* *
Pontos idő: 2018.11.19. 09:28

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2399 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 116, 117, 118, 119, 120
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2018.02.24. 11:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 922
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 179 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Én műanyagot javasolnék.

A gumi meg szerintem rendben van, három éves koráig újnak számít.

köszi!

és az nem gond, hogy erősített kivitel?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2018.02.25. 09:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5693
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1421 alkalommal
Kapott köszik: 1373 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Nem. A Michelin pilotok nekem is XL-esek voltak, teljesen jól működtek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2018.02.25. 10:16 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 364
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 273 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
És az nem gond, hogy erősített kivitel?

Itt egy kis magyarázat az XL-ről:
LINK

Épp az ilyen helyzetekre van, mint mondjuk a touring gépkocsi, amit néha igavonónak használnak és kell az erősített gumi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2018.02.25. 10:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 922
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 179 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
dreizwanzig írta:
És az nem gond, hogy erősített kivitel?

Itt egy kis magyarázat az XL-ről:
LINK

Épp az ilyen helyzetekre van, mint mondjuk a touring gépkocsi, amit néha igavonónak használnak és kell az erősített gumi.


Épp ezt a cikket olvastam előtte és pont azért jött a kérdés, mert ez alapján én azt mondom, hogy nem érdemes xl-t venni:
Idézet:
Csak úgy nem éri meg XL-es gumira váltani, ugyanis azért azt is érdemes tudni, hogy ez a gumi hogyan tud nagyobb terhelhetőségre szert tenni: úgy, hogy több anyag van benne, így nehezebb is, tehát ez azt is jelenti, hogy sokkal merevebb, mint egy átlagos gumi, ami akár a fogyasztáson is tud növelni, illetve gyorsabban is kophat. XL-es gumikat csak akkor érdemes tehát venni, ha az autó is azt kívánja.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2018.02.25. 11:04 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 364
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 273 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Épp ezt a cikket olvastam előtte és pont azért jött a kérdés, mert ez alapján én azt mondom, hogy nem érdemes xl-t venni...

Így van!
Ha nem rakod tele a kocsit hetente súlyos vasakkal, furgonként használva, akkor felesleges, mert csak terheltebb lesz a futómű (enyhén persze).
Vagy esetleg annyira jó ára van a guminak a nem XL-hez képest...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2018.02.25. 11:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 922
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 179 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
dreizwanzig írta:
Épp ezt a cikket olvastam előtte és pont azért jött a kérdés, mert ez alapján én azt mondom, hogy nem érdemes xl-t venni...

Így van!
Ha nem rakod tele a kocsit hetente súlyos vasakkal, furgonként használva, akkor felesleges, mert csak terheltebb lesz a futómű (enyhén persze).
Vagy esetleg annyira jó ára van a guminak a nem XL-hez képest...
nem vasazósnak vettem :D azért kérdeztem, mert nagyon jó áron vannak xl-es gumik, fentebb linkeltem.

Koszi a valaszokat


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2018.02.25. 12:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Volt XL-es téli gumim. A komfortja valahol félúton volt egy "normál", nem XL-es és egy defekttűrő közt.
Vagyis komfortromlásod bizonyosan lesz az erősített oldalfal miatt.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2018.02.25. 20:31 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2013.12.14. 15:13
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
dreizwanzig írta:
Épp ezt a cikket olvastam előtte és pont azért jött a kérdés, mert ez alapján én azt mondom, hogy nem érdemes xl-t venni...

Így van!
Ha nem rakod tele a kocsit hetente súlyos vasakkal, furgonként használva, akkor felesleges, mert csak terheltebb lesz a futómű (enyhén persze).
Vagy esetleg annyira jó ára van a guminak a nem XL-hez képest...


Nekem azért lett Nokian WR D3 XL anno, mert jó áron volt. Rosszabb a komfortja a nem XL-es nyári Continental PremiumContact 5-nél, de egyrészt ez nem kopott félre és fűrészfogasra viszonylag hamar (mindkettő 205/65 R15), másrészt ilyen jó téli gumim még sosem volt (keveset használom, de azt vacak kátyús és havas hegyi utakon teszem). Nem tudom, ebben szerepet játszik-e az erősített oldalfal, arra is gondoltam, hogy mivel télen heteket áll az autó ugyanabban a pozícióban, ez a tulajdonsága sem árt.

Érdemes amúgy lemérni a gumikat felnivel együtt, mert nekem pl. az XL téli lemezfelnivel könnyebb, mint a nyári alufelnivel (a nyári Style 18). Amúgy ha már itt tartunk nézegettem, hogy a Style 35 az egyik legkönnyebb olcsó gyári felni (forrás: http://www.bmwstylewheels.com/bmw/31), de nem tudom, télre jó-e, mennyire megy tele hóval stb. Ilyen szempontból kinek milyen tapasztalata van?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2018.02.27. 18:42 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 452
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 66 alkalommal
Kapott köszik: 75 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bfoto írta:
Bandi1978 írta:
dreizwanzig írta:
Épp ezt a cikket olvastam előtte és pont azért jött a kérdés, mert ez alapján én azt mondom, hogy nem érdemes xl-t venni...

Így van!
Ha nem rakod tele a kocsit hetente súlyos vasakkal, furgonként használva, akkor felesleges, mert csak terheltebb lesz a futómű (enyhén persze).
Vagy esetleg annyira jó ára van a guminak a nem XL-hez képest...


Nekem azért lett Nokian WR D3 XL anno, mert jó áron volt. Rosszabb a komfortja a nem XL-es nyári Continental PremiumContact 5-nél, de egyrészt ez nem kopott félre és fűrészfogasra viszonylag hamar (mindkettő 205/65 R15), másrészt ilyen jó téli gumim még sosem volt (keveset használom, de azt vacak kátyús és havas hegyi utakon teszem). Nem tudom, ebben szerepet játszik-e az erősített oldalfal, arra is gondoltam, hogy mivel télen heteket áll az autó ugyanabban a pozícióban, ez a tulajdonsága sem árt.


Érdemes amúgy lemérni a gumikat felnivel együtt, mert nekem pl. az XL téli lemezfelnivel könnyebb, mint a nyári alufelnivel (a nyári Style 18). Amúgy ha már itt tartunk nézegettem, hogy a Style 35 az egyik legkönnyebb olcsó gyári felni (forrás: http://www.bmwstylewheels.com/bmw/31), de nem tudom, télre jó-e, mennyire megy tele hóval stb. Ilyen szempontból kinek milyen tapasztalata van?



A félrekopás az adott gumi-felni párosítással történt futóműbeállítással történt?

A téli lemez acél vagy alu?

A style18 hány colos?

A gumi tömegét a sebesség index is befolyásolhatja. Téli gumi kisebb méret, és jellemzően kisebb sebesség index jellemzi...528i-re H (210kmh) az előírt téli gumi 205/65 R15 méretben. Én megelégedtem a 190kmh (T) sebesség indexszel (Michelin A5), a nyári Vredestein Sportrac 5 225/60 R15 V (240kmh) már érezhetően nehezebb.

Gumicserekor lemérem majd.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2018.02.27. 18:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 922
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 179 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bfoto írta:
Bandi1978 írta:
dreizwanzig írta:
Épp ezt a cikket olvastam előtte és pont azért jött a kérdés, mert ez alapján én azt mondom, hogy nem érdemes xl-t venni...

Így van!
Ha nem rakod tele a kocsit hetente súlyos vasakkal, furgonként használva, akkor felesleges, mert csak terheltebb lesz a futómű (enyhén persze).
Vagy esetleg annyira jó ára van a guminak a nem XL-hez képest...


Nekem azért lett Nokian WR D3 XL anno, mert jó áron volt. Rosszabb a komfortja a nem XL-es nyári Continental PremiumContact 5-nél, de egyrészt ez nem kopott félre és fűrészfogasra viszonylag hamar (mindkettő 205/65 R15), másrészt ilyen jó téli gumim még sosem volt (keveset használom, de azt vacak kátyús és havas hegyi utakon teszem). Nem tudom, ebben szerepet játszik-e az erősített oldalfal, arra is gondoltam, hogy mivel télen heteket áll az autó ugyanabban a pozícióban, ez a tulajdonsága sem árt.

Érdemes amúgy lemérni a gumikat felnivel együtt, mert nekem pl. az XL téli lemezfelnivel könnyebb, mint a nyári alufelnivel (a nyári Style 18). Amúgy ha már itt tartunk nézegettem, hogy a Style 35 az egyik legkönnyebb olcsó gyári felni (forrás: http://www.bmwstylewheels.com/bmw/31), de nem tudom, télre jó-e, mennyire megy tele hóval stb. Ilyen szempontból kinek milyen tapasztalata van?
a lemezfelni amúgy könnyebb, mint az alufelni :)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2018.03.01. 20:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.12. 00:00
Hozzászólások: 319
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
"Hány évet bír egy gumi?"

1,5 órás beszélgetés Totalcar Égéstér műsorban, csomó infót meg lehet tudni az autógumik használatáról, vásárlásáról és nem is unalmas. Ezeket az ismeretet a gumikról minden jármű használónak el kellene sajátítania . . .


https://totalcar.hu/egester/2017/12/20/egester_279/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2018.03.14. 10:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.06. 15:30
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d, M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Van egy Styling32 , 18 colos garnitúrám, amely elől 8J ET20, hátul 9J ET24. Az lenne a kérdésem, hogy melyik a legnagyobb oldalfalú gumi, ami használható az autón? Az autó egy 2002-es e39 530d touring.
Esetleg használ valaki elől 225/45/18-as, hátul 255/40/18-as gumikat? (A kerék átmérőjének különbsége a gyári 225/55/16-oshoz képest elől +6mm, hátul +7mm.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2018.03.14. 11:33 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 452
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 66 alkalommal
Kapott köszik: 75 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Laci86 írta:
Sziasztok!

Van egy Styling32 , 18 colos garnitúrám, amely elől 8J ET20, hátul 9J ET24. Az lenne a kérdésem, hogy melyik a legnagyobb oldalfalú gumi, ami használható az autón? Az autó egy 2002-es e39 530d touring.
Esetleg használ valaki elől 225/45/18-as, hátul 255/40/18-as gumikat? (A kerék átmérőjének különbsége a gyári 225/55/16-oshoz képest elől +6mm, hátul +7mm.)


A legnagyobb oldalfalú gumi ami használható az pont az, amit a gyár előír.

Erre a felnire 235/40 R18, valamint 265/35 R18 van előírva.

Az átmérő különbség előbbinél -2%, utóbbinál -3% ahoz képest amit fel szeretnél rá rakni. Sokaknak okozott már fékerőelosztó vagy ESP hibát a gyáritól eltérő felni vagy gumi. Tengelyenként eltérőnek hiheti a sebességet, stb.

A kerékátmérő különbségnek (A 225/55R16 és 235/40R18 pl.) nincs jelentősége amíg gyárilag előírt felnit (ET, szélesség) és gumit raksz az autóra, egy futóműbeállítás viszont javasolt, főleg ilyen drasztikus váltásnál.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2018.03.14. 12:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.06. 15:30
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d, M57
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Laci86 írta:
Sziasztok!

Van egy Styling32 , 18 colos garnitúrám, amely elől 8J ET20, hátul 9J ET24. Az lenne a kérdésem, hogy melyik a legnagyobb oldalfalú gumi, ami használható az autón? Az autó egy 2002-es e39 530d touring.
Esetleg használ valaki elől 225/45/18-as, hátul 255/40/18-as gumikat? (A kerék átmérőjének különbsége a gyári 225/55/16-oshoz képest elől +6mm, hátul +7mm.)


A legnagyobb oldalfalú gumi ami használható az pont az, amit a gyár előír.

Erre a felnire 235/40 R18, valamint 265/35 R18 van előírva.

Az átmérő különbség előbbinél -2%, utóbbinál -3% ahoz képest amit fel szeretnél rá rakni. Sokaknak okozott már fékerőelosztó vagy ESP hibát a gyáritól eltérő felni vagy gumi. Tengelyenként eltérőnek hiheti a sebességet, stb.

A kerékátmérő különbségnek (A 225/55R16 és 235/40R18 pl.) nincs jelentősége amíg gyárilag előírt felnit (ET, szélesség) és gumit raksz az autóra, egy futóműbeállítás viszont javasolt, főleg ilyen drasztikus váltásnál.


Köszönöm a gyors választ! A felni gyári, majdnem egy évig vadásztam míg találtam e39-re való Styling 32-t. Előre nagyon sokan raknak 245/40/18-at, hogy minél jobban kitöltse a kerékjáratot. Most is az van rajta, hátul pedig 265/35/18, csak kopottak.
Érdekes, hogy a gumi méretváltónál én mindig a 225/55/16-ból indultam ki és ahhoz hasonlítottam pld. a 255/40/18-at, így csak 1% eltérést kaptam. Viszont ha a 265/35/18-at írom be, akkor tényleg 3%-ot mutat a 255/40/18-hoz képest. :shock:
A sebességeltérésre a 2 tengely között 0,23 Km/h-át ír, ami kevesebb, mint a gyári méretnél (0,39 Km/h)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2018.03.14. 22:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5693
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1421 alkalommal
Kapott köszik: 1373 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Attila94 megírta a tutit. Nincs másik jó megoldás. Szerintem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2018.03.30. 08:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Kérdeznélek benneteket hogy e39 2003-ra jó-e a gyári e60, e61-es alufelni mert ilyesmit szeretnék rá( 17 vagy 18-ast ). Illetve más típusé szintén BMW jó lehet-e rá. Mi az az et szám ami még mehet rá nyilván gyáriból???

Köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2018.03.30. 10:24 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 452
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 66 alkalommal
Kapott köszik: 75 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
520d2003 írta:
Sziasztok.

Kérdeznélek benneteket hogy e39 2003-ra jó-e a gyári e60, e61-es alufelni mert ilyesmit szeretnék rá( 17 vagy 18-ast ). Illetve más típusé szintén BMW jó lehet-e rá. Mi az az et szám ami még mehet rá nyilván gyáriból???

Köszönöm.


A 74.1mm-es középfurat miatt csak E39 felnit tudsz felrakni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2018.03.31. 06:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
520d2003 írta:
Sziasztok.

Kérdeznélek benneteket hogy e39 2003-ra jó-e a gyári e60, e61-es alufelni mert ilyesmit szeretnék rá( 17 vagy 18-ast ). Illetve más típusé szintén BMW jó lehet-e rá. Mi az az et szám ami még mehet rá nyilván gyáriból???

Köszönöm.


A 74.1mm-es középfurat miatt csak E39 felnit tudsz felrakni.


Köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumik
HozzászólásElküldve: 2018.03.31. 14:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2279
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 304 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
520d2003 írta:
attila94 írta:
520d2003 írta:
Sziasztok.

Kérdeznélek benneteket hogy e39 2003-ra jó-e a gyári e60, e61-es alufelni mert ilyesmit szeretnék rá( 17 vagy 18-ast ). Illetve más típusé szintén BMW jó lehet-e rá. Mi az az et szám ami még mehet rá nyilván gyáriból???

Köszönöm.


A 74.1mm-es középfurat miatt csak E39 felnit tudsz felrakni.


Köszönöm
Vagy pogacsaval/atalakitoval sok mast is.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2399 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 116, 117, 118, 119, 120

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator