Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: generátor

2018.02.02. 22:57

Anális inkább. Vagymi. :)

Re: generátor

2018.02.03. 10:15

kbhont írta:
Rolly írta:
kbhont írta:
Rolly írta:Sziasztok!

Generátor csere lett a gépben. Most az a jelenség, hogy első hideg indításkor, ciripelő hangot hallok a generátor felől pár másodpercig. Ahogy emelem a fordulatot, a ciripelés sűrűbb. És mondom csak első hideg indításkor... Szerintetek mi miatt lehet?

Szerintem ilyenkor még élesek a kommutátorok és annak hallod a hangját! Majd kölcsönösen bekopnak a kefékkel együtt és elhallgat...


Felújított nem zsír új, annál is lehet ilyen?

Ha új kefét raktak bele, akkor igen!


Nem tudom raktak-e bele új kefét, ha felújított akkor gondolom igen. Köszönöm a választ.

Re: generátor

2018.02.07. 17:48

Sziasztok!Szabadonfutó cikkszámot esetleg tud valaki?

Re: generátor

2018.02.07. 23:13

Janek írta:Sziasztok!Szabadonfutó cikkszámot esetleg tud valaki?

Nem hinném, E39-46-ban nincs gyárilag ilyen, azért rezgéscsillapítós a főtengelyszíjtárcsa. Egyik utángyártott szíjtárcsa van összecsomagolva szabadonfutóval, annak a felszerelésekor kell cserélni a sima generátor szíjtárcsát szabadonfutósra.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Janek
Értékelés: 4.76%

Re: generátor

2018.02.08. 16:42

Gallaca írta:
Janek írta:Sziasztok!Szabadonfutó cikkszámot esetleg tud valaki?

Nem hinném, E39-46-ban nincs gyárilag ilyen, azért rezgéscsillapítós a főtengelyszíjtárcsa. Egyik utángyártott szíjtárcsa van összecsomagolva szabadonfutóval, annak a felszerelésekor kell cserélni a sima generátor szíjtárcsát szabadonfutósra.
Gyárilag valóban nincs,de rontani nem ront a hajtáson :)

Re: generátor

2018.02.11. 15:38

Nem tudjátok véletlen, hogy 2003 525d feszültségszabályzójában milyen szénkefe van? Ha szétszedem megnézem pontosan, csak akkor így spórolnék egy napot a rendeléssel. :oops:

Re: generátor

2018.02.11. 16:51

NagySándor írta:Nem tudjátok véletlen, hogy 2003 525d feszültségszabályzójában milyen szénkefe van? Ha szétszedem megnézem pontosan, csak akkor így spórolnék egy napot a rendeléssel. :oops:

SVX-7-9 típusú került az enyémbe, bár az enyém 30d, szerintem ugyanolyan a generátor.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bzsoltie az itt látható tagok köszönték meg: NagySándor
Értékelés: 4.76%

Re: generátor

2018.02.11. 20:17

bzsoltie írta:
NagySándor írta:Nem tudjátok véletlen, hogy 2003 525d feszültségszabályzójában milyen szénkefe van? Ha szétszedem megnézem pontosan, csak akkor így spórolnék egy napot a rendeléssel. :oops:

SVX-7-9 típusú került az enyémbe, bár az enyém 30d, szerintem ugyanolyan a generátor.


Gyanítom én is, hogy ugyan az. Köszi! :franko:

Re: generátor

2018.05.28. 21:16

Sziasztok!
Néhány napja elment a töltésem, találtunk egy kiégett biztosítékot a kesztyűtartóban 15ös számozással. azonban ha kicserélem, a gyújtás ráadásával azonnal kiég. Tudnátok segíteni hol keressem a hiba forrását?
98as 525tds 140Ah-os generátor.
Köszönöm előre is! :)

Re: generátor

2018.05.30. 18:58

Itt azt írja engine data link. Menetirány szerinti jobb oldali pollenszűrőház alatti ecu dobozzal és takarítással kezdeném.
TGtotal írta:Sziasztok!
Néhány napja elment a töltésem, találtunk egy kiégett biztosítékot a kesztyűtartóban 15ös számozással. azonban ha kicserélem, a gyújtás ráadásával azonnal kiég. Tudnátok segíteni hol keressem a hiba forrását?
98as 525tds 140Ah-os generátor.
Köszönöm előre is! :)


Itt azt írja engine data link. Menetirány szerinti jobb oldali pollenszűrőház alatti ecu dobozzal és takarítással kezdeném.

Re: generátor

2018.06.04. 08:24

attila94 írta:
TGtotal írta:Sziasztok!
Néhány napja elment a töltésem, találtunk egy kiégett biztosítékot a kesztyűtartóban 15ös számozással. azonban ha kicserélem, a gyújtás ráadásával azonnal kiég. Tudnátok segíteni hol keressem a hiba forrását?
98as 525tds 140Ah-os generátor.
Köszönöm előre is! :)
Itt azt írja engine data link. Menetirány szerinti jobb oldali pollenszűrőház alatti ecu dobozzal és takarítással kezdeném.

Köszönöm a tippet, végül elvittem szerelőhöz. mostmár van töltésem is, meg a biztosítékot sem vágja ki, de ehhez le kellett kötni egy vezetéket valami csomópontról, ahonnan a generátor is kapja a visszajelzést. Nem jöttem még rá hogy mi az ami le lett kötve mert minden működik amit eddig is használtam.

Re: generátor

2018.09.04. 09:33

Sziasztok. Az lenne a gondom bajom hogy, mikor kicsit is rálépek a gázra az összes világítás a tompított is pillanatra erősebben világít . Mire kéne gyanakodni feszszabályzó esetleg vagy valami más ? Tudnátok ötleteket adni hogy merre induljak? (535i 1997) Előre is köszönöm.

Re: generátor

2019.10.07. 11:44

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.
Ma reggel vettem észre az autón, hogy fura "búgó" hangot hallat ami fordulatra erősödik.
A géptetőt felnyitva egyértelmű amperszag van. Titkos menüben ellenőrizve (tudom, nem hiteles) 11,3-11,5V között ugrál.
Fordulatra 11,7V-ig elmegy de semmi több. Azóta ellenőriztem multiméterrel is. Akkun: 11,5V
Bikázási ponton és generátoron kb. ugyanennyi.
Kb. 3 perc járatás után forró a ház.
Generátor nem olajos, nem ment tele szervo folyadékkal.

Ami furcsa nekem, hogy a töltés visszajelző indítás után elaludt és nem is villant fel, se alapjáraton, se fordulaton.

Generátor hibám lehet, vagy más lehet a probléma?

Előre is köszönöm a segítséget! :franko:

Tomi

Re: generátor

2019.10.07. 20:55

cseptomi1211 írta:Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.
Ma reggel vettem észre az autón, hogy fura "búgó" hangot hallat ami fordulatra erősödik.
A géptetőt felnyitva egyértelmű amperszag van. Titkos menüben ellenőrizve (tudom, nem hiteles) 11,3-11,5V között ugrál.
Fordulatra 11,7V-ig elmegy de semmi több. Azóta ellenőriztem multiméterrel is. Akkun: 11,5V
Bikázási ponton és generátoron kb. ugyanennyi.
Kb. 3 perc járatás után forró a ház.
Generátor nem olajos, nem ment tele szervo folyadékkal.

Ami furcsa nekem, hogy a töltés visszajelző indítás után elaludt és nem is villant fel, se alapjáraton, se fordulaton.

Generátor hibám lehet, vagy más lehet a probléma?

Előre is köszönöm a segítséget! :franko:

Tomi


Ha fordulatra erősödik a generátor a legjobb esélyes.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: cseptomi1211
Értékelés: 4.76%

Re: generátor

2022.08.29. 17:58

Sziasztok! Nem tudom olvassa e még valaki a fórumot... belefutottam egy generátor cserébe. 

Korábban egy utángyártott volt benne ez: A14VI29 (12V / 150A), s most egy ezzel egyenértékű VALEO lett bele véve bontottan, felújítottan: SG15S030 számú aminek stimmelnie kellene minden szempontból a motorhoz. (BMW E39 530D, 2000/11, sedan, M57D30)

Erről van szó: https://www.autoalkatreszonline24.hu/valeo/15803829
"Ez az termék megfelelő BMW 5 Sedan (E39) 530 d gépkocsijához"

VISZONT a motor rögzítési pontjára ahol a hosszú csavar keresztbe átmegy (görgő tartókonzol > generátor > motor > generátor menetes rész), oda nem tudom berakni mert 2 mm-el KISEBB a belső méret a generátornál. A generátor belső mérete 71 mm (PIROS) és 73 mm kellene (ZÖLD). Lásd a fotón. Egyszerűen nem értem... bármi ötlet?

Kép

Got $150 as a bonus at an online casino.

2024.02.07. 19:05

Welcome, everyone!
I want your advice. There is a bonus for online casinos. I'm not sure how best to use it.

I got a bonus here:Bonus


What do you suggest? What is the best slot to play where the chances of winning are higher?
Hozzászólás küldése

VigLink badge