Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.01.15. 14:50

kanyar írta:Sziasztok.E39-be milyen led izzót vegyek, hogy ne jelezzen hibát?
Pl. rendszám tábla megvilágítót, előre is köszi a segítségeteket.

"Can-bus error free" jelzésűt kell betenni és az adott világítási pontra vonatkozó hidegtesztet lepipálni diagnosztikai eszközzel.
Így nem jelez majd hibát és 2000. 09. utániaknál nem is fog villogni lekapcsolt állapotában.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: kanyar
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.01.17. 15:46

Sziasztok!

Nem tudom melyik topicba írjam a problémámat...
Csöpögött az olaj, a kocsimból E39 520i. kis állás után mindig volt alatta 1-2 csöpp.
Elvittem hát szerelőhöz, hogy nézze meg, és cseréljen olajat is mert aktuális.
Megnézte, és mondta, hogy az olajdekni tömítést kell kicserélni...
Szóval nem vészes, de tudjátok motor ki meg ilyesmi, nem egyszerű.
Na, megcsinálta a szerelő, minden ok, de ha beülök, indítok akkor hallom bent az önídító hangját, azt hogy jár a motor, szóval
mint ha letekert ablakkal mennék. Eddig olyan csöndes volt, mint a sír.
Kívülről ugyanolyan hangja van, mint előtte, de bejön a motor zaj. És pár km után a lábam lefagyott.
Visszavittem, mondtam neki..megnézte kipróbálta, de ő nem hallja.
Kormányműnél valami tömítést magyarázott, de megnézte, és a helyén van. Azt mondta ez van :(
Van valakinek ötlete?
Járt már így valaki?

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.01.21. 18:34

állatkirály írta:Sziasztok!

Nem tudom melyik topicba írjam a problémámat...
Csöpögött az olaj, a kocsimból E39 520i. kis állás után mindig volt alatta 1-2 csöpp.
Elvittem hát szerelőhöz, hogy nézze meg, és cseréljen olajat is mert aktuális.
Megnézte, és mondta, hogy az olajdekni tömítést kell kicserélni...
Szóval nem vészes, de tudjátok motor ki meg ilyesmi, nem egyszerű.
Na, megcsinálta a szerelő, minden ok, de ha beülök, indítok akkor hallom bent az önídító hangját, azt hogy jár a motor, szóval
mint ha letekert ablakkal mennék. Eddig olyan csöndes volt, mint a sír.
Kívülről ugyanolyan hangja van, mint előtte, de bejön a motor zaj. És pár km után a lábam lefagyott.
Visszavittem, mondtam neki..megnézte kipróbálta, de ő nem hallja.
Kormányműnél valami tömítést magyarázott, de megnézte, és a helyén van. Azt mondta ez van :(
Van valakinek ötlete?
Járt már így valaki?

Egyértelmű pedig, hogy valamely utastérbe vezető egység tömítése nem lett megfelelően visszahelyezve.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.01.22. 14:12

Sziasztok!

Nagyon sokat gondolkodtam és úgy néz ki hogy egy E39-es bmw mellett döntök. A motor mindenképpen benzines és lehetőleg manuális váltó. 520i 523i amiket nézek, 2.2es, 2.5ös motorral.
A kérésem az lenne, hogy akinek ilyen van vagy jól ismeri, az irna pár sort, hogy mik a gyenge pontik mind az autó, mind a motor oldalon!? Illetve valós fogyasztásuk mennyi városban? Köszönöm előre is a segítő szavakat!

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.01.22. 15:01

Szia!A 2.2 felejtős!Olajzabáló!2.5 benzin.Amire kényes,az a hűtés.Termosztát csere,a két hűtő között tiszta legyen,viszkó működjön,és legelől a klímaventillátor.Nekem autómata 523ivan.Nemrugdalom,nyugodtan autózom.Város 20%,kint80%,így 8.6L.Ezeket az adatokat komplett hengerfejfelújítás,vanosfelújítás után mondom.A hibatároló azóta is üres...

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.01.23. 02:35

Fidó 523i írta:Szia!A 2.2 felejtős!Olajzabáló!

:facepalm: Ne már!

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: ST1
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.01.23. 08:49

Szia!3márkatársam van,1már eladta.A 2.2 benzin olajfogyasztása 1000km en 1L.Az autók gondos gazdánál vannak,nincsenek agyonhajtva,normális olajjal járnak.A legdrágább olajtól a legolcsóbbig mindent kipróbáltak.Ha esetleg valami apróságból adódik az olajfogyasztásuk,s azért fogod az arcod,akkor kérlek oszd meg velem,s tolmácsolom nekik.Örülnének neki nagyon ha a végére járhatnának.Köszi.Péter

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.01.23. 12:14

Fidó 523i írta:Szia!3márkatársam van,1már eladta.A 2.2 benzin olajfogyasztása 1000km en 1L.Az autók gondos gazdánál vannak,nincsenek agyonhajtva,normális olajjal járnak.A legdrágább olajtól a legolcsóbbig mindent kipróbáltak.Ha esetleg valami apróságból adódik az olajfogyasztásuk,s azért fogod az arcod,akkor kérlek oszd meg velem,s tolmácsolom nekik.Örülnének neki nagyon ha a végére járhatnának.Köszi.Péter

Szia!
Nekem is 1/1000 evett a 2.2.
De az több mint túlzás, hogy a 2,2 olajzabáló.
Sok embernek van 2.2-je.
Jellemzően arról hall az ember ami rossz.
Sok jó 2.2 van az ismeretségi körömben.
Inkább lehet szó a 3-400e km-ről, a nem megfelelő szervizről-hibafeltárásról, vagy épp a silány olajról.
Az általánosítás nem helyes.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.01.23. 13:55

Szia!Igazad van.Az általánosítás valóban helytelen.Lehet túlzás az olajzabáló szókifejezés.Viszont ha az én autóm 1olajcsereintervallum alatt(ami nálam10.000km)elfüstölne 10liter olajat,az már aggasztana.Nem a motorolaj ára,hanem a lerakódás amit okoz.(lásd:gyújtógyertya elektródája,DISA,katalizátor stb.) 40 felettiek vagyunk.Nem egy GolfII-es 1.6TD-t cseréltünk a nyóckerbe az Armandónál,aztán 2ezerért tankolva-imádkozva hogy hazáig meg ne álljon a verda.Az autóvásárlásokat biztos anyagi háttérrel,rengeteg utánajárással választottuk,gondosan lekövetve előéletüket.A szervizeket betartva,nem silányminőségű dolgokat beépítve,magunk szervizeljük autóink.Persze megfelelő szaktudással,szerszámozottsággal.Mégis úgygondolom hogy 1000km/1L Motorolaj az sok.Amennyit én autózom egy hónapba,akkor 2,4L olajat kellene "csak"utánaöntenem.Akkor helyesbítenék,nem olajzabáló,csak sok olajat fogyaszt.Van tapasztalatom E91/320D/177Le/N47 el kapcsolatban is.(sajnos,mert volt egy a tulajdonomban)Arról is tudnék mesélni.A szívósor pillangóitól,a részecskeszűrőig...Ha bárkit megsértettem volna gondolataimmal,tőle elnézést kérek.Ez a gondolatmenet,egy átlagos felhasználó tapasztalatai voltak.Mindenkinek szép napot,jó Bmwzést!Péter

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.01.23. 21:19

Fidó 523i írta:Szia!Igazad van.Az általánosítás valóban helytelen.Lehet túlzás az olajzabáló szókifejezés.Viszont ha az én autóm 1olajcsereintervallum alatt(ami nálam10.000km)elfüstölne 10liter olajat,az már aggasztana.Nem a motorolaj ára,hanem a lerakódás amit okoz.(lásd:gyújtógyertya elektródája,DISA,katalizátor stb.) 40 felettiek vagyunk.Nem egy GolfII-es 1.6TD-t cseréltünk a nyóckerbe az Armandónál,aztán 2ezerért tankolva-imádkozva hogy hazáig meg ne álljon a verda.Az autóvásárlásokat biztos anyagi háttérrel,rengeteg utánajárással választottuk,gondosan lekövetve előéletüket.A szervizeket betartva,nem silányminőségű dolgokat beépítve,magunk szervizeljük autóink.Persze megfelelő szaktudással,szerszámozottsággal.Mégis úgygondolom hogy 1000km/1L Motorolaj az sok.Amennyit én autózom egy hónapba,akkor 2,4L olajat kellene "csak"utánaöntenem.Akkor helyesbítenék,nem olajzabáló,csak sok olajat fogyaszt.Van tapasztalatom E91/320D/177Le/N47 el kapcsolatban is.(sajnos,mert volt egy a tulajdonomban)Arról is tudnék mesélni.A szívósor pillangóitól,a részecskeszűrőig...Ha bárkit megsértettem volna gondolataimmal,tőle elnézést kérek.Ez a gondolatmenet,egy átlagos felhasználó tapasztalatai voltak.Mindenkinek szép napot,jó Bmwzést!Péter


Ezek az autók 15-22 évesek. Nem szabad csodálkozni azon, hogy eszik az olajat. Mostanra az ex 28i-nkre is azt mondaná mindenki, hogy olaj zabáló, csak mert idén lesz 20 éves, pedig biztosíthatlak, hogy nem evett egy gramm olajat sem, amíg nálunk volt. 99-es autó, 2006-ban került a családba és 2012-ben lett eladva. 200 ezer km volt benne és 250 ezerrel lett eladva. Nem lehetett szar vétel, mert most kérdeztem le, hogy még mindig ugyan annál a srácnál van ugyan olyan szép állapotban, mint amikor eladtuk, csak 340 ezer km-rel, ami valós, de ennyi idősen már egy szelepszár szimeringezés bőven kinézhet neki.

Az E39-ek 99%-a már 6-8 éves ezelőtt is egy lefingott tyúkólhoz hasonlított, a srác aki megvette tőlünk a 28i-t saját bevallása szerint több, mint 40 autót megnézett mielőtt ebbe beleült. Nagyon kevés olyan darab van már, ami egy közepesen hozzáértő ember számára megfelelő lenne napi használatra. Találsz ilyet, de nem itthon és nem fogsz érte leszurkolni 7-9 ezer eurót, szóval marad a wannabe BMW-sek, meg a rupótlan hülyegyerekek által havi 20 ezer forintból kókányolt, ridegtartott BMW életérzés, tisztelet a kivételnek. :franko:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, Fidó 523i
Értékelés: 9.52%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.01.23. 21:31

Fidó 523i írta:Szia!Igazad van.Az általánosítás valóban helytelen.Lehet túlzás az olajzabáló szókifejezés.Viszont ha az én autóm 1olajcsereintervallum alatt(ami nálam10.000km)elfüstölne 10liter olajat,az már aggasztana.Nem a motorolaj ára,hanem a lerakódás amit okoz.(lásd:gyújtógyertya elektródája,DISA,katalizátor stb.) 40 felettiek vagyunk.Nem egy GolfII-es 1.6TD-t cseréltünk a nyóckerbe az Armandónál,aztán 2ezerért tankolva-imádkozva hogy hazáig meg ne álljon a verda.Az autóvásárlásokat biztos anyagi háttérrel,rengeteg utánajárással választottuk,gondosan lekövetve előéletüket.A szervizeket betartva,nem silányminőségű dolgokat beépítve,magunk szervizeljük autóink.Persze megfelelő szaktudással,szerszámozottsággal.Mégis úgygondolom hogy 1000km/1L Motorolaj az sok.Amennyit én autózom egy hónapba,akkor 2,4L olajat kellene "csak"utánaöntenem.Akkor helyesbítenék,nem olajzabáló,csak sok olajat fogyaszt.Van tapasztalatom E91/320D/177Le/N47 el kapcsolatban is.(sajnos,mert volt egy a tulajdonomban)Arról is tudnék mesélni.A szívósor pillangóitól,a részecskeszűrőig...Ha bárkit megsértettem volna gondolataimmal,tőle elnézést kérek.Ez a gondolatmenet,egy átlagos felhasználó tapasztalatai voltak.Mindenkinek szép napot,jó Bmwzést!Péter


Csatlakozok én is ,nekem is 2.2 van, több mint 1 éve lassan, imádom !!! Nekem 10 000 km alatt 1,5 L olajat kellet rátölteni, tehát nem olajzabáló. Csak 100-s benzint használok, illetve 5W-30-s olajat Shell Helix Ultra ECT C3. Összes szűrő Mann. Fogyasztásom nyáron számítógép szerint: 7,2, most télen 8-8,3. Napi 30-40 km használom, annyi hogy nekem fűtött garázsban áll szinte mindig.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek eddy az itt látható tagok köszönték meg: Fidó 523i
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.01.24. 10:23

NagyMatyas írta:
Fidó 523i írta:Szia!Igazad van.
Az általánosítás valóban helytelen.Lehet túlzás az olajzabáló szókifejezés.Viszont ha az én autóm 1olajcsereintervallum alatt(ami nálam10.000km)elfüstölne 10liter olajat,az már aggasztana.Nem a motorolaj ára,hanem a lerakódás amit okoz.(lásd:gyújtógyertya elektródája,DISA,katalizátor stb.) 40 felettiek vagyunk.Nem egy GolfII-es 1.6TD-t cseréltünk a nyóckerbe az Armandónál,aztán 2ezerért tankolva-imádkozva hogy hazáig meg ne álljon a verda.Az autóvásárlásokat biztos anyagi háttérrel,rengeteg utánajárással választottuk,gondosan lekövetve előéletüket.A szervizeket betartva,nem silányminőségű dolgokat beépítve,magunk szervizeljük autóink.Persze megfelelő szaktudással,szerszámozottsággal.Mégis úgygondolom hogy 1000km/1L Motorolaj az sok.Amennyit én autózom egy hónapba,akkor 2,4L olajat kellene "csak"utánaöntenem.Akkor helyesbítenék,nem olajzabáló,csak sok olajat fogyaszt.Van tapasztalatom E91/320D/177Le/N47 el kapcsolatban is.(sajnos,mert volt egy a tulajdonomban)Arról is tudnék mesélni.A szívósor pillangóitól,a részecskeszűrőig...Ha bárkit megsértettem volna gondolataimmal,tőle elnézést kérek.Ez a gondolatmenet,egy átlagos felhasználó tapasztalatai voltak.Mindenkinek szép napot,jó Bmwzést!Péter


Ezek az autók 15-22 évesek. Nem szabad csodálkozni azon, hogy eszik az olajat. Mostanra az ex 28i-nkre is azt mondaná mindenki, hogy olaj zabáló, csak mert idén lesz 20 éves, pedig biztosíthatlak, hogy nem evett egy gramm olajat sem, amíg nálunk volt. 99-es autó, 2006-ban került a családba és 2012-ben lett eladva. 200 ezer km volt benne és 250 ezerrel lett eladva. Nem lehetett szar vétel, mert most kérdeztem le, hogy még mindig ugyan annál a srácnál van ugyan olyan szép állapotban, mint amikor eladtuk, csak 340 ezer km-rel, ami valós, de ennyi idősen már egy szelepszár szimeringezés bőven kinézhet neki.

Az E39-ek 99%-a már 6-8 éves ezelőtt is egy lefingott tyúkólhoz hasonlított, a srác aki megvette tőlünk a 28i-t saját bevallása szerint több, mint 40 autót megnézett mielőtt ebbe beleült. Nagyon kevés olyan darab van már, ami egy közepesen hozzáértő ember számára megfelelő lenne napi használatra.
Találsz ilyet, de nem itthon és nem fogsz érte leszurkolni 7-9 ezer eurót, szóval marad a wannabe BMW-sek, meg a rupótlan hülyegyerekek által havi 20 ezer forintból kókányolt, ridegtartott BMW életérzés, tisztelet a kivételnek. :franko:


Szintén 28i, 10...15 ezer km között vagy 1 év a csereperiódus.

Olajcsere másnapján, hideg motornál ugyanannyi van mint aznap amikor olajcsere előtt hideg motornál megnézem.

Shell 100 benzin, Motul 5W40 X-Cess.

Nem hígul fel a benzin olajban, teszek róla. :D

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: Fidó 523i
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.01.24. 15:14

NagyMatyas írta:
Fidó 523i írta:Szia!Igazad van.Az általánosítás valóban helytelen.Lehet túlzás az olajzabáló szókifejezés.Viszont ha az én autóm 1olajcsereintervallum alatt(ami nálam10.000km)elfüstölne 10liter olajat,az már aggasztana.Nem a motorolaj ára,hanem a lerakódás amit okoz.(lásd:gyújtógyertya elektródája,DISA,katalizátor stb.) 40 felettiek vagyunk.Nem egy GolfII-es 1.6TD-t cseréltünk a nyóckerbe az Armandónál,aztán 2ezerért tankolva-imádkozva hogy hazáig meg ne álljon a verda.Az autóvásárlásokat biztos anyagi háttérrel,rengeteg utánajárással választottuk,gondosan lekövetve előéletüket.A szervizeket betartva,nem silányminőségű dolgokat beépítve,magunk szervizeljük autóink.Persze megfelelő szaktudással,szerszámozottsággal.Mégis úgygondolom hogy 1000km/1L Motorolaj az sok.Amennyit én autózom egy hónapba,akkor 2,4L olajat kellene "csak"utánaöntenem.Akkor helyesbítenék,nem olajzabáló,csak sok olajat fogyaszt.Van tapasztalatom E91/320D/177Le/N47 el kapcsolatban is.(sajnos,mert volt egy a tulajdonomban)Arról is tudnék mesélni.A szívósor pillangóitól,a részecskeszűrőig...Ha bárkit megsértettem volna gondolataimmal,tőle elnézést kérek.Ez a gondolatmenet,egy átlagos felhasználó tapasztalatai voltak.Mindenkinek szép napot,jó Bmwzést!Péter


Ezek az autók 15-22 évesek. Nem szabad csodálkozni azon, hogy eszik az olajat. Mostanra az ex 28i-nkre is azt mondaná mindenki, hogy olaj zabáló, csak mert idén lesz 20 éves, pedig biztosíthatlak, hogy nem evett egy gramm olajat sem, amíg nálunk volt. 99-es autó, 2006-ban került a családba és 2012-ben lett eladva. 200 ezer km volt benne és 250 ezerrel lett eladva. Nem lehetett szar vétel, mert most kérdeztem le, hogy még mindig ugyan annál a srácnál van ugyan olyan szép állapotban, mint amikor eladtuk, csak 340 ezer km-rel, ami valós, de ennyi idősen már egy szelepszár szimeringezés bőven kinézhet neki.

Az E39-ek 99%-a már 6-8 éves ezelőtt is egy lefingott tyúkólhoz hasonlított, a srác aki megvette tőlünk a 28i-t saját bevallása szerint több, mint 40 autót megnézett mielőtt ebbe beleült. Nagyon kevés olyan darab van már, ami egy közepesen hozzáértő ember számára megfelelő lenne napi használatra. Találsz ilyet, de nem itthon és nem fogsz érte leszurkolni 7-9 ezer eurót, szóval marad a wannabe BMW-sek, meg a rupótlan hülyegyerekek által havi 20 ezer forintból kókányolt, ridegtartott BMW életérzés, tisztelet a kivételnek. :franko:

hát úgy érzem az enyém nem egy lefingott tyúkól :D 97-es,4 évesen hoztam 200.000km-el,most van benne 340.000km.persze nem eladó,mielött még valaki rágerjedne :D az én ismeretségi körömben is vettek kettőt,na az kuka mind a kettő.egyiken motorcsere volt,a másik most meséli hogy beszakadt az emelési pont,plusz egyéb apróságok mindkettőn.öccse tanácsára vette,megvigyázott darab volt :facepalm: de már megbánta.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.02.07. 10:14

Sziasztok!

Mekkora a valószínűsége annak, hogy motorfelújítás után 5 hónappal hajszálrepedés keletkezik a szelepfedélen? :shock:
Vagy ez 19 év alatt elképzelhető? Hisz meg lett bolygatva + anyagfáradás... Vagy a szerelés közben ment valami félre?
Mennyire gyakori ez a dolog, illetve ilyen érzékeny lenne a szelepfedél?

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.02.07. 10:29

FuReady írta:Sziasztok!

Mekkora a valószínűsége annak, hogy motorfelújítás után 5 hónappal hajszálrepedés keletkezik a szelepfedélen? :shock:
Vagy ez 19 év alatt elképzelhető? Hisz meg lett bolygatva + anyagfáradás... Vagy a szerelés közben ment valami félre?
Mennyire gyakori ez a dolog, illetve ilyen érzékeny lenne a szelepfedél?

Általános jelenség M52-54 motorokon, ha nem bolygatod akkor is.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.02.07. 20:35

Gallaca írta:
FuReady írta:Sziasztok!

Mekkora a valószínűsége annak, hogy motorfelújítás után 5 hónappal hajszálrepedés keletkezik a szelepfedélen? :shock:
Vagy ez 19 év alatt elképzelhető? Hisz meg lett bolygatva + anyagfáradás... Vagy a szerelés közben ment valami félre?
Mennyire gyakori ez a dolog, illetve ilyen érzékeny lenne a szelepfedél?

Általános jelenség M52-54 motorokon, ha nem bolygatod akkor is.

Remek, meg is tekintettem a hibás darabot, csodás konstrukció... MŰANYAGBÓL... Hihetetlen :facepalm:

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.02.07. 20:41

Hamár így belejöttem, az újabb kérdésem: felfedeztem a Car & Key Memory-t (pontosabban azt, hogy én ezt idehaza is tudom állítani a diag-os laptopomon), és beállítottam az indulás utáni automatikus ajtózárat.
Viszont felmerült bennem a kérdés: mi történik baleset esetén? Kinyitja az ajtókat a vezérlő automatikusan? Vagy hogy van ez? :roll:

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.02.11. 12:48

Sziasztok.

Mi lehet a problémája az E39 autómata 2002-es 530i-nek? A már meleg motorral lefullad egyesben úgy, hogy amint említettem autómata. Ha egyszer rákezd minden indulásnál lefullad egy jópárszor aztán egy ideig semmi. Plusz, ha nagy gázzal indulok nem fullad le álltalában. Hibakódot nem ír semmit. Ez váltó hiba lesz vagy valami más tippetek van?
Előre is köszönöm a segítséget.

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.02.12. 13:54

helló. e-39 tds-en hogy lehet állítani elötöltést?fel kell lazítani az adagoló csavarokat?? és úgy?igazábol azért mert melegen hosszabban kell indítózni,és tudom hogy adagoló,meg fedél stb,de hátha ez is segítene.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.02.13. 14:34

hobi írta:Sziasztok.

Mi lehet a problémája az E39 autómata 2002-es 530i-nek? A már meleg motorral lefullad egyesben úgy, hogy amint említettem autómata. Ha egyszer rákezd minden indulásnál lefullad egy jópárszor aztán egy ideig semmi. Plusz, ha nagy gázzal indulok nem fullad le álltalában. Hibakódot nem ír semmit. Ez váltó hiba lesz vagy valami más tippetek van?
Előre is köszönöm a segítséget.

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről

Szia!Nagy a valószínűsége hogy az olajszeparátorod átszakadt,vagy a cső elrepedt(törött)ami a szelepdeknitől a szeparátorig megy.Tehát falslevegőt kap,ergo nincs vákum.A legegyszerűbb módja hogy kiderítsd,járó motornál alapjáraton az olajbeöntő sapkát leveszed.Ha a fordulatszám csökken akkor már csak a megtalálás van hátra a tömítetlenségednek.Lehet még tömítetlenség a vákumcsöveknél,olajnívópálca O gyűrűi,akár olajbeöntő sapka tömítése stb.Ha itt minden rendben akkor az alapjárati motor irányába haladnék tovább.Viszont jólenne tudni a levegőszűrő állapotát,gyújtógyertya mikor volt cserélve,stb.Remélem adtam valami támpontot merre indulj el...

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Fidó 523i az itt látható tagok köszönték meg: hobi
Értékelés: 4.76%
Hozzászólás küldése

VigLink badge