Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.08.09. 19:31

520d2003 írta:Sziasztok.

Azt szeretném megkérdezni, hogy m47 motorkódú 2003 évjáratú 520 d-hez Febi kartergáz szürőt javasoltak. Kimerjem-e ilyenre cserélni vagy inkább a drágább gyári????

Ha valaki cserélt már milyen időközönként kell ujra....? Köszi.

Nyugodtan cseréld ki rá. Szerintem három olajcsere után bőven ráér.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.08.11. 19:00

Tudnátok segíteni ez a cső (gumi-fém-gumi) mi célt szolgál? A RealOEMben nem találtam... :roll:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DL71-EUR-03-2001-E39-BMW-530d&diagId=11_2337#11747796634

Kép

A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.08.11. 19:21

mitra7 írta:Tudnátok segíteni ez a cső (gumi-fém-gumi) mi célt szolgál? A RealOEMben nem találtam... :roll:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DL71-EUR-03-2001-E39-BMW-530d&diagId=11_2337#11747796634

Kép

A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?
Az a cso a klimahoz tartozik.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.08.11. 20:59

morv írta:Az a cso a klimahoz tartozik.

Kösz, akkor a kérdés már csak az hogy megbontható e a cső a hűtőfolyadék leengedése nélkül. :roll:

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.08.11. 21:03

mitra7 írta:
morv írta:Az a cso a klimahoz tartozik.

Kösz, akkor a kérdés már csak az hogy megbontható e a cső a hűtőfolyadék leengedése nélkül. :roll:
Ja varj, a vastagra gondolsz, ami a hatterben van? Az a turbo nyomo aga, azt hyugodtan megbonthatod. A vekonyabb, ami a kep elotereben van az a klima cso, azt inkabb ne piszkald.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.08.11. 21:12

mitra7 írta:A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?


szerintem alulról egyszerűbb lenne. a többit nem tudom.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.08.11. 22:00

ST1 írta:
mitra7 írta:A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?


szerintem alulról egyszerűbb lenne. a többit nem tudom.

Neeem! Ha leszedi a turbó csövét, hozzáfér. De felesleges, tisztítani nem érdemes, sohasem lesz jó, csere segít csak!

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.08.11. 22:20

Gallaca írta:
ST1 írta:
mitra7 írta:A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?


szerintem alulról egyszerűbb lenne. a többit nem tudom.

Neeem! Ha leszedi a turbó csövét, hozzáfér. De felesleges, tisztítani nem érdemes, sohasem lesz jó, csere segít csak!
Mennyi mostanaban egy uj?

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.08.11. 22:21

morv írta:
Gallaca írta:
ST1 írta:
mitra7 írta:A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?


szerintem alulról egyszerűbb lenne. a többit nem tudom.

Neeem! Ha leszedi a turbó csövét, hozzáfér. De felesleges, tisztítani nem érdemes, sohasem lesz jó, csere segít csak!
Mennyi mostanaban egy uj?
a vakuumos szelepre gondolsz?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.08.12. 07:25

Sziasztok
Végre ujra itt némi kihagyás után /2 év/ .Végre ismét vettem egy gépet.
530d automata 2002év hibátlan fullos szakadás rozsdamentes.
érdekelnének hogy ehhez a tipushoz megvétel után mit milyen minősguolajat + mik lennének a cserélendő dolgok ami illő?
Ugye igazádol hibátlan és vezetett szervizkünyves de azért biztos ami biztos.

véleményekre is kiváncsi lennék
Köszönöm

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.08.12. 10:23

Janika13 írta:Sziasztok
Végre ujra itt némi kihagyás után /2 év/ .Végre ismét vettem egy gépet.
530d automata 2002év hibátlan fullos szakadás rozsdamentes.
érdekelnének hogy ehhez a tipushoz megvétel után mit milyen minősguolajat + mik lennének a cserélendő dolgok ami illő?
Ugye igazádol hibátlan és vezetett szervizkünyves de azért biztos ami biztos.

véleményekre is kiváncsi lennék
Köszönöm
Kartergazszuro, vakumcsovek csereje, szivosori pillangoszelepek eltavolitasa es a tobbi szokasos dolog (folyadekok, szurok stb).

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.08.12. 10:52

morv írta:
Janika13 írta:Sziasztok
Végre ujra itt némi kihagyás után /2 év/ .Végre ismét vettem egy gépet.
530d automata 2002év hibátlan fullos szakadás rozsdamentes.
érdekelnének hogy ehhez a tipushoz megvétel után mit milyen minősguolajat + mik lennének a cserélendő dolgok ami illő?
Ugye igazádol hibátlan és vezetett szervizkünyves de azért biztos ami biztos.

véleményekre is kiváncsi lennék
Köszönöm
Kartergazszuro, vakumcsovek csereje, szivosori pillangoszelepek eltavolitasa es a tobbi szokasos dolog (folyadekok, szurok stb).

Köszi, de ezeket miért is kell eltávolittani?olajból melyiket, illetve váltoba kell cserélni?

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.08.12. 10:52

morv írta:
Janika13 írta:Sziasztok
Végre ujra itt némi kihagyás után /2 év/ .Végre ismét vettem egy gépet.
530d automata 2002év hibátlan fullos szakadás rozsdamentes.
érdekelnének hogy ehhez a tipushoz megvétel után mit milyen minősguolajat + mik lennének a cserélendő dolgok ami illő?
Ugye igazádol hibátlan és vezetett szervizkünyves de azért biztos ami biztos.

véleményekre is kiváncsi lennék
Köszönöm
Kartergazszuro, vakumcsovek csereje, szivosori pillangoszelepek eltavolitasa es a tobbi szokasos dolog (folyadekok, szurok stb).

Köszi, de ezeket miért is kell eltávolittani?olajból melyiket, illetve váltoba is kell cserélni?

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.08.12. 11:39

Janika13 írta:
morv írta:
Janika13 írta:Sziasztok
Végre ujra itt némi kihagyás után /2 év/ .Végre ismét vettem egy gépet.
530d automata 2002év hibátlan fullos szakadás rozsdamentes.
érdekelnének hogy ehhez a tipushoz megvétel után mit milyen minősguolajat + mik lennének a cserélendő dolgok ami illő?
Ugye igazádol hibátlan és vezetett szervizkünyves de azért biztos ami biztos.

véleményekre is kiváncsi lennék
Köszönöm
Kartergazszuro, vakumcsovek csereje, szivosori pillangoszelepek eltavolitasa es a tobbi szokasos dolog (folyadekok, szurok stb).

Köszi, de ezeket miért is kell eltávolittani?olajból melyiket, illetve váltoba is kell cserélni?
Hajlamosak belepotyogni a motorba es az nem tul egeszseges. Olajbol tobb fele vallas van, ilyen vitat nem kivanok inditani. Valami jo minosegut kell venni, ami megfelel a specifikacionak, azzal nem nagyon tudsz melle loni. Nekem kezi valtos van, automatahoz nagyon nem tudok hozza szolni. Van rola megfelelo topik, van aki azt mondja csereld, van aki azt, hogy azzal csak a bajt hozod elore.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.08.12. 13:26

morv írta:
mitra7 írta:
morv írta:Az a cso a klimahoz tartozik.

Kösz, akkor a kérdés már csak az hogy megbontható e a cső a hűtőfolyadék leengedése nélkül. :roll:
Ja varj, a vastagra gondolsz, ami a hatterben van? Az a turbo nyomo aga, azt hyugodtan megbonthatod. A vekonyabb, ami a kep elotereben van az a klima cso, azt inkabb ne piszkald.

Igen a gumi-fém-gumi csőre gondoltam amit sárga ponttal megjelöltem. Akkor simán kibontható - ez jó hír, köszönöm. Alulról lehet könnyebben menne ha lenne szerelőaknám...

Úgy 12 és 40e között van a nyomásszabályzó újonnan. 15-20 között már lehet kapni belőle Pierburgot. Láttam közben a youtubon ("e39 turbo control") hogy szétszedik, kitisztítják de ezt nem mindegyikkel lehet eljátszani mert össze vannak sokszor ragasztva.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.08.12. 13:41

mitra7 írta:
morv írta:
mitra7 írta:
morv írta:Az a cso a klimahoz tartozik.

Kösz, akkor a kérdés már csak az hogy megbontható e a cső a hűtőfolyadék leengedése nélkül. :roll:
Ja varj, a vastagra gondolsz, ami a hatterben van? Az a turbo nyomo aga, azt hyugodtan megbonthatod. A vekonyabb, ami a kep elotereben van az a klima cso, azt inkabb ne piszkald.

Igen a gumi-fém-gumi csőre gondoltam amit sárga ponttal megjelöltem. Akkor simán kibontható - ez jó hír, köszönöm. Alulról lehet könnyebben menne ha lenne szerelőaknám...

Úgy 12 és 40e között van a nyomásszabályzó újonnan. 15-20 között már lehet kapni belőle Pierburgot. Láttam közben a youtubon ("e39 turbo control") hogy szétszedik, kitisztítják de ezt nem mindegyikkel lehet eljátszani mert össze vannak sokszor ragasztva.
Pierburg a gyari is ha jol emlekszek. Lehet nekem is kene cserelnem

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.08.12. 19:00

morv írta:
Gallaca írta:
ST1 írta:
mitra7 írta:A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?


szerintem alulról egyszerűbb lenne. a többit nem tudom.

Neeem! Ha leszedi a turbó csövét, hozzáfér. De felesleges, tisztítani nem érdemes, sohasem lesz jó, csere segít csak!
Mennyi mostanaban egy uj?

Gyári br. 31700ft. Pierburg 25000ft. Én a gyárit választanám.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.08.12. 22:43

Gallaca írta:Gyári br. 31700ft. Pierburg 25000ft. Én a gyárit választanám.


Pierburgra cseréltem a meghibásodott gyárit. A Pierburg működött is 2 hétig durván. Utána megint lassan, késve szabályozta a turbót. Én már igazából szinte mindenből csak a gyárit választom! :) Eleget csalódtam már az után gyártott vackokban.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.08.13. 09:53

morv írta:
mitra7 írta:A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?
Mennyi mostanaban egy uj?

Nálunk a gyári új BMW 28.352,- Ft, az új Pierburg 21.715,- Ft.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.08.14. 14:52

morv írta:
Janika13 írta:
Kartergazszuro, vakumcsovek csereje, szivosori pillangoszelepek eltavolitasa es a tobbi szokasos dolog (folyadekok, szurok stb).
Valakinek lenne video vagy esetleg leirás mit hogyan kell cserélni eltávolittani?
Hozzászólás küldése

VigLink badge