* *
Pontos idő: 2024.04.16. 21:12

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 213 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.12. 21:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
bmw520ds írta:
Valaki utána tud járni annak, hogy egy hatsebességes váltót hogyan lehet egy öt sebességes helyett felrakni?
Ugye a motor ugyan az mint a 3er-ben.


Az E39-ben ugyanaz a CR blokk van mint az E46 150 lovasa,csak butítva?


Nem, az e39 még adagolós. E46-ban is van ugyanilyen 136 lovas.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.12. 21:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
barbrady írta:
Padre540 írta:
bmw520ds írta:
Valaki utána tud járni annak, hogy egy hatsebességes váltót hogyan lehet egy öt sebességes helyett felrakni?
Ugye a motor ugyan az mint a 3er-ben.


Az E39-ben ugyanaz a CR blokk van mint az E46 150 lovasa,csak butítva?


Nem, az e39 még adagolós. E46-ban is van ugyanilyen 136 lovas.


Gabi! Nincs lehetetlen csak tehetetlen !
A 6-os váltó fizikailag is hosszabb, úgyhogy másik kardán és kulissza is kell valószínűleg.
Ha nem stimmel a motorblokkhoz csatlakozás akkor egyszerűen le szokták vágni az eredeti harang elejét és áthegesztik az új váltóra. Neked Turboá-ék nincsenek messze ( Soltvadkert ) , biztosan megoldják. Esetleg Powered Ákos ( Baksa ) , ő is csinált már ilyet, igaz benzines váltón, de itt nem az a lényeg.

Kép
Kép

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: bmw520ds
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.12. 22:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
bmw520ds írta:
Valaki utána tud járni annak, hogy egy hatsebességes váltót hogyan lehet egy öt sebességes helyett felrakni?
Ugye a motor ugyan az mint a 3er-ben.


Az E39-ben ugyanaz a CR blokk van mint az E46 150 lovasa,csak butítva?

Az E39 közvetlen befecskendezéses. A CR a hármasnál a továbbfejlesztett változat. Mivel 2000 évben volt E39-nél a Face Lift és ezzel párhuzamosan pár motor nyugdíjba ment, míg helyüket átvették az újak, nem állt érdekükbe belerakni a CR négyhengerest, mikor a hármasnál váltás történt. De ez csak az én véleményem.
204d1 barátom elmondta hogyan lehet átalakítani. Eldöntöttem, nem lesz...

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.12. 22:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:
barbrady írta:
Padre540 írta:
bmw520ds írta:
Valaki utána tud járni annak, hogy egy hatsebességes váltót hogyan lehet egy öt sebességes helyett felrakni?
Ugye a motor ugyan az mint a 3er-ben.


Az E39-ben ugyanaz a CR blokk van mint az E46 150 lovasa,csak butítva?


Nem, az e39 még adagolós. E46-ban is van ugyanilyen 136 lovas.


Gabi! Nincs lehetetlen csak tehetetlen !
A 6-os váltó fizikailag is hosszabb, úgyhogy másik kardán és kulissza is kell valószínűleg.
Ha nem stimmel a motorblokkhoz csatlakozás akkor egyszerűen le szokták vágni az eredeti harang elejét és áthegesztik az új váltóra. Neked Turboá-ék nincsenek messze ( Soltvadkert ) , biztosan megoldják. Esetleg Powered Ákos ( Baksa ) , ő is csinált már ilyet, igaz benzines váltón, de itt nem az a lényeg.

Kép
Kép

Ott kezdődik hogy kéttömegű és kuplungszerkezet csere...Na ez kidobott pénz számomra mivel ebben a szekérben ez még bejáratós! :mrgreen: Miki tudásával nem szeretnék visszaélni, sok apró de annál fontosabb átalakításra volna szükség, akkor meg már egy 30d motor manual váltóval sokkal olcsóbb volna, de felesleges is egyben...
De köszönöm a tippet!

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.12. 22:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
bmw520ds írta:
jlaci74 írta:
barbrady írta:
Padre540 írta:
bmw520ds írta:
Valaki utána tud járni annak, hogy egy hatsebességes váltót hogyan lehet egy öt sebességes helyett felrakni?
Ugye a motor ugyan az mint a 3er-ben.


Az E39-ben ugyanaz a CR blokk van mint az E46 150 lovasa,csak butítva?


Nem, az e39 még adagolós. E46-ban is van ugyanilyen 136 lovas.


Gabi! Nincs lehetetlen csak tehetetlen !
A 6-os váltó fizikailag is hosszabb, úgyhogy másik kardán és kulissza is kell valószínűleg.
Ha nem stimmel a motorblokkhoz csatlakozás akkor egyszerűen le szokták vágni az eredeti harang elejét és áthegesztik az új váltóra. Neked Turboá-ék nincsenek messze ( Soltvadkert ) , biztosan megoldják. Esetleg Powered Ákos ( Baksa ) , ő is csinált már ilyet, igaz benzines váltón, de itt nem az a lényeg.

http://i.ebayimg.com/t/BMW-E39-E46-Getr ... ~60_35.JPG
http://up.picr.de/12021602kj.jpg

Ott kezdődik hogy kéttömegű és kuplungszerkezet csere...Na ez kidobott pénz számomra mivel ebben a szekérben ez még bejáratós! :mrgreen: Miki tudásával nem szeretnék visszaélni, sok apró de annál fontosabb átalakításra volna szükség, akkor meg már egy 30d motor manual váltóval sokkal olcsóbb volna, de felesleges is egyben...
De köszönöm a tippet!


Jólvanna... Én sem gondoltam komolyan. :mrgreen:

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.13. 00:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Az E39 közvetlen befecskendezéses. A CR a hármasnál a továbbfejlesztett változat. Mivel 2000 évben volt E39-nél a Face Lift és ezzel párhuzamosan pár motor nyugdíjba ment, míg helyüket átvették az újak, nem állt érdekükbe belerakni a CR négyhengerest, mikor a hármasnál váltás történt. De ez csak az én véleményem.
204d1 barátom elmondta hogyan lehet átalakítani. Eldöntöttem, nem lesz...


Direct injection turbodiesel
Ez tulajdonképpen micsoda,ha nem adagolós,de nem is közös nyomócsöves?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.13. 14:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
bmw520ds írta:
Az E39 közvetlen befecskendezéses. A CR a hármasnál a továbbfejlesztett változat. Mivel 2000 évben volt E39-nél a Face Lift és ezzel párhuzamosan pár motor nyugdíjba ment, míg helyüket átvették az újak, nem állt érdekükbe belerakni a CR négyhengerest, mikor a hármasnál váltás történt. De ez csak az én véleményem.
204d1 barátom elmondta hogyan lehet átalakítani. Eldöntöttem, nem lesz...


Direct injection turbodiesel
Ez tulajdonképpen micsoda,ha nem adagolós,de nem is közös nyomócsöves?

Nem szívesen írok, mert nem szakszerű, ha arra vagy kíváncsi, az nem fog menni...
A CR egy gyűjtőcsöves rendszer. Abban a csőben áll rendelkezésre a kellő nyomás amit a CR pumpa előállít, a csőről ágazik le minden hengerhez a nyomócső. A DDE végzi a vezérlését a porlasztóknak gyújtási sorrend szerin és befecskendezési mennyiségek és számok szerint is. Lágyabb az égés mert több részre van osztva, halkabb, fogyasztásban és nyomatékban jobb mint a régi motorok.
A közvetlen befecskendezés azt jelenti, hogy az égéstérben közvetlenül a dugattyú tetejére fecskendez be. Nincs előkamra.
A CR is ilyen.
A VP adagolós üzemanyag ellátás szemmel láthatóan abban tér el, hogy nincs gyűjtőcső, maga az adagoló állítja elő a relatív nagy nyomást, az adagolóból megegyező számú nyomócső van kötve a porlasztókhoz. Alkalmas akár 1800 Bar előállítására is. Magán az adagolón van egy nagy méretű elektronika, aminsegítségével a DDE vezérli a befecskendezést, míg a CR-nél a nagynyomású porlasztót vezérli. Ha pontatlan és félrevezető, ne haragudj, én ezt látom ami alapban megkülönbözteti a kettőt egymástól! Van két oldal szöveg amit 204d1 fejből monotonon hozzátenne, szenzorokról, beállítási értékekről, stb...

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.13. 16:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Nem szívesen írok, mert nem szakszerű, ha arra vagy kíváncsi, az nem fog menni...
A CR egy gyűjtőcsöves rendszer. Abban a csőben áll rendelkezésre a kellő nyomás amit a CR pumpa előállít, a csőről ágazik le minden hengerhez a nyomócső. A DDE végzi a vezérlését a porlasztóknak gyújtási sorrend szerin és befecskendezési mennyiségek és számok szerint is. Lágyabb az égés mert több részre van osztva, halkabb, fogyasztásban és nyomatékban jobb mint a régi motorok.
A közvetlen befecskendezés azt jelenti, hogy az égéstérben közvetlenül a dugattyú tetejére fecskendez be. Nincs előkamra.
A CR is ilyen.
A VP adagolós üzemanyag ellátás szemmel láthatóan abban tér el, hogy nincs gyűjtőcső, maga az adagoló állítja elő a relatív nagy nyomást, az adagolóból megegyező számú nyomócső van kötve a porlasztókhoz. Alkalmas akár 1800 Bar előállítására is. Magán az adagolón van egy nagy méretű elektronika, aminsegítségével a DDE vezérli a befecskendezést, míg a CR-nél a nagynyomású porlasztót vezérli. Ha pontatlan és félrevezető, ne haragudj, én ezt látom ami alapban megkülönbözteti a kettőt egymástól! Van két oldal szöveg amit 204d1 fejből monotonon hozzátenne, szenzorokról, beállítási értékekről, stb...


Tehát akkor ez ugyanaz a motor mint az E46 136 lovasa?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.13. 16:29 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
bmw520ds írta:
Nem szívesen írok, mert nem szakszerű, ha arra vagy kíváncsi, az nem fog menni...
A CR egy gyűjtőcsöves rendszer. Abban a csőben áll rendelkezésre a kellő nyomás amit a CR pumpa előállít, a csőről ágazik le minden hengerhez a nyomócső. A DDE végzi a vezérlését a porlasztóknak gyújtási sorrend szerin és befecskendezési mennyiségek és számok szerint is. Lágyabb az égés mert több részre van osztva, halkabb, fogyasztásban és nyomatékban jobb mint a régi motorok.
A közvetlen befecskendezés azt jelenti, hogy az égéstérben közvetlenül a dugattyú tetejére fecskendez be. Nincs előkamra.
A CR is ilyen.
A VP adagolós üzemanyag ellátás szemmel láthatóan abban tér el, hogy nincs gyűjtőcső, maga az adagoló állítja elő a relatív nagy nyomást, az adagolóból megegyező számú nyomócső van kötve a porlasztókhoz. Alkalmas akár 1800 Bar előállítására is. Magán az adagolón van egy nagy méretű elektronika, aminsegítségével a DDE vezérli a befecskendezést, míg a CR-nél a nagynyomású porlasztót vezérli. Ha pontatlan és félrevezető, ne haragudj, én ezt látom ami alapban megkülönbözteti a kettőt egymástól! Van két oldal szöveg amit 204d1 fejből monotonon hozzátenne, szenzorokról, beállítási értékekről, stb...


Tehát akkor ez ugyanaz a motor mint az E46 136 lovasa?
Igen

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek admin az itt látható tagok köszönték meg: Padre540
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.13. 16:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Padre540 írta:
bmw520ds írta:
Az E39 közvetlen befecskendezéses. A CR a hármasnál a továbbfejlesztett változat. Mivel 2000 évben volt E39-nél a Face Lift és ezzel párhuzamosan pár motor nyugdíjba ment, míg helyüket átvették az újak, nem állt érdekükbe belerakni a CR négyhengerest, mikor a hármasnál váltás történt. De ez csak az én véleményem.
204d1 barátom elmondta hogyan lehet átalakítani. Eldöntöttem, nem lesz...


Direct injection turbodiesel
Ez tulajdonképpen micsoda,ha nem adagolós,de nem is közös nyomócsöves?


Segítek. :oops:
A " Direct injection " megnevezést akkor használják amikor a befecskendezés közvetlenül az égéstérbe történik, vagyis nem előkamrába. Ez ettől függetlenül lehet adagolós is ( pl.:Vw tdi 90le , e46 136le , ... ), meg adagoló nélküli de nem C.R is. ( pl.: Vw pdtdi ).

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: Padre540
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.13. 17:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
bmw520ds írta:
Nem szívesen írok, mert nem szakszerű, ha arra vagy kíváncsi, az nem fog menni...
A CR egy gyűjtőcsöves rendszer. Abban a csőben áll rendelkezésre a kellő nyomás amit a CR pumpa előállít, a csőről ágazik le minden hengerhez a nyomócső. A DDE végzi a vezérlését a porlasztóknak gyújtási sorrend szerin és befecskendezési mennyiségek és számok szerint is. Lágyabb az égés mert több részre van osztva, halkabb, fogyasztásban és nyomatékban jobb mint a régi motorok.
A közvetlen befecskendezés azt jelenti, hogy az égéstérben közvetlenül a dugattyú tetejére fecskendez be. Nincs előkamra.
A CR is ilyen.
A VP adagolós üzemanyag ellátás szemmel láthatóan abban tér el, hogy nincs gyűjtőcső, maga az adagoló állítja elő a relatív nagy nyomást, az adagolóból megegyező számú nyomócső van kötve a porlasztókhoz. Alkalmas akár 1800 Bar előállítására is. Magán az adagolón van egy nagy méretű elektronika, aminsegítségével a DDE vezérli a befecskendezést, míg a CR-nél a nagynyomású porlasztót vezérli. Ha pontatlan és félrevezető, ne haragudj, én ezt látom ami alapban megkülönbözteti a kettőt egymástól! Van két oldal szöveg amit 204d1 fejből monotonon hozzátenne, szenzorokról, beállítási értékekről, stb...


Tehát akkor ez ugyanaz a motor mint az E46 136 lovasa?


A lap tetjén már írtam :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.14. 00:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Törölni kellene ezt az értelmetlen topicot.
Kézi váltót nem újítunk fel, hanem ha végre tönkremegy, akkor automatásítunk!
Így sok további felesleges kiadástól óvjuk meg magunkat. Nincs rudazat, kéttömegű marhaság, kuplungtárcsa, alsó és felső munkahenger... :facepalm:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.14. 11:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
hamoriarpi írta:
Törölni kellene ezt az értelmetlen topicot.
Kézi váltót nem újítunk fel, hanem ha végre tönkremegy, akkor automatásítunk!
Így sok további felesleges kiadástól óvjuk meg magunkat. Nincs rudazat, kéttömegű marhaság, kuplungtárcsa, alsó és felső munkahenger... :facepalm:


Van ismeretségi körben E61 kézi 650e km-el, eredeti kettőstömegűvel, bontatlan váltóval...

Győzheted kivárni, mire egy 350 ezret futott autóban tönkremegy :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.14. 11:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
kzolee írta:
hamoriarpi írta:
Törölni kellene ezt az értelmetlen topicot.
Kézi váltót nem újítunk fel, hanem ha végre tönkremegy, akkor automatásítunk!
Így sok további felesleges kiadástól óvjuk meg magunkat. Nincs rudazat, kéttömegű marhaság, kuplungtárcsa, alsó és felső munkahenger... :facepalm:


Van ismeretségi körben E61 kézi 650e km-el, eredeti kettőstömegűvel, bontatlan váltóval...

Győzheted kivárni, mire egy 350 ezret futott autóban tönkremegy :mrgreen:


Akkor a reumatológusra , térdspecialistára, meg a gyógytornászra megy sokáig a pénz.:mrgreen:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.14. 14:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
hamoriarpi írta:
kzolee írta:
hamoriarpi írta:
Törölni kellene ezt az értelmetlen topicot.
Kézi váltót nem újítunk fel, hanem ha végre tönkremegy, akkor automatásítunk!
Így sok további felesleges kiadástól óvjuk meg magunkat. Nincs rudazat, kéttömegű marhaság, kuplungtárcsa, alsó és felső munkahenger... :facepalm:


Van ismeretségi körben E61 kézi 650e km-el, eredeti kettőstömegűvel, bontatlan váltóval...

Győzheted kivárni, mire egy 350 ezret futott autóban tönkremegy :mrgreen:


Akkor a reumatológusra , térdspecialistára, meg a gyógytornászra megy sokáig a pénz.:mrgreen:


Az automatánál meg az ideggyógyászra... :mrgreen:

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.14. 14:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
jlaci74 írta:
hamoriarpi írta:
kzolee írta:
hamoriarpi írta:
Törölni kellene ezt az értelmetlen topicot.
Kézi váltót nem újítunk fel, hanem ha végre tönkremegy, akkor automatásítunk!
Így sok további felesleges kiadástól óvjuk meg magunkat. Nincs rudazat, kéttömegű marhaság, kuplungtárcsa, alsó és felső munkahenger... :facepalm:


Van ismeretségi körben E61 kézi 650e km-el, eredeti kettőstömegűvel, bontatlan váltóval...

Győzheted kivárni, mire egy 350 ezret futott autóban tönkremegy :mrgreen:


Akkor a reumatológusra , térdspecialistára, meg a gyógytornászra megy sokáig a pénz.:mrgreen:


Az automatánál meg az ideggyógyászra... :mrgreen:


Akkora nyugalommal vagyok, mint soha előtte.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: muhaati
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.14. 18:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
hamoriarpi írta:
jlaci74 írta:
hamoriarpi írta:
kzolee írta:
hamoriarpi írta:
Törölni kellene ezt az értelmetlen topicot.
Kézi váltót nem újítunk fel, hanem ha végre tönkremegy, akkor automatásítunk!
Így sok további felesleges kiadástól óvjuk meg magunkat. Nincs rudazat, kéttömegű marhaság, kuplungtárcsa, alsó és felső munkahenger... :facepalm:


Van ismeretségi körben E61 kézi 650e km-el, eredeti kettőstömegűvel, bontatlan váltóval...

Győzheted kivárni, mire egy 350 ezret futott autóban tönkremegy :mrgreen:


Akkor a reumatológusra , térdspecialistára, meg a gyógytornászra megy sokáig a pénz.:mrgreen:


Az automatánál meg az ideggyógyászra... :mrgreen:


Akkora nyugalommal vagyok, mint soha előtte.


Tudod Árpi, Lacinak a kéziváltós Passat a tuti paripa! :mrgreen:

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.14. 19:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:

Tudod Árpi, Lacinak a kéziváltós Passat a tuti paripa! :mrgreen:


Remélem azért annyira nem szereti.Mondjuk ez nem passzát de fauvé. :facepalm: :mrgreen:

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.14. 19:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Padre540 írta:
muhaati írta:

Tudod Árpi, Lacinak a kéziváltós Passat a tuti paripa! :mrgreen:


Remélem azért annyira nem szereti.Mondjuk ez nem passzát de fauvé. :facepalm: :mrgreen:

Kép


Uppsz!!!!!!!!

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.14. 22:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
így alá lehet szedni a kormányt?? :shock: ...így könnyű lehet parkolni a belvárosban! kell!!!! :lol: :lol:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Labi az itt látható tagok köszönték meg: Gabii
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 213 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 17 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator