Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.05.31. 23:21

atesz155 írta:
Gallaca írta:
Janika13 írta:Sziasztok. Volt mar rola szo de érdemleges valaszt nem kaptam. Szoval a 2002 530d be ha van gyári bluetooth akkor a telomat miert nem tudom csatlakoztatni ?gari telo nincs meg.

Ha gyári teló van benne, akkor azért. Gondolom BIT2, ez csak a kézibeszélőhöz használatos kapcsolat. Ha Bluetooth kihangosító van benne, rendszerint nincs telefon, csak "vályú" a teló helyén. De aztán bármi IS lehet.

Szia, nekem van gyári vezeték nélküli telefon az autóban, és össze tudom vele hangolni a saját (Samsung S7) telefonomat, igaz, csak inpa-n keresztül sikerült anno, de működik.

Kép Erre rá tudtad párosítani?

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.06.01. 07:42

Gallaca írta:
atesz155 írta:
Gallaca írta:
Janika13 írta:Sziasztok. Volt mar rola szo de érdemleges valaszt nem kaptam. Szoval a 2002 530d be ha van gyári bluetooth akkor a telomat miert nem tudom csatlakoztatni ?gari telo nincs meg.

Ha gyári teló van benne, akkor azért. Gondolom BIT2, ez csak a kézibeszélőhöz használatos kapcsolat. Ha Bluetooth kihangosító van benne, rendszerint nincs telefon, csak "vályú" a teló helyén. De aztán bármi IS lehet.

Szia, nekem van gyári vezeték nélküli telefon az autóban, és össze tudom vele hangolni a saját (Samsung S7) telefonomat, igaz, csak inpa-n keresztül sikerült anno, de működik.

Erre rá tudtad párosítani?

Nem, ezt a telefont sosem tudtam használni. A boardot tudtam párosítani a telefonommal.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.06.02. 00:41

Hellósztok a hétfői napon kerül a családi körünkbe egy 2000/10. havi 520i. Lenne pár dolog amit szinte azonnal orvosolni kéne a kocsin. A lista elején a korrózió védelem áll, a kérdésem pedig az lenne ismertek-e pestmegye környékén olyan karosszéria lakatost,fényezőt akik apró akár egy nap alatt is kijavitható hibákat vállal-vállalnak, sajnos a jobb első emelési pontrol hiányzik a gumipogácsa és valaki sajnos ugy emelte meg a kocsit, hogy sérült a festés az alján. Mielött elharapozna a helyzet szeretném kijavitattni majd a gumipogácsát potolni. Továbbá a jobb oldali c oszlopnál kis körömnyi részen, gyanitom nem kezelt kőfelverődésbő, illetve a tank feltöltő résznél ahol megül a viz felholyagosodott a festék.
Tervezem a kocsi alvázvédelmének a "tuningolását" ennél a cégnél, esetleges tapasztalatok?

Sajnálatosan további kontárkodások is találhatoak érdekesség kedvéért megosztom veletek, de azok más Topicra tartoznak és ahogy eddig böngésztem a forumot, egy részük már megoldásra került. Ilyen a tolatóradar hibája amit ha bekapcsolok hosszan sipol majd zölden villog.
Hátul a "rádio"/nagy navi csatlakozójának a vezetékeit megblankolták és csokikat csavartak bele,gondolom egykor mélyláda volt az autoban? Tervezem a vezetékeket zsugorcsővel, forrasztással helyre hozni...
Pár műanyag patent,csavar hiányzik ezeket mielöbb pótolni szeretném.
Bal első gumi kéder sérült cserére szorul, esetleg valakinek van-e elfekvőbe bontott vagy érdemesebb ujjat venni hozzá?

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.06.03. 10:42

Speet írta: Sajnálatosan további kontárkodások is találhatoak érdekesség kedvéért megosztom veletek...
Bal első gumi kéder sérült cserére szorul, esetleg valakinek van-e elfekvőbe bontott vagy érdemesebb ujjat venni hozzá?

Vigyázz majd a költségekre, mert nagyon el tudnak szabadulni.
Az első hozzászólásodból ítélve túlzottan precízkedő vagy. Ezzel semmi baj nincs, én is ilyen vagyok, csak a magunkfajtának új autót kellene venni, ami 20 év múlva is ugyanúgy nézne ki, mint amikor megvette és lenne benne 50e.Km!
Amikor megvettem az autót, utána szembesültem hasonló problémákkal, amiket már taglaltál.
Zömét már megcsináltam, de még mindig vannak teendők, csak valahogy belefáradtam.
Nekem a kókányolás miatt hiányzó apróságokra és rozsdás csavarok cseréjére százezreim mentek rá.
Épp nézegettem, hogy körülbelül (nem adtam még össze a végét) 3,5M-nál járok most, össz bekerülési költségként.
Ha ebből kivonom a kocsi árát, az átírást, és a szerelések során vásárolt szerszámok tömegét, akkor is hozzávetőlegesen 2,2M-ba van a kocsi három és fél év alatt. Ez alkatrész ár, mert a szerelések javát magam csináltam. (Eleinte még szerviz volt, de időközben átláttam ezt a rendszert és inkább magam csinálom már.)
És a kocsi úgy néz ki, ahogy eleve kellene neki!
Nem ér többet, legfeljebb egy kicsivel, és nem is kuriózum darab.
Szóval csak óvatosan!
Gondold át alaposan a kiadásokat, hogy megéri-e.

Ajtó gumikéder:
Lehet itt a megfelelő topikban tudnak neked jó állapotú bontottat adni egyébként.
Az új olyan 30-35e.-huf/db

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.06.03. 23:38

Bandi1978 írta:
Speet írta: Sajnálatosan további kontárkodások is találhatoak érdekesség kedvéért megosztom veletek...
Bal első gumi kéder sérült cserére szorul, esetleg valakinek van-e elfekvőbe bontott vagy érdemesebb ujjat venni hozzá?

Vigyázz majd a költségekre, mert nagyon el tudnak szabadulni.
Az első hozzászólásodból ítélve túlzottan precízkedő vagy. Ezzel semmi baj nincs, én is ilyen vagyok, csak a magunkfajtának új autót kellene venni, ami 20 év múlva is ugyanúgy nézne ki, mint amikor megvette és lenne benne 50e.Km!


Hát elhoztam a gépet, nagyon tetszik.Teljesen igazat adok neked, ahogy majd időm pénztárcám és energiám engedi foglalkozok vele. Első sorban azt a kevés rozsdát akarom eltüntetni ami van a kocsin, majd kap egy teli alváz védelmet. Továbbá novemberig ablak tömités. A többi nem SOS.

sőt tervbe van egy androidos fejegység, talán majd karácsonyra...

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.06.04. 21:51

Sziasztok.
Meg tudná mondani nekem valaki hogy melyik modul felelős a hátulsó touring ablaktörlő vezérléséért?
Kb 3 hónapja nem megy se mosó se törlés, lett motor cserélve is de semmi. Ezért gyanítom a modult, csak nem tudom pontosan melyik es hol találom.
Köszönöm :)

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.06.05. 19:06

Bandi1978 írta:Ha ebből kivonom a kocsi árát, az átírást, és a szerelések során vásárolt szerszámok tömegét, akkor is hozzávetőlegesen 2,2M-ba van a kocsi három és fél év alatt. Ez alkatrész ár, mert a szerelések javát magam csináltam. (Eleinte még szerviz volt, de időközben átláttam ezt a rendszert és inkább magam csinálom már.)
És a kocsi úgy néz ki, ahogy eleve kellene neki!
Nem ér többet, legfeljebb egy kicsivel, és nem is kuriózum darab.
Szóval csak óvatosan!
Gondold át alaposan a kiadásokat, hogy megéri-e.

Gratulálok hozzá. Az enyém többen van, és még mindig nem olyan mint szeretném.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.06.07. 06:06

Zsoltee.e39 520d írta:Sziasztok.
Meg tudná mondani nekem valaki hogy melyik modul felelős a hátulsó touring ablaktörlő vezérléséért?
Kb 3 hónapja nem megy se mosó se törlés, lett motor cserélve is de semmi. Ezért gyanítom a modult, csak nem tudom pontosan melyik es hol találom.
Köszönöm :)


Átvezető?

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: Zsoltee.e39 520d
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.06.08. 20:11

attila94 írta:
Zsoltee.e39 520d írta:Sziasztok.
Meg tudná mondani nekem valaki hogy melyik modul felelős a hátulsó touring ablaktörlő vezérléséért?
Kb 3 hónapja nem megy se mosó se törlés, lett motor cserélve is de semmi. Ezért gyanítom a modult, csak nem tudom pontosan melyik es hol találom.
Köszönöm :)


Átvezető?


Mire értendő hogy átvezető?

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.06.09. 12:22

Zsoltee.e39 520d írta:
attila94 írta:
Zsoltee.e39 520d írta:Sziasztok.
Meg tudná mondani nekem valaki hogy melyik modul felelős a hátulsó touring ablaktörlő vezérléséért?
Kb 3 hónapja nem megy se mosó se törlés, lett motor cserélve is de semmi. Ezért gyanítom a modult, csak nem tudom pontosan melyik es hol találom.
Köszönöm :)


Átvezető?


Mire értendő hogy átvezető?

Az ajtó és a karosszéria közti vezetékekre, amelyek egy gumicsőben vannak.
Mivel sokat hajlanak az ajtó nyitásakor, hajlamosak a kábelek eltörni, ebben a korban
tipikus gond. lehet hozzá kapni javítókészletet.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.06.09. 19:50

odus írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
attila94 írta:
Zsoltee.e39 520d írta:Sziasztok.
Meg tudná mondani nekem valaki hogy melyik modul felelős a hátulsó touring ablaktörlő vezérléséért?
Kb 3 hónapja nem megy se mosó se törlés, lett motor cserélve is de semmi. Ezért gyanítom a modult, csak nem tudom pontosan melyik es hol találom.
Köszönöm :)


Átvezető?


Mire értendő hogy átvezető?

Az ajtó és a karosszéria közti vezetékekre, amelyek egy gumicsőben vannak.
Mivel sokat hajlanak az ajtó nyitásakor, hajlamosak a kábelek eltörni, ebben a korban
tipikus gond. lehet hozzá kapni javítókészletet.


Rá néztem, viszont nem neztem át alaposan, de még egyszer meg vizsgálom alaposan. Viszont a gond az, hogy a mosó motor sem megy egyályalán, ezért nem nagyon hiszem hogy kábel szakadás lenne...

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.06.09. 20:31

Zsoltee.e39 520d írta:
odus írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
attila94 írta:
Zsoltee.e39 520d írta:Sziasztok.
Meg tudná mondani nekem valaki hogy melyik modul felelős a hátulsó touring ablaktörlő vezérléséért?
Kb 3 hónapja nem megy se mosó se törlés, lett motor cserélve is de semmi. Ezért gyanítom a modult, csak nem tudom pontosan melyik es hol találom.
Köszönöm :)


Átvezető?


Mire értendő hogy átvezető?

Az ajtó és a karosszéria közti vezetékekre, amelyek egy gumicsőben vannak.
Mivel sokat hajlanak az ajtó nyitásakor, hajlamosak a kábelek eltörni, ebben a korban
tipikus gond. lehet hozzá kapni javítókészletet.


Rá néztem, viszont nem neztem át alaposan, de még egyszer meg vizsgálom alaposan. Viszont a gond az, hogy a mosó motor sem megy egyályalán, ezért nem nagyon hiszem hogy kábel szakadás lenne...


???

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.06.10. 14:09

Zsoltee.e39 520d írta:
odus írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
attila94 írta:
Zsoltee.e39 520d írta:Sziasztok.
Meg tudná mondani nekem valaki hogy melyik modul felelős a hátulsó touring ablaktörlő vezérléséért?
Kb 3 hónapja nem megy se mosó se törlés, lett motor cserélve is de semmi. Ezért gyanítom a modult, csak nem tudom pontosan melyik es hol találom.
Köszönöm :)


Átvezető?


Mire értendő hogy átvezető?

Az ajtó és a karosszéria közti vezetékekre, amelyek egy gumicsőben vannak.
Mivel sokat hajlanak az ajtó nyitásakor, hajlamosak a kábelek eltörni, ebben a korban
tipikus gond. lehet hozzá kapni javítókészletet.


Rá néztem, viszont nem neztem át alaposan, de még egyszer meg vizsgálom alaposan. Viszont a gond az, hogy a mosó motor sem megy egyályalán, ezért nem nagyon hiszem hogy kábel szakadás lenne...


Szerintem tobb kabel is szakadhat egyszerre, nem is kell konkretan elszakadniuk, eleg ha a burkolatuk serul es zarlat alakul ki.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.06.10. 23:16

morv írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
odus írta:
attila94 írta:
Zsoltee.e39 520d írta:Sziasztok.
Meg tudná mondani nekem valaki hogy melyik modul felelős a hátulsó touring ablaktörlő vezérléséért?
Kb 3 hónapja nem megy se mosó se törlés, lett motor cserélve is de semmi. Ezért gyanítom a modult, csak nem tudom pontosan melyik es hol találom.
Köszönöm :)


Átvezető?


Mire értendő hogy átvezető?

Az ajtó és a karosszéria közti vezetékekre, amelyek egy gumicsőben vannak.
Mivel sokat hajlanak az ajtó nyitásakor, hajlamosak a kábelek eltörni, ebben a korban
tipikus gond. lehet hozzá kapni javítókészletet.


Szerintem tobb kabel is szakadhat egyszerre, nem is kell konkretan elszakadniuk, eleg ha a burkolatuk serul es zarlat alakul ki.


Nagyon remélem az lesz, hanem fogalmam sincs egyelőre hol keressem tovább a hibát, eléggé idegesit már hogy nem megy.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.06.13. 17:07

Sziasztok kis segitségre lenne szükségem 525 tds 96os hol és hogyan tudom megtalálni és kiszedni a klima tágulo szelepét (expansion valve)

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.06.14. 08:05

Nagy97 írta:Sziasztok kis segitségre lenne szükségem 525 tds 96os hol és hogyan tudom megtalálni és kiszedni a klima tágulo szelepét (expansion valve)

Úgy tűnik, a műszerfalat kissé meg kell bontani: Bimmerforums

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.06.14. 08:26

Igen pont igy néz ki most az enyemém is :D

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.06.14. 13:16

Sziasztok!
A kérdésem az lenne hogy van egy e39 520d-m és hideg indításnál 3-5 másodperc után jön meg rendesen az olajnyomásom és hogy ez mitől lehet és hogy hogyan javítható? Óra szerint 260.000km van a kocsiba. Olajszűrő ház letet a ludas?
A válaszokat előre is köszönöm! :D

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.06.14. 21:11

Geri95 írta:Sziasztok!
A kérdésem az lenne hogy van egy e39 520d-m és hideg indításnál 3-5 másodperc után jön meg rendesen az olajnyomásom és hogy ez mitől lehet és hogy hogyan javítható? Óra szerint 260.000km van a kocsiba. Olajszűrő ház letet a ludas?
A válaszokat előre is köszönöm! :D

Igen, M47 motor betegsége, lerereszti az olajat benne szelep, olajszűrőház cserével tudod javítani. Viszont 65e körül van egy gyári új.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.06.15. 13:27

Gallaca írta:
Geri95 írta:Sziasztok!
A kérdésem az lenne hogy van egy e39 520d-m és hideg indításnál 3-5 másodperc után jön meg rendesen az olajnyomásom és hogy ez mitől lehet és hogy hogyan javítható? Óra szerint 260.000km van a kocsiba. Olajszűrő ház letet a ludas?
A válaszokat előre is köszönöm! :D

Igen, M47 motor betegsége, lerereszti az olajat benne szelep, olajszűrőház cserével tudod javítani. Viszont 65e körül van egy gyári új.

Köszönöm a választ! Az a lényeg hogy javítható! :)
Hozzászólás küldése

VigLink badge