* *
Pontos idő: 2020.06.02. 09:26

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26510 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1322, 1323, 1324, 1325, 1326  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.11.06. 23:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
FuReady írta:
Egyébként ha már témánál vagyunk: létezik olyan utángyártott fényszóró, ami jó minőségű? (KLOKKERHOLM, VAN WEZEL stb.)

Nem nagyon. Én Depo búrát szereltem gyári dobozra, jól néz ki, de az illeszkedő felületek kissé sorjásak voltak, azt kezelni kellett, beszerelve nem tűnik másodosztályúnak. És a tömítés (csak gyári van) mindig cserélendő ilyenkor, mert párásodni fog ha esernyőnek van használva a kocsi vagy kint lakik.

Ha azt vetted amit linkeltél és ott, akkor a lentihez még egy ütős fehér izzókészlet is kijött volna abban az árban.
A Schmiedmann amúgy is elég drága cég.
Sajnos van néhány dolog ami máshol nincs Magyarországon talán csak náluk, én például célszerszámot vettem tőlük (viszkó és főtengelycsavar lazításhoz ellentámasztó kulcsok), de gyári alkatrészeknél még az Unix árait is túllövi sokszor, plusz a szállítás.

Nemhogy egy ilyet vettél volna, ráadásul ez nem a gürüszemes idióta kiskarikás béna kivitel és gyűjtőlencsés, jól néz ki élőben is:
:arrow: DevilTuning link

Jól néz ki ez a lámpa, amit linkeltél, és imádom az "angel eye" fényszórókat az E39-eken, de vannak elveim, miszerint:
  • hamár "angel eye", túlzott maximalistaként én végigvinném a teljes facelift-et, mert a pre-facelift lökhárítóval nekem nem teszik az "angel eye" lámpa
  • az előző pontból kiindulva annak idején gondolkodtam én is az M-esítésen (amivel pl. a pre-facelift lökhárítótól megszabadultam volna, ergo jöhetett volna a facelift lámpa), de az autóm chrome line, azaz a díszlécekkel is kellett volna valamit tenni, viszont a legnyomósabb ok: az autóm 520i - ami ráadásul csak a 150 lovas - és már bocsánat, de egy M-esítés ilyen autóknál parasztvakítás, mert nincs mögötte teljesítmény
  • elkezdtem kutatni, hogy mit lehet kihozni a pre-facelift első lökhárítóból, mert nekem gnóm: nem véletlenül lett a sima facelift lökhárító alsó része szélesebb, sokkal jobban áll neki, szóval rátaláltam erre az Alpina toldatra, ami úgymond egyszerűen és nagyszerűen megoldotta a bajomat :)
  • láttam a neten képeket Alpina E39-ekről, amik pre-lökhárítóval vannak új lámpákkal, de fura, nem tudom elképzelni a saját autómon (és ha egyszer látnám rajta, biztos beleszeretnék) :lol:
  • ha vennék is "angel-eye" lámpát, akkor a narancssárga szélűt választanám, mert az passzolna az oldalsó-hátsó narancssárga indexekhez (lásd. első pont, azaz maximalizmus, mert a facelift autókon azok már színtelenek)

Ezért maradtam a tradícióknál, és ahogy látom: egyre kevesebben vagyunk pre-facelift lámpákkal, így én is erősítem ezt a már kihalófélben lévő tábort. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek FuReady az itt látható tagok köszönték meg: ST1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.12.05. 10:37 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 202
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 50 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
attila94 írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

Szükségem lenne egy szakértő segítségére, mert valamit nem értek: van ez az úgynevezett Johns fényszóró, ami elvileg egy német cég, akik gyártanak lámpákat.
Ez eddig tiszta, gondoltam, rendelek egy új pár fényszórót a kocsimhoz, mert a mostani is utángyártott (mint később kiderült, az volt benne a turpisság, hogy a búra volt Hella, de a belseje TYC), meg is jöttek, majd jött a meglepetés: a doboz, amiben vannak, Depo...
Na most én vagyok a fogalmatlan, és a Johns az egyenlő a Depo-val, vagy mi a megfejtés? Mert a dobozokon ott van a Johns cikkszám és matrica, de nekem a Depo az nem Johns.
Világosítson már fel valaki légyszi! :roll:


Offtopic :
Azt, hogy német cég nem értem miért lenne német gyártású...


A gyár pár 400 körül van a Schmiedmann-ban az talán német gyártású. Egy utángyártott lámpa árfekvését (200/db->50/db) ismerve csak tajvani lehet. Szerintem a TYC, Johns, Depo egykutya, E-betű legyen az a lényeg.

Nekem gyári lámpatest van Depo búrával szerintem ez is megfontolandó kombináció mert gyári a foncsor, a lámpamagasságállító, a csatlakozók, stb a búra ami egy kopó eszköz ami kb 25 ezer ft-ból cserélhető ha kifakul, kap egy kavicsot stb...

Most már mindegy, mert küldöm vissza a feladónak: megpróbáltam berakni a helyére, de az alsó beépítő kerete nélkül is feszül, így a csavarok helye sincs rendben, és én nem fogom ebben a formában beleaplikálni. (érdekes módon a TYC ház - és mondhatjuk már, hogy full TYC fényszóró, mert a Hella búra is TYC-re lett cserélve - gyönyörűen bemegy, mondhatni befekszik)
Iskolapéldának jó volt, tanulság: ne vegyél sz.rt. :mrgreen:
Egyébként ha már témánál vagyunk: létezik olyan utángyártott fényszóró, ami jó minőségű? (KLOKKERHOLM, VAN WEZEL stb.)


Én búrát cseréltem a gyári lámpán 2 éve. DJauto a márkája, lengyel gyártmány, nagyon elégedett vagyok vele - a Depónál határozottan magasabb minőség. Leventénél vettem Esztergomban (Autotuning Haus)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.12.06. 10:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.07. 00:00
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! 2003-as ?E39-hez milyen akkumulátor töltőt vegyek, mert mostanában nehezen indul, pedig az akku, egy éves és öt hónapos.
Az az igazság, hogy mostanában nem sokat járunk vele.
A másik kérdésem, hogy szerintetek a multimédiás egységet cseréljem-e ki egy új érintőképernyős egységre?
Előre is köszönöm a segítségeteket!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.12.06. 12:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 538
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 82 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kanyar írta:
Sziasztok! 2003-as ?E39-hez milyen akkumulátor töltőt vegyek, mert mostanában nehezen indul, pedig az akku, egy éves és öt hónapos.
Az az igazság, hogy mostanában nem sokat járunk vele.
A másik kérdésem, hogy szerintetek a multimédiás egységet cseréljem-e ki egy új érintőképernyős egységre?
Előre is köszönöm a segítségeteket!


Én Bosch C1-et használok, de mostanában volt a Lidl-ben is csepptöltő.

Nagyon sokan hypeolják az érintőképernyős egységeket, de a gyári kinézet eldobását gondold meg.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.12.06. 13:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2428
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 354 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
kanyar írta:
Sziasztok! 2003-as ?E39-hez milyen akkumulátor töltőt vegyek, mert mostanában nehezen indul, pedig az akku, egy éves és öt hónapos.
Az az igazság, hogy mostanában nem sokat járunk vele.
A másik kérdésem, hogy szerintetek a multimédiás egységet cseréljem-e ki egy új érintőképernyős egységre?
Előre is köszönöm a segítségeteket!


Én Bosch C1-et használok, de mostanában volt a Lidl-ben is csepptöltő.

Nagyon sokan hypeolják az érintőképernyős egységeket, de a gyári kinézet eldobását gondold meg.


Lidl-is csepptöltő nekem 1 évet bírt. Nemrég vettem Einhell CC-BC4 típusú töltőt. 10K volt, viszont 2+1 év a gari rá és AGM-es akksit is tudsz vele tölteni, valamint akár non-stop rajta is lehet a töltő a kocsin, mert ha feltöltötte az akksit, akkor érzékeli, és nem tölt tovább.
Az érintőképernyős történet kapcsán, az előttem szóló kollégával értek egyet. Én maradnék a gyárinál, de ez szubjektív.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.12.06. 18:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.07. 00:00
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm szépen a segítségeteket, rendesek vagytok.
Én nem tudtam eldönteni, a multimédia cseréjét, mert az új csábító, meg jól néz ki, de így nem cserélem ki.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.12.07. 23:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.12.06. 22:02
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Facelift típusról van szó.
Így vásároltam már az autót pár hete ezzel a hiba jelenséggel..
Nyitom az autót a kulcson lévő gombbal,nyit normálisan az autó de viszont az elekadás jelző villog folyamatosan és csak akkor alszik ki ha belülről meg nyomom az elakadás jelző gombot vagy pedig ha játszok a nyitás zárással tökéletesen nyit zár az autó csak valamiért nyitás után folyamatosan villog, kattog az elakadás jelző és ahogyan írtam fentebb úgy hadja abba csak. Motorházető alatt kürtről le volt húzva a csatlakozó, vissza dugtam a csatit annyi változott csak hogy nyitás zárásnál hangot ad ki (pittyeg) és ha ki nyitom villogás elakadás jelzőzés alatt nem riaszt.. Gondoltam arra hogy azt észleli hogy fel van törve de akkor valószínűleg riasztania (szólnia) kellene a kürtnek.. Elvileg gyári a riasztó rendszer.
Mi lehet a gond? Találkozott már valaki ilyen hibával? Előre is köszönöm a válaszokat!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.12.13. 09:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.10. 17:40
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! E39 530d, 2003.évj.... hűtőrendszert feltölteném,légteleníteném. Hűtőtől külön van a kiegyenlítő tartály. Egy légtelenítő csavar van a az egr termosztáton. A kiegyenlítőn van egy kis vékony cső ahol kidolgozza a felesleget és gondolom a levegőt is. Amire én gondoltam: egr termo csavar kicsavar, tartályba addig töltöm a vizet, míg az egr termonal nem folyik ki. Kiegyenlitő es egr termo lezár, gyújtas rá, fűtes maxra. Inditok es amikor melegszik a víz, egr termo csavarjat kicsit kiengedem es addig hagyom folyni a vizet ott, míg buborékmentes lesz.
Hidegen majd utántöltök.
Jó ez így vagy az elején írt feltöltes utan használat közben légteleníti magát a rendszer es csak hidegen utántölteni kell?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.12.13. 19:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2336
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lac77 írta:
Sziasztok! E39 530d, 2003.évj.... hűtőrendszert feltölteném,légteleníteném. Hűtőtől külön van a kiegyenlítő tartály. Egy légtelenítő csavar van a az egr termosztáton. A kiegyenlítőn van egy kis vékony cső ahol kidolgozza a felesleget és gondolom a levegőt is. Amire én gondoltam: egr termo csavar kicsavar, tartályba addig töltöm a vizet, míg az egr termonal nem folyik ki. Kiegyenlitő es egr termo lezár, gyújtas rá, fűtes maxra. Inditok es amikor melegszik a víz, egr termo csavarjat kicsit kiengedem es addig hagyom folyni a vizet ott, míg buborékmentes lesz.
Hidegen majd utántöltök.
Jó ez így vagy az elején írt feltöltes utan használat közben légteleníti magát a rendszer es csak hidegen utántölteni kell?
Azt hiszem a balkormanyosokon a kalyha csovenel is van egy legtelenito a bal oldali pollenszuro alatt.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.12.14. 18:29 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 491
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 306 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv minden olvasónak!

Van valakinek rálátása, illetve tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy E39-nél (de egyébként bármilyen gépkocsinál) lehet-e tölteni akkut a kocsiba bekötött állapotában ezekkel a manapság terjedőben lévő intelligens (csepp) töltőkkel? (Bosch C3 vagy bármilyen más)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.12.14. 18:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.08. 01:00
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 22 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 525da
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Üdv minden olvasónak!

Van valakinek rálátása, illetve tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy E39-nél (de egyébként bármilyen gépkocsinál) lehet-e tölteni akkut a kocsiba bekötött állapotában ezekkel a manapság terjedőben lévő intelligens (csepp) töltőkkel? (Bosch C3 vagy bármilyen más)


Igen, sima töltés mehet lekötés nélkül, ha van recond mód a töltőn és ezt a módot választod ki, ekkor ajánlatos lekötni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek polip az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.12.18. 00:02 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.26. 00:00
Hozzászólások: 373
Adott köszi: 60 alkalommal
Kapott köszik: 37 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Azt szeretném megkérdezni, valakinek van-e már eme pár nap alatt tapasztalata az új összetételű benzinnel kapcsolatban?
(Hivatkozva aTotalcar cikkére: https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2019/12/13/uj_95-os_benzin_magyarorszagon_a_regi_autoknak_art/)

Visszajelzéseteket köszönöm,

Papi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.12.18. 09:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 168
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv klub társak. Bal elso sarvedot keresnek metal kek sotet vagy nem tudom mi a pontos szin.milyen kék.hol talalok?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.12.18. 12:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2336
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika13 írta:
Üdv klub társak. Bal elso sarvedot keresnek metal kek sotet vagy nem tudom mi a pontos szin.milyen kék.hol talalok?
Szinkod a motorterben vagy hasznalj vin dekodert. Van aljatresz kereso es kinalo topik, azokban nezz korul.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.12.18. 14:09 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 491
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 306 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Papi írta:
Sziasztok,

Azt szeretném megkérdezni, valakinek van-e már eme pár nap alatt tapasztalata az új összetételű benzinnel kapcsolatban?
Visszajelzéseteket köszönöm

Szerintem ennek majd évek múlva lesz hozadéka.
Egyelőre az az állítás a gyártók részéről, hogy már a 90-es évektől készült kocsik simán beveszik ezt az üzemanyagot is.
Akit nagyon zavar (mint én), az legfeljebb E5-ös extra anyagot tankoljon, vagy néha azt.
Nem nagyon lehet mit tenni ezzel már, még abban az esetben sem, ha feltételezzük, hogy egy hosszabb távra szóló összeesküvés rejlik a dolog mögött, miszerint védjük meg a természetet és a leghamarabb tegyük használhatatlanná a belsőégésű motorokat használó járműveket úgy, hogy ne legyen feltűnő az "írtás".
Ha ez a folyamat mondjuk 25 év alatt tizedeli meg ezeket a járgányokat és nem 35 évig tudnak menni, az is valami a bolygó-, adott térségek- és egyéb érdekek szempontjából.
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.12.21. 16:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 491
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 306 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
polip írta:
Bandi1978 írta:
Üdv minden olvasónak!

Van valakinek rálátása, illetve tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy E39-nél (de egyébként bármilyen gépkocsinál) lehet-e tölteni akkut a kocsiba bekötött állapotában ezekkel a manapság terjedőben lévő intelligens (csepp) töltőkkel? (Bosch C3 vagy bármilyen más)


Igen, sima töltés mehet lekötés nélkül, ha van recond mód a töltőn és ezt a módot választod ki, ekkor ajánlatos lekötni.

Megosztom a tapasztalatomat a fenti kérdéssel kapcsolatban:
Igen, lehet tölteni intelligens töltővel az autóból ki nem szerelt és le nem kötött akkumulátort!
"Nevenincs" és márkás darabbal is!
Egy multiméter kíséretében csak rászántam magam, mert határozott információt nem igazán tudtam összeszedni sehonnan, a kocsi meg már 3 hete áll a trutymós idő miatt.

A töltőt rákötöttem az akkura, majd egy multimétert is rákapcsoltam a körre, mert igencsak kíváncsi voltam a töltési metódus adataira.
A töltő bekapcsolása előtt 11,2v.
Töltő bekapcsolása után nem volt hirtelen feszültség emelkedés, nagyon lassan 0,1v-os léptékben, 30 percen keresztül emelkedett a feszültség 13,4v-ig.
Ez stabilan maradt kb. még 30 percig, majd ismét elkezdett emelkedni a feszültség 14,6v-ig lassan, szintén 0,1v-os lépésekben.
Ez órákig ennyi is maradt ezután... Az egész töltési teszt kb. 4 óra volt.
A töltés végét nem vártam meg idő hiányában, mikor is a töltőn kivillanhatott volna a "full" felirat, amúgy is ki tudja mikor lett volna vége.
A gépkocsi rendszereit semmilyen károsodás nem érte, nem kellett lekötni az akkut, nem felejtett el semmit, nem pezsgett, nem szikrázott!
Amint lesz időm csinálok egy napokig tartó tesztet is, hogy "téli" üzemmódban hogy viselkednek ezek a ketyerék.
(Bottari Smart-BC / Bosch C3)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: lacir1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.12.22. 17:42 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 538
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 82 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
polip írta:
Bandi1978 írta:
Üdv minden olvasónak!

Van valakinek rálátása, illetve tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy E39-nél (de egyébként bármilyen gépkocsinál) lehet-e tölteni akkut a kocsiba bekötött állapotában ezekkel a manapság terjedőben lévő intelligens (csepp) töltőkkel? (Bosch C3 vagy bármilyen más)


Igen, sima töltés mehet lekötés nélkül, ha van recond mód a töltőn és ezt a módot választod ki, ekkor ajánlatos lekötni.

Megosztom a tapasztalatomat a fenti kérdéssel kapcsolatban:
Igen, lehet tölteni intelligens töltővel az autóból ki nem szerelt és le nem kötött akkumulátort!
"Nevenincs" és márkás darabbal is!
Egy multiméter kíséretében csak rászántam magam, mert határozott információt nem igazán tudtam összeszedni sehonnan, a kocsi meg már 3 hete áll a trutymós idő miatt.

A töltőt rákötöttem az akkura, majd egy multimétert is rákapcsoltam a körre, mert igencsak kíváncsi voltam a töltési metódus adataira.
A töltő bekapcsolása előtt 11,2v.
Töltő bekapcsolása után nem volt hirtelen feszültség emelkedés, nagyon lassan 0,1v-os léptékben, 30 percen keresztül emelkedett a feszültség 13,4v-ig.
Ez stabilan maradt kb. még 30 percig, majd ismét elkezdett emelkedni a feszültség 14,6v-ig lassan, szintén 0,1v-os lépésekben.
Ez órákig ennyi is maradt ezután... Az egész töltési teszt kb. 4 óra volt.
A töltés végét nem vártam meg idő hiányában, mikor is a töltőn kivillanhatott volna a "full" felirat, amúgy is ki tudja mikor lett volna vége.
A gépkocsi rendszereit semmilyen károsodás nem érte, nem kellett lekötni az akkut, nem felejtett el semmit, nem pezsgett, nem szikrázott!
Amint lesz időm csinálok egy napokig tartó tesztet is, hogy "téli" üzemmódban hogy viselkednek ezek a ketyerék.
(Bottari Smart-BC / Bosch C3)


Bosch C1-et 4 éve használom, rajtavan napokig (2hét volt eddig a leghosszabb) ha nem használom.

Nem 14.4-en tartja az akksit, hanem amikor feltölti akkor megvárja míg lecsökken az önkisülés (+ minimális fogyasztás mindig van) miatt a feszültség (pontosan nem tudom ez mennyi) és kis várakozás után elkezdi újra feltölteni 14.4-ig. Ezzel kondícionálja az akksit és kitolja az élettartamot is.

Projektként ki van írva egy "köldökzsinór", mint a mentőautóknál hogy ne kelljen mindig a csipeszekkel szenvedni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.12.22. 18:08 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 491
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 306 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Projektként ki van írva egy "köldökzsinór", mint a mentőautóknál hogy ne kelljen mindig a csipeszekkel szenvedni.

Én is épp azon agyaltam az éjjel, hogy meghosszabbítom a kábeleit, meg a tápra rákötök egy zsinórkapcsolót, így feltehető a falra és nem kell bíbelődni vele.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.12.24. 15:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2336
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Meyle motortarto bakkal van valakinek tapasztalata? 530d
Kellemes unnepeket mindenkinek!

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2020.02.08. 22:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 79
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
assatum írta:
Sziasztok,

Reggel, amikor kitolattam a kertből, valami fennakadt a vasdarabon, ami a kétszárnyú kaput rögzíti a földön. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet ez? És mit jelent ez rövid illetve hosszú távon?
Sajnos nem igazán tudok alánézni, hogy honnan hiányzik.

Köszi és üdv:
assatum

Kép
Kép


Ez ha nem tévedek az olajteknő alól van, ez egy "ablak" hogy ne kelljen le venni az egész borítást az aljáról olajcserénél, ezt leveszed és ott is van az olaj leeresztő csavar. Működésileg semmit nem befojásol, de nem árt ha ott van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26510 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1322, 1323, 1324, 1325, 1326  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator