* *
Pontos idő: 2024.03.28. 09:59

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 345 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.29. 10:23 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Dodiii írta:
jackson írta:

Jackson, aki egy sima akku cserét sejt a dolog mögött


Holnap megyek és be is szerzek egy zsír új akkut. A végeredményről dobok még egy hsz.-t.
Köszönöm a válaszokat.


Na mi a helyzet? Megoldódott a probléma?

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.31. 16:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.14. 01:00
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
Na mi a helyzet? Megoldódott a probléma?


Hát, akku csere megvolt,viszont a probléma továbbra is fennáll.Az biztos,hogy nem akku és nem generátor hiba. Az üzemanyagszűrő és legrosszabb esetben porlasztócsúcs a vétkes.
Sajnos pont most kezdődött az egyetem és csak csütörtökön tudom elvinni a kicsikét diag.-ra.
Majd Pénteken írok...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.31. 18:54 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Dodiii írta:
touring írta:
Na mi a helyzet? Megoldódott a probléma?


Hát, akku csere megvolt,viszont a probléma továbbra is fennáll.Az biztos,hogy nem akku és nem generátor hiba. Az üzemanyagszűrő és legrosszabb esetben porlasztócsúcs a vétkes.
Sajnos pont most kezdődött az egyetem és csak csütörtökön tudom elvinni a kicsikét diag.-ra.
Majd Pénteken írok...


Azért hidd el nem jártál rosszul az új akkuval. Mert a 6 év nagyon sok egy autó akkunak.

Jackson, aki további elektromos nyomozást sejt a dolog mögött

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.01. 03:56 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Dodiii írta:
touring írta:
Na mi a helyzet? Megoldódott a probléma?


Hát, akku csere megvolt,viszont a probléma továbbra is fennáll.Az biztos,hogy nem akku és nem generátor hiba. Az üzemanyagszűrő és legrosszabb esetben porlasztócsúcs a vétkes.
Sajnos pont most kezdődött az egyetem és csak csütörtökön tudom elvinni a kicsikét diag.-ra.
Majd Pénteken írok...


Azért hidd el nem jártál rosszul az új akkuval. Mert a 6 év nagyon sok egy autó akkunak.

Jackson, aki további elektromos nyomozást sejt a dolog mögött


minden nap ajándék "volt"

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.08. 16:18 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali.Tudtok nekem címet mondani ahol tudok venni generátorhoz kefét, csapágy jó és minden egyéb csak a kefék koptak el, állítolag.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.09. 14:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.12. 01:00
Hozzászólások: 424
Tartózkodási hely: Bicske
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
jackson írta:
Dodiii írta:
touring írta:
Na mi a helyzet? Megoldódott a probléma?


Hát, akku csere megvolt,viszont a probléma továbbra is fennáll.Az biztos,hogy nem akku és nem generátor hiba. Az üzemanyagszűrő és legrosszabb esetben porlasztócsúcs a vétkes.
Sajnos pont most kezdődött az egyetem és csak csütörtökön tudom elvinni a kicsikét diag.-ra.
Majd Pénteken írok...


Azért hidd el nem jártál rosszul az új akkuval. Mert a 6 év nagyon sok egy autó akkunak.

Jackson, aki további elektromos nyomozást sejt a dolog mögött


minden nap ajándék "volt"


Nekem még a gyári akku van a gépbe.. :D :D :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.09. 15:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.30. 00:00
Hozzászólások: 884
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:
Hali.Tudtok nekem címet mondani ahol tudok venni generátorhoz kefét, csapágy jó és minden egyéb csak a kefék koptak el, állítolag.


Olvasd le a generátor számot, az alapján nagyon sok helyen tudnak kefét adni. pl: www.kelle.hu
Én a helyedben kicserélném a forgó, morgókat is, lehet, hogy most szépen forog, de több ezer km múlva vajon, vagy akkor újra szétszeded? Aztán a forgórész végén lévő csúszógyűrűt sem árt cserélni és akkor hátradőlhetsz, hogy újszerű generátorod van. Elméletileg a többi alkatrész élettartalma örök.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.09. 20:34 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Viper írta:
atesz25 írta:
Hali.Tudtok nekem címet mondani ahol tudok venni generátorhoz kefét, csapágy jó és minden egyéb csak a kefék koptak el, állítolag.


Olvasd le a generátor számot, az alapján nagyon sok helyen tudnak kefét adni. pl: www.kelle.hu
Én a helyedben kicserélném a forgó, morgókat is, lehet, hogy most szépen forog, de több ezer km múlva vajon, vagy akkor újra szétszeded? Aztán a forgórész végén lévő csúszógyűrűt sem árt cserélni és akkor hátradőlhetsz, hogy újszerű generátorod van. Elméletileg a többi alkatrész élettartalma örök.


Oksa lehet hogy megpróbálkozom vele de ahoz kell gyűjtenem.Köszi a választ!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.09. 23:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Apa8 írta:
MChris írta:
jackson írta:
Dodiii írta:
touring írta:
Na mi a helyzet? Megoldódott a probléma?


Hát, akku csere megvolt,viszont a probléma továbbra is fennáll.Az biztos,hogy nem akku és nem generátor hiba. Az üzemanyagszűrő és legrosszabb esetben porlasztócsúcs a vétkes.
Sajnos pont most kezdődött az egyetem és csak csütörtökön tudom elvinni a kicsikét diag.-ra.
Majd Pénteken írok...


Azért hidd el nem jártál rosszul az új akkuval. Mert a 6 év nagyon sok egy autó akkunak.

Jackson, aki további elektromos nyomozást sejt a dolog mögött


minden nap ajándék "volt"


Nekem még a gyári akku van a gépbe.. :D :D :D


Neked is :lol:

:franko:

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.25. 12:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.14. 01:00
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát egy 2-3 hetet megcsúszva,de sikerült leadni kivizsgálásra a vasat.
Az 5. hengernél adta meg magát a porlasztócsúcs :( .
Most várom az ajánlatokat több helyről és remélhetőleg jövő héten már használhatom...

Köszi a segítségeket!
üdv.:dodi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: FESZ
HozzászólásElküldve: 2010.01.09. 19:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.08.15. 00:00
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Hampshire, Egyesult Kiralysag
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E53
Motor tipusa: 4.4i V8
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

Nekem csak 3 adat kellene:
Titkos menüben mennyi feszultseget mutat jo akksival gyujtason, inditas kozben, alapjaraton, es mondjuk 25OOas fordulaton egy 540-es BMW a "szar" vizhuteses generator?

Kerem akinek 535 vagy 540-es BMW-je van vizhuteses generatorral irjon nekem titkos menu erteket.

Koszonom:
Tamas

_________________
Tomi1000 (2004 E60 530d auto)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: FESZ
HozzászólásElküldve: 2010.01.09. 22:20 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tomi1000 írta:
Sziasztok

Nekem csak 3 adat kellene:
Titkos menüben mennyi feszultseget mutat jo akksival gyujtason, inditas kozben, alapjaraton, es mondjuk 25OOas fordulaton egy 540-es BMW a "szar" vizhuteses generator?

Kerem akinek 535 vagy 540-es BMW-je van vizhuteses generatorral irjon nekem titkos menu erteket.

Koszonom:
Tamas


Hát ez nem olyan egyszerű. Először is nekem 150Amperes vizzel hűtött legnagyobb generátoros V8-am van. Amiben vadonatúj (nem szedem elő de kb 2-3éve cserélt) gyári BMW generátoros kocsi.

Hátul az akkunál multiméterrel mérve minimum 13,6-nak kéne lennie (no de nem mindegy mikor). Tehát nekem 2000-res fordulaton 14,02Volt-ot nyom hátulra.

A műszerfalas menü kicsit ravasz. Ugyanis itt kevesebbett látsz mint a akku töltési feszültésége. 0,2-0,4Volt diffit is láttam már. Az átlag működés műszerfal szerint:
- hidegen beinditod felmegy 13,6Volt-ra (ilyenkor a fordulat emelt kb. 800-900 körül.)
- amikor már nem fázik annyira de a lambda szondák még nem érték el a 600fokos működési tartományukat akkor már csak 640-es az alapjárat (titkos menüben vagy egy picit van a vonal fölött talán 2mm-el) ilyenkor még tartja a 13,6-ot.
- ha már zár a szabályzási kör és beáll a 540-es fordulatszámra akkor azonban lejjebb jön a feszültség 12,7-re is akár. Ilyenkor az akkut használja. Tehát sok városi üzemben nagy fogyasztókkal (ablak fűtés, ülésfűtés, nagy audio erősitők stb.) le meritheti ha sokat használod stop-and-go üzemben.

A diagnosztizálási pénzből szereztem egy spéci egyenáramú lakatfogót. Azzal megtudom mérni a kocsidat:
- inditáskor be esik-e az akkumlátor tehát elég-e a teljesitménye,
- fogyasztókkal mennyire esik vissza a generátor töltése,
- és persze 16 perc után amikor minden kikapcsol van-e még működő fogyasztó
- ha nagyin nekiduráljuk magunkat a töltését is meg lehet nézni hány ampert tölt a generátor (csak be kell műteni a lakatfogó)

Ma volt itt egy 528i akinek mindig lemerül a aksija. És megnéztük 16perc után ok 10-20miliAmper (gyári max.50mA). Azonban a hifi pláne ha rácsavarta a hangerős 30Ampert vett föl a rendszer. És amikor még járt alapjáraton akkor is 7ampert vett kifelé a rendszer és nem rakott bele. Igy nem csoda, hogy induláskor is tölteni kellett. Neki az lett a megoldás nagyobb akku csere 73Ah helyett 100Ah-s és megkéne nézetni komolyabban a generátorát (vagy túl sokat eszik a hifi -túl lövi a generátort vagy gyengélkedik a töltése)

Ha érdekel dobj PÜ-t és megnézzük neked.

Jackson, aki már ilyet is tud mérni

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: FESZ
HozzászólásElküldve: 2010.01.09. 22:22 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tomi1000 írta:
Sziasztok

Nekem csak 3 adat kellene:
Titkos menüben mennyi feszultseget mutat jo akksival gyujtason, inditas kozben, alapjaraton, es mondjuk 25OOas fordulaton egy 540-es BMW a "szar" vizhuteses generator?

Kerem akinek 535 vagy 540-es BMW-je van vizhuteses generatorral irjon nekem titkos menu erteket.

Koszonom:
Tamas


Ja és még annyi nem "szar" mivel elmesélték nekem: ha ekkora generátor kéne hűteni akkor olyan nagy lapátja lenne léghűtéssel mint a légcsavar és zúgna mint az állat. Nos ezért inkább kisebb/halkabb vizhűtéses generátor csináltak ami sokkal többre képes mint a légcsavaros kisebbek.

Jackson, aki védi a generátor mundér becsületét :lol:

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: FESZ
HozzászólásElküldve: 2010.01.10. 03:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.08.15. 00:00
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Hampshire, Egyesult Kiralysag
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E53
Motor tipusa: 4.4i V8
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
tomi1000 írta:
Sziasztok

Nekem csak 3 adat kellene:
Titkos menüben mennyi feszultseget mutat jo akksival gyujtason, inditas kozben, alapjaraton, es mondjuk 25OOas fordulaton egy 540-es BMW a "szar" vizhuteses generator?

Kerem akinek 535 vagy 540-es BMW-je van vizhuteses generatorral irjon nekem titkos menu erteket.

Koszonom:
Tamas


Ja és még annyi nem "szar" mivel elmesélték nekem: ha ekkora generátor kéne hűteni akkor olyan nagy lapátja lenne léghűtéssel mint a légcsavar és zúgna mint az állat. Nos ezért inkább kisebb/halkabb vizhűtéses generátor csináltak ami sokkal többre képes mint a légcsavaros kisebbek.

Jackson, aki védi a generátor mundér becsületét :lol:


Koszonom a gyors valaszt!
Valoban igy mukodhet a kocsi. A szervizkonyvben olvastam hogy az elozo tulaj eleg keveset hasznalta a kocsit, es gondolom varosban, ezert tobbszor lemerult az akkuja, es meg is halt. Mar alig veszi fel a toltest. Most tettem bele egy uj bosch akksit. 80ah. Majd megnezem az akksi tobbi adatait. Megneztem a generatort, de nem igazan latok vizcsoveket menni a kozelebe. Fentrol semmit sem latni.
Csinaltam par kepet rola, felteszem ide mindjart ha tudom. Ha nem sikerul, holnap.
Amit meg eszrevettem, hogy nagyon picit ingadozik az alapjarat (540-650), es ezzel egyutt a titkos menuben latni hogy a toltes is mozog. Alapjaraton kicsit de latni a helyzetjelzon is hogy nem egyenletesen eg. Az alapjarat es a toltes is folyamatosan jo hidegen, es meg akkor is ha mar 90 fokos a motor. Ha megyek 15 percet es leallok, akkor jon csak elo az alapjarat es a fesz ingadozasos problema.
Van megegy problema is :) van koztunk 1700km :) En Ugyanis Angliaban elek.
:)
Csinaltam rola videot:
http://www.youtube.com/watch?v=de0pe0bj6uc

_________________
Tomi1000 (2004 E60 530d auto)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.10. 16:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,
ma levittem a Bömössel apámat az állomásra, már szóltam neki egy hete, hogy indítás után nem alszik ki egyből a töltés-visszajelző. Mire hazaértem, már kigyulladt az ASR+ABS lámpa, aztán, mire beálltam a garázsba, már nem ment a rádió és a helyzetjelző sem. 8,5 Volt körül volt a töltés a komputer szerint 8O
Pécs környékén tud valaki szerelőt, aki segítene ebben? Eljut az autó szerelőig?
Miután leállítottam a motort, elkezdett felfelé menni...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.10. 16:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.30. 00:00
Hozzászólások: 884
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Morello írta:
Sziasztok,
ma levittem a Bömössel apámat az állomásra, már szóltam neki egy hete, hogy indítás után nem alszik ki egyből a töltés-visszajelző. Mire hazaértem, már kigyulladt az ASR+ABS lámpa, aztán, mire beálltam a garázsba, már nem ment a rádió és a helyzetjelző sem. 8,5 Volt körül volt a töltés a komputer szerint 8O
Pécs környékén tud valaki szerelőt, aki segítene ebben? Eljut az autó szerelőig?
Miután leállítottam a motort, elkezdett felfelé menni...


Generátorszíj megvan? Töltsd fel az akkut, kevés fogyasztót használj és simán elmész a szervízbe.
kb 10 ropira saccolom a hibát, generátor kefe és a járulékos csapágycsere. Erre jön rá a 30% luxusadó, szóval szerintem 13E-be fog neked ez fájni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.10. 17:02 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Viper írta:
Morello írta:
Sziasztok,
ma levittem a Bömössel apámat az állomásra, már szóltam neki egy hete, hogy indítás után nem alszik ki egyből a töltés-visszajelző. Mire hazaértem, már kigyulladt az ASR+ABS lámpa, aztán, mire beálltam a garázsba, már nem ment a rádió és a helyzetjelző sem. 8,5 Volt körül volt a töltés a komputer szerint 8O
Pécs környékén tud valaki szerelőt, aki segítene ebben? Eljut az autó szerelőig?
Miután leállítottam a motort, elkezdett felfelé menni...


Generátorszíj megvan? Töltsd fel az akkut, kevés fogyasztót használj és simán elmész a szervízbe.
kb 10 ropira saccolom a hibát, generátor kefe és a járulékos csapágycsere. Erre jön rá a 30% luxusadó, szóval szerintem 13E-be fog neked ez fájni.


Eléggé laikus vagyok :lol:
Akku egy hónapos. A tizenezer jól hangzik, remélem a szervíz is így gondolja majd :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: FESZ
HozzászólásElküldve: 2010.01.10. 20:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.08.15. 00:00
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Hampshire, Egyesult Kiralysag
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E53
Motor tipusa: 4.4i V8
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
tomi1000 írta:
jackson írta:
tomi1000 írta:
Sziasztok

Nekem csak 3 adat kellene:
Titkos menüben mennyi feszultseget mutat jo akksival gyujtason, inditas kozben, alapjaraton, es mondjuk 25OOas fordulaton egy 540-es BMW a "szar" vizhuteses generator?

Kerem akinek 535 vagy 540-es BMW-je van vizhuteses generatorral irjon nekem titkos menu erteket.

Koszonom:
Tamas


Ja és még annyi nem "szar" mivel elmesélték nekem: ha ekkora generátor kéne hűteni akkor olyan nagy lapátja lenne léghűtéssel mint a légcsavar és zúgna mint az állat. Nos ezért inkább kisebb/halkabb vizhűtéses generátor csináltak ami sokkal többre képes mint a légcsavaros kisebbek.

Jackson, aki védi a generátor mundér becsületét :lol:


Koszonom a gyors valaszt!
Valoban igy mukodhet a kocsi. A szervizkonyvben olvastam hogy az elozo tulaj eleg keveset hasznalta a kocsit, es gondolom varosban, ezert tobbszor lemerult az akkuja, es meg is halt. Mar alig veszi fel a toltest. Most tettem bele egy uj bosch akksit. 80ah. Majd megnezem az akksi tobbi adatait. Megneztem a generatort, de nem igazan latok vizcsoveket menni a kozelebe. Fentrol semmit sem latni.
Csinaltam par kepet rola, felteszem ide mindjart ha tudom. Ha nem sikerul, holnap.
Amit meg eszrevettem, hogy nagyon picit ingadozik az alapjarat (540-650), es ezzel egyutt a titkos menuben latni hogy a toltes is mozog. Alapjaraton kicsit de latni a helyzetjelzon is hogy nem egyenletesen eg. Az alapjarat es a toltes is folyamatosan jo hidegen, es meg akkor is ha mar 90 fokos a motor. Ha megyek 15 percet es leallok, akkor jon csak elo az alapjarat es a fesz ingadozasos problema.
Van megegy problema is :) van koztunk 1700km :) En Ugyanis Angliaban elek.
:)
Csinaltam rola videot:
http://www.youtube.com/watch?v=de0pe0bj6uc


Szerintetek mi lehet a problema? Fesszabalyzo? Szenkefe? Vagy ez igy termeszetes? Ennyit ingadozhat?

Szep estet! Tomi

_________________
Tomi1000 (2004 E60 530d auto)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: FESZ
HozzászólásElküldve: 2010.01.10. 22:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.07. 01:00
Hozzászólások: 249
Tartózkodási hely: Rheinfelden
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E83
Motor tipusa: M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
tomi1000 írta:
tomi1000 írta:
jackson írta:
tomi1000 írta:
Sziasztok

Nekem csak 3 adat kellene:
Titkos menüben mennyi feszultseget mutat jo akksival gyujtason, inditas kozben, alapjaraton, es mondjuk 25OOas fordulaton egy 540-es BMW a "szar" vizhuteses generator?

Kerem akinek 535 vagy 540-es BMW-je van vizhuteses generatorral irjon nekem titkos menu erteket.

Koszonom:
Tamas


Ja és még annyi nem "szar" mivel elmesélték nekem: ha ekkora generátor kéne hűteni akkor olyan nagy lapátja lenne léghűtéssel mint a légcsavar és zúgna mint az állat. Nos ezért inkább kisebb/halkabb vizhűtéses generátor csináltak ami sokkal többre képes mint a légcsavaros kisebbek.

Jackson, aki védi a generátor mundér becsületét :lol:


Koszonom a gyors valaszt!
Valoban igy mukodhet a kocsi. A szervizkonyvben olvastam hogy az elozo tulaj eleg keveset hasznalta a kocsit, es gondolom varosban, ezert tobbszor lemerult az akkuja, es meg is halt. Mar alig veszi fel a toltest. Most tettem bele egy uj bosch akksit. 80ah. Majd megnezem az akksi tobbi adatait. Megneztem a generatort, de nem igazan latok vizcsoveket menni a kozelebe. Fentrol semmit sem latni.
Csinaltam par kepet rola, felteszem ide mindjart ha tudom. Ha nem sikerul, holnap.
Amit meg eszrevettem, hogy nagyon picit ingadozik az alapjarat (540-650), es ezzel egyutt a titkos menuben latni hogy a toltes is mozog. Alapjaraton kicsit de latni a helyzetjelzon is hogy nem egyenletesen eg. Az alapjarat es a toltes is folyamatosan jo hidegen, es meg akkor is ha mar 90 fokos a motor. Ha megyek 15 percet es leallok, akkor jon csak elo az alapjarat es a fesz ingadozasos problema.
Van megegy problema is :) van koztunk 1700km :) En Ugyanis Angliaban elek.
:)
Csinaltam rola videot:
http://www.youtube.com/watch?v=de0pe0bj6uc


Szerintetek mi lehet a problema? Fesszabalyzo? Szenkefe? Vagy ez igy termeszetes? Ennyit ingadozhat?

Szep estet! Tomi


Hallo Tomi,

A videobol itelve a toltes nem elegseges. En ugyan nem vagyok BMW szakerto, inkabb csak altalaban ertek az auto elektronikahoz. Allando 13 V folott kellene tancolnia.
A akkucellák max töltése 2,4V cellánként. 6x2,4=14,4V, a maximális töltőfeszültség, ahol a generátor nem tölt tovább.
Magyarra fordítva: a töltésnek valahol 13,7 és 14,4 között kell sétálnia a vadiúj alkatrészek esetében. Ahogy öregszik, úgy lanyhul az egész és a 13V alá menés már kritikusnak mondható. Úgy láttam, a videón ott a maximum, ahol a minimumnak kéne lenni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: FESZ
HozzászólásElküldve: 2010.01.10. 22:10 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.11.07. 01:00
Hozzászólások: 249
Tartózkodási hely: Rheinfelden
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E83
Motor tipusa: M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
basildon írta:
tomi1000 írta:
tomi1000 írta:
jackson írta:
tomi1000 írta:
Sziasztok

Nekem csak 3 adat kellene:
Titkos menüben mennyi feszultseget mutat jo akksival gyujtason, inditas kozben, alapjaraton, es mondjuk 25OOas fordulaton egy 540-es BMW a "szar" vizhuteses generator?

Kerem akinek 535 vagy 540-es BMW-je van vizhuteses generatorral irjon nekem titkos menu erteket.

Koszonom:
Tamas


Ja és még annyi nem "szar" mivel elmesélték nekem: ha ekkora generátor kéne hűteni akkor olyan nagy lapátja lenne léghűtéssel mint a légcsavar és zúgna mint az állat. Nos ezért inkább kisebb/halkabb vizhűtéses generátor csináltak ami sokkal többre képes mint a légcsavaros kisebbek.

Jackson, aki védi a generátor mundér becsületét :lol:


Koszonom a gyors valaszt!
Valoban igy mukodhet a kocsi. A szervizkonyvben olvastam hogy az elozo tulaj eleg keveset hasznalta a kocsit, es gondolom varosban, ezert tobbszor lemerult az akkuja, es meg is halt. Mar alig veszi fel a toltest. Most tettem bele egy uj bosch akksit. 80ah. Majd megnezem az akksi tobbi adatait. Megneztem a generatort, de nem igazan latok vizcsoveket menni a kozelebe. Fentrol semmit sem latni.
Csinaltam par kepet rola, felteszem ide mindjart ha tudom. Ha nem sikerul, holnap.
Amit meg eszrevettem, hogy nagyon picit ingadozik az alapjarat (540-650), es ezzel egyutt a titkos menuben latni hogy a toltes is mozog. Alapjaraton kicsit de latni a helyzetjelzon is hogy nem egyenletesen eg. Az alapjarat es a toltes is folyamatosan jo hidegen, es meg akkor is ha mar 90 fokos a motor. Ha megyek 15 percet es leallok, akkor jon csak elo az alapjarat es a fesz ingadozasos problema.
Van megegy problema is :) van koztunk 1700km :) En Ugyanis Angliaban elek.
:)
Csinaltam rola videot:
http://www.youtube.com/watch?v=de0pe0bj6uc


Szerintetek mi lehet a problema? Fesszabalyzo? Szenkefe? Vagy ez igy termeszetes? Ennyit ingadozhat?

Szep estet! Tomi


Hallo Tomi,

A videobol itelve a toltes nem elegseges. En ugyan nem vagyok BMW szakerto, inkabb csak altalaban ertek az auto elektronikahoz. Allando 13 V folott kellene tancolnia.
A akkucellák max töltése 2,4V cellánként. 6x2,4=14,4V, a maximális töltőfeszültség, ahol a generátor nem tölt tovább.
Magyarra fordítva: a töltésnek valahol 13,7 és 14,4 között kell sétálnia a vadiúj alkatrészek esetében. Ahogy öregszik, úgy lanyhul az egész és a 13V alá menés már kritikusnak mondható. Úgy láttam, a videón ott a maximum, ahol a minimumnak kéne lenni.

Ja, és még annyit, hogy vigyázz az angol villanyászokkal, semmit semértenek a dologhoz, csak alkatrészcserére jók, meg arra, hogy jól lehúzzanak semmi melóért. Csak úgy, mint máshol.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 345 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 34 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator