* *
Pontos idő: 2020.03.29. 16:37

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 335 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 23:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.02. 00:00
Hozzászólások: 187
Tartózkodási hely: Kótaj
Adott köszi: 526 alkalommal
Kapott köszik: 61 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525DA
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Urak, jelenleg nincs toltesem, eg minden a muszerfalon....
Valszeg a generator feladta....

Bontottat tegyek bele, vagy a jelenlegit ujjitsam fel???

Hello!
Én is felújíttattam és 5 éve tökéletea.

Tapatalk 2-vel küldve az én GT-S5360-ről

_________________
ÜDV: Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jimbi525d az itt látható tagok köszönték meg: leslie
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 07:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2424
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 354 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
leslie írta:
Urak, jelenleg nincs toltesem, eg minden a muszerfalon....
Valszeg a generator feladta....

Bontottat tegyek bele, vagy a jelenlegit ujjitsam fel???

Szabinak nincs?


De, Szabinak van es nagyon BARATI aron is adna.....
Kattogok, hogy felujitsak vagy bontott...

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 10:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8416
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:

De, Szabinak van es nagyon BARATI aron is adna.....

Ott mindig baráti az ár. :franko:

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: Schnitzer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 09:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2424
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 354 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hátha valaki majd vissza olvas... :
Generátor felújítás: én is a Fer-Vill-hez vittem. Reggel vittem, délután hoztam. A gyári értékeknél kicsivel jobb értékeket hozott a munka végén. A generátor ránézésre, mintha új lenne. 27-et fizettem ( hátszállel mentem, így számla nélkül ennyi ), ezért cseréltek: dioda-hidat, forgorészt, csúszó gyűrűt, keféket, csapágyakat és csapágyfészkeket. 6 hó gari. Összességében elégedett vagyok. Este be is szereltem, és minden ok.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 09:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8416
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Hátha valaki majd vissza olvas... :
Generátor felújítás: én is a Fer-Vill-hez vittem. Reggel vittem, délután hoztam. A gyári értékeknél kicsivel jobb értékeket hozott a munka végén. A generátor ránézésre, mintha új lenne. 27-et fizettem ( hátszállel mentem, így számla nélkül ennyi ), ezért cseréltek: dioda-hidat, forgorészt, csúszó gyűrűt, keféket, csapágyakat és csapágyfészkeket. 6 hó gari. Összességében elégedett vagyok. Este be is szereltem, és minden ok.

:franko:

Szíj csere volt?

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 09:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2424
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 354 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
leslie írta:
Hátha valaki majd vissza olvas... :
Generátor felújítás: én is a Fer-Vill-hez vittem. Reggel vittem, délután hoztam. A gyári értékeknél kicsivel jobb értékeket hozott a munka végén. A generátor ránézésre, mintha új lenne. 27-et fizettem ( hátszállel mentem, így számla nélkül ennyi ), ezért cseréltek: dioda-hidat, forgorészt, csúszó gyűrűt, keféket, csapágyakat és csapágyfészkeket. 6 hó gari. Összességében elégedett vagyok. Este be is szereltem, és minden ok.

:franko:

Szíj csere volt?


Nem volt rá szükség.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.03.13. 20:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.21. 09:56
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
Holnap venném le a generátort az autóról.
E39 Facelift 2002 525d manuál váltós.
Kellene egy kis segítség hogy kezdjek neki.
Én aknából próbálnám alulról mert felül nem igen van hely ha jól láttam.
Tudnátok erről írni valamit hogy lenne a legegyszerűbb?
Olvastam itt pár oldalt és máshol is keresgéltem de semmit nem találtam róla.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 00:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1842 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Kamionos írta:
Sziasztok
Holnap venném le a generátort az autóról.
E39 Facelift 2002 525d manuál váltós.
Kellene egy kis segítség hogy kezdjek neki.
Én aknából próbálnám alulról mert felül nem igen van hely ha jól láttam.
Tudnátok erről írni valamit hogy lenne a legegyszerűbb?
Olvastam itt pár oldalt és máshol is keresgéltem de semmit nem találtam róla.

Akkor lentről fogsz szívni. Fentről csináld! Visco és kerete le, (Ekkor már lesz sok helyed) ékszíj le, vezetőgörgő és tartója le, utána hozzáférsz a generátor második csavarjához elölről. Hátulról csak egy csatit kell levenni, és a pozitív kábelt. Utána lejön.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.03.14. 08:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.21. 09:56
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Kamionos írta:
Sziasztok
Holnap venném le a generátort az autóról.
E39 Facelift 2002 525d manuál váltós.
Kellene egy kis segítség hogy kezdjek neki.
Én aknából próbálnám alulról mert felül nem igen van hely ha jól láttam.
Tudnátok erről írni valamit hogy lenne a legegyszerűbb?
Olvastam itt pár oldalt és máshol is keresgéltem de semmit nem találtam róla.

Akkor lentről fogsz szívni. Fentről csináld! Visco és kerete le, (Ekkor már lesz sok helyed) ékszíj le, vezetőgörgő és tartója le, utána hozzáférsz a generátor második csavarjához elölről. Hátulról csak egy csatit kell levenni, és a pozitív kábelt. Utána lejön.


Rendben, köszi.
Akkor felülről kezdek neki.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.03.18. 18:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.31. 01:00
Hozzászólások: 66
Tartózkodási hely: sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E65
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Töltés problémám lenne. Nem tudom találkozott-e már valaki ezzel a jelenséggel? E38 725tds Igaz, hogy 38, de a rendszer ugyan az mint a 39-ben.

Alapjáraton, fordulaton semmi gond, de ha adok egy gázfröccsöt, amikor a fordulat visszafelé esik, egy-két másodpercre a töltés leesik 12,5V környékére, aztán minden helyre áll. Arról figyeltem fel a jelenségre, hogy a gázfröccs után egy pillanatra minden elhalványul, aztán egy másodperc múlva minden ok újra.
Van két generátorom, mind a kettővel ugyan az a jelenség annyi különbséggel, hogy az egyik csak 13,5 környékére ejt vissza a másik 12,5-re. A jobbikat ma vittem el próbapados mérésre, állítólag semmi baja. Tökéletes. A motor testkábelem is ok.

Értetlenül állok a dolog előtt. Esetleg tudja valaki a 3 lábú csati kiosztását? Rámérnék bent az autóban közvetlenül, hátha okosabb leszek.

Köszi előre is.

_________________
Richie


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.03.18. 21:38 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 317
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Richie írta:
Sziasztok!

Töltés problémám lenne. Nem tudom találkozott-e már valaki ezzel a jelenséggel? E38 725tds Igaz, hogy 38, de a rendszer ugyan az mint a 39-ben.

Alapjáraton, fordulaton semmi gond, de ha adok egy gázfröccsöt, amikor a fordulat visszafelé esik, egy-két másodpercre a töltés leesik 12,5V környékére, aztán minden helyre áll. Arról figyeltem fel a jelenségre, hogy a gázfröccs után egy pillanatra minden elhalványul, aztán egy másodperc múlva minden ok újra.
Van két generátorom, mind a kettővel ugyan az a jelenség annyi különbséggel, hogy az egyik csak 13,5 környékére ejt vissza a másik 12,5-re. A jobbikat ma vittem el próbapados mérésre, állítólag semmi baja. Tökéletes. A motor testkábelem is ok.

Értetlenül állok a dolog előtt. Esetleg tudja valaki a 3 lábú csati kiosztását? Rámérnék bent az autóban közvetlenül, hátha okosabb leszek.

Köszi előre is.

Hello vedd ki a generátorból a fesz. szabályzót. Szerintem már igen kopott lehet benne a szénkefe. Két csavar fogja a helyén cseréltem ki én is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.03.19. 12:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.31. 01:00
Hozzászólások: 66
Tartózkodási hely: sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E65
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:
Richie írta:
Sziasztok!

Töltés problémám lenne. Nem tudom találkozott-e már valaki ezzel a jelenséggel? E38 725tds Igaz, hogy 38, de a rendszer ugyan az mint a 39-ben.

Alapjáraton, fordulaton semmi gond, de ha adok egy gázfröccsöt, amikor a fordulat visszafelé esik, egy-két másodpercre a töltés leesik 12,5V környékére, aztán minden helyre áll. Arról figyeltem fel a jelenségre, hogy a gázfröccs után egy pillanatra minden elhalványul, aztán egy másodperc múlva minden ok újra.
Van két generátorom, mind a kettővel ugyan az a jelenség annyi különbséggel, hogy az egyik csak 13,5 környékére ejt vissza a másik 12,5-re. A jobbikat ma vittem el próbapados mérésre, állítólag semmi baja. Tökéletes. A motor testkábelem is ok.

Értetlenül állok a dolog előtt. Esetleg tudja valaki a 3 lábú csati kiosztását? Rámérnék bent az autóban közvetlenül, hátha okosabb leszek.

Köszi előre is.

Hello vedd ki a generátorból a fesz. szabályzót. Szerintem már igen kopott lehet benne a szénkefe. Két csavar fogja a helyén cseréltem ki én is.


Már túl vagyok rajta. Mind a két generátorban újszerűek a kefék, tökéletesek a csúszógyűrűk. Bármelyiket építem az autóba, a hiba ugyan az a fent leírt kisebb eltéréssel. Kezdek az autóra gyanakodni, de lövésem sincs, ott mi lehet a gond.

_________________
Richie


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.04.23. 10:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.13. 22:43
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, egy kis/nagy segítségre lenne szükségem.

Két hete kigyulladt a töltésjelző lámpa, elment még aznap szervízbe kapott egy generátor felújítást. Kb 5 km után ismét kigyulladt a töltésjelző. A szerelőnél nem jelentkezett a hiba ezért a kábelek computer vonalon kezdtek el vizsgálódni. Az eredmény az lett, hogy szarul rakták rendbe a generátort tehát vissza az elejére ismét a generátoroshoz került. hozzá kell tennem - utólag - amikor elhoztam már nem volt a megszokott hagja a generátornak mert hangosnak találtam. A második kör után sikeresen hazaértem vele öröm és boldogság. Ma reggel ismét kigyulladt a töltésjelző. A motortérből egy nagyon halk sípoló hang hallatszik és amikor jár a motor akkor a generátornak szintén nem a megszokott hangját hallom hanem egy hangos éles hangot. A szíjakat kicserélték.

Előre is köszi a segítséget.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.04.23. 11:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2424
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 354 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Aenima írta:
Sziasztok, egy kis/nagy segítségre lenne szükségem.

Két hete kigyulladt a töltésjelző lámpa, elment még aznap szervízbe kapott egy generátor felújítást. Kb 5 km után ismét kigyulladt a töltésjelző. A szerelőnél nem jelentkezett a hiba ezért a kábelek computer vonalon kezdtek el vizsgálódni. Az eredmény az lett, hogy szarul rakták rendbe a generátort tehát vissza az elejére ismét a generátoroshoz került. hozzá kell tennem - utólag - amikor elhoztam már nem volt a megszokott hagja a generátornak mert hangosnak találtam. A második kör után sikeresen hazaértem vele öröm és boldogság. Ma reggel ismét kigyulladt a töltésjelző. A motortérből egy nagyon halk sípoló hang hallatszik és amikor jár a motor akkor a generátornak szintén nem a megszokott hangját hallom hanem egy hangos éles hangot. A szíjakat kicserélték.

Előre is köszi a segítséget.


Hali.
Valszeg ugyanaz a "szakember" ujitotta fel neked mindketszer a generatort.... A leiras alapjan en azt mondanam, hogy szarul lett felujitva a generator. Vagy vidd el mashoz felujitani, vagy ha ki szeretned szurni a generator hibat, akkor probakent dobj bele egy bontott generatort.....
Szerintem.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.04.23. 12:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8416
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Aenima írta:

Előre is köszi a segítséget.

Kb. ahogy Leslie írja.
Én még annyival kiegészíteném, hogy egy valamire való villanyosnak van padja hozzá.
Ergo forgassa meg a padon! Ott hallani, mérni lehet ha valami gáz van.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.04.23. 15:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.13. 22:43
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi urak. Most ment el a szerelő - házhoz jött - és elvitte magával a generátort ami egyébkét komoly 11.5V körüli áramot tolt ki magáből.... Ez egynek jó de lehetett e a generátor az oka a helk sípolásnak amit leállítva produkált?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.04.23. 16:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1842 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Aenima írta:
Köszi urak. Most ment el a szerelő - házhoz jött - és elvitte magával a generátort ami egyébkét komoly 11.5V körüli áramot tolt ki magáből.... Ez egynek jó de lehetett e a generátor az oka a helk sípolásnak amit leállítva produkált?

Már több benzinest is hallottam leállított motorral egy ideig sípolni, ami egyébként hibátlanul tette a dolgát. Sőt dízelt is, de az másképp sípol.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.04.23. 18:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.13. 22:43
Hozzászólások: 20
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Az a baj, hogy ez nem egy ideig sípolt hanem gyakorlatilag amíg az akkut ki nem kötöttük.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.06.14. 16:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.17. 20:59
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Békés
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?525tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Az autó megvétele óta furcsa süvítő hang hallatszik a motortérből.
Az eltelt idő alatt ki lett cserélve a vízpumpa, spanoló,vezető görgő.
A hang megmaradt.
Ránézésre a generátor új, kívül-belül patika tisztaságú (hella). Ma megint csak próbáltam a hang forrását megállapítani, beindítottam a motort (tegnap óta nem ment) és kb fél perc múlva megfogtam a generátort és majdnem hozzá ragadt az ujjam.
Forró, de mint állat. Levettem a szíjat, nem szorul,töltéssel nincs gondom.
Ez természetes lenne?
Vagy mechanikai hibán kívül mi okozhat ilyen jelenséget?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.06.14. 19:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1842 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Devon írta:
Sziasztok!
Az autó megvétele óta furcsa süvítő hang hallatszik a motortérből.
Az eltelt idő alatt ki lett cserélve a vízpumpa, spanoló,vezető görgő.
A hang megmaradt.
Ránézésre a generátor új, kívül-belül patika tisztaságú (hella). Ma megint csak próbáltam a hang forrását megállapítani, beindítottam a motort (tegnap óta nem ment) és kb fél perc múlva megfogtam a generátort és majdnem hozzá ragadt az ujjam.
Forró, de mint állat. Levettem a szíjat, nem szorul,töltéssel nincs gondom.
Ez természetes lenne?
Vagy mechanikai hibán kívül mi okozhat ilyen jelenséget?

Volt már egy ilyen "felújított" patika Hella generátorom 25-30d-ről, annak is fura hangja lett, az is melegedett hasonlóan, majd a töltés elhalálozott. Csapágy ott is kifogástalan volt. Nem tudom mi baja lett, nem szedtem szét. De számíts rá.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 335 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator