* *
Pontos idő: 2024.03.28. 11:00

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 345 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.06.15. 00:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Devon írta:
Gallaca írta:
Devon írta:
Sziasztok!
Az autó megvétele óta furcsa süvítő hang hallatszik a motortérből.
Az eltelt idő alatt ki lett cserélve a vízpumpa, spanoló,vezető görgő.
A hang megmaradt.
Ránézésre a generátor új, kívül-belül patika tisztaságú (hella). Ma megint csak próbáltam a hang forrását megállapítani, beindítottam a motort (tegnap óta nem ment) és kb fél perc múlva megfogtam a generátort és majdnem hozzá ragadt az ujjam.
Forró, de mint állat. Levettem a szíjat, nem szorul,töltéssel nincs gondom.
Ez természetes lenne?
Vagy mechanikai hibán kívül mi okozhat ilyen jelenséget?

Volt már egy ilyen "felújított" patika Hella generátorom 25-30d-ről, annak is fura hangja lett, az is melegedett hasonlóan, majd a töltés elhalálozott. Csapágy ott is kifogástalan volt. Nem tudom mi baja lett, nem szedtem szét. De számíts rá.

Nem felújított a generátor, gyári új, még az osztrák szakik tették rá.
Ettől független még lehet szar.
Az a fura hogy a hang forrása is a generátor lehet, pedig látszólag semmi baja.

Az gyári felújított volt, rá volt írva. Első körben szervószivattyút cseréltettem a Fiammal, megesküdtem volna, hogy az a zajos. Nem az volt, hanem alatta a generátor.
Neked lehet, hogy némi gebasz van, és valami terheli nagyon a generátort. Süvítés, melegedés arra utal.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Devon
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.06.15. 06:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.17. 20:59
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Békés
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?525tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Devon írta:
Gallaca írta:
Devon írta:
Sziasztok!
Az autó megvétele óta furcsa süvítő hang hallatszik a motortérből.
Az eltelt idő alatt ki lett cserélve a vízpumpa, spanoló,vezető görgő.
A hang megmaradt.
Ránézésre a generátor új, kívül-belül patika tisztaságú (hella). Ma megint csak próbáltam a hang forrását megállapítani, beindítottam a motort (tegnap óta nem ment) és kb fél perc múlva megfogtam a generátort és majdnem hozzá ragadt az ujjam.
Forró, de mint állat. Levettem a szíjat, nem szorul,töltéssel nincs gondom.
Ez természetes lenne?
Vagy mechanikai hibán kívül mi okozhat ilyen jelenséget?

Volt már egy ilyen "felújított" patika Hella generátorom 25-30d-ről, annak is fura hangja lett, az is melegedett hasonlóan, majd a töltés elhalálozott. Csapágy ott is kifogástalan volt. Nem tudom mi baja lett, nem szedtem szét. De számíts rá.

Nem felújított a generátor, gyári új, még az osztrák szakik tették rá.
Ettől független még lehet szar.
Az a fura hogy a hang forrása is a generátor lehet, pedig látszólag semmi baja.

Az gyári felújított volt, rá volt írva. Első körben szervószivattyút cseréltettem a Fiammal, megesküdtem volna, hogy az a zajos. Nem az volt, hanem alatta a generátor.
Neked lehet, hogy némi gebasz van, és valami terheli nagyon a generátort. Süvítés, melegedés arra utal.

Ilyen terhelés mellett nem kellene már valaminek füstölni, vagy biztit kivágni?
Nem örülök az ilyen jellegű hibának,a jó villamosság szerelő ritka mint a fehér holló.
De azért futok egy kört.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.06.15. 09:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Devon írta:
Gallaca írta:
Devon írta:
Gallaca írta:
Devon írta:
Sziasztok!
Az autó megvétele óta furcsa süvítő hang hallatszik a motortérből.
Az eltelt idő alatt ki lett cserélve a vízpumpa, spanoló,vezető görgő.
A hang megmaradt.
Ránézésre a generátor új, kívül-belül patika tisztaságú (hella). Ma megint csak próbáltam a hang forrását megállapítani, beindítottam a motort (tegnap óta nem ment) és kb fél perc múlva megfogtam a generátort és majdnem hozzá ragadt az ujjam.
Forró, de mint állat. Levettem a szíjat, nem szorul,töltéssel nincs gondom.
Ez természetes lenne?
Vagy mechanikai hibán kívül mi okozhat ilyen jelenséget?

Volt már egy ilyen "felújított" patika Hella generátorom 25-30d-ről, annak is fura hangja lett, az is melegedett hasonlóan, majd a töltés elhalálozott. Csapágy ott is kifogástalan volt. Nem tudom mi baja lett, nem szedtem szét. De számíts rá.

Nem felújított a generátor, gyári új, még az osztrák szakik tették rá.
Ettől független még lehet szar.
Az a fura hogy a hang forrása is a generátor lehet, pedig látszólag semmi baja.

Az gyári felújított volt, rá volt írva. Első körben szervószivattyút cseréltettem a Fiammal, megesküdtem volna, hogy az a zajos. Nem az volt, hanem alatta a generátor.
Neked lehet, hogy némi gebasz van, és valami terheli nagyon a generátort. Süvítés, melegedés arra utal.

Ilyen terhelés mellett nem kellene már valaminek füstölni, vagy biztit kivágni?
Nem örülök az ilyen jellegű hibának,a jó villamosság szerelő ritka mint a fehér holló.
De azért futok egy kört.

Igazából kellene. Az aksid jó egyébként? Az szívhatja és nem megy ki bizti. Próbálj bele egy másikat, akkor is ha jónak tartod. Voltak már aksi ügyben meglepetések.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.07.02. 23:38 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nyaralás előtt állunk, 3000 km, gondoltam az út előtt kicserélem az isten tudja hány éves, de egyébként hibátlanul üzemelő Bosch generátoromat, egy felújított Bosch generátorra. Azóta ha fel óránál többet áll az autó nem alszik el azonnal a toltesvisszajelző, ha több órát áll az az autó akkor pedig csak kb 10 perc múlva. Viszont ha adok egy kövér gázt minden esetben azonnal kialszik és nem jön vissza. Szerelőnek nincs mar ötlete, műszer szerint tölt a generátor.
Van valami tippetek hogy mi okozhatja?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.07.03. 15:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nos, megválaszolom a saját kérdésem, lassan normalizálódik a helyezet, úgy néz ki hogy öngyógyító lett a generátor. Indítás után 1 mp-el eltűnik, titkos menü szerinta a töltés 14,1 - 14,4.
A generátorosok szerint kell neki egy kis idő, amíg összekopnak az elemek. Lehet bullshit lehet nem, de napról napra jobb a helyzet. :wink:

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.07.03. 18:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
Nos, megválaszolom a saját kérdésem, lassan normalizálódik a helyezet, úgy néz ki hogy öngyógyító lett a generátor. Indítás után 1 mp-el eltűnik, titkos menü szerinta a töltés 14,1 - 14,4.
A generátorosok szerint kell neki egy kis idő, amíg összekopnak az elemek. Lehet bullshit lehet nem, de napról napra jobb a helyzet. :wink:

Amikor en csereltem felujitottra, akkor azonnal elaludt a visszajelzo inditas utan. Sajnos az elettartama nem hozta az elvart szintet, mondjuk a garancialis idoszakot kiszolgalta, gondolom a felujitoknak ez a celjuk. Azota bontott muzsikal benne Szabitol, gondolom ez tobbet bir majd, mint a felujitott, mar feluton jar.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: Schnitzer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.11.25. 22:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.06. 13:09
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E60
Motor tipusa: m57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok
kiss segitseg kellene
1999 e39 530d
2 napja eszrevetem hogy talan gyengul az aksim, elkeztem figyelni a titkos menube elsonap 13.5 v
ugy mentem vele figyeletem 15 km utan lement 13,2 re
mindegy hogy mennyi fogyaszto van ra kapcsolva 13,2
masodik nap 13,2 rol indultam lement 12,8 ra
harmadik nap 12,0 ra
aksi bosch 90
az este azt vetem eszre hogy a pozitiv saru forro
:facepalm:
kb 2 hete feltoltotem fullra aksit

_________________
:) Diesel Power !!! :) E39 530d , E60 530d


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.11.26. 08:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
darazs78 írta:
sziasztok
kiss segitseg kellene
1999 e39 530d
2 napja eszrevetem hogy talan gyengul az aksim, elkeztem figyelni a titkos menube elsonap 13.5 v
ugy mentem vele figyeletem 15 km utan lement 13,2 re
mindegy hogy mennyi fogyaszto van ra kapcsolva 13,2
masodik nap 13,2 rol indultam lement 12,8 ra
harmadik nap 12,0 ra
aksi bosch 90
az este azt vetem eszre hogy a pozitiv saru forro
:facepalm:
kb 2 hete feltoltotem fullra aksit

Akksis topicba most tárgyaltuk: A titkos nem hiteles, csak tájékoztató jellegű.
Multiméterrel próbálkozz az akksin.
A forróság a teljesítmény velejárója lehet, húzd meg a sarut rendesen.
Ha továbbra is forró akkor keress fel egy akksist. Ő meg is tudja mérni rendesen. -elvileg.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.12.09. 09:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.26. 16:17
Hozzászólások: 34
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

kérdésema köv. lenne:
530d 2000es évjárat, generátor nem ad töltést. Elsö körben a fesz szabályzora gyanakodok. Ki lehet cserélni a fesszabályzót a "helyén" a generátor levétele nélkül?
(van e hozzá elég hely....) Vagy mindeképp le kell venni.
köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2015.12.09. 09:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zsoltinak82 írta:
Sziasztok!

kérdésema köv. lenne:
530d 2000es évjárat, generátor nem ad töltést. Elsö körben a fesz szabályzora gyanakodok. Ki lehet cserélni a fesszabályzót a "helyén" a generátor levétele nélkül?
(van e hozzá elég hely....) Vagy mindeképp le kell venni.
köszi


Nem kötekedésből,de ha nem jön be a gyanakvásod?
:szerintem méresd meg szakival....

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.01.07. 23:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.07. 23:01
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62B44
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Új vagyok teljesen a fórumon, igyekeztem elolvasni sok mindent, úgyhogy remélem nem ismétlek kérdést. Azért választottam ezt a topikot mert erős a gyanúm, hogy a generátor környékén van a baj.

Az autóról: Barátom által 10 éve pátyolgatott, extra állapotban tartott 97-es 540i. Fél éve van nálam teljesen hibamentesen, 345e km-rel az órában. Inspekció és olajcsere előtt állok éppen, de:

Egy hete néhány km után megjelent a piros akksi ikon a műszerfalon. Gyorsan kikerestem a könyvből: generátor, ékszíj vagy akksi. Az akksim kétszer már lemerült néhány órás zenehallgatós, helyzetjelzős állástól, de szakszerű bika után semmi problémám nem volt vele, gondoltam kap egy újat hamarosan.

Hazavittem rögtön a gépet, az akksi ikon néha el-el aludt menetközben, de otthon már folyamatosan égett, ugyanakkor gázadásra eltűnt, a belső lámpák fénye pedig erősödött... szíjat vizsgáltam de se szakadtnak se lazának nem tűnik, leállításkor viszont halk nyikkanást hallottam.

Másnap beindítottam, kicsit nehezebben indult, érezhető volt hogy az akksi mintha gyengébb lenne (sajnos nem fűtött de fedett helyen áll, gondolom a -10 is terhelő ilyenkor). A piros akksi ikon világít, a szíj mintha hangosabban járna, leállításkor nyikkan. Este újra ránéztem, a tünetek maradtak de rejtélyes módon a komputer nyelve angolról németre váltott és reklamálni kezdett kiégő lámpákról (fék, tolató, rendszemtábla) pedig mindegyik világított. Gondoltam itt az ideje a márkaszerviznek, igaz vagy 20 km-re lakok tőle úgyhogy még nem tudom hogy juttatom be.

Az elmúlt néhány napban azonban a munka és egyebek nem engedtek intézkedni, úgyhogy a kislány csak állt szegény a hidegben. Ma este hazaérkezve gondoltam rápróbálok egy indításra. A központi vidáman kipattant, az indulás már nehézkes, piros akksi ikon világít, de pluszba: szíj hallkan nyikog, kivillan az abs, kipörgésgátló, hangfalak pattognak, belső pilács halványul, getriebenotprogram, majd motor lassan leáll... hát, ijesztő volt. Becsuktam és alkalomadtán megy trailerrel gyógyulni.

De nyugtassatok meg: produkálhat ilyet a hibás generátor/ akksi merülés kombinációja? Vagy emellett más is elhullhatott? Tartalék sünim van...

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv.:
L.

Tapatalk-kal küldve az én SM-G900F-el


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.01.08. 01:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
MaxEL777 írta:
Sziasztok!

Új vagyok teljesen a fórumon, igyekeztem elolvasni sok mindent, úgyhogy remélem nem ismétlek kérdést. Azért választottam ezt a topikot mert erős a gyanúm, hogy a generátor környékén van a baj.

Az autóról: Barátom által 10 éve pátyolgatott, extra állapotban tartott 97-es 540i. Fél éve van nálam teljesen hibamentesen, 345e km-rel az órában. Inspekció és olajcsere előtt állok éppen, de:

Egy hete néhány km után megjelent a piros akksi ikon a műszerfalon. Gyorsan kikerestem a könyvből: generátor, ékszíj vagy akksi. Az akksim kétszer már lemerült néhány órás zenehallgatós, helyzetjelzős állástól, de szakszerű bika után semmi problémám nem volt vele, gondoltam kap egy újat hamarosan.

Hazavittem rögtön a gépet, az akksi ikon néha el-el aludt menetközben, de otthon már folyamatosan égett, ugyanakkor gázadásra eltűnt, a belső lámpák fénye pedig erősödött... szíjat vizsgáltam de se szakadtnak se lazának nem tűnik, leállításkor viszont halk nyikkanást hallottam.

Másnap beindítottam, kicsit nehezebben indult, érezhető volt hogy az akksi mintha gyengébb lenne (sajnos nem fűtött de fedett helyen áll, gondolom a -10 is terhelő ilyenkor). A piros akksi ikon világít, a szíj mintha hangosabban járna, leállításkor nyikkan. Este újra ránéztem, a tünetek maradtak de rejtélyes módon a komputer nyelve angolról németre váltott és reklamálni kezdett kiégő lámpákról (fék, tolató, rendszemtábla) pedig mindegyik világított. Gondoltam itt az ideje a márkaszerviznek, igaz vagy 20 km-re lakok tőle úgyhogy még nem tudom hogy juttatom be.

Az elmúlt néhány napban azonban a munka és egyebek nem engedtek intézkedni, úgyhogy a kislány csak állt szegény a hidegben. Ma este hazaérkezve gondoltam rápróbálok egy indításra. A központi vidáman kipattant, az indulás már nehézkes, piros akksi ikon világít, de pluszba: szíj hallkan nyikog, kivillan az abs, kipörgésgátló, hangfalak pattognak, belső pilács halványul, getriebenotprogram, majd motor lassan leáll... hát, ijesztő volt. Becsuktam és alkalomadtán megy trailerrel gyógyulni.

De nyugtassatok meg: produkálhat ilyet a hibás generátor/ akksi merülés kombinációja? Vagy emellett más is elhullhatott? Tartalék sünim van...

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv.:
L.

Tapatalk-kal küldve az én SM-G900F-el

Persze, nincs power a működéshez.
Ha feltöltöd az akksit, 20 km-re el tudsz menni lábon is lámpa nélkül. Persze attól függ mennyire ment tönkre az alultöltéstől az akksi, esetleg kellhet egy tartalék is.
Tréler mellett viszont az szól, hogy 1-2 hete vettem egy "motorhibás" 318i-t abban zárlatos lett és kigyulladt a generátor. De levéve a generátorról töltőkábelt, mivel teljesen zárlatos volt, azzal is vígan lehetett közlekedni.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.01.08. 11:41 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Offtopic :
MaxEL777 írta:
Sziasztok!

540i...kislány...


Kép

:shock: :shock: :shock:

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.01.08. 11:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.07. 23:01
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62B44
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
MaxEL777 írta:
Sziasztok!

Új vagyok teljesen a fórumon, igyekeztem elolvasni sok mindent, úgyhogy remélem nem ismétlek kérdést. Azért választottam ezt a topikot mert erős a gyanúm, hogy a generátor környékén van a baj.

Az autóról: Barátom által 10 éve pátyolgatott, extra állapotban tartott 97-es 540i. Fél éve van nálam teljesen hibamentesen, 345e km-rel az órában. Inspekció és olajcsere előtt állok éppen, de:

Egy hete néhány km után megjelent a piros akksi ikon a műszerfalon. Gyorsan kikerestem a könyvből: generátor, ékszíj vagy akksi. Az akksim kétszer már lemerült néhány órás zenehallgatós, helyzetjelzős állástól, de szakszerű bika után semmi problémám nem volt vele, gondoltam kap egy újat hamarosan.

Hazavittem rögtön a gépet, az akksi ikon néha el-el aludt menetközben, de otthon már folyamatosan égett, ugyanakkor gázadásra eltűnt, a belső lámpák fénye pedig erősödött... szíjat vizsgáltam de se szakadtnak se lazának nem tűnik, leállításkor viszont halk nyikkanást hallottam.

Másnap beindítottam, kicsit nehezebben indult, érezhető volt hogy az akksi mintha gyengébb lenne (sajnos nem fűtött de fedett helyen áll, gondolom a -10 is terhelő ilyenkor). A piros akksi ikon világít, a szíj mintha hangosabban járna, leállításkor nyikkan. Este újra ránéztem, a tünetek maradtak de rejtélyes módon a komputer nyelve angolról németre váltott és reklamálni kezdett kiégő lámpákról (fék, tolató, rendszemtábla) pedig mindegyik világított. Gondoltam itt az ideje a márkaszerviznek, igaz vagy 20 km-re lakok tőle úgyhogy még nem tudom hogy juttatom be.

Az elmúlt néhány napban azonban a munka és egyebek nem engedtek intézkedni, úgyhogy a kislány csak állt szegény a hidegben. Ma este hazaérkezve gondoltam rápróbálok egy indításra. A központi vidáman kipattant, az indulás már nehézkes, piros akksi ikon világít, de pluszba: szíj hallkan nyikog, kivillan az abs, kipörgésgátló, hangfalak pattognak, belső pilács halványul, getriebenotprogram, majd motor lassan leáll... hát, ijesztő volt. Becsuktam és alkalomadtán megy trailerrel gyógyulni.

De nyugtassatok meg: produkálhat ilyet a hibás generátor/ akksi merülés kombinációja? Vagy emellett más is elhullhatott? Tartalék sünim van...

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv.:
L.

Tapatalk-kal küldve az én SM-G900F-el

Persze, nincs power a működéshez.
Ha feltöltöd az akksit, 20 km-re el tudsz menni lábon is lámpa nélkül. Persze attól függ mennyire ment tönkre az alultöltéstől az akksi, esetleg kellhet egy tartalék is.
Tréler mellett viszont az szól, hogy 1-2 hete vettem egy "motorhibás" 318i-t abban zárlatos lett és kigyulladt a generátor. De levéve a generátorról töltőkábelt, mivel teljesen zárlatos volt, azzal is vígan lehetett közlekedni.

Köszönöm a gyors visszajelzést :) némiképp megnyugodtam, hogy akksi csere, generátor felújítás után vélhetően elmúlik a káosz :)

Tapatalk-kal küldve az én SM-G900F-el


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.01.08. 11:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.07. 23:01
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62B44
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
Offtopic :
MaxEL777 írta:
Sziasztok!

540i...kislány...


Kép

:shock: :shock: :shock:

A rendszáma utal női névre és mivel egyben a "szerelmem" is, ezért igen... így szoktam rá inkább utalni :D

Tapatalk-kal küldve az én SM-G900F-el


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek MaxEL777 az itt látható tagok köszönték meg: Jerry
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.01.15. 19:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.15. 19:28
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon és az oldalon de már nem tudok mit kitalálni ezért az én hibámra keresgetni kezdtem mert az én környékemen nincsen olyan szerelő akire rá merném bízni az autót aki elektronikában jól jártas.
A problémám a következő lenne! van egy Bmw e39 530d touringom ami 2001-es évjárat és olyan problémám volt vele hogy nem aludt ki a töltésjelző lámpa a müszerfalon és 100%-ba generátor hiba volt mert nem is töltött rendesen. Mivel minden nap kell az autó így a leggyorsabb megoldás az volt hogy bontóból rendeltem ugyan olyan generátort amire garanciát is vállaltak hogy tökéletes. Miután ez másnap meg is érkezett kicserélte benne a szerelő és a töltés rendben is volt csak a visszajelző ugyan úgy világit indítás után is pedig van töltés rendesen a 14,2-14,4. Felhítam egy környékbeli generátorost hogy mi a helyzet azt mondta menjek el az autóval és megnézi, ez meg is történt de azt mondta ,hogy valami nem jó a rendelt generátorban és azért nem alszik el a töltésjelző lámpa, rendben megértettem de mivel igy használni tudtam az autót azt mondta hogy a régi generátort ami amúgy is benne volt azt fel kell ujítani és jó lessz. Rendben, ott is hagytam 2 nap múlva meg is volt egy csomó minden lett benne cserélve ott hagytam majdnem 30at aztán ujra szerelő és generátor csere. Mikor kész szól a szerelő rendben minden van töltés csak a visszajelző ugyan úgy világít mint eddig. Aztán másnap vissza a generátoros fickóhoz aki azt mondta teljesen felujította és le is probalta padon is hogy tölt és a töltésjelző is kialszik. Akkor most mi van? A kocsi működik rendesen tölt is meg minden csak a visszajelző világít folyamatossan. Hibaolvasóval semmi hiba nincs az autóban. Azt szeretném kérdezni ,hogy valakinek volt e már ilyen hibálya vagy hasonló vagy valakinek van e ötlete mit nézzek meg rajta mert sajnos én már kifogytam az ötletekből és felénk senki nincs olyan villamossági szerelő akinél ott merném hagyni az autót. Előre is köszönöm a segitséget!
Üdv Attila


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.01.15. 19:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.02. 00:00
Hozzászólások: 187
Tartózkodási hely: Kótaj
Adott köszi: 526 alkalommal
Kapott köszik: 61 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525DA
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vestits írta:
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon és az oldalon de már nem tudok mit kitalálni ezért az én hibámra keresgetni kezdtem mert az én környékemen nincsen olyan szerelő akire rá merném bízni az autót aki elektronikában jól jártas.
A problémám a következő lenne! van egy Bmw e39 530d touringom ami 2001-es évjárat és olyan problémám volt vele hogy nem aludt ki a töltésjelző lámpa a müszerfalon és 100%-ba generátor hiba volt mert nem is töltött rendesen. Mivel minden nap kell az autó így a leggyorsabb megoldás az volt hogy bontóból rendeltem ugyan olyan generátort amire garanciát is vállaltak hogy tökéletes. Miután ez másnap meg is érkezett kicserélte benne a szerelő és a töltés rendben is volt csak a visszajelző ugyan úgy világit indítás után is pedig van töltés rendesen a 14,2-14,4. Felhítam egy környékbeli generátorost hogy mi a helyzet azt mondta menjek el az autóval és megnézi, ez meg is történt de azt mondta ,hogy valami nem jó a rendelt generátorban és azért nem alszik el a töltésjelző lámpa, rendben megértettem de mivel igy használni tudtam az autót azt mondta hogy a régi generátort ami amúgy is benne volt azt fel kell ujítani és jó lessz. Rendben, ott is hagytam 2 nap múlva meg is volt egy csomó minden lett benne cserélve ott hagytam majdnem 30at aztán ujra szerelő és generátor csere. Mikor kész szól a szerelő rendben minden van töltés csak a visszajelző ugyan úgy világít mint eddig. Aztán másnap vissza a generátoros fickóhoz aki azt mondta teljesen felujította és le is probalta padon is hogy tölt és a töltésjelző is kialszik. Akkor most mi van? A kocsi működik rendesen tölt is meg minden csak a visszajelző világít folyamatossan. Hibaolvasóval semmi hiba nincs az autóban. Azt szeretném kérdezni ,hogy valakinek volt e már ilyen hibálya vagy hasonló vagy valakinek van e ötlete mit nézzek meg rajta mert sajnos én már kifogytam az ötletekből és felénk senki nincs olyan villamossági szerelő akinél ott merném hagyni az autót. Előre is köszönöm a segitséget!
Üdv Attila

Merre van az a felénk? Töltsd ki az adatlapod mert igy kicsi az esély hogy valaki is tud neked segiteni.


Tapatalk-kal küldve az én HUAWEI Y550-L01-el

_________________
ÜDV: Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jimbi525d az itt látható tagok köszönték meg: vestits
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.01.15. 20:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.15. 19:28
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Módosítottam de egyebként Nógrád megye Balassagyarmat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek vestits az itt látható tagok köszönték meg: jimbi525d
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.01.15. 20:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vestits írta:
Módosítottam de egyebként Nógrád megye Balassagyarmat.

Keresd meg kanyobence Klubtársunkat, ő valószínű, hogy tudja a megoldáshoz vezető utat :wink:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: 2 kanyobence, vestits
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2016.01.16. 00:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
vestits írta:
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon és az oldalon de már nem tudok mit kitalálni ezért az én hibámra keresgetni kezdtem mert az én környékemen nincsen olyan szerelő akire rá merném bízni az autót aki elektronikában jól jártas.
A problémám a következő lenne! van egy Bmw e39 530d touringom ami 2001-es évjárat és olyan problémám volt vele hogy nem aludt ki a töltésjelző lámpa a müszerfalon és 100%-ba generátor hiba volt mert nem is töltött rendesen. Mivel minden nap kell az autó így a leggyorsabb megoldás az volt hogy bontóból rendeltem ugyan olyan generátort amire garanciát is vállaltak hogy tökéletes. Miután ez másnap meg is érkezett kicserélte benne a szerelő és a töltés rendben is volt csak a visszajelző ugyan úgy világit indítás után is pedig van töltés rendesen a 14,2-14,4. Felhítam egy környékbeli generátorost hogy mi a helyzet azt mondta menjek el az autóval és megnézi, ez meg is történt de azt mondta ,hogy valami nem jó a rendelt generátorban és azért nem alszik el a töltésjelző lámpa, rendben megértettem de mivel igy használni tudtam az autót azt mondta hogy a régi generátort ami amúgy is benne volt azt fel kell ujítani és jó lessz. Rendben, ott is hagytam 2 nap múlva meg is volt egy csomó minden lett benne cserélve ott hagytam majdnem 30at aztán ujra szerelő és generátor csere. Mikor kész szól a szerelő rendben minden van töltés csak a visszajelző ugyan úgy világít mint eddig. Aztán másnap vissza a generátoros fickóhoz aki azt mondta teljesen felujította és le is probalta padon is hogy tölt és a töltésjelző is kialszik. Akkor most mi van? A kocsi működik rendesen tölt is meg minden csak a visszajelző világít folyamatossan. Hibaolvasóval semmi hiba nincs az autóban. Azt szeretném kérdezni ,hogy valakinek volt e már ilyen hibálya vagy hasonló vagy valakinek van e ötlete mit nézzek meg rajta mert sajnos én már kifogytam az ötletekből és felénk senki nincs olyan villamossági szerelő akinél ott merném hagyni az autót. Előre is köszönöm a segitséget!
Üdv Attila

Biztitáblát nézted már a kesztyűtartóban? Egyik ismerősnek 3 volt kidurranva generátorhiba után, az csinált ilyet.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 345 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator