* *
Pontos idő: 2024.04.18. 20:05

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 345 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Lámpa pislog
HozzászólásElküldve: 2008.12.31. 13:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2008.03.29. 01:00
Hozzászólások: 147
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csumpy írta:
Kaya írta:
Csumpy írta:
Üdv.

Nekem néha vibrál az első lámpa illetve a belső fények is vibrálnak ugyanúgy. Nem mindig csak ha már sokat autóztam és persze csak álló helyzetben veszem észre.

Van egy kis hangja a generátornak, de nem vszes. Lehet csapágy vagy feszszabályzó, vagy ki mit mondd???

Kösz


lehet csapágy is föleg hogy van hangja. meg a bronz kefék is lehetnek a generátorban nagyon kopottak.
ezek cseréje filléres ahoz képest hogy ha sokáig huzod vele akkor az elkopott kefék kiugorhatnak a helyükröl és
letéphetik a generátor tekercseinek kivezetését. onnan pedig buktad a generátort...
a csapágyak és a broznkefék pár ezer forintnál nem kerülhetnek többe.
ezt egy ügyes autovillamosságis megoldja 1-2 ora alatt a másik párezerért és
nyugodtan autozhatsz tovább.

ha ez a hibád tényleg...


Köszi a gyors infót, ezeket megoldom magam is szerintem, csapágyam lesz elfekvőben, szénkefét meg majd kerítek valamelyik fiókbol, gondolom. Hétvégéig csak kihúzza még.

Üdv.


Sziasztok!

Tegnap megvolt a generátor felújítás (VII. kertész utca) , ami 43000-be került. Nálam is jelentkezett a fényszóró remegés. Kész csoda, hogy töltött egyáltalán, mivel csapagyaknak már csak az emléke volt, próbapadon össze-vissza töltött, volt (13,5-15,5V).
Egyébként a kertész utcát én is mindenkinek ajánlom.
Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Lámpa pislog
HozzászólásElküldve: 2008.12.31. 14:37 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.29. 01:00
Hozzászólások: 357
Tartózkodási hely: Barcs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ptamas írta:
Csumpy írta:
Kaya írta:
Csumpy írta:
Üdv.

Nekem néha vibrál az első lámpa illetve a belső fények is vibrálnak ugyanúgy. Nem mindig csak ha már sokat autóztam és persze csak álló helyzetben veszem észre.

Van egy kis hangja a generátornak, de nem vszes. Lehet csapágy vagy feszszabályzó, vagy ki mit mondd???

Kösz


lehet csapágy is föleg hogy van hangja. meg a bronz kefék is lehetnek a generátorban nagyon kopottak.
ezek cseréje filléres ahoz képest hogy ha sokáig huzod vele akkor az elkopott kefék kiugorhatnak a helyükröl és
letéphetik a generátor tekercseinek kivezetését. onnan pedig buktad a generátort...
a csapágyak és a broznkefék pár ezer forintnál nem kerülhetnek többe.
ezt egy ügyes autovillamosságis megoldja 1-2 ora alatt a másik párezerért és
nyugodtan autozhatsz tovább.

ha ez a hibád tényleg...


Köszi a gyors infót, ezeket megoldom magam is szerintem, csapágyam lesz elfekvőben, szénkefét meg majd kerítek valamelyik fiókbol, gondolom. Hétvégéig csak kihúzza még.

Üdv.


Sziasztok!

Tegnap megvolt a generátor felújítás (VII. kertész utca) , ami 43000-be került. Nálam is jelentkezett a fényszóró remegés. Kész csoda, hogy töltött egyáltalán, mivel csapagyaknak már csak az emléke volt, próbapadon össze-vissza töltött, volt (13,5-15,5V).
Egyébként a kertész utcát én is mindenkinek ajánlom.
Tamás


Helló!

A hiba észlelése után nem nézegetted,hogy milyen feszültséget mutatott a titkosmenü?
:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Lámpa pislog
HozzászólásElküldve: 2008.12.31. 14:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.10. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: Bp.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
ptamas írta:
Csumpy írta:
Kaya írta:
Csumpy írta:
Üdv.

Nekem néha vibrál az első lámpa illetve a belső fények is vibrálnak ugyanúgy. Nem mindig csak ha már sokat autóztam és persze csak álló helyzetben veszem észre.

Van egy kis hangja a generátornak, de nem vszes. Lehet csapágy vagy feszszabályzó, vagy ki mit mondd???

Kösz


lehet csapágy is föleg hogy van hangja. meg a bronz kefék is lehetnek a generátorban nagyon kopottak.
ezek cseréje filléres ahoz képest hogy ha sokáig huzod vele akkor az elkopott kefék kiugorhatnak a helyükröl és
letéphetik a generátor tekercseinek kivezetését. onnan pedig buktad a generátort...
a csapágyak és a broznkefék pár ezer forintnál nem kerülhetnek többe.
ezt egy ügyes autovillamosságis megoldja 1-2 ora alatt a másik párezerért és
nyugodtan autozhatsz tovább.

ha ez a hibád tényleg...


Köszi a gyors infót, ezeket megoldom magam is szerintem, csapágyam lesz elfekvőben, szénkefét meg majd kerítek valamelyik fiókbol, gondolom. Hétvégéig csak kihúzza még.

Üdv.


Sziasztok!

Tegnap megvolt a generátor felújítás (VII. kertész utca) , ami 43000-be került. Nálam is jelentkezett a fényszóró remegés. Kész csoda, hogy töltött egyáltalán, mivel csapagyaknak már csak az emléke volt, próbapadon össze-vissza töltött, volt (13,5-15,5V).
Egyébként a kertész utcát én is mindenkinek ajánlom.
Tamás


43 ezredesért mit csináltak rajta, lehet tudni?
Ugyanis a csapágy meg szénkefe, nem kerül többe mint 5-8 ezer maximum.
A szétszedése meg nem bonyolultabb mint egy hajszárítóé (na jó.....ipari hajszárító :)).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: re
HozzászólásElküldve: 2008.12.31. 20:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.19. 01:00
Hozzászólások: 402
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: F10
Motor tipusa: 20D
Évjárata: 2011
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szerintem is kicsit sok!!Nekem tavaly csinálták 13-ért!Óbudán.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: re
HozzászólásElküldve: 2009.01.01. 13:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2008.03.29. 01:00
Hozzászólások: 147
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
festo írta:
Szerintem is kicsit sok!!Nekem tavaly csinálták 13-ért!Óbudán.


Sziasztok!

Nézegettem a titkos menüben, azonban ott normális feszültséget jelzett ki (14,5-14,8 V). Ami érdekes volt, hogy ha elengedtem a gázt, akkor még vissza nem esett az alapjáratra, addig semmit sem töltött.
Elmentem hozzájuk, méréssel csak kis pulzálás volt kimutatható. Kiszedték, megnézték. hogy tényleg ő a ludas-e.
padon is kipróbálták, ahol kijött a feszültségstabilizátor hiba.

Lehet sok volt, nekem a következőket mondták:

-feszültségstabilizátor : 17e
- komplett felújítás anyag-, és munkadíja: 22e
- ki-, és beszerelés: 5e.

Szóval így valahogy.

A lényeg, hogy nem villog a fényszóróm.

Tamas


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: generátor
HozzászólásElküldve: 2009.01.01. 18:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2008.03.11. 01:00
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520í
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok tudja :sör: az óbudai generátorfelujitó üzemegység elérhetőségét valaki??Búék


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.17. 13:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.07. 01:00
Hozzászólások: 27
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
szeintem nyugodtan vidd a Kertész u ba----nekem az árajánlatuk ingyenes volt,és utána javitás korrekt volt

Gejzir


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Önindító,generátor
HozzászólásElküldve: 2009.04.01. 12:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.03. 01:00
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Minden típusú önindító és generátor javítása és azonnali cseréje! www.oninditogenerator.hu e-mail: autovill@mail.datanet.hu tel: 061-3210-555
MOST AZ "AUTÓ ELEKTROMOSOKK" bemondással 10% kedvezményt biztosítunk a fórumozóknak!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: akksi vagy generátor?
HozzászólásElküldve: 2009.07.12. 12:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.10. 00:00
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok !

Segítségre szorulnék. Hideg-indításnál az nehezen,lassan teker az akksi és kerregő hangot is hallok(mintha ráindítóznék).Csak hidegindításnál.Az akksim 4 éves,azzal lehet gond?
Köszi a segítséget.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: akksi vagy generátor?
HozzászólásElküldve: 2009.07.12. 13:18 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.30. 00:00
Hozzászólások: 884
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bubi29 írta:
Sziasztok !

Segítségre szorulnék. Hideg-indításnál az nehezen,lassan teker az akksi és kerregő hangot is hallok(mintha ráindítóznék).Csak hidegindításnál.Az akksim 4 éves,azzal lehet gond?
Köszi a segítséget.


Kevés a feszültség, az indító mágneskapcsolója azon a pontot van, hogy meghúz is meg nem is.
Töltés mérés, generátor szíj ellenőrzés ==> Ha mind jó, új akku.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: akksi vagy generátor?
HozzászólásElküldve: 2009.07.12. 14:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.10. 00:00
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Viper írta:
bubi29 írta:
Sziasztok !

Segítségre szorulnék. Hideg-indításnál az nehezen,lassan teker az akksi és kerregő hangot is hallok(mintha ráindítóznék).Csak hidegindításnál.Az akksim 4 éves,azzal lehet gond?
Köszi a segítséget.


Kevés a feszültség, az indító mágneskapcsolója azon a pontot van, hogy meghúz is meg nem is.
Töltés mérés, generátor szíj ellenőrzés ==> Ha mind jó, új akku.



Köszi,megnézetem.Remélem akksi,azt mindenképp cserélni kellene mostanában...
köszi mégegyszer.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.27. 08:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.14. 01:00
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy reggel első indításkor kb. 2 másodpercet kell tekerni mire indul a kocsi, onnantól a többi indításnál meg elég széles skálán mozog: van mikor 2-3, 4-5 mp-ig, de van mikor 7-9-ig is kell várni (sajnos ez a jellemzőbb) és még akkor sem biztos hogy beindul.
Kétszer fordult már elő olyan is hogy teljesen lemerült az akku. Süni-t már cseréltem és a probléma nem szűnt meg?
Az akku most 6 éves,lehet hogy kezdi megadni madát végleg? Esetleg a generátor szorul felújításra?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.27. 09:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1922
Tartózkodási hely: Gold Coast, Queensland, Ausztrália
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 34 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Dodiii írta:
Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy reggel első indításkor kb. 2 másodpercet kell tekerni mire indul a kocsi, onnantól a többi indításnál meg elég széles skálán mozog: van mikor 2-3, 4-5 mp-ig, de van mikor 7-9-ig is kell várni (sajnos ez a jellemzőbb) és még akkor sem biztos hogy beindul.
Kétszer fordult már elő olyan is hogy teljesen lemerült az akku. Süni-t már cseréltem és a probléma nem szűnt meg?
Az akku most 6 éves,lehet hogy kezdi megadni madát végleg? Esetleg a generátor szorul felújításra?


Szia!
Te is mérd le az aksid, hogy jó-e. 6 éves aksik már öregnek számitanak.
Ha akkumlátor kell, akkor a 3er-honlapján fent van egy link, ami olcsóbban adja a bmw-seknek a Bosch aksikat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.27. 10:55 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Dodiii írta:
Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy reggel első indításkor kb. 2 másodpercet kell tekerni mire indul a kocsi, onnantól a többi indításnál meg elég széles skálán mozog: van mikor 2-3, 4-5 mp-ig, de van mikor 7-9-ig is kell várni (sajnos ez a jellemzőbb) és még akkor sem biztos hogy beindul.
Kétszer fordult már elő olyan is hogy teljesen lemerült az akku. Süni-t már cseréltem és a probléma nem szűnt meg?
Az akku most 6 éves,lehet hogy kezdi megadni madát végleg? Esetleg a generátor szorul felújításra?


Lehet, hogy odavan valamelyik porlasztócsúcsod. Ha csak rövid távokon használod az autót az indítózás eléggé leszívja az akksidat és a generátor nem tudja rendesen feltölteni. Vidd el diagra és ha azt mondja a gép, hogy rail nyomás alacsony, akkor szinte biztos, hogy porlasztócsúcs. Rosszabb esetben nagynyomású üzemanyagpumpa. Ha álló helyében is leszívja az akksit, akkor mérni kell.

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.27. 11:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.14. 01:00
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Celtic írta:
Dodiii írta:
Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy...


Szia!
Te is mérd le az aksid, hogy jó-e. 6 éves aksik már öregnek számitanak.
Ha akkumlátor kell, akkor a 3er-honlapján fent van egy link, ami olcsóbban adja a bmw-seknek a Bosch aksikat.


13,5-13,7 V között mozog. Ez jó érték,vagy mire mutat?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.27. 11:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.14. 01:00
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:
Dodiii írta:
Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy...


Lehet, hogy odavan valamelyik porlasztócsúcsod. Ha csak rövid távokon használod az autót az indítózás eléggé leszívja az akksidat és a generátor nem tudja rendesen feltölteni. Vidd el diagra és ha azt mondja a gép, hogy rail nyomás alacsony, akkor szinte biztos, hogy porlasztócsúcs. Rosszabb esetben nagynyomású üzemanyagpumpa. Ha álló helyében is leszívja az akksit, akkor mérni kell.


Álló helyzetben is van mikor nagyon nehezen akar beindulni reggel (heti 1-2-szer).Süni csere óta 1szer fordult elő, hogy teljesen lemerült az akku másnapra...
Akku fesz. mérésére gondoltál???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.27. 12:00 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Dodiii írta:
Celtic írta:
Dodiii írta:
Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy...


Szia!
Te is mérd le az aksid, hogy jó-e. 6 éves aksik már öregnek számitanak.
Ha akkumlátor kell, akkor a 3er-honlapján fent van egy link, ami olcsóbban adja a bmw-seknek a Bosch aksikat.


13,5-13,7 V között mozog. Ez jó érték,vagy mire mutat?


Hogy válaszolni lehessen mond el:
- Pontosan hol mérted (elöl bika ponton, hátul az akkun),
- Akku le lett-e szedve mérés elött vagy semm,
- Ha nem lett leszedve milyen fogyasztók mennek (gyújtás kulcs állapota, belső lámpák, telefon, navi stb. mi működik)
- ha megy a motor alapjáraton-e vagy milyen fordulaton.

Jackson, aki vissza kérdi

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.27. 14:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.14. 01:00
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Dodiii írta:
Celtic írta:
Dodiii írta:
Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy...


Szia!
Te is mérd le az aksid, hogy jó-e...


13,5-13,7 V között mozog. Ez jó érték,vagy mire mutat?


Hogy válaszolni lehessen mond el:
- ...


Board titkos menü-ből olvastam ki, mind a kettő adatot. 8V gyújtás (monitor off,klíma off, teló off, lámpa off, asszem minden off) , 13,5-13,7 V alapjáraton szintén minden off...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.27. 16:11 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Dodiii írta:
jackson írta:
Dodiii írta:
Celtic írta:
Dodiii írta:
Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy...


Szia!
Te is mérd le az aksid, hogy jó-e...


13,5-13,7 V között mozog. Ez jó érték,vagy mire mutat?


Hogy válaszolni lehessen mond el:
- ...


Board titkos menü-ből olvastam ki, mind a kettő adatot. 8V gyújtás (monitor off,klíma off, teló off, lámpa off, asszem minden off) , 13,5-13,7 V alapjáraton szintén minden off...


8V gyújtáson nagyon kevés legalább 11,5Volt kéne ilyenkor. No persze ha inditózol akkor rövid időre le esik (kb. másodpercre) ennyire. De üresen nem. Ha hideg persze nehezebb megforgatni a dolgokat.

Akkumlátor kiszedés és 1-2 napra (ha olyan töltőd van ami feszültségre vissza szabályoz) felrakni tölteni mert nagyon gáz.
Azért a 6év tényleg nagyon öreg jó esélyel már nem lehet vissza tölteni.
Töltő fesz. zselésnél nem lehet 14.4Volt felett. Közben néha amikor eszedbe jut meg kell mérni: növekedni kéne a feszültségnek vagy ha elérte a töltő maximumát akkor elöbb utóbb csökkenti az ampernek.

Vannak olyan akkus boltok ahol műszerrel megtudják nézni az aksi állapotát pl. mennyi Ah jelenleg milyen állapotban stb. Pl. a hozzán közel lévő http://www.akkubodor.hu/

Jackson, aki egy sima akku cserét sejt a dolog mögött

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára jackson 2009.08.28. 09:28-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.27. 17:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.14. 01:00
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:

Jackson, aki egy sima akku cserét sejt a dolog mögött


Holnap megyek és be is szerzek egy zsír új akkut. A végeredményről dobok még egy hsz.-t.
Köszönöm a válaszokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 345 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator