* *
Pontos idő: 2019.11.18. 09:06

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26481 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1314, 1315, 1316, 1317, 1318, 1319, 1320 ... 1325  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.02.15. 18:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.02.03. 09:31
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Arktissilber Metallic (309) színhez melyik RAL szín passzol?
Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.02.17. 13:57 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 552
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 116 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

az axiálcsukló (összekötő nélkül) mindkét oldalra beépíthető, vagy van jobbos-balos?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.02.17. 14:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2019.01.11. 16:32
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Fidó 523i írta:
hobi írta:
Sziasztok.

Mi lehet a problémája az E39 autómata 2002-es 530i-nek? A már meleg motorral lefullad egyesben úgy, hogy amint említettem autómata. Ha egyszer rákezd minden indulásnál lefullad egy jópárszor aztán egy ideig semmi. Plusz, ha nagy gázzal indulok nem fullad le álltalában. Hibakódot nem ír semmit. Ez váltó hiba lesz vagy valami más tippetek van?
Előre is köszönöm a segítséget.

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről

Szia!Nagy a valószínűsége hogy az olajszeparátorod átszakadt,vagy a cső elrepedt(törött)ami a szelepdeknitől a szeparátorig megy.Tehát falslevegőt kap,ergo nincs vákum.A legegyszerűbb módja hogy kiderítsd,járó motornál alapjáraton az olajbeöntő sapkát leveszed.Ha a fordulatszám csökken akkor már csak a megtalálás van hátra a tömítetlenségednek.Lehet még tömítetlenség a vákumcsöveknél,olajnívópálca O gyűrűi,akár olajbeöntő sapka tömítése stb.Ha itt minden rendben akkor az alapjárati motor irányába haladnék tovább.Viszont jólenne tudni a levegőszűrő állapotát,gyújtógyertya mikor volt cserélve,stb.Remélem adtam valami támpontot merre indulj el...
Igen köszönöm minden segítség jól jön. Többek között ezt is végig próbáljuk. Sajna a szerelőm nincs egy hétig, de utánna jelentkezem, hogy mire jutottuk. (alul kép) Ez a cső lehet a ludas? Mert itt találtam tegnap egy csatlakozó sérülést. KépKép

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.02.17. 17:57 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 465
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 295 alkalommal
Kapott köszik: 85 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Sziasztok,

az axiálcsukló (összekötő nélkül) mindkét oldalra beépíthető, vagy van jobbos-balos?

Egyforma mindkét oldali.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: atesz155
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.02.18. 08:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.09.24. 15:55
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
hobi írta:
Fidó 523i írta:
hobi írta:
Sziasztok.

Mi lehet a problémája az E39 autómata 2002-es 530i-nek? A már meleg motorral lefullad egyesben úgy, hogy amint említettem autómata. Ha egyszer rákezd minden indulásnál lefullad egy jópárszor aztán egy ideig semmi. Plusz, ha nagy gázzal indulok nem fullad le álltalában. Hibakódot nem ír semmit. Ez váltó hiba lesz vagy valami más tippetek van?
Előre is köszönöm a segítséget.

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről

Szia!Nagy a valószínűsége hogy az olajszeparátorod átszakadt,vagy a cső elrepedt(törött)ami a szelepdeknitől a szeparátorig megy.Tehát falslevegőt kap,ergo nincs vákum.A legegyszerűbb módja hogy kiderítsd,járó motornál alapjáraton az olajbeöntő sapkát leveszed.Ha a fordulatszám csökken akkor már csak a megtalálás van hátra a tömítetlenségednek.Lehet még tömítetlenség a vákumcsöveknél,olajnívópálca O gyűrűi,akár olajbeöntő sapka tömítése stb.Ha itt minden rendben akkor az alapjárati motor irányába haladnék tovább.Viszont jólenne tudni a levegőszűrő állapotát,gyújtógyertya mikor volt cserélve,stb.Remélem adtam valami támpontot merre indulj el...
Igen köszönöm minden segítség jól jön. Többek között ezt is végig próbáljuk. Sajna a szerelőm nincs egy hétig, de utánna jelentkezem, hogy mire jutottuk. (alul kép) Ez a cső lehet a ludas? Mert itt találtam tegnap egy csatlakozó sérülést. KépKép

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről

Szia!Semmi esetre.Az egy szervócső.A kormányműtől a szervószivattyúig.Ha kinyitod a gépháztetőt,szembe állsz,a legfelső pontja a motornak a szelepdekni.Azon található az olajbeöntő sapka is.A hűtő felöli részén,tehát az autó orra felől van az kartergázszellőző cső.Ez egy hüvelykújjvastagságú műanyag cső.Onnan indulj.Minden attól a csőtől eredő
"dolognál"ellenőrizendő a falslevegő.De mint írtam,ezek az első ellenőrizendő dolgok egyike.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Fidó 523i az itt látható tagok köszönték meg: hobi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.02.24. 20:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 76
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Valaki tudja esetleg hogy lehetségese és ha igen hogyan betanitani hogy a távirányítorol való nyitás-záráskor a tükrök beforduljanak, illetve kinyiljanak?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.02.24. 20:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 76
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Valaki tudja esetleg hogy lehetségese és ha igen hogyan betanitani hogy a távirányítorol való nyitás-záráskor a tükrök beforduljanak, illetve kinyiljanak?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.02.24. 22:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.03. 00:00
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Budapest XIII
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Valószínű hogy a porlasztók döglődnek a 30d-ben, tud valaki ajánlani olyan helyet ahol rendes munkát végeznek?
Jó pár éve voltam Csomádon egy műhelybe, és egy boxert vittem azt jól megcsinálták,esetleg ismeri őket valaki,vagy hanyagoljam a felújítósdit és vegyek újat?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.02.27. 11:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 552
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 116 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
broton írta:
Valószínű hogy a porlasztók döglődnek a 30d-ben, tud valaki ajánlani olyan helyet ahol rendes munkát végeznek?
Jó pár éve voltam Csomádon egy műhelybe, és egy boxert vittem azt jól megcsinálták,esetleg ismeri őket valaki,vagy hanyagoljam a felújítósdit és vegyek újat?

Szia, én most februárban voltam Cegléden, ahol a nagynyomású szivattyúmat kellett felújítani, mert elégtelen volt a szállítási mennyisége. Gyári Bosch tesztpaddal dolgoznak, sok oldalas jegyzőkönyvet kapsz előtte-utána értékekkel, garanciával. Nekem szuper lett a végeredmény, nem folyik a pumpa, nem ugrál az alapjárati rail nyomásom, mintha odaragasztották volna 348-ra (előtte 317-367 között ugrált).
Szóval csak ajánlani tudom. https://www.facebook.com/cricars.hu/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: broton
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.02.27. 11:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2019.01.11. 16:32
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Fidó 523i írta:
hobi írta:
Fidó 523i írta:
hobi írta:
Sziasztok.

Mi lehet a problémája az E39 autómata 2002-es 530i-nek? A már meleg motorral lefullad egyesben úgy, hogy amint említettem autómata. Ha egyszer rákezd minden indulásnál lefullad egy jópárszor aztán egy ideig semmi. Plusz, ha nagy gázzal indulok nem fullad le álltalában. Hibakódot nem ír semmit. Ez váltó hiba lesz vagy valami más tippetek van?
Előre is köszönöm a segítséget.

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről

Szia!Nagy a valószínűsége hogy az olajszeparátorod átszakadt,vagy a cső elrepedt(törött)ami a szelepdeknitől a szeparátorig megy.Tehát falslevegőt kap,ergo nincs vákum.A legegyszerűbb módja hogy kiderítsd,járó motornál alapjáraton az olajbeöntő sapkát leveszed.Ha a fordulatszám csökken akkor már csak a megtalálás van hátra a tömítetlenségednek.Lehet még tömítetlenség a vákumcsöveknél,olajnívópálca O gyűrűi,akár olajbeöntő sapka tömítése stb.Ha itt minden rendben akkor az alapjárati motor irányába haladnék tovább.Viszont jólenne tudni a levegőszűrő állapotát,gyújtógyertya mikor volt cserélve,stb.Remélem adtam valami támpontot merre indulj el...
Igen köszönöm minden segítség jól jön. Többek között ezt is végig próbáljuk. Sajna a szerelőm nincs egy hétig, de utánna jelentkezem, hogy mire jutottuk. (alul kép) Ez a cső lehet a ludas? Mert itt találtam tegnap egy csatlakozó sérülést. KépKép

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről

Szia!Semmi esetre.Az egy szervócső.A kormányműtől a szervószivattyúig.Ha kinyitod a gépháztetőt,szembe állsz,a legfelső pontja a motornak a szelepdekni.Azon található az olajbeöntő sapka is.A hűtő felöli részén,tehát az autó orra felől van az kartergázszellőző cső.Ez egy hüvelykújjvastagságú műanyag cső.Onnan indulj.Minden attól a csőtől eredő
"dolognál"ellenőrizendő a falslevegő.De mint írtam,ezek az első ellenőrizendő dolgok egyike.
Úgy tűnik meg lesz a hiba és ott ahol mondtad. Egy vékony cső az már teljesen el volt porladva. Azt kicseréltük és ugyan nem szűnt meg a tünet. Így megrendeltem a teljes cső szettet, remélem az megoldja.

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.02.28. 10:02 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 552
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 116 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,
szíjcserénél vettem észre, hogy a klímakompresszor szabadon futójának kissé lóg a csapágya. Cserélt már valaki ilyet, vagy tudja valaki a csapágy számát?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.02. 12:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2019.01.11. 16:32
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
hobi írta:
Fidó 523i írta:
hobi írta:
Fidó 523i írta:
hobi írta:
Sziasztok.

Mi lehet a problémája az E39 autómata 2002-es 530i-nek? A már meleg motorral lefullad egyesben úgy, hogy amint említettem autómata. Ha egyszer rákezd minden indulásnál lefullad egy jópárszor aztán egy ideig semmi. Plusz, ha nagy gázzal indulok nem fullad le álltalában. Hibakódot nem ír semmit. Ez váltó hiba lesz vagy valami más tippetek van?
Előre is köszönöm a segítséget.

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről

Szia!Nagy a valószínűsége hogy az olajszeparátorod átszakadt,vagy a cső elrepedt(törött)ami a szelepdeknitől a szeparátorig megy.Tehát falslevegőt kap,ergo nincs vákum.A legegyszerűbb módja hogy kiderítsd,járó motornál alapjáraton az olajbeöntő sapkát leveszed.Ha a fordulatszám csökken akkor már csak a megtalálás van hátra a tömítetlenségednek.Lehet még tömítetlenség a vákumcsöveknél,olajnívópálca O gyűrűi,akár olajbeöntő sapka tömítése stb.Ha itt minden rendben akkor az alapjárati motor irányába haladnék tovább.Viszont jólenne tudni a levegőszűrő állapotát,gyújtógyertya mikor volt cserélve,stb.Remélem adtam valami támpontot merre indulj el...
Igen köszönöm minden segítség jól jön. Többek között ezt is végig próbáljuk. Sajna a szerelőm nincs egy hétig, de utánna jelentkezem, hogy mire jutottuk. (alul kép) Ez a cső lehet a ludas? Mert itt találtam tegnap egy csatlakozó sérülést. KépKép

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről

Szia!Semmi esetre.Az egy szervócső.A kormányműtől a szervószivattyúig.Ha kinyitod a gépháztetőt,szembe állsz,a legfelső pontja a motornak a szelepdekni.Azon található az olajbeöntő sapka is.A hűtő felöli részén,tehát az autó orra felől van az kartergázszellőző cső.Ez egy hüvelykújjvastagságú műanyag cső.Onnan indulj.Minden attól a csőtől eredő
"dolognál"ellenőrizendő a falslevegő.De mint írtam,ezek az első ellenőrizendő dolgok egyike.
Úgy tűnik meg lesz a hiba és ott ahol mondtad. Egy vékony cső az már teljesen el volt porladva. Azt kicseréltük és ugyan nem szűnt meg a tünet. Így megrendeltem a teljes cső szettet, remélem az megoldja.

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről
Sajnos továbra is lefullad. Lövésem sincs mi lehet innentől a baj. Azt már észre vettem, hogy akkor csinálja, ha teljesen bemelegszik a motor és utánna leállítom a motort akár csak 10 percre is. Utánna elkezdi ezt a lefulladást. Van valami további tippetek?

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.04. 12:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2019.01.11. 16:32
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Valaki tudja hogy ki gyártotta a légtömegmérőt 2002 környéken az 530-asokba? Mert rohadt nagy árkülönbségek vannak és állítólag bosch, de abból nem igazán találtam mint inkább VDO-t vagy Delphit, Hellat, Stark stb. Van vagy 10-15 -féle. De pl. a VDO 55 ezer míg a Delphi csak 20 ezer. a Stark meg már csak egy 10-es és az német cucc bár nyilván nem feltétlenül jelenti, hogy rosz. Ti mit javasoltok? Vagy estleg tudjatok-e, hogy melyik a gyári cucc? Kép

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.04. 19:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 367 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hobi írta:
Sziasztok.

Valaki tudja hogy ki gyártotta a légtömegmérőt 2002 környéken az 530-asokba? Mert rohadt nagy árkülönbségek vannak és állítólag bosch, de abból nem igazán találtam mint inkább VDO-t vagy Delphit, Hellat, Stark stb. Van vagy 10-15 -féle. De pl. a VDO 55 ezer míg a Delphi csak 20 ezer. a Stark meg már csak egy 10-es és az német cucc bár nyilván nem feltétlenül jelenti, hogy rosz. Ti mit javasoltok? Vagy estleg tudjatok-e, hogy melyik a gyári cucc? Kép

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről

D, vagy i?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.04. 19:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2019.01.11. 16:32
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
hobi írta:
Sziasztok.

Valaki tudja hogy ki gyártotta a légtömegmérőt 2002 környéken az 530-asokba? Mert rohadt nagy árkülönbségek vannak és állítólag bosch, de abból nem igazán találtam mint inkább VDO-t vagy Delphit, Hellat, Stark stb. Van vagy 10-15 -féle. De pl. a VDO 55 ezer míg a Delphi csak 20 ezer. a Stark meg már csak egy 10-es és az német cucc bár nyilván nem feltétlenül jelenti, hogy rosz. Ti mit javasoltok? Vagy estleg tudjatok-e, hogy melyik a gyári cucc? Kép

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről

D, vagy i?
Bocsánat 530i

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.04. 20:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2019.01.11. 16:32
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
hobi írta:
bendegúz írta:
hobi írta:
Sziasztok.

Valaki tudja hogy ki gyártotta a légtömegmérőt 2002 környéken az 530-asokba? Mert rohadt nagy árkülönbségek vannak és állítólag bosch, de abból nem igazán találtam mint inkább VDO-t vagy Delphit, Hellat, Stark stb. Van vagy 10-15 -féle. De pl. a VDO 55 ezer míg a Delphi csak 20 ezer. a Stark meg már csak egy 10-es és az német cucc bár nyilván nem feltétlenül jelenti, hogy rosz. Ti mit javasoltok? Vagy estleg tudjatok-e, hogy melyik a gyári cucc? Kép

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről

D, vagy i?
Bocsánat 530i

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről
Az is jó nekem, ha megírjátok nektek melyik vált be. Köszönöm

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.05. 20:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.11.22. 22:08
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Van egy 2002 530d-m. Ma elindultam vele haza a munkából, egyből dugóba álltam be, ott araszoltam kb 20 percig, a vízhőfok már középen állt, de fűtésem nem volt és egyszer csak fehér füst kezdett ömleni a kipufogóból, de úgy nagyon durván. Megnéztem, víz, olaj rendben volt. Mentem tovább, mikor kicsit oda tudtam lépni neki, egyből jött a meleg a fűtésből és a füst is abbamaradt. Mi a jó fene lehetett? Köszönöm előre is!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.07. 00:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.22. 21:39
Hozzászólások: 76
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Nem indul az autom, egy ideje melegen huzamos hajtatásra indult csak, hidegen pöccre, most meg hirtelen nem akar hidegen sem indulni, féktárcsa tisztitoval kissé befujva a szivosornak tudtuk elinditani csak.
Ha elindul szépen jár a motor és jól megy, mintha semmi nem lenne...
520d nem közös nyomocsöves.
Hibakód=0
Valaki járt már igy, esetleg valami tipp?
Izzitast a nagy BC nem mutatja? mert azt nem látni hidegen sem, s de nem hiszem az a gond...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.07. 18:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 367 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsoltee.e39 520d írta:
Sziasztok.
Nem indul az autom, egy ideje melegen huzamos hajtatásra indult csak, hidegen pöccre, most meg hirtelen nem akar hidegen sem indulni, féktárcsa tisztitoval kissé befujva a szivosornak tudtuk elinditani csak.
Ha elindul szépen jár a motor és jól megy, mintha semmi nem lenne...
520d nem közös nyomocsöves.
Hibakód=0
Valaki járt már igy, esetleg valami tipp?
Izzitast a nagy BC nem mutatja? mert azt nem látni hidegen sem, s de nem hiszem az a gond...

Üzemanyag szivattyúra gondolnék elsőre. Mennyi gázolaj van benne?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.03.10. 15:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.03.10. 15:23
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Érdeklődnék hogy mennyi esély van rá hogy találok olyan fekete bőrös kárpitot ami rolós és légzsákos is hátul? Nem nagyon találok vagy ez vagy az van benne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26481 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1314, 1315, 1316, 1317, 1318, 1319, 1320 ... 1325  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 12 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator