2018.08.09. 19:31
520d2003 írta:Sziasztok.
Azt szeretném megkérdezni, hogy m47 motorkódú 2003 évjáratú 520 d-hez Febi kartergáz szürőt javasoltak. Kimerjem-e ilyenre cserélni vagy inkább a drágább gyári????
Ha valaki cserélt már milyen időközönként kell ujra....? Köszi.
2018.08.11. 19:00
2018.08.11. 19:21
Az a cso a klimahoz tartozik.mitra7 írta:Tudnátok segíteni ez a cső (gumi-fém-gumi) mi célt szolgál? A RealOEMben nem találtam...
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DL71-EUR-03-2001-E39-BMW-530d&diagId=11_2337#11747796634
A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?
2018.08.11. 20:59
morv írta:Az a cso a klimahoz tartozik.
2018.08.11. 21:03
Ja varj, a vastagra gondolsz, ami a hatterben van? Az a turbo nyomo aga, azt hyugodtan megbonthatod. A vekonyabb, ami a kep elotereben van az a klima cso, azt inkabb ne piszkald.mitra7 írta:morv írta:Az a cso a klimahoz tartozik.
Kösz, akkor a kérdés már csak az hogy megbontható e a cső a hűtőfolyadék leengedése nélkül.
2018.08.11. 21:12
mitra7 írta:A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?
2018.08.11. 22:00
ST1 írta:mitra7 írta:A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?
szerintem alulról egyszerűbb lenne. a többit nem tudom.
2018.08.11. 22:20
Mennyi mostanaban egy uj?Gallaca írta:ST1 írta:mitra7 írta:A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?
szerintem alulról egyszerűbb lenne. a többit nem tudom.
Neeem! Ha leszedi a turbó csövét, hozzáfér. De felesleges, tisztítani nem érdemes, sohasem lesz jó, csere segít csak!
2018.08.11. 22:21
a vakuumos szelepre gondolsz?morv írta:Mennyi mostanaban egy uj?Gallaca írta:ST1 írta:mitra7 írta:A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?
szerintem alulról egyszerűbb lenne. a többit nem tudom.
Neeem! Ha leszedi a turbó csövét, hozzáfér. De felesleges, tisztítani nem érdemes, sohasem lesz jó, csere segít csak!
2018.08.12. 07:25
2018.08.12. 10:23
Kartergazszuro, vakumcsovek csereje, szivosori pillangoszelepek eltavolitasa es a tobbi szokasos dolog (folyadekok, szurok stb).Janika13 írta:Sziasztok
Végre ujra itt némi kihagyás után /2 év/ .Végre ismét vettem egy gépet.
530d automata 2002év hibátlan fullos szakadás rozsdamentes.
érdekelnének hogy ehhez a tipushoz megvétel után mit milyen minősguolajat + mik lennének a cserélendő dolgok ami illő?
Ugye igazádol hibátlan és vezetett szervizkünyves de azért biztos ami biztos.
véleményekre is kiváncsi lennék
Köszönöm
2018.08.12. 10:52
morv írta:Kartergazszuro, vakumcsovek csereje, szivosori pillangoszelepek eltavolitasa es a tobbi szokasos dolog (folyadekok, szurok stb).Janika13 írta:Sziasztok
Végre ujra itt némi kihagyás után /2 év/ .Végre ismét vettem egy gépet.
530d automata 2002év hibátlan fullos szakadás rozsdamentes.
érdekelnének hogy ehhez a tipushoz megvétel után mit milyen minősguolajat + mik lennének a cserélendő dolgok ami illő?
Ugye igazádol hibátlan és vezetett szervizkünyves de azért biztos ami biztos.
véleményekre is kiváncsi lennék
Köszönöm
2018.08.12. 10:52
morv írta:Kartergazszuro, vakumcsovek csereje, szivosori pillangoszelepek eltavolitasa es a tobbi szokasos dolog (folyadekok, szurok stb).Janika13 írta:Sziasztok
Végre ujra itt némi kihagyás után /2 év/ .Végre ismét vettem egy gépet.
530d automata 2002év hibátlan fullos szakadás rozsdamentes.
érdekelnének hogy ehhez a tipushoz megvétel után mit milyen minősguolajat + mik lennének a cserélendő dolgok ami illő?
Ugye igazádol hibátlan és vezetett szervizkünyves de azért biztos ami biztos.
véleményekre is kiváncsi lennék
Köszönöm
2018.08.12. 11:39
Hajlamosak belepotyogni a motorba es az nem tul egeszseges. Olajbol tobb fele vallas van, ilyen vitat nem kivanok inditani. Valami jo minosegut kell venni, ami megfelel a specifikacionak, azzal nem nagyon tudsz melle loni. Nekem kezi valtos van, automatahoz nagyon nem tudok hozza szolni. Van rola megfelelo topik, van aki azt mondja csereld, van aki azt, hogy azzal csak a bajt hozod elore.Janika13 írta:morv írta:Kartergazszuro, vakumcsovek csereje, szivosori pillangoszelepek eltavolitasa es a tobbi szokasos dolog (folyadekok, szurok stb).Janika13 írta:Sziasztok
Végre ujra itt némi kihagyás után /2 év/ .Végre ismét vettem egy gépet.
530d automata 2002év hibátlan fullos szakadás rozsdamentes.
érdekelnének hogy ehhez a tipushoz megvétel után mit milyen minősguolajat + mik lennének a cserélendő dolgok ami illő?
Ugye igazádol hibátlan és vezetett szervizkünyves de azért biztos ami biztos.
véleményekre is kiváncsi lennék
Köszönöm
Köszi, de ezeket miért is kell eltávolittani?olajból melyiket, illetve váltoba is kell cserélni?
2018.08.12. 13:26
morv írta:Ja varj, a vastagra gondolsz, ami a hatterben van? Az a turbo nyomo aga, azt hyugodtan megbonthatod. A vekonyabb, ami a kep elotereben van az a klima cso, azt inkabb ne piszkald.mitra7 írta:morv írta:Az a cso a klimahoz tartozik.
Kösz, akkor a kérdés már csak az hogy megbontható e a cső a hűtőfolyadék leengedése nélkül.
2018.08.12. 13:41
Pierburg a gyari is ha jol emlekszek. Lehet nekem is kene cserelnemmitra7 írta:morv írta:Ja varj, a vastagra gondolsz, ami a hatterben van? Az a turbo nyomo aga, azt hyugodtan megbonthatod. A vekonyabb, ami a kep elotereben van az a klima cso, azt inkabb ne piszkald.mitra7 írta:morv írta:Az a cso a klimahoz tartozik.
Kösz, akkor a kérdés már csak az hogy megbontható e a cső a hűtőfolyadék leengedése nélkül.
Igen a gumi-fém-gumi csőre gondoltam amit sárga ponttal megjelöltem. Akkor simán kibontható - ez jó hír, köszönöm. Alulról lehet könnyebben menne ha lenne szerelőaknám...
Úgy 12 és 40e között van a nyomásszabályzó újonnan. 15-20 között már lehet kapni belőle Pierburgot. Láttam közben a youtubon ("e39 turbo control") hogy szétszedik, kitisztítják de ezt nem mindegyikkel lehet eljátszani mert össze vannak sokszor ragasztva.
2018.08.12. 19:00
morv írta:Mennyi mostanaban egy uj?Gallaca írta:ST1 írta:mitra7 írta:A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?
szerintem alulról egyszerűbb lenne. a többit nem tudom.
Neeem! Ha leszedi a turbó csövét, hozzáfér. De felesleges, tisztítani nem érdemes, sohasem lesz jó, csere segít csak!
2018.08.12. 22:43
Gallaca írta:Gyári br. 31700ft. Pierburg 25000ft. Én a gyárit választanám.
2018.08.13. 09:53
morv írta:Mennyi mostanaban egy uj?mitra7 írta:A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?
2018.08.14. 14:52
Valakinek lenne video vagy esetleg leirás mit hogyan kell cserélni eltávolittani?morv írta:Kartergazszuro, vakumcsovek csereje, szivosori pillangoszelepek eltavolitasa es a tobbi szokasos dolog (folyadekok, szurok stb).Janika13 írta: