2019.01.15. 14:50
kanyar írta:Sziasztok.E39-be milyen led izzót vegyek, hogy ne jelezzen hibát?
Pl. rendszám tábla megvilágítót, előre is köszi a segítségeteket.
2019.01.17. 15:46
2019.01.21. 18:34
állatkirály írta:Sziasztok!
Nem tudom melyik topicba írjam a problémámat...
Csöpögött az olaj, a kocsimból E39 520i. kis állás után mindig volt alatta 1-2 csöpp.
Elvittem hát szerelőhöz, hogy nézze meg, és cseréljen olajat is mert aktuális.
Megnézte, és mondta, hogy az olajdekni tömítést kell kicserélni...
Szóval nem vészes, de tudjátok motor ki meg ilyesmi, nem egyszerű.
Na, megcsinálta a szerelő, minden ok, de ha beülök, indítok akkor hallom bent az önídító hangját, azt hogy jár a motor, szóval
mint ha letekert ablakkal mennék. Eddig olyan csöndes volt, mint a sír.
Kívülről ugyanolyan hangja van, mint előtte, de bejön a motor zaj. És pár km után a lábam lefagyott.
Visszavittem, mondtam neki..megnézte kipróbálta, de ő nem hallja.
Kormányműnél valami tömítést magyarázott, de megnézte, és a helyén van. Azt mondta ez van
Van valakinek ötlete?
Járt már így valaki?
2019.01.22. 14:12
2019.01.22. 15:01
2019.01.23. 02:35
2019.01.23. 08:49
2019.01.23. 12:14
Fidó 523i írta:Szia!3márkatársam van,1már eladta.A 2.2 benzin olajfogyasztása 1000km en 1L.Az autók gondos gazdánál vannak,nincsenek agyonhajtva,normális olajjal járnak.A legdrágább olajtól a legolcsóbbig mindent kipróbáltak.Ha esetleg valami apróságból adódik az olajfogyasztásuk,s azért fogod az arcod,akkor kérlek oszd meg velem,s tolmácsolom nekik.Örülnének neki nagyon ha a végére járhatnának.Köszi.Péter
2019.01.23. 13:55
2019.01.23. 21:19
Fidó 523i írta:Szia!Igazad van.Az általánosítás valóban helytelen.Lehet túlzás az olajzabáló szókifejezés.Viszont ha az én autóm 1olajcsereintervallum alatt(ami nálam10.000km)elfüstölne 10liter olajat,az már aggasztana.Nem a motorolaj ára,hanem a lerakódás amit okoz.(lásd:gyújtógyertya elektródája,DISA,katalizátor stb.) 40 felettiek vagyunk.Nem egy GolfII-es 1.6TD-t cseréltünk a nyóckerbe az Armandónál,aztán 2ezerért tankolva-imádkozva hogy hazáig meg ne álljon a verda.Az autóvásárlásokat biztos anyagi háttérrel,rengeteg utánajárással választottuk,gondosan lekövetve előéletüket.A szervizeket betartva,nem silányminőségű dolgokat beépítve,magunk szervizeljük autóink.Persze megfelelő szaktudással,szerszámozottsággal.Mégis úgygondolom hogy 1000km/1L Motorolaj az sok.Amennyit én autózom egy hónapba,akkor 2,4L olajat kellene "csak"utánaöntenem.Akkor helyesbítenék,nem olajzabáló,csak sok olajat fogyaszt.Van tapasztalatom E91/320D/177Le/N47 el kapcsolatban is.(sajnos,mert volt egy a tulajdonomban)Arról is tudnék mesélni.A szívósor pillangóitól,a részecskeszűrőig...Ha bárkit megsértettem volna gondolataimmal,tőle elnézést kérek.Ez a gondolatmenet,egy átlagos felhasználó tapasztalatai voltak.Mindenkinek szép napot,jó Bmwzést!Péter
2019.01.23. 21:31
Fidó 523i írta:Szia!Igazad van.Az általánosítás valóban helytelen.Lehet túlzás az olajzabáló szókifejezés.Viszont ha az én autóm 1olajcsereintervallum alatt(ami nálam10.000km)elfüstölne 10liter olajat,az már aggasztana.Nem a motorolaj ára,hanem a lerakódás amit okoz.(lásd:gyújtógyertya elektródája,DISA,katalizátor stb.) 40 felettiek vagyunk.Nem egy GolfII-es 1.6TD-t cseréltünk a nyóckerbe az Armandónál,aztán 2ezerért tankolva-imádkozva hogy hazáig meg ne álljon a verda.Az autóvásárlásokat biztos anyagi háttérrel,rengeteg utánajárással választottuk,gondosan lekövetve előéletüket.A szervizeket betartva,nem silányminőségű dolgokat beépítve,magunk szervizeljük autóink.Persze megfelelő szaktudással,szerszámozottsággal.Mégis úgygondolom hogy 1000km/1L Motorolaj az sok.Amennyit én autózom egy hónapba,akkor 2,4L olajat kellene "csak"utánaöntenem.Akkor helyesbítenék,nem olajzabáló,csak sok olajat fogyaszt.Van tapasztalatom E91/320D/177Le/N47 el kapcsolatban is.(sajnos,mert volt egy a tulajdonomban)Arról is tudnék mesélni.A szívósor pillangóitól,a részecskeszűrőig...Ha bárkit megsértettem volna gondolataimmal,tőle elnézést kérek.Ez a gondolatmenet,egy átlagos felhasználó tapasztalatai voltak.Mindenkinek szép napot,jó Bmwzést!Péter
2019.01.24. 10:23
NagyMatyas írta:Fidó 523i írta:Szia!Igazad van.Találsz ilyet, de nem itthon és nem fogsz érte leszurkolni 7-9 ezer eurót, szóval marad a wannabe BMW-sek, meg a rupótlan hülyegyerekek által havi 20 ezer forintból kókányolt, ridegtartott BMW életérzés, tisztelet a kivételnek.
Ezek az autók 15-22 évesek. Nem szabad csodálkozni azon, hogy eszik az olajat. Mostanra az ex 28i-nkre is azt mondaná mindenki, hogy olaj zabáló, csak mert idén lesz 20 éves, pedig biztosíthatlak, hogy nem evett egy gramm olajat sem, amíg nálunk volt. 99-es autó, 2006-ban került a családba és 2012-ben lett eladva. 200 ezer km volt benne és 250 ezerrel lett eladva. Nem lehetett szar vétel, mert most kérdeztem le, hogy még mindig ugyan annál a srácnál van ugyan olyan szép állapotban, mint amikor eladtuk, csak 340 ezer km-rel, ami valós, de ennyi idősen már egy szelepszár szimeringezés bőven kinézhet neki.
Az E39-ek 99%-a már 6-8 éves ezelőtt is egy lefingott tyúkólhoz hasonlított, a srác aki megvette tőlünk a 28i-t saját bevallása szerint több, mint 40 autót megnézett mielőtt ebbe beleült. Nagyon kevés olyan darab van már, ami egy közepesen hozzáértő ember számára megfelelő lenne napi használatra.
2019.01.24. 15:14
NagyMatyas írta:Fidó 523i írta:Szia!Igazad van.Az általánosítás valóban helytelen.Lehet túlzás az olajzabáló szókifejezés.Viszont ha az én autóm 1olajcsereintervallum alatt(ami nálam10.000km)elfüstölne 10liter olajat,az már aggasztana.Nem a motorolaj ára,hanem a lerakódás amit okoz.(lásd:gyújtógyertya elektródája,DISA,katalizátor stb.) 40 felettiek vagyunk.Nem egy GolfII-es 1.6TD-t cseréltünk a nyóckerbe az Armandónál,aztán 2ezerért tankolva-imádkozva hogy hazáig meg ne álljon a verda.Az autóvásárlásokat biztos anyagi háttérrel,rengeteg utánajárással választottuk,gondosan lekövetve előéletüket.A szervizeket betartva,nem silányminőségű dolgokat beépítve,magunk szervizeljük autóink.Persze megfelelő szaktudással,szerszámozottsággal.Mégis úgygondolom hogy 1000km/1L Motorolaj az sok.Amennyit én autózom egy hónapba,akkor 2,4L olajat kellene "csak"utánaöntenem.Akkor helyesbítenék,nem olajzabáló,csak sok olajat fogyaszt.Van tapasztalatom E91/320D/177Le/N47 el kapcsolatban is.(sajnos,mert volt egy a tulajdonomban)Arról is tudnék mesélni.A szívósor pillangóitól,a részecskeszűrőig...Ha bárkit megsértettem volna gondolataimmal,tőle elnézést kérek.Ez a gondolatmenet,egy átlagos felhasználó tapasztalatai voltak.Mindenkinek szép napot,jó Bmwzést!Péter
Ezek az autók 15-22 évesek. Nem szabad csodálkozni azon, hogy eszik az olajat. Mostanra az ex 28i-nkre is azt mondaná mindenki, hogy olaj zabáló, csak mert idén lesz 20 éves, pedig biztosíthatlak, hogy nem evett egy gramm olajat sem, amíg nálunk volt. 99-es autó, 2006-ban került a családba és 2012-ben lett eladva. 200 ezer km volt benne és 250 ezerrel lett eladva. Nem lehetett szar vétel, mert most kérdeztem le, hogy még mindig ugyan annál a srácnál van ugyan olyan szép állapotban, mint amikor eladtuk, csak 340 ezer km-rel, ami valós, de ennyi idősen már egy szelepszár szimeringezés bőven kinézhet neki.
Az E39-ek 99%-a már 6-8 éves ezelőtt is egy lefingott tyúkólhoz hasonlított, a srác aki megvette tőlünk a 28i-t saját bevallása szerint több, mint 40 autót megnézett mielőtt ebbe beleült. Nagyon kevés olyan darab van már, ami egy közepesen hozzáértő ember számára megfelelő lenne napi használatra. Találsz ilyet, de nem itthon és nem fogsz érte leszurkolni 7-9 ezer eurót, szóval marad a wannabe BMW-sek, meg a rupótlan hülyegyerekek által havi 20 ezer forintból kókányolt, ridegtartott BMW életérzés, tisztelet a kivételnek.
2019.02.07. 10:14
2019.02.07. 10:29
FuReady írta:Sziasztok!
Mekkora a valószínűsége annak, hogy motorfelújítás után 5 hónappal hajszálrepedés keletkezik a szelepfedélen?
Vagy ez 19 év alatt elképzelhető? Hisz meg lett bolygatva + anyagfáradás... Vagy a szerelés közben ment valami félre?
Mennyire gyakori ez a dolog, illetve ilyen érzékeny lenne a szelepfedél?
2019.02.07. 20:35
Gallaca írta:FuReady írta:Sziasztok!
Mekkora a valószínűsége annak, hogy motorfelújítás után 5 hónappal hajszálrepedés keletkezik a szelepfedélen?
Vagy ez 19 év alatt elképzelhető? Hisz meg lett bolygatva + anyagfáradás... Vagy a szerelés közben ment valami félre?
Mennyire gyakori ez a dolog, illetve ilyen érzékeny lenne a szelepfedél?
Általános jelenség M52-54 motorokon, ha nem bolygatod akkor is.
2019.02.07. 20:41
2019.02.11. 12:48
2019.02.12. 13:54
2019.02.13. 14:34
hobi írta:Sziasztok.
Mi lehet a problémája az E39 autómata 2002-es 530i-nek? A már meleg motorral lefullad egyesben úgy, hogy amint említettem autómata. Ha egyszer rákezd minden indulásnál lefullad egy jópárszor aztán egy ideig semmi. Plusz, ha nagy gázzal indulok nem fullad le álltalában. Hibakódot nem ír semmit. Ez váltó hiba lesz vagy valami más tippetek van?
Előre is köszönöm a segítséget.
Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről