2017.02.14. 15:43
handgeschaltet írta:bzsoltie írta:Van egy ilyen generátorom: link.
Feszültségingadozás miatt – mielőtt még teljesen megkotlana –, szeretnék szénkefét, csúszógyűrűt és csapágyat cserélni benne.
Ha valaki tudna esetleg segíteni abban, hogy melyikből milyen kellene bele, nagyon megköszönném. Üdv
Szia.
Ők szerintem tudnak segiteni:
http://www.kelle.hu
2017.03.20. 10:04
2017.03.20. 13:20
F_E_K_ írta:Üdv! Milyen akku töltőt érdemes venni szerintetek? A lidl/aldi/stb. vonalban nem feltétlenül nagy a bizodalmam...
Asus Z00AD
2017.03.20. 13:26
PeterE39 írta:F_E_K_ írta:Üdv! Milyen akku töltőt érdemes venni szerintetek? A lidl/aldi/stb. vonalban nem feltétlenül nagy a bizodalmam...
Asus Z00AD
Emlékeim szerint a CTEK-et szokták emlegetni ajánlottként.
Az aldi/lidl is ennek jóárasított verzióját árulja legjobb tudomásom szerint, én nem vetném el.
2017.03.20. 14:08
F_E_K_ írta:PeterE39 írta:F_E_K_ írta:Üdv! Milyen akku töltőt érdemes venni szerintetek? A lidl/aldi/stb. vonalban nem feltétlenül nagy a bizodalmam...
Asus Z00AD
Emlékeim szerint a CTEK-et szokták emlegetni ajánlottként.
Az aldi/lidl is ennek jóárasított verzióját árulja legjobb tudomásom szerint, én nem vetném el.
Amit kinéztem az egy ctek mxs 10.0, (bár lehet hogy elég a 7A-es verzió is).
Legalább jó felé tapogatózom
Asus Z00AD
2017.03.20. 14:12
attila94 írta:F_E_K_ írta:PeterE39 írta:F_E_K_ írta:Üdv! Milyen akku töltőt érdemes venni szerintetek? A lidl/aldi/stb. vonalban nem feltétlenül nagy a bizodalmam...
Asus Z00AD
Emlékeim szerint a CTEK-et szokták emlegetni ajánlottként.
Az aldi/lidl is ennek jóárasított verzióját árulja legjobb tudomásom szerint, én nem vetném el.
Amit kinéztem az egy ctek mxs 10.0, (bár lehet hogy elég a 7A-es verzió is).
Legalább jó felé tapogatózom
Asus Z00AD
Ha szinten tartani akarod, bőven elég a 7A.
Nekem Bosch C1 van, 3.5 Ampert tud. 95Ah akksit is töltöttem már vele, feltöltötte.
Az Aldi/Lidl cuccok megbízhatóak, általában Németországban is bevizsgált, és árusított cuccokat árulnak itthon is. Haver múltkor a Penny-ben vett csepptöltőt ami a Conradban 1,5 annyiba került teszi a dolgát azóta is.
2017.03.20. 14:54
F_E_K_ írta:PeterE39 írta:F_E_K_ írta:Üdv! Milyen akku töltőt érdemes venni szerintetek? A lidl/aldi/stb. vonalban nem feltétlenül nagy a bizodalmam...
Asus Z00AD
Emlékeim szerint a CTEK-et szokták emlegetni ajánlottként.
Az aldi/lidl is ennek jóárasított verzióját árulja legjobb tudomásom szerint, én nem vetném el.
Amit kinéztem az egy ctek mxs 10.0, (bár lehet hogy elég a 7A-es verzió is).
Legalább jó felé tapogatózom
Asus Z00AD
2017.11.14. 20:14
2017.11.14. 21:24
darazs78 írta:Sziasztok
e39 530d 184lovas verda
Probléma a következő töltésem alapjáraton 12,8 volt ,újra indítódtam felment 13.9 re, azt újra le megy 13 -ra pár km után
De a fura jelenség aksinál történt mert melegszik a pozitív kábel a aksinál.
Azt hitem nem érintkezik rendesen meg tisztítottam minden érintkezőt de nincs változás.
Ez lehet generátor hiba?
2017.11.17. 00:58
2017.11.17. 10:00
kbhont írta:Sziasztok!
Léghűtéses 140ah generátornál alapjárati feszültségingadozással nem tudok mit kezdeni...
Nem mindig, de többnyire alapjáraton annyira ingadozik a fesz, hogy mind a műszerfal megvilágításán, mind a belsővilágításon, sőt bármelyik izzón megfigyelhető a pulzálás!
Kefetartót, kefét, szabályzót, csapágyat már cseréltem...
Esetleg találkoztatok már ilyennel?
2017.11.17. 10:19
attila94 írta:kbhont írta:Sziasztok!
Léghűtéses 140ah generátornál alapjárati feszültségingadozással nem tudok mit kezdeni...
Nem mindig, de többnyire alapjáraton annyira ingadozik a fesz, hogy mind a műszerfal megvilágításán, mind a belsővilágításon, sőt bármelyik izzón megfigyelhető a pulzálás!
Kefetartót, kefét, szabályzót, csapágyat már cseréltem...
Esetleg találkoztatok már ilyennel?
Testpontok jók? Hol mértél feszültséget? Ha kiszedted a generátort beméretted miután összeraktad?
2017.11.17. 22:18
kbhont írta:attila94 írta:kbhont írta:Sziasztok!
Léghűtéses 140ah generátornál alapjárati feszültségingadozással nem tudok mit kezdeni...
Nem mindig, de többnyire alapjáraton annyira ingadozik a fesz, hogy mind a műszerfal megvilágításán, mind a belsővilágításon, sőt bármelyik izzón megfigyelhető a pulzálás!
Kefetartót, kefét, szabályzót, csapágyat már cseréltem...
Esetleg találkoztatok már ilyennel?
Testpontok jók? Hol mértél feszültséget? Ha kiszedted a generátort beméretted miután összeraktad?
Igazából nem kell feszültséget mérni,mert szemmel látható az ingadozás! Alapjáraton van amikor 11,8 ra is leesik... (Aksiról megy a cucc)
Egyébként a bordon szoktam ellenőrizni. A generátort padon megfuttattuk felújítás után akkor jónak tűnt! Aztán megint észrevettem ezt az ingadozást...Újra ki és szabályzó csere. Ettől se lett jobb!
Azon gondolkodok neki állok és az összes GND végig nézem!
2017.11.18. 10:13
attila94 írta:kbhont írta:attila94 írta:kbhont írta:Sziasztok!
Léghűtéses 140ah generátornál alapjárati feszültségingadozással nem tudok mit kezdeni...
Nem mindig, de többnyire alapjáraton annyira ingadozik a fesz, hogy mind a műszerfal megvilágításán, mind a belsővilágításon, sőt bármelyik izzón megfigyelhető a pulzálás!
Kefetartót, kefét, szabályzót, csapágyat már cseréltem...
Esetleg találkoztatok már ilyennel?
Testpontok jók? Hol mértél feszültséget? Ha kiszedted a generátort beméretted miután összeraktad?
Igazából nem kell feszültséget mérni,mert szemmel látható az ingadozás! Alapjáraton van amikor 11,8 ra is leesik... (Aksiról megy a cucc)
Egyébként a bordon szoktam ellenőrizni. A generátort padon megfuttattuk felújítás után akkor jónak tűnt! Aztán megint észrevettem ezt az ingadozást...Újra ki és szabályzó csere. Ettől se lett jobb!
Azon gondolkodok neki állok és az összes GND végig nézem!
A motor testkábellel kezdeném, valamint akksisaru, akksikivezetés pucolással.
Ne boardon MÉRJ. A board ellenőrzni jó. A board honnan veszi a feszültséget nem tudom, de nekem 0,6V-ot téved.
2017.11.22. 23:16
kbhont írta:attila94 írta:kbhont írta:attila94 írta:kbhont írta:Sziasztok!
Léghűtéses 140ah generátornál alapjárati feszültségingadozással nem tudok mit kezdeni...
Nem mindig, de többnyire alapjáraton annyira ingadozik a fesz, hogy mind a műszerfal megvilágításán, mind a belsővilágításon, sőt bármelyik izzón megfigyelhető a pulzálás!
Kefetartót, kefét, szabályzót, csapágyat már cseréltem...
Esetleg találkoztatok már ilyennel?
Testpontok jók? Hol mértél feszültséget? Ha kiszedted a generátort beméretted miután összeraktad?
Igazából nem kell feszültséget mérni,mert szemmel látható az ingadozás! Alapjáraton van amikor 11,8 ra is leesik... (Aksiról megy a cucc)
Egyébként a bordon szoktam ellenőrizni. A generátort padon megfuttattuk felújítás után akkor jónak tűnt! Aztán megint észrevettem ezt az ingadozást...Újra ki és szabályzó csere. Ettől se lett jobb!
Azon gondolkodok neki állok és az összes GND végig nézem!
A motor testkábellel kezdeném, valamint akksisaru, akksikivezetés pucolással.
Ne boardon MÉRJ. A board ellenőrzni jó. A board honnan veszi a feszültséget nem tudom, de nekem 0,6V-ot téved.
Jelen esetben, teljesen mindegy, hogy mi a valós, ill a reális feszültség, mert nem a mennyiségével van gondom, hanem azzal, hogy 2-2.5 volt ingadozás van... Ezt szerintem a motorvezérlő elektronika sem szereti... Egyébként én is valami átmeneti ellenállás növekedésre gondolok!
2018.01.26. 15:28
2018.02.02. 16:48
2018.02.02. 17:07
Rolly írta:Sziasztok!
Generátor csere lett a gépben. Most az a jelenség, hogy első hideg indításkor, ciripelő hangot hallok a generátor felől pár másodpercig. Ahogy emelem a fordulatot, a ciripelés sűrűbb. És mondom csak első hideg indításkor... Szerintetek mi miatt lehet?
2018.02.02. 17:44
kbhont írta:Rolly írta:Sziasztok!
Generátor csere lett a gépben. Most az a jelenség, hogy első hideg indításkor, ciripelő hangot hallok a generátor felől pár másodpercig. Ahogy emelem a fordulatot, a ciripelés sűrűbb. És mondom csak első hideg indításkor... Szerintetek mi miatt lehet?
Szerintem ilyenkor még élesek a kommutátorok és annak hallod a hangját! Majd kölcsönösen bekopnak a kefékkel együtt és elhallgat...
2018.02.02. 18:03
Rolly írta:kbhont írta:Rolly írta:Sziasztok!
Generátor csere lett a gépben. Most az a jelenség, hogy első hideg indításkor, ciripelő hangot hallok a generátor felől pár másodpercig. Ahogy emelem a fordulatot, a ciripelés sűrűbb. És mondom csak első hideg indításkor... Szerintetek mi miatt lehet?
Szerintem ilyenkor még élesek a kommutátorok és annak hallod a hangját! Majd kölcsönösen bekopnak a kefékkel együtt és elhallgat...
Felújított nem zsír új, annál is lehet ilyen?