* *
Pontos idő: 2024.03.28. 18:11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 213 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2012.12.18. 14:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

BMW 525i E39-hez keresek komplett bontott váltó szerkezetet Debrecen környékén. Van valami tippetek esetleg ismerősötök aki tudna nekem segíteni?

Előre is köszönöm.

üdv.:
superbutt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2013.02.27. 04:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
--- ha lötyögős a kulissza ---


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2013.03.02. 19:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.10.11. 00:00
Hozzászólások: 647
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 48 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52(23i)
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

Volt már valakinek kézi váltóval olyan "problémája" ,hogy reggel hidegen nem tudom 1-be rakni,lehet bemenne csak nem erőltetem.
Előbb 5 aztán vissza 2 és 1, így szépen vesz mindent,de hidegen rögtön az 1-et nem akarja.
Megyek az autóval 4-5 km váltogatok párat és megszűnik a gond.
Ötlet mitől lehet ez? Érdekes hogy csak hidegen....
Esetleg váltóolaj? Vagy mi?

üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2013.03.02. 19:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabii írta:
Sziasztok

Volt már valakinek kézi váltóval olyan "problémája" ,hogy reggel hidegen nem tudom 1-be rakni,lehet bemenne csak nem erőltetem.
Előbb 5 aztán vissza 2 és 1, így szépen vesz mindent,de hidegen rögtön az 1-et nem akarja.
Megyek az autóval 4-5 km váltogatok párat és megszűnik a gond.
Ötlet mitől lehet ez? Érdekes hogy csak hidegen....
Esetleg váltóolaj? Vagy mi?

üdv.

Olvasd el itt az első hozzászólást.

ST25i tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2013.03.02. 20:02 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.10.11. 00:00
Hozzászólások: 647
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 48 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52(23i)
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Gabii írta:
Sziasztok

Volt már valakinek kézi váltóval olyan "problémája" ,hogy reggel hidegen nem tudom 1-be rakni,lehet bemenne csak nem erőltetem.
Előbb 5 aztán vissza 2 és 1, így szépen vesz mindent,de hidegen rögtön az 1-et nem akarja.
Megyek az autóval 4-5 km váltogatok párat és megszűnik a gond.
Ötlet mitől lehet ez? Érdekes hogy csak hidegen....
Esetleg váltóolaj? Vagy mi?

üdv.

Olvasd el itt az első hozzászólást.

ST25i tapatalk


Olvastam már gondoltam arra is,de nekem csak hidegen csinálja ezt.
Szerintem ha el lenne kopva alátét vagy rugó vagy valami akkor nem csak reggel hidegen csinálná...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2013.03.02. 20:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.06. 00:00
Hozzászólások: 304
Tartózkodási hely: Budapest XXII.
Adott köszi: 74 alkalommal
Kapott köszik: 25 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabii írta:
barbrady írta:
Gabii írta:
Sziasztok

Volt már valakinek kézi váltóval olyan "problémája" ,hogy reggel hidegen nem tudom 1-be rakni,lehet bemenne csak nem erőltetem.
Előbb 5 aztán vissza 2 és 1, így szépen vesz mindent,de hidegen rögtön az 1-et nem akarja.
Megyek az autóval 4-5 km váltogatok párat és megszűnik a gond.
Ötlet mitől lehet ez? Érdekes hogy csak hidegen....
Esetleg váltóolaj? Vagy mi?

üdv.

Olvasd el itt az első hozzászólást.

ST25i tapatalk


Olvastam már gondoltam arra is,de nekem csak hidegen csinálja ezt.
Szerintem ha el lenne kopva alátét vagy rugó vagy valami akkor nem csak reggel hidegen csinálná...


Nemtudom itt beválik e, de a céges kocsival ugyanez volt a probléma Iveco Daily(2007) 400000km. Váltóolaj csere javított a problémán.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2013.03.02. 20:08 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.10.11. 00:00
Hozzászólások: 647
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 48 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52(23i)
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Endi írta:
Gabii írta:
barbrady írta:
Gabii írta:
Sziasztok

Volt már valakinek kézi váltóval olyan "problémája" ,hogy reggel hidegen nem tudom 1-be rakni,lehet bemenne csak nem erőltetem.
Előbb 5 aztán vissza 2 és 1, így szépen vesz mindent,de hidegen rögtön az 1-et nem akarja.
Megyek az autóval 4-5 km váltogatok párat és megszűnik a gond.
Ötlet mitől lehet ez? Érdekes hogy csak hidegen....
Esetleg váltóolaj? Vagy mi?

üdv.

Olvasd el itt az első hozzászólást.

ST25i tapatalk


Olvastam már gondoltam arra is,de nekem csak hidegen csinálja ezt.
Szerintem ha el lenne kopva alátét vagy rugó vagy valami akkor nem csak reggel hidegen csinálná...


Nemtudom itt beválik e, de a céges kocsival ugyanez volt a probléma Iveco Daily(2007) 400000km. Váltóolaj csere javított a problémán.


Én is ilyesmire gondolok....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2013.03.02. 20:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabii írta:
Endi írta:
Gabii írta:
barbrady írta:
Gabii írta:
Sziasztok

Volt már valakinek kézi váltóval olyan "problémája" ,hogy reggel hidegen nem tudom 1-be rakni,lehet bemenne csak nem erőltetem.
Előbb 5 aztán vissza 2 és 1, így szépen vesz mindent,de hidegen rögtön az 1-et nem akarja.
Megyek az autóval 4-5 km váltogatok párat és megszűnik a gond.
Ötlet mitől lehet ez? Érdekes hogy csak hidegen....
Esetleg váltóolaj? Vagy mi?

üdv.

Olvasd el itt az első hozzászólást.

ST25i tapatalk


Olvastam már gondoltam arra is,de nekem csak hidegen csinálja ezt.
Szerintem ha el lenne kopva alátét vagy rugó vagy valami akkor nem csak reggel hidegen csinálná...


Nemtudom itt beválik e, de a céges kocsival ugyanez volt a probléma Iveco Daily(2007) 400000km. Váltóolaj csere javított a problémán.


Én is ilyesmire gondolok....

Ártani biztos nem fog. Most cseréltettem én is. Persze a difiben is.

ST25i tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2013.04.20. 10:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.01.27. 20:40
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Franciaorszag
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62B44
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A tanácsotokra volna szükségem a 6-os Getrag 420g kivetnivalóval kapcsolatban. Ez van az 540i-ben, de M5, M3 és meg pár egyéb gép is ezt használja. (driftes srácok kedvence...)
Ami történt, hogy a váltó eleinte hidegen a 3-ast es 4-est nem akarta venni, de ha elindulás előtt (minden megállás során, pl. lámpánál, amíg hideg a motor-váltó) megjárattam álló helyzetben a váltót, simán használható volt. Ahogy melegedett a kocsi, a jelenség szépen eltűnt, vagy annyira kismértékű lett, ami betudható egy 15 éves kocsinak. Majd egyszer csak elkezdte kidobálni a fokozatokat, eleinte csak a 4-est, aztán mar az 1-est is. Beszereztük a fórumon ajánlott kütyüket a váltókarhoz, meglett az olajcsere is, de a váltó nem javult meg. Szerelőm szerint váltócsere... Két megoldás adódik: használt váltó beépítése (150-300eFt) ismeretlen előélet és ismeretlen várható élettartam vagy márkaszervizből új rendelése 2 év garival (900eFt-1MFT). Ami meglepő hogy váltó felújítással foglalkozó szakembert nem találtam Magyarországon de meg Németországban sem! A legközelebbi hely az USA ahol van ilyen.
Mivel erősen sokallom az 1MFT-os megoldást túrni kezdtem a netet. Meglepő, de ennek a váltónak nincs gyári felújító készlete és sokan panaszkodtak hogy olajat cseréltek a jól működő váltóban és utána pár hónappal később kuka lett az. Sajnos ugyebár nem lehet tudni hogy mi lett volna ha nem cserél olajat. Mas az 540i-jeben háromszor cserélt váltót, majd nekiállt felújítani, de zajos lett a váltója.
Nekem most jött el a nagy kérdés: lett egy csere váltó de vajon cseréljek-e benne olajat? A váltóra azt van írva hogy élettartam olaj van benne, ugyanakkor az is fel van tüntetve rajta milyen olaj kell bele. Vajon hány év a tervezett élettartam?...
Ha vannak itt olyanok, akiknek van ilyen váltójuk és túl vannak mar olajcseren, kérem írjátok le mit tapasztaltatok! Úgy latom hogy ez egy gyenge pontja a kocsinak es az 1M-es megoldason kivul nincs megnyugtato valasz...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2013.04.20. 22:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Buszmagusz írta:
A tanácsotokra volna szükségem a 6-os Getrag 420g kivetnivalóval kapcsolatban. Ez van az 540i-ben, de M5, M3 és meg pár egyéb gép is ezt használja. (driftes srácok kedvence...)
Ami történt, hogy a váltó eleinte hidegen a 3-ast es 4-est nem akarta venni, de ha elindulás előtt (minden megállás során, pl. lámpánál, amíg hideg a motor-váltó) megjárattam álló helyzetben a váltót, simán használható volt. Ahogy melegedett a kocsi, a jelenség szépen eltűnt, vagy annyira kismértékű lett, ami betudható egy 15 éves kocsinak. Majd egyszer csak elkezdte kidobálni a fokozatokat, eleinte csak a 4-est, aztán mar az 1-est is. Beszereztük a fórumon ajánlott kütyüket a váltókarhoz, meglett az olajcsere is, de a váltó nem javult meg. Szerelőm szerint váltócsere... Két megoldás adódik: használt váltó beépítése (150-300eFt) ismeretlen előélet és ismeretlen várható élettartam vagy márkaszervizből új rendelése 2 év garival (900eFt-1MFT). Ami meglepő hogy váltó felújítással foglalkozó szakembert nem találtam Magyarországon de meg Németországban sem! A legközelebbi hely az USA ahol van ilyen.
Mivel erősen sokallom az 1MFT-os megoldást túrni kezdtem a netet. Meglepő, de ennek a váltónak nincs gyári felújító készlete és sokan panaszkodtak hogy olajat cseréltek a jól működő váltóban és utána pár hónappal később kuka lett az. Sajnos ugyebár nem lehet tudni hogy mi lett volna ha nem cserél olajat. Mas az 540i-jeben háromszor cserélt váltót, majd nekiállt felújítani, de zajos lett a váltója.
Nekem most jött el a nagy kérdés: lett egy csere váltó de vajon cseréljek-e benne olajat? A váltóra azt van írva hogy élettartam olaj van benne, ugyanakkor az is fel van tüntetve rajta milyen olaj kell bele. Vajon hány év a tervezett élettartam?...
Ha vannak itt olyanok, akiknek van ilyen váltójuk és túl vannak mar olajcseren, kérem írjátok le mit tapasztaltatok! Úgy latom hogy ez egy gyenge pontja a kocsinak es az 1M-es megoldason kivul nincs megnyugtato valasz...

Üdv!
Nem értem hogy egy váltóolaj csere után miért lenne törvényszerű hogy tönkre kell mennie.Az enyémbe is ~3éve volt cserélve,és azóta is tökéletes.De hátha akad itt olyan,aki már több tucat ilyenbe cserélt olajat,és megmondja a tutit.Egy biztos,hogy még az olaj cseréje miatt soha nem ment tönkre váltóm (régebbi típusokba sem)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2013.04.21. 09:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Buszmagusz írta:
A tanácsotokra volna szükségem a 6-os Getrag 420g kivetnivalóval kapcsolatban. Ez van az 540i-ben, de M5, M3 és meg pár egyéb gép is ezt használja. (driftes srácok kedvence...)
Ami történt, hogy a váltó eleinte hidegen a 3-ast es 4-est nem akarta venni, de ha elindulás előtt (minden megállás során, pl. lámpánál, amíg hideg a motor-váltó) megjárattam álló helyzetben a váltót, simán használható volt. Ahogy melegedett a kocsi, a jelenség szépen eltűnt, vagy annyira kismértékű lett, ami betudható egy 15 éves kocsinak. Majd egyszer csak elkezdte kidobálni a fokozatokat, eleinte csak a 4-est, aztán mar az 1-est is. Beszereztük a fórumon ajánlott kütyüket a váltókarhoz, meglett az olajcsere is, de a váltó nem javult meg. Szerelőm szerint váltócsere... Két megoldás adódik: használt váltó beépítése (150-300eFt) ismeretlen előélet és ismeretlen várható élettartam vagy márkaszervizből új rendelése 2 év garival (900eFt-1MFT). Ami meglepő hogy váltó felújítással foglalkozó szakembert nem találtam Magyarországon de meg Németországban sem! A legközelebbi hely az USA ahol van ilyen.
Mivel erősen sokallom az 1MFT-os megoldást túrni kezdtem a netet. Meglepő, de ennek a váltónak nincs gyári felújító készlete és sokan panaszkodtak hogy olajat cseréltek a jól működő váltóban és utána pár hónappal később kuka lett az. Sajnos ugyebár nem lehet tudni hogy mi lett volna ha nem cserél olajat. Mas az 540i-jeben háromszor cserélt váltót, majd nekiállt felújítani, de zajos lett a váltója.
Nekem most jött el a nagy kérdés: lett egy csere váltó de vajon cseréljek-e benne olajat? A váltóra azt van írva hogy élettartam olaj van benne, ugyanakkor az is fel van tüntetve rajta milyen olaj kell bele. Vajon hány év a tervezett élettartam?...
Ha vannak itt olyanok, akiknek van ilyen váltójuk és túl vannak mar olajcseren, kérem írjátok le mit tapasztaltatok! Úgy latom hogy ez egy gyenge pontja a kocsinak es az 1M-es megoldason kivul nincs megnyugtato valasz...


Ha Ő nem tudja megjavítani,akkor tényleg senki,keresd Antit:
http://sebessegvalto.com/
MTF-LT4-es olajat raktunk az enyémbe,Én egy 250-et futott autóból vettem,azóta ment már +40 körül,(eladtam az autót) valamelyik nap mentem vele és hibátlanul működik.Valószínüleg az volt a szerencsém hogy 40i touringból vettem és talán nem volt annyira bántva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2013.08.23. 18:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.08.23. 18:02
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Új gyerek vagyok itt, de van szerencsém egy nagyon szép E39 525tds tulajdonosának lenni, és egyetlen problémám, hogy hideg járó motornál olyan nyeles tengely csapágy hangja van a váltónak, de ha bemelegszik, semmi hangja nincs! Nem rázza a motort, sem a váltót, vajpuha a kuplung, nem rángat bárhogy kezelem a kuplungot!!
Kérdésem, hogy van valakinek valamilyen ötlete, tapasztalata?

Előre is köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2013.09.16. 14:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.22. 21:17
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E90
Motor tipusa: n52b25
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
e90-el van hasonló problémám: előfordul, hogy nem veszi be az egyest, ilyenkor kettesbe rakom majd vissza egyesbe, vagy duplán kuplungolok. Van, hogy a kettesbe erősebb mozdulattal kell betolni a váltót. Ez normális működés az e90-es bmwnél, vagy irány egy szerviz? Létezik ilyen "nem dokumentált" javító kit az én autómhoz is?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2013.09.16. 15:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
quetz írta:
e90-el van hasonló problémám: előfordul, hogy nem veszi be az egyest, ilyenkor kettesbe rakom majd vissza egyesbe, vagy duplán kuplungolok. Van, hogy a kettesbe erősebb mozdulattal kell betolni a váltót. Ez normális működés az e90-es bmwnél, vagy irány egy szerviz? Létezik ilyen "nem dokumentált" javító kit az én autómhoz is?


Kettőstömegűre gyanakodnék első körben....
Tipikus hiba hogy az 1-es nehéz.
Legjobb esetben olaj.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2013.09.16. 17:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Valakinek nincs otthon véletlen elfekvoben 525 tds kettostomegus kuplungszettje aki tudna küldeni róla 1-2 kepet?? Csak osszehasonlitashoz kellene mert állítólag nem egyforma az e39 és e34 ese... Külön külön lenne a legjobb mindenről de barmilyen variáció jól jönne... Köszi!

Jaa és mégegy kérdés...igaz az h a 530d-e is rámegy simán? Csinált valaki már ilyet?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2013.10.16. 10:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.08.29. 20:47
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47D20
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, 520d váltókulissza felújításkor mit érdemes cserélni? - 2,7,12 gondolom alap.

4,5,11-röl mi a vélemény?

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2013.10.16. 10:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
akos51 írta:
Sziasztok, 520d váltókulissza felújításkor mit érdemes cserélni? - 2,7,12 gondolom alap.

4,5,11-röl mi a vélemény?

[img]

A topic első hozzászólása erről szól.

Tapatalk 4


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2013.10.16. 11:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.08.29. 20:47
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47D20
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen, de az nem 520d kulissza, vannak különbségek és nem szeretnék félmunkát végezni.
Pl. arra gondolok, hogy az elsö hozzászólásban lévö kulisszában van egy 7-es alkatrész, ami az 520d-ben nincs ill. lehet, hogy van, de egybe van építve a 11-essel. Tehát cserés a 11-es alkatrész is vagy nem?
Továbbá a 4-es (ami mindkét kulisszában van) szintén egy gumi szilent, ami kophat és öregedhet. Ezért szerintem cserés lehet, de ezt sem említik az elsö hozzászólásban. Lehet, hogy azért mert ott nem kellett vagy azért, mert nem jellemzö, hogy kikopna.
Szóval ezek a kétségek gyötörnek, köszönöm az építö jellegü hozzászólásokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2013.10.16. 11:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
akos51 írta:
Igen, de az nem 520d kulissza, vannak különbségek és nem szeretnék félmunkát végezni.
Pl. arra gondolok, hogy az elsö hozzászólásban lévö kulisszában van egy 7-es alkatrész, ami az 520d-ben nincs ill. lehet, hogy van, de egybe van építve a 11-essel. Tehát cserés a 11-es alkatrész is vagy nem?
Továbbá a 4-es (ami mindkét kulisszában van) szintén egy gumi szilent, ami kophat és öregedhet. Ezért szerintem cserés lehet, de ezt sem említik az elsö hozzászólásban. Lehet, hogy azért mert ott nem kellett vagy azért, mert nem jellemzö, hogy kikopna.
Szóval ezek a kétségek gyötörnek, köszönöm az építö jellegü hozzászólásokat.



Én ezt úgy oldottam meg - miután ezeket a kütyüket úgyis csak bmw szervízben lehet megrendelni - hogy a bmw szervízesnél megnéztük realoem-en a képet évjárat szerint, és minden kopó - forgó - morgó kis szart megrendeltem hozzá, beleértve a váltókart is.
Mondjuk én egy Z3 kart kértem hozzá, azzal kb. azt hatást értem el, mintha egy ac schnitzer váltóút rövidítőt vettem volna hozzá 300euro-ért.
És a málnakeverő feeling megszűnt.
Az egész cakk - pakk emlékeim szerint 30eft körüli összegbe került.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2013.10.17. 11:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.08.29. 20:47
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47D20
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:


Én ezt úgy oldottam meg - miután ezeket a kütyüket úgyis csak bmw szervízben lehet megrendelni - hogy a bmw szervízesnél megnéztük realoem-en a képet évjárat szerint, és minden kopó - forgó - morgó kis szart megrendeltem hozzá, beleértve a váltókart is.
Mondjuk én egy Z3 kart kértem hozzá, azzal kb. azt hatást értem el, mintha egy ac schnitzer váltóút rövidítőt vettem volna hozzá 300euro-ért.
És a málnakeverő feeling megszűnt.
Az egész cakk - pakk emlékeim szerint 30eft körüli összegbe került.


A kopó-forgó-morgó kis szarokkal nincs is problémám. De a 11-es egyedül 28000 Ft. De majd kiszedem és megnézem, hogy cserés-e.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 213 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator