* *
Pontos idő: 2024.03.28. 20:49

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 213 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2014.05.13. 05:58 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
csabi525tds írta:
Valaki tudná segíteni,hogy mi lehet a bánata a tolató lámpámnak? Nem világit,de a biztosítékot se tudom,hogy hol van! 525D 2001

Ezért fel ne újítsd a váltódat! :D

A kis maximalista!
Árpi, még a végén letaszítanak a trónról! :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2014.07.29. 17:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!Tipikus hibajelenség.....de a kérdésem az lenne,hogy esetleg váltóolaj csere javítana-e valamit a hibán,ami abban nyilvánul meg,hogy az egyest nehezen veszi be,sokszor előbb be kell raknom kettesbe vagy hármasba,és utána veszi csak be.
Vagy ez egyértelműen villakopás?Semmit nem ér az olajcsere?Köszi előre is!
Ja?Ha pl. megyek vele 80-100km-t utána könnyebben veszi,hidegen vagy hidegbe a legrosszabb (emiatt is kérdezem az olajcserét)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2014.07.29. 18:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Johny540 írta:
Sziasztok!Tipikus hibajelenség.....de a kérdésem az lenne,hogy esetleg váltóolaj csere javítana-e valamit a hibán,ami abban nyilvánul meg,hogy az egyest nehezen veszi be,sokszor előbb be kell raknom kettesbe vagy hármasba,és utána veszi csak be.
Vagy ez egyértelműen villakopás?Semmit nem ér az olajcsere?Köszi előre is!
Ja?Ha pl. megyek vele 80-100km-t utána könnyebben veszi,hidegen vagy hidegbe a legrosszabb (emiatt is kérdezem az olajcserét)


Valtoolaj nem sokat...az enyemen sem sokat...kb pozicionalo stifteket kellene cserelni...meg a valtorudazat muanyag cuccait...

5. bol visszagang kozepen marad 3-4 kozott vagy inkabb az 5 fele kandikal?

Kar, h ezert le kell venni a valtot :(
20e kb a komplett kacabajka+ilyenkor nem lenne rossz kuplungot cserelni...valton a simmeringeket esetleg a hatso fotengely szimmeringeket is...ha mar lent a valto...igy minnya helyierteket ugrik a cucc...ahhh...nekem is erik...bar joideje csak jelzes ertekkel van jelen...

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2014.07.29. 18:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bummer írta:
5. bol visszagang kozepen marad 3-4 kozott vagy inkabb az 5 fele kandikal?

Azzal nincs gond,visszaugrik középre."Csak" nehezen veszi az egyest.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2014.07.29. 19:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Johny540 írta:
Bummer írta:
5. bol visszagang kozepen marad 3-4 kozott vagy inkabb az 5 fele kandikal?

Azzal nincs gond,visszaugrik középre."Csak" nehezen veszi az egyest.

Mennyit veszíthetsz egy olajcserével?
Ha melegen jó, akkor segíteni fog.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2014.07.29. 20:18 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Johny540 írta:
Bummer írta:
5. bol visszagang kozepen marad 3-4 kozott vagy inkabb az 5 fele kandikal?

Azzal nincs gond,visszaugrik középre."Csak" nehezen veszi az egyest.

Mennyit veszíthetsz egy olajcserével?
Ha melegen jó, akkor segíteni fog.

Igen,kb. 3400Ft-ot :) Ettől függetlenül azért kérdeztem,hogy ha így elsőre teljesen reménytelen,akkor teszünk rá egy másik váltót.Melegen se jó teljesen,csak jobb.Köszönöm a segítséget!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2014.10.29. 10:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.07. 01:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nekem is manuális váltóm van 530d 2002. A hidegebb reggeleken, amíg be nem melegszik a váltó kint ragad jobbra az 3-5 között (5-ből visszavéve), nem ugrik vissza a helyére, 3-4 vonalába. Pár váltás és bemelegedés után jobb a helyzet. Másik irányban tökéletesen visszamegy a helyére (1 -es felől).

Kérdésem az lenne, hogy csak a váltó leszedésével orvosolható a hiba? Ki kell cserélni a visszahúzó rugót és hüvelyt?

Köszi.

B.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2014.10.29. 12:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szekkk írta:
Sziasztok!

Nekem is manuális váltóm van 530d 2002. A hidegebb reggeleken, amíg be nem melegszik a váltó kint ragad jobbra az 3-5 között (5-ből visszavéve), nem ugrik vissza a helyére, 3-4 vonalába. Pár váltás és bemelegedés után jobb a helyzet. Másik irányban tökéletesen visszamegy a helyére (1 -es felől).

Kérdésem az lenne, hogy csak a váltó leszedésével orvosolható a hiba? Ki kell cserélni a visszahúzó rugót és hüvelyt?

Köszi.

B.

Nezd meg az elso posztot ebben a topikban, ott le van irva milyen cikkszamu cuccok kellenek.

_________________
Sting like a Beemer!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára morv 2014.10.29. 12:40-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2014.10.29. 12:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1770
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 229 alkalommal
Kapott köszik: 281 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szekkk írta:
Sziasztok!

Nekem is manuális váltóm van 530d 2002. A hidegebb reggeleken, amíg be nem melegszik a váltó kint ragad jobbra az 3-5 között (5-ből visszavéve), nem ugrik vissza a helyére, 3-4 vonalába. Pár váltás és bemelegedés után jobb a helyzet. Másik irányban tökéletesen visszamegy a helyére (1 -es felől).

Kérdésem az lenne, hogy csak a váltó leszedésével orvosolható a hiba? Ki kell cserélni a visszahúzó rugót és hüvelyt?

Köszi.

B.

Szia!
Van hozzá felújító készlet egy csomó mütyürrel, nekem muhaati csinálta, ő biztosan tudja a részleteket is.

_________________
Üdv.

Odus


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2014.10.29. 15:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
odus írta:
szekkk írta:
Sziasztok!

Nekem is manuális váltóm van 530d 2002. A hidegebb reggeleken, amíg be nem melegszik a váltó kint ragad jobbra az 3-5 között (5-ből visszavéve), nem ugrik vissza a helyére, 3-4 vonalába. Pár váltás és bemelegedés után jobb a helyzet. Másik irányban tökéletesen visszamegy a helyére (1 -es felől).

Kérdésem az lenne, hogy csak a váltó leszedésével orvosolható a hiba? Ki kell cserélni a visszahúzó rugót és hüvelyt?

Köszi.

B.

Szia!
Van hozzá felújító készlet egy csomó mütyürrel, nekem muhaati csinálta, ő biztosan tudja a részleteket is.



" csak a váltó leszedésével orvosolható a hiba? " Igen.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.01.25. 21:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.03. 00:00
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Az első oldalon olvastam:

"főként egyesbe, de más sebességekbe is néha, elég nehéz volt betenni, egyesbe néha lehetetlen (csak újbóli kulungolással, illetve 2.-ba rakás, majd vissza 1."

Nekem ugyan ez a problémám,de ilyen a váltóm:

http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... ing_parts/

http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... ing_parts/

http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... g_parts_2/

Mi lehet a probléma?

Köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.01.26. 02:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
welco írta:
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Az első oldalon olvastam:

"főként egyesbe, de más sebességekbe is néha, elég nehéz volt betenni, egyesbe néha lehetetlen (csak újbóli kulungolással, illetve 2.-ba rakás, majd vissza 1."

Nekem ugyan ez a problémám,de ilyen a váltóm:

http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... ing_parts/

http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... ing_parts/

http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... g_parts_2/

Mi lehet a probléma?

Köszönöm



efer írta:

a TIS-ben kutakodva kettőre létezik gyári megoldási javaslat: arra, hogy a kar nem középen áll (23 01 04 (063)), illetve arra, hogy nehezen lehet sebességbe rakni (23 01 02 (881)).

A kettes művelet leírását az RA 3923-23330 tartalmazza. Kell három darab javítókészlet (28-as), illetve 3 db kupak (25-ös). Ehhez nem kell semmilyen speciális szerszám, a leírás alapján gyorsan meg lehet csinálni. Ez az 1/2, a 3/4 és az 5/R sebességekbe rakást lehetővé tevő kis rugók és dugattyúk cseréjéről szól.
Ez a kép az alkatrészekről:
Kép



Szerintem eleg tisztan le van irva.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.01.26. 16:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.03. 00:00
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Azért linkeltem be az én váltóm ábráit,mert nekem nincsenek olyan alkatrészek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.01.26. 16:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
welco írta:
Azért linkeltem be az én váltóm ábráit,mert nekem nincsenek olyan alkatrészek.


Ahogy egy másik topicban már leírásra került: Értelemszerűen szebb szét, cseréld ki a megfelelő alkatrészt, és rakd össze. :facepalm:

DE !!!! Próba nélkül nehéz lesz megmondani mi a baja a kocsinak. A leírtak alapján viszont nem a váltódnak van baja. Tipikusan nem emel ki a kuplungod, illetve felragad a tárcsa a lendkerékre. Ez lehet a tárcsa és a szerkezet baja, de leginkább a száraz nyelestengelytől csinálhat ilyet. Mindenképpen ellenőrizendő a főtengely végcsapágy. Ha az megáll, akkor tudja még továbbvinni a főtengely a nyelestengelyt.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.01.26. 18:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
welco írta:
Azért linkeltem be az én váltóm ábráit,mert nekem nincsenek olyan alkatrészek.

Bocs, nem kovettem az osszes linkedet, telefonrol nyomom. Ez esetben vedd fel a kapcsolatit Muha mesterrel es biztos a helyes iranyba terel egy szemelyes talalkozo utan, tavgyogyitani o sem tud.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.02. 20:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.26. 00:00
Hozzászólások: 106
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Külön kuplungos témát nem láttam. A kérdésem az lenne, hogy egy 1996os 523i-n kuplungszettet cseréltettem. És most csere után, tövig benyomott kuplung mellett is nagyon nehéz sebességbe rakni. Ez normális?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.02. 21:21 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.02.17. 22:40
Hozzászólások: 215
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 50 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cetabraham írta:
Sziasztok! Külön kuplungos témát nem láttam. A kérdésem az lenne, hogy egy 1996os 523i-n kuplungszettet cseréltettem. És most csere után, tövig benyomott kuplung mellett is nagyon nehéz sebességbe rakni. Ez normális?


Semmiképp sem normális, nagyon konnyen kellene járnia a váltónak. Csere előtt könnyen járt?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.02. 21:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.26. 00:00
Hozzászólások: 106
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen, csere elott nagyon szepen ment. Azert is furcsa a dolog. A szerelo szerint be kell kopnia a kuplungnak. Allitani nem lehet mert hidraulikus :/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.02. 21:48 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.02.17. 22:40
Hozzászólások: 215
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 50 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az enyémen is most volt kuplungcsere, szintén 523. Nem kell semminek sehova kopni a váltási érzet nem változott, csak a kuplung fog lentebb, meg sokkal könnyebb nyomni. Egyébként szerintem ezeken korai kocsikon nem is önbeálló szerkezet van még, bár ebben nem vagyok biztos.
Valszeg szarul lett az összerakva, esetleg nem megfelelő szett került rá.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kézi váltó felújítása
HozzászólásElküldve: 2015.04.02. 22:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
cetabraham írta:
Sziasztok! Külön kuplungos témát nem láttam. A kérdésem az lenne, hogy egy 1996os 523i-n kuplungszettet cseréltettem. És most csere után, tövig benyomott kuplung mellett is nagyon nehéz sebességbe rakni. Ez normális?

Vissza lett állítva a szerkezet?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 213 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator