2018.02.02. 22:57
2018.02.03. 10:15
kbhont írta:Rolly írta:kbhont írta:Rolly írta:Sziasztok!
Generátor csere lett a gépben. Most az a jelenség, hogy első hideg indításkor, ciripelő hangot hallok a generátor felől pár másodpercig. Ahogy emelem a fordulatot, a ciripelés sűrűbb. És mondom csak első hideg indításkor... Szerintetek mi miatt lehet?
Szerintem ilyenkor még élesek a kommutátorok és annak hallod a hangját! Majd kölcsönösen bekopnak a kefékkel együtt és elhallgat...
Felújított nem zsír új, annál is lehet ilyen?
Ha új kefét raktak bele, akkor igen!
2018.02.07. 17:48
2018.02.07. 23:13
Janek írta:Sziasztok!Szabadonfutó cikkszámot esetleg tud valaki?
2018.02.08. 16:42
Gyárilag valóban nincs,de rontani nem ront a hajtásonGallaca írta:Janek írta:Sziasztok!Szabadonfutó cikkszámot esetleg tud valaki?
Nem hinném, E39-46-ban nincs gyárilag ilyen, azért rezgéscsillapítós a főtengelyszíjtárcsa. Egyik utángyártott szíjtárcsa van összecsomagolva szabadonfutóval, annak a felszerelésekor kell cserélni a sima generátor szíjtárcsát szabadonfutósra.
2018.02.11. 15:38
2018.02.11. 16:51
NagySándor írta:Nem tudjátok véletlen, hogy 2003 525d feszültségszabályzójában milyen szénkefe van? Ha szétszedem megnézem pontosan, csak akkor így spórolnék egy napot a rendeléssel.
2018.02.11. 20:17
bzsoltie írta:NagySándor írta:Nem tudjátok véletlen, hogy 2003 525d feszültségszabályzójában milyen szénkefe van? Ha szétszedem megnézem pontosan, csak akkor így spórolnék egy napot a rendeléssel.
SVX-7-9 típusú került az enyémbe, bár az enyém 30d, szerintem ugyanolyan a generátor.
2018.05.28. 21:16
2018.05.30. 18:58
TGtotal írta:Sziasztok!
Néhány napja elment a töltésem, találtunk egy kiégett biztosítékot a kesztyűtartóban 15ös számozással. azonban ha kicserélem, a gyújtás ráadásával azonnal kiég. Tudnátok segíteni hol keressem a hiba forrását?
98as 525tds 140Ah-os generátor.
Köszönöm előre is!
2018.06.04. 08:24
attila94 írta:Itt azt írja engine data link. Menetirány szerinti jobb oldali pollenszűrőház alatti ecu dobozzal és takarítással kezdeném.TGtotal írta:Sziasztok!
Néhány napja elment a töltésem, találtunk egy kiégett biztosítékot a kesztyűtartóban 15ös számozással. azonban ha kicserélem, a gyújtás ráadásával azonnal kiég. Tudnátok segíteni hol keressem a hiba forrását?
98as 525tds 140Ah-os generátor.
Köszönöm előre is!
2018.09.04. 09:33
2019.10.07. 11:44
2019.10.07. 20:55
cseptomi1211 írta:Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.
Ma reggel vettem észre az autón, hogy fura "búgó" hangot hallat ami fordulatra erősödik.
A géptetőt felnyitva egyértelmű amperszag van. Titkos menüben ellenőrizve (tudom, nem hiteles) 11,3-11,5V között ugrál.
Fordulatra 11,7V-ig elmegy de semmi több. Azóta ellenőriztem multiméterrel is. Akkun: 11,5V
Bikázási ponton és generátoron kb. ugyanennyi.
Kb. 3 perc járatás után forró a ház.
Generátor nem olajos, nem ment tele szervo folyadékkal.
Ami furcsa nekem, hogy a töltés visszajelző indítás után elaludt és nem is villant fel, se alapjáraton, se fordulaton.
Generátor hibám lehet, vagy más lehet a probléma?
Előre is köszönöm a segítséget!
Tomi
2022.08.29. 17:58
2024.02.07. 19:05