* *
Pontos idő: 2019.07.17. 05:04

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26415 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1315, 1316, 1317, 1318, 1319, 1320, 1321  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.10. 16:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2316
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 306 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rocky1989 írta:
Sziasztok. Érdeklődnék hogy mennyi esély van rá hogy találok olyan fekete bőrös kárpitot ami rolós és légzsákos is hátul? Nem nagyon találok vagy ez vagy az van benne.
Csinalj a kettobol egyet.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.10. 17:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.03.10. 15:23
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Rocky1989 írta:
Sziasztok. Érdeklődnék hogy mennyi esély van rá hogy találok olyan fekete bőrös kárpitot ami rolós és légzsákos is hátul? Nem nagyon találok vagy ez vagy az van benne.
Csinalj a kettobol egyet.

Akkor egy légzsákosra rá lehet rakni a rolós felsőrészt?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.10. 17:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2316
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 306 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rocky1989 írta:
morv írta:
Rocky1989 írta:
Sziasztok. Érdeklődnék hogy mennyi esély van rá hogy találok olyan fekete bőrös kárpitot ami rolós és légzsákos is hátul? Nem nagyon találok vagy ez vagy az van benne.
Csinalj a kettobol egyet.

Akkor egy légzsákosra rá lehet rakni a rolós felsőrészt?
Olyan leirast lattam mar, ahol simara epitettek ra a rolost, ha a legzsaknal elfer, akkor nem latom akadalyat.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.10. 17:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.03.10. 15:23
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Rocky1989 írta:
morv írta:
Rocky1989 írta:
Sziasztok. Érdeklődnék hogy mennyi esély van rá hogy találok olyan fekete bőrös kárpitot ami rolós és légzsákos is hátul? Nem nagyon találok vagy ez vagy az van benne.
Csinalj a kettobol egyet.

Akkor egy légzsákosra rá lehet rakni a rolós felsőrészt?
Olyan leirast lattam mar, ahol simara epitettek ra a rolost, ha a legzsaknal elfer, akkor nem latom akadalyat.

Elvileg el kell hogy férjen mert most is van minden csak szövetbe. Egy próbát megér... Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.11. 02:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.03.11. 02:07
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Segítséget kérnék! Van egy e39 530D Touringom, cserélni kellene a vezetőülés alatt a kasztnin lévő üzemanyag szivattyút, mert 15 liternél random megáll a motor fuel injection system hibaüzenet mellett. Néztem több félét, nyomás adatra gyakorlatilag az összesnél azt írja, hogy 0,5 Bar amit tud.
Kérdésem az lenne, hogy milyen márkát ajánlotok bele, mi az ami bevált, és nagy fordulaton is tartja a nyomást, illetve alacsonyabb üzemanyag szintnél is dolgozik rendesen.

Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.11. 08:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 551
Adott köszi: 103 alkalommal
Kapott köszik: 116 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Vili203 írta:
Sziasztok!

Segítséget kérnék! Van egy e39 530D Touringom, cserélni kellene a vezetőülés alatt a kasztnin lévő üzemanyag szivattyút, mert 15 liternél random megáll a motor fuel injection system hibaüzenet mellett. Néztem több félét, nyomás adatra gyakorlatilag az összesnél azt írja, hogy 0,5 Bar amit tud.
Kérdésem az lenne, hogy milyen márkát ajánlotok bele, mi az ami bevált, és nagy fordulaton is tartja a nyomást, illetve alacsonyabb üzemanyag szintnél is dolgozik rendesen.

Köszi!


Ha 15 liter alatt áll meg az autó, akkor az nem az ülés alatti szivattyú -ami egyébként 4bar-os- hanem a tankban lévő átemelő szivattyú. Tavaly előtt cseréltem az enyémben a tankban lévőt, ilyet tettem bele: https://alkatreszek.hu/313011300069_mag_be
Azóta is tökéletes.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.11. 20:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.03.11. 02:07
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Vili203 írta:
Sziasztok!

Segítséget kérnék! Van egy e39 530D Touringom, cserélni kellene a vezetőülés alatt a kasztnin lévő üzemanyag szivattyút, mert 15 liternél random megáll a motor fuel injection system hibaüzenet mellett. Néztem több félét, nyomás adatra gyakorlatilag az összesnél azt írja, hogy 0,5 Bar amit tud.
Kérdésem az lenne, hogy milyen márkát ajánlotok bele, mi az ami bevált, és nagy fordulaton is tartja a nyomást, illetve alacsonyabb üzemanyag szintnél is dolgozik rendesen.

Köszi!


Ha 15 liter alatt áll meg az autó, akkor az nem az ülés alatti szivattyú -ami egyébként 4bar-os- hanem a tankban lévő átemelő szivattyú. Tavaly előtt cseréltem az enyémben a tankban lévőt, ilyet tettem bele: https://alkatreszek.hu/313011300069_mag_be
Azóta is tökéletes.


Értem, köszi. Tehát akkor tankban lévő szivattyú lesz. Azt macera cserélni? Tankot le kell venni hozzá, vagy fölülről valahonnan hozzá lehet férni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.12. 17:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 551
Adott köszi: 103 alkalommal
Kapott köszik: 116 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Vili203 írta:
atesz155 írta:
Vili203 írta:
Sziasztok!

Segítséget kérnék! Van egy e39 530D Touringom, cserélni kellene a vezetőülés alatt a kasztnin lévő üzemanyag szivattyút, mert 15 liternél random megáll a motor fuel injection system hibaüzenet mellett. Néztem több félét, nyomás adatra gyakorlatilag az összesnél azt írja, hogy 0,5 Bar amit tud.
Kérdésem az lenne, hogy milyen márkát ajánlotok bele, mi az ami bevált, és nagy fordulaton is tartja a nyomást, illetve alacsonyabb üzemanyag szintnél is dolgozik rendesen.

Köszi!


Ha 15 liter alatt áll meg az autó, akkor az nem az ülés alatti szivattyú -ami egyébként 4bar-os- hanem a tankban lévő átemelő szivattyú. Tavaly előtt cseréltem az enyémben a tankban lévőt, ilyet tettem bele: https://alkatreszek.hu/313011300069_mag_be
Azóta is tökéletes.


Értem, köszi. Tehát akkor tankban lévő szivattyú lesz. Azt macera cserélni? Tankot le kell venni hozzá, vagy fölülről valahonnan hozzá lehet férni?

Nem vészes cserélni, ha van egy kis affinitásod. Nem kell levenni a tankot, a hátsó üléssort kell kivenni csak, alatta van a szerelő nyílása a tanknak. Arra figyelj, hogy ne legyen nagyon sok gázolaj a tankban, hogy ne nehezítsd meg a saját dolgod. :)
A pumpa kiemelésénél vigyázni kell a szintjelző rúdjára, mert könnyen hajlik, meg ügyesen forgatgatni kell, hogy szépen kijöjjön. Úgy, hogy sohasem csináltam előtte ilyet, lájtos tempóban másfél óra és 3 sör volt a szintidőm :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.14. 19:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.03.11. 02:07
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Vili203 írta:
atesz155 írta:
Vili203 írta:
Sziasztok!

Segítséget kérnék! Van egy e39 530D Touringom, cserélni kellene a vezetőülés alatt a kasztnin lévő üzemanyag szivattyút, mert 15 liternél random megáll a motor fuel injection system hibaüzenet mellett. Néztem több félét, nyomás adatra gyakorlatilag az összesnél azt írja, hogy 0,5 Bar amit tud.
Kérdésem az lenne, hogy milyen márkát ajánlotok bele, mi az ami bevált, és nagy fordulaton is tartja a nyomást, illetve alacsonyabb üzemanyag szintnél is dolgozik rendesen.

Köszi!


Ha 15 liter alatt áll meg az autó, akkor az nem az ülés alatti szivattyú -ami egyébként 4bar-os- hanem a tankban lévő átemelő szivattyú. Tavaly előtt cseréltem az enyémben a tankban lévőt, ilyet tettem bele: https://alkatreszek.hu/313011300069_mag_be
Azóta is tökéletes.


Értem, köszi. Tehát akkor tankban lévő szivattyú lesz. Azt macera cserélni? Tankot le kell venni hozzá, vagy fölülről valahonnan hozzá lehet férni?

Nem vészes cserélni, ha van egy kis affinitásod. Nem kell levenni a tankot, a hátsó üléssort kell kivenni csak, alatta van a szerelő nyílása a tanknak. Arra figyelj, hogy ne legyen nagyon sok gázolaj a tankban, hogy ne nehezítsd meg a saját dolgod. :)
A pumpa kiemelésénél vigyázni kell a szintjelző rúdjára, mert könnyen hajlik, meg ügyesen forgatgatni kell, hogy szépen kijöjjön. Úgy, hogy sohasem csináltam előtte ilyet, lájtos tempóban másfél óra és 3 sör volt a szintidőm :lol:


Rendben, köszi a tanácsot, akkor nem olyan veszélyes dolog a csere. :)

Lenne még egy olyan kérdésem, hogy első féktárcsákat kellene cserélem, mert hullámosak, és fékezésre rázzák a kormányt. Ez egy ATE szett, ami alatta van, esetleg tudsz ajánlani valamilyen márkát, ami neked bevált?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.14. 21:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 551
Adott köszi: 103 alkalommal
Kapott köszik: 116 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Vili203 írta:
Rendben, köszi a tanácsot, akkor nem olyan veszélyes dolog a csere. :)

Lenne még egy olyan kérdésem, hogy első féktárcsákat kellene cserélem, mert hullámosak, és fékezésre rázzák a kormányt. Ez egy ATE szett, ami alatta van, esetleg tudsz ajánlani valamilyen márkát, ami neked bevált?


Mikor megvettem 2015-ben az autót, nekem is cserélni kellett az első tárcsákat és a betéteket. Én Zimmermann tárcsát és betétet vettem bele, nagyon bevált, harap mint az állat. De egy új ATE szett is jó választás, asszem gyári beszállító.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.14. 22:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2216
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Vili203 írta:
atesz155 írta:
Vili203 írta:
atesz155 írta:
Vili203 írta:
Sziasztok!

Segítséget kérnék! Van egy e39 530D Touringom, cserélni kellene a vezetőülés alatt a kasztnin lévő üzemanyag szivattyút, mert 15 liternél random megáll a motor fuel injection system hibaüzenet mellett. Néztem több félét, nyomás adatra gyakorlatilag az összesnél azt írja, hogy 0,5 Bar amit tud.
Kérdésem az lenne, hogy milyen márkát ajánlotok bele, mi az ami bevált, és nagy fordulaton is tartja a nyomást, illetve alacsonyabb üzemanyag szintnél is dolgozik rendesen.

Köszi!


Ha 15 liter alatt áll meg az autó, akkor az nem az ülés alatti szivattyú -ami egyébként 4bar-os- hanem a tankban lévő átemelő szivattyú. Tavaly előtt cseréltem az enyémben a tankban lévőt, ilyet tettem bele: https://alkatreszek.hu/313011300069_mag_be
Azóta is tökéletes.


Értem, köszi. Tehát akkor tankban lévő szivattyú lesz. Azt macera cserélni? Tankot le kell venni hozzá, vagy fölülről valahonnan hozzá lehet férni?

Nem vészes cserélni, ha van egy kis affinitásod. Nem kell levenni a tankot, a hátsó üléssort kell kivenni csak, alatta van a szerelő nyílása a tanknak. Arra figyelj, hogy ne legyen nagyon sok gázolaj a tankban, hogy ne nehezítsd meg a saját dolgod. :)
A pumpa kiemelésénél vigyázni kell a szintjelző rúdjára, mert könnyen hajlik, meg ügyesen forgatgatni kell, hogy szépen kijöjjön. Úgy, hogy sohasem csináltam előtte ilyet, lájtos tempóban másfél óra és 3 sör volt a szintidőm :lol:


Rendben, köszi a tanácsot, akkor nem olyan veszélyes dolog a csere. :)

Lenne még egy olyan kérdésem, hogy első féktárcsákat kellene cserélem, mert hullámosak, és fékezésre rázzák a kormányt. Ez egy ATE szett, ami alatta van, esetleg tudsz ajánlani valamilyen márkát, ami neked bevált?

Először én is ATE-re cseréltem a gyári tárcsákat, mert azok -természetesen- elkoptak. Azt gondoltam, mivel az ATE gyári beszállító, nem lehet mellélőni vele. Hamar csalódnom kellett, mivel 1-2 erősebb, autópályás fékezést követően rázott az eleje... Nagy duzzogva (nyilván több pénzt kiadva) vettem gyári tárcsákat, s azt követően a leírt jelenséget soha többé nem tapasztaltam. Nem tudom, hogy az OEM /Genuine mennyire azonos a gyári minőséggel. Gyári alkatrésszel sosem fürödtem be. Autentikus forrásból hallottam sok történetet, hogy a fasza utángyártottak okozta gyakoribb javítások (munkadíj-többlete) miatt az olcsó(bb) lett a drága.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.15. 20:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 367 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Viszont a kormány rázását okozhatja a futómű nem megfelelő állapota, beállítása.
Off: Jó látni, hogy benéztél András!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.27. 22:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 73
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
Sziasztok.
Nem indul az autom, egy ideje melegen huzamos hajtatásra indult csak, hidegen pöccre, most meg hirtelen nem akar hidegen sem indulni, féktárcsa tisztitoval kissé befujva a szivosornak tudtuk elinditani csak.
Ha elindul szépen jár a motor és jól megy, mintha semmi nem lenne...
520d nem közös nyomocsöves.
Hibakód=0
Valaki járt már igy, esetleg valami tipp?
Izzitast a nagy BC nem mutatja? mert azt nem látni hidegen sem, s de nem hiszem az a gond...

Üzemanyag szivattyúra gondolnék elsőre. Mennyi gázolaj van benne?

Van benne azzal nincs gond és az ülés alatt lévő szivattyú nyom is rendesen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.28. 18:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 367 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsoltee.e39 520d írta:
bendegúz írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
Sziasztok.
Nem indul az autom, egy ideje melegen huzamos hajtatásra indult csak, hidegen pöccre, most meg hirtelen nem akar hidegen sem indulni, féktárcsa tisztitoval kissé befujva a szivosornak tudtuk elinditani csak.
Ha elindul szépen jár a motor és jól megy, mintha semmi nem lenne...
520d nem közös nyomocsöves.
Hibakód=0
Valaki járt már igy, esetleg valami tipp?
Izzitast a nagy BC nem mutatja? mert azt nem látni hidegen sem, s de nem hiszem az a gond...

Üzemanyag szivattyúra gondolnék elsőre. Mennyi gázolaj van benne?

Van benne azzal nincs gond és az ülés alatt lévő szivattyú nyom is rendesen.

A tankszivattyúra gondolsz, ugye? Honnan tudod, hogy nyom rendesen?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.28. 22:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 73
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
bendegúz írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
Sziasztok.
Nem indul az autom, egy ideje melegen huzamos hajtatásra indult csak, hidegen pöccre, most meg hirtelen nem akar hidegen sem indulni, féktárcsa tisztitoval kissé befujva a szivosornak tudtuk elinditani csak.
Ha elindul szépen jár a motor és jól megy, mintha semmi nem lenne...
520d nem közös nyomocsöves.
Hibakód=0
Valaki járt már igy, esetleg valami tipp?
Izzitast a nagy BC nem mutatja? mert azt nem látni hidegen sem, s de nem hiszem az a gond...

Üzemanyag szivattyúra gondolnék elsőre. Mennyi gázolaj van benne?

Van benne azzal nincs gond és az ülés alatt lévő szivattyú nyom is rendesen.

A tankszivattyúra gondolsz, ugye? Honnan tudod, hogy nyom rendesen?

Igen, arra.
Ki volt probalva, szűrőnél meglazitva kontakttal.
De a gond az hogy hidegen egyböl gyujt, ha kicsit melegebb idő van akkor hajtat...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.04.02. 20:36 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 315
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Olvasgattam, de lehet nem voltam elég alapos. Ezért kérdezném tőletek a következőt. Gyerek ülés vásárlása előtt állunk. Létezik isofix-es hátsó ülés e39 sedan-hoz?

Üdv Attila


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.04.05. 21:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.04.15. 20:56
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.szelepszar szimering nem teszi rendesen a dolgat eszi az olajat plusz a motor oldalan jon ki az olaj lassan de biztosan.ez okozhat teljesitmeny csokkenest? Jelentoset..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.04.09. 13:09 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 551
Adott köszi: 103 alkalommal
Kapott köszik: 116 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

a touring hátsó rendszámtáblája fölött lévő rész, amiben benne van a 2 rendszámtábla világítás és a csomagtér nyitás gombja, hogyan van rögzítve a csomagtér ajtóhoz?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.04.10. 19:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.02. 00:00
Hozzászólások: 187
Tartózkodási hely: Kótaj
Adott köszi: 526 alkalommal
Kapott köszik: 61 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525DA
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Sziasztok,

a touring hátsó rendszámtáblája fölött lévő rész, amiben benne van a 2 rendszámtábla világítás és a csomagtér nyitás gombja, hogyan van rögzítve a csomagtér ajtóhoz?
A belső burkolat mögött azt hiszem 2 v. 4 db anyával.

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről

_________________
ÜDV: Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jimbi525d az itt látható tagok köszönték meg: atesz155
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.04.12. 16:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.07. 14:54
Hozzászólások: 18
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525da M57
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szeretnék segítséget kérni.
525D Touring 2003. Azt szeretném megtudni,hogy az elsó rugó milyen szinű,és mennyi pöttyel van jelölve?
És még egy.: Az M-futómű miben külömbözik a normáltól? Csak a rugó más? És normál rugó betehető-e az M-es helyére?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26415 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1315, 1316, 1317, 1318, 1319, 1320, 1321  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator