* *
Pontos idő: 2018.10.19. 10:34

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26221 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1307, 1308, 1309, 1310, 1311, 1312  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.09. 19:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1522
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 572 alkalommal
Kapott köszik: 362 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
520d2003 írta:
Sziasztok.

Azt szeretném megkérdezni, hogy m47 motorkódú 2003 évjáratú 520 d-hez Febi kartergáz szürőt javasoltak. Kimerjem-e ilyenre cserélni vagy inkább a drágább gyári????

Ha valaki cserélt már milyen időközönként kell ujra....? Köszi.

Nyugodtan cseréld ki rá. Szerintem három olajcsere után bőven ráér.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.11. 19:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tudnátok segíteni ez a cső (gumi-fém-gumi) mi célt szolgál? A RealOEMben nem találtam... :roll:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DL71-EUR-03-2001-E39-BMW-530d&diagId=11_2337#11747796634

Kép

A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.11. 19:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2274
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 303 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mitra7 írta:
Tudnátok segíteni ez a cső (gumi-fém-gumi) mi célt szolgál? A RealOEMben nem találtam... :roll:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DL71-EUR-03-2001-E39-BMW-530d&diagId=11_2337#11747796634

Kép

A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?
Az a cso a klimahoz tartozik.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.11. 20:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Az a cso a klimahoz tartozik.

Kösz, akkor a kérdés már csak az hogy megbontható e a cső a hűtőfolyadék leengedése nélkül. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.11. 21:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2274
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 303 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mitra7 írta:
morv írta:
Az a cso a klimahoz tartozik.

Kösz, akkor a kérdés már csak az hogy megbontható e a cső a hűtőfolyadék leengedése nélkül. :roll:
Ja varj, a vastagra gondolsz, ami a hatterben van? Az a turbo nyomo aga, azt hyugodtan megbonthatod. A vekonyabb, ami a kep elotereben van az a klima cso, azt inkabb ne piszkald.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.11. 21:12 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 72
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25d/30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mitra7 írta:
A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?


szerintem alulról egyszerűbb lenne. a többit nem tudom.

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.11. 22:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5671
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 812 alkalommal
Kapott köszik: 1808 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
ST1 írta:
mitra7 írta:
A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?


szerintem alulról egyszerűbb lenne. a többit nem tudom.

Neeem! Ha leszedi a turbó csövét, hozzáfér. De felesleges, tisztítani nem érdemes, sohasem lesz jó, csere segít csak!

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: mitra7
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.11. 22:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2274
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 303 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
ST1 írta:
mitra7 írta:
A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?


szerintem alulról egyszerűbb lenne. a többit nem tudom.

Neeem! Ha leszedi a turbó csövét, hozzáfér. De felesleges, tisztítani nem érdemes, sohasem lesz jó, csere segít csak!
Mennyi mostanaban egy uj?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.11. 22:21 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 918
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Gallaca írta:
ST1 írta:
mitra7 írta:
A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?


szerintem alulról egyszerűbb lenne. a többit nem tudom.

Neeem! Ha leszedi a turbó csövét, hozzáfér. De felesleges, tisztítani nem érdemes, sohasem lesz jó, csere segít csak!
Mennyi mostanaban egy uj?
a vakuumos szelepre gondolsz?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.12. 07:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 129
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
Végre ujra itt némi kihagyás után /2 év/ .Végre ismét vettem egy gépet.
530d automata 2002év hibátlan fullos szakadás rozsdamentes.
érdekelnének hogy ehhez a tipushoz megvétel után mit milyen minősguolajat + mik lennének a cserélendő dolgok ami illő?
Ugye igazádol hibátlan és vezetett szervizkünyves de azért biztos ami biztos.

véleményekre is kiváncsi lennék
Köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.12. 10:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2274
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 303 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika13 írta:
Sziasztok
Végre ujra itt némi kihagyás után /2 év/ .Végre ismét vettem egy gépet.
530d automata 2002év hibátlan fullos szakadás rozsdamentes.
érdekelnének hogy ehhez a tipushoz megvétel után mit milyen minősguolajat + mik lennének a cserélendő dolgok ami illő?
Ugye igazádol hibátlan és vezetett szervizkünyves de azért biztos ami biztos.

véleményekre is kiváncsi lennék
Köszönöm
Kartergazszuro, vakumcsovek csereje, szivosori pillangoszelepek eltavolitasa es a tobbi szokasos dolog (folyadekok, szurok stb).

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.12. 10:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 129
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Janika13 írta:
Sziasztok
Végre ujra itt némi kihagyás után /2 év/ .Végre ismét vettem egy gépet.
530d automata 2002év hibátlan fullos szakadás rozsdamentes.
érdekelnének hogy ehhez a tipushoz megvétel után mit milyen minősguolajat + mik lennének a cserélendő dolgok ami illő?
Ugye igazádol hibátlan és vezetett szervizkünyves de azért biztos ami biztos.

véleményekre is kiváncsi lennék
Köszönöm
Kartergazszuro, vakumcsovek csereje, szivosori pillangoszelepek eltavolitasa es a tobbi szokasos dolog (folyadekok, szurok stb).

Köszi, de ezeket miért is kell eltávolittani?olajból melyiket, illetve váltoba kell cserélni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.12. 10:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 129
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Janika13 írta:
Sziasztok
Végre ujra itt némi kihagyás után /2 év/ .Végre ismét vettem egy gépet.
530d automata 2002év hibátlan fullos szakadás rozsdamentes.
érdekelnének hogy ehhez a tipushoz megvétel után mit milyen minősguolajat + mik lennének a cserélendő dolgok ami illő?
Ugye igazádol hibátlan és vezetett szervizkünyves de azért biztos ami biztos.

véleményekre is kiváncsi lennék
Köszönöm
Kartergazszuro, vakumcsovek csereje, szivosori pillangoszelepek eltavolitasa es a tobbi szokasos dolog (folyadekok, szurok stb).

Köszi, de ezeket miért is kell eltávolittani?olajból melyiket, illetve váltoba is kell cserélni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.12. 11:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2274
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 303 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Janika13 írta:
morv írta:
Janika13 írta:
Sziasztok
Végre ujra itt némi kihagyás után /2 év/ .Végre ismét vettem egy gépet.
530d automata 2002év hibátlan fullos szakadás rozsdamentes.
érdekelnének hogy ehhez a tipushoz megvétel után mit milyen minősguolajat + mik lennének a cserélendő dolgok ami illő?
Ugye igazádol hibátlan és vezetett szervizkünyves de azért biztos ami biztos.

véleményekre is kiváncsi lennék
Köszönöm
Kartergazszuro, vakumcsovek csereje, szivosori pillangoszelepek eltavolitasa es a tobbi szokasos dolog (folyadekok, szurok stb).

Köszi, de ezeket miért is kell eltávolittani?olajból melyiket, illetve váltoba is kell cserélni?
Hajlamosak belepotyogni a motorba es az nem tul egeszseges. Olajbol tobb fele vallas van, ilyen vitat nem kivanok inditani. Valami jo minosegut kell venni, ami megfelel a specifikacionak, azzal nem nagyon tudsz melle loni. Nekem kezi valtos van, automatahoz nagyon nem tudok hozza szolni. Van rola megfelelo topik, van aki azt mondja csereld, van aki azt, hogy azzal csak a bajt hozod elore.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.12. 13:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.24. 19:06
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: MD57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
mitra7 írta:
morv írta:
Az a cso a klimahoz tartozik.

Kösz, akkor a kérdés már csak az hogy megbontható e a cső a hűtőfolyadék leengedése nélkül. :roll:
Ja varj, a vastagra gondolsz, ami a hatterben van? Az a turbo nyomo aga, azt hyugodtan megbonthatod. A vekonyabb, ami a kep elotereben van az a klima cso, azt inkabb ne piszkald.

Igen a gumi-fém-gumi csőre gondoltam amit sárga ponttal megjelöltem. Akkor simán kibontható - ez jó hír, köszönöm. Alulról lehet könnyebben menne ha lenne szerelőaknám...

Úgy 12 és 40e között van a nyomásszabályzó újonnan. 15-20 között már lehet kapni belőle Pierburgot. Láttam közben a youtubon ("e39 turbo control") hogy szétszedik, kitisztítják de ezt nem mindegyikkel lehet eljátszani mert össze vannak sokszor ragasztva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.12. 13:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2274
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 303 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mitra7 írta:
morv írta:
mitra7 írta:
morv írta:
Az a cso a klimahoz tartozik.

Kösz, akkor a kérdés már csak az hogy megbontható e a cső a hűtőfolyadék leengedése nélkül. :roll:
Ja varj, a vastagra gondolsz, ami a hatterben van? Az a turbo nyomo aga, azt hyugodtan megbonthatod. A vekonyabb, ami a kep elotereben van az a klima cso, azt inkabb ne piszkald.

Igen a gumi-fém-gumi csőre gondoltam amit sárga ponttal megjelöltem. Akkor simán kibontható - ez jó hír, köszönöm. Alulról lehet könnyebben menne ha lenne szerelőaknám...

Úgy 12 és 40e között van a nyomásszabályzó újonnan. 15-20 között már lehet kapni belőle Pierburgot. Láttam közben a youtubon ("e39 turbo control") hogy szétszedik, kitisztítják de ezt nem mindegyikkel lehet eljátszani mert össze vannak sokszor ragasztva.
Pierburg a gyari is ha jol emlekszek. Lehet nekem is kene cserelnem

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.12. 19:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5671
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 812 alkalommal
Kapott köszik: 1808 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
morv írta:
Gallaca írta:
ST1 írta:
mitra7 írta:
A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?


szerintem alulról egyszerűbb lenne. a többit nem tudom.

Neeem! Ha leszedi a turbó csövét, hozzáfér. De felesleges, tisztítani nem érdemes, sohasem lesz jó, csere segít csak!
Mennyi mostanaban egy uj?

Gyári br. 31700ft. Pierburg 25000ft. Én a gyárit választanám.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.12. 22:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2199
Adott köszi: 416 alkalommal
Kapott köszik: 440 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Gyári br. 31700ft. Pierburg 25000ft. Én a gyárit választanám.


Pierburgra cseréltem a meghibásodott gyárit. A Pierburg működött is 2 hétig durván. Utána megint lassan, késve szabályozta a turbót. Én már igazából szinte mindenből csak a gyárit választom! :) Eleget csalódtam már az után gyártott vackokban.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.13. 09:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 465
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 61 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
mitra7 írta:
A turbó nyomásszabályzóhoz szeretnék hozzáférni... és útban van. Tisztítható a gyári esetleges kormolódása valamilyen szinten? vagy csak a csere lehet megoldás?
Mennyi mostanaban egy uj?

Nálunk a gyári új BMW 28.352,- Ft, az új Pierburg 21.715,- Ft.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.08.14. 14:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 129
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Janika13 írta:
Kartergazszuro, vakumcsovek csereje, szivosori pillangoszelepek eltavolitasa es a tobbi szokasos dolog (folyadekok, szurok stb).
Valakinek lenne video vagy esetleg leirás mit hogyan kell cserélni eltávolittani?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26221 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1307, 1308, 1309, 1310, 1311, 1312  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator