé egy alkatrész, amelynek a feje le volt kopva elég rendesen és ezért a kinyomó villa nem központosan nyomta a kiemelő csapágyat ami miatt a kuplung elugrált a lendkeréken csúsztatáskor. Ettől rángatott... azóta makulátlan (kopp-kopp), olyan mint a kezesbárány, ahogy az meg van írva.

A képen a 6-os számú kis p.csről van szó.

Linken a kép.: http://forum.index.hu/Article/viewArtic ... openwith=1


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.14. 18:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5616
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1400 alkalommal
Kapott köszik: 1347 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Nagyon sokat kell kuplungolni, hogy az elkopjon. Cápáknál láttam már ilyet, de azok már nyilván túl vannak az első 800 ezren. Egy kicsit másképp is emel ki a kuplung olyankor, csökken az erőkar... Ettől függetlenül előfordulhat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.14. 18:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Én is találkoztam hasonló problémával off típusnál...
Gyakorlatilag ha a kinyomó villa bármely okból félre nyomja a szerkezetet akkor az kiemelés-zárás alatt nem egyenletesen fekszik fel a tárcsára ,
így be tud rángatni ...
A váltótartót kizárnám ennél a hibajelenségnél...

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: muhaati
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.14. 18:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.26. 00:00
Hozzászólások: 106
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:
Én is találkoztam hasonló problémával off típusnál...
Gyakorlatilag ha a kinyomó villa bármely okból félre nyomja a szerkezetet akkor az kiemelés-zárás alatt nem egyenletesen fekszik fel a tárcsára ,
így be tud rángatni ...
A váltótartót kizárnám ennél a hibajelenségnél...


És ezt lehet valahogy ellenőrizni? :/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.14. 23:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
cetabraham írta:
jlaci74 írta:
Én is találkoztam hasonló problémával off típusnál...
Gyakorlatilag ha a kinyomó villa bármely okból félre nyomja a szerkezetet akkor az kiemelés-zárás alatt nem egyenletesen fekszik fel a tárcsára ,
így be tud rángatni ...
A váltótartót kizárnám ennél a hibajelenségnél...


És ezt lehet valahogy ellenőrizni? :/


Szemrevételezéssel.
Ha valami kopott , félrekopott az látszik , nyoma van ...

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.14. 23:35 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cetabraham írta:
jlaci74 írta:
Én is találkoztam hasonló problémával off típusnál...
Gyakorlatilag ha a kinyomó villa bármely okból félre nyomja a szerkezetet akkor az kiemelés-zárás alatt nem egyenletesen fekszik fel a tárcsára ,
így be tud rángatni ...
A váltótartót kizárnám ennél a hibajelenségnél...


És ezt lehet valahogy ellenőrizni? :/


Szerintem talán úgy lehetne, de csak is akkor, ha új a kuplung szett, ha a gyári kuplungtárcsa kopásmérőt berakják a kuplung munkahenger helyére. Amennyiben kopást mutat az új szettel valószínűleg kopott lehet az alkatrész. Nem tudom működhet e, szerintem nem kizárt és akkor nem kell levenni a váltót.

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.15. 07:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.26. 00:00
Hozzászólások: 106
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw750i írta:
cetabraham írta:
jlaci74 írta:
Én is találkoztam hasonló problémával off típusnál...
Gyakorlatilag ha a kinyomó villa bármely okból félre nyomja a szerkezetet akkor az kiemelés-zárás alatt nem egyenletesen fekszik fel a tárcsára ,
így be tud rángatni ...
A váltótartót kizárnám ennél a hibajelenségnél...


És ezt lehet valahogy ellenőrizni? :/


Szerintem talán úgy lehetne, de csak is akkor, ha új a kuplung szett, ha a gyári kuplungtárcsa kopásmérőt berakják a kuplung munkahenger helyére. Amennyiben kopást mutat az új szettel valószínűleg kopott lehet az alkatrész. Nem tudom működhet e, szerintem nem kizárt és akkor nem kell levenni a váltót.

Kép


Köszönöm mindenkinek a tippeket :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 198 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator