2018.05.06. 21:15
Apa8 írta:morv írta:Bandi1978 írta:Apa8 írta:A cél az lenne, hogy beépítsek még 4 kapcsolót valahova. Most nálam négy kapcsoló van benn. Ülés fűtés jobb bal, PDC, DSP. Azt hittem, hogy ide be tudok tenni még négy kapcsolót és ha az előlapot le tudom cserélni akkor teljesen gyári marad a kinézet. Ezek szerint (ahogy írod) a kapcsolók nem csrélhetők.
Legfeljebb annyit tudsz csinálni akkor, hogy beszerzel egy 8 gombos verziót, amiben roló meg miegymás is van és azt átépíted.
Vagy kettot, mint Stretch az M5 touringba
Már csak azt nem értem, hogy a 2001 utáni szériákba akkor a hátsó roló meg a többi funciós gombok hova lettel beépítve gyárilag.
2018.05.08. 14:39
2018.05.08. 17:48
Norek írta:Hello..szeretnek segitseget kerni!automata 530-d m van,elkezdettt a fekem szarakodni,ha benyomom csak lassan enfed visza,mi lehet a gond?volt egy kis gond a vizelvezeto rendszernel, telen be is fagyott mert befolyt valahol,lehet ennek koze hozza?mivel kulfoldon vagyok ezerrt is kellene egy kis segitseg mivel az autopalyan nem lehet ilyen fekkel jarni hogy csak lassan enged visza!kerlek segitsetek..mi is lehet a baj es meg-e tudnam egyedul oldani!koszonom
2018.05.09. 11:05
2018.05.09. 21:11
erikk93 írta:Sziasztok
E39 530D 142kW
3 hét alatt 4x eljátszotta az autó, hogy melegen nem indul csak tekeri...
3-4 próbálkozásra aztán beindul mint ha semmi se történt volna...
Hibakód nulla ECU-ban, egy kivételével mikor először csinálta. Miután beindult kaptam egy hibakódot.
7717 Ueberwachung drehzahlgeber (nyomássebesség-figyelő)
Hibakódok utolsó sorába azt adatok után meg ezt irja:
Nockenwellen geber signal ez meg ugyebár vezérműtengely jeladó.
"fehler momentan nicht vorhanden" - részlegesen jön elő csak melegen néha...
Gondolom nem kérdés vezérműtengely jeladó cserés lesz.
Amit viszont nem értek, ilyenkor nem kéne neki vészüzemmódba kapcsolni? Elvégre ott a főtengely jeladó addig neki nem?
Előre is köszönöm.
2018.05.10. 22:54
erikk93 írta:Sziasztok
E39 530D 142kW
3 hét alatt 4x eljátszotta az autó, hogy melegen nem indul csak tekeri...
3-4 próbálkozásra aztán beindul mint ha semmi se történt volna...
Hibakód nulla ECU-ban, egy kivételével mikor először csinálta. Miután beindult kaptam egy hibakódot.
7717 Ueberwachung drehzahlgeber (nyomássebesség-figyelő)
Hibakódok utolsó sorába azt adatok után meg ezt irja:
Nockenwellen geber signal ez meg ugyebár vezérműtengely jeladó.
"fehler momentan nicht vorhanden" - részlegesen jön elő csak melegen néha...
Gondolom nem kérdés vezérműtengely jeladó cserés lesz.
Amit viszont nem értek, ilyenkor nem kéne neki vészüzemmódba kapcsolni? Elvégre ott a főtengely jeladó addig neki nem?
Előre is köszönöm.
2018.05.11. 08:05
2018.05.12. 12:04
FuReady írta:Sziasztok!
Van ez a guminyomás matrica a jobb 1-ben az ajtó mögött:
Ti ez alapján állítjátok be? Az autómon 235/45 R17 97Y-os gumik vannak, azaz ha nincs terhelve, a kép alapján 2.0/2.3 bar lenne a megfelelő első/hátsó guminyomás, az első nem túl alacsony?
Terhelve pedig 2.4/2.9, itt meg a hátsó nem túl sok?
Nektek vannak tapasztalataitok? Gondolom a mérnökök nem véletlenül adták meg ezeket az értékeket, én eddig nem nagyon foglalkoztam ezzel, mert a kútnál beállítottam elöl-hátul a guminyomást 2.5 bar-ra (az ajánlott zöld sáv tetejére), de holnap hosszabb útra indulok, és eszembe jutott.
2018.05.12. 23:32
FuReady írta:Sziasztok!
Van ez a guminyomás matrica a jobb 1-ben az ajtó mögött:
Ti ez alapján állítjátok be? Az autómon 235/45 R17 97Y-os gumik vannak, azaz ha nincs terhelve, a kép alapján 2.0/2.3 bar lenne a megfelelő első/hátsó guminyomás, az első nem túl alacsony?
Terhelve pedig 2.4/2.9, itt meg a hátsó nem túl sok?
Nektek vannak tapasztalataitok? Gondolom a mérnökök nem véletlenül adták meg ezeket az értékeket, én eddig nem nagyon foglalkoztam ezzel, mert a kútnál beállítottam elöl-hátul a guminyomást 2.5 bar-ra (az ajánlott zöld sáv tetejére), de holnap hosszabb útra indulok, és eszembe jutott.
2018.05.13. 11:53
2018.05.13. 12:00
Repedt turbo cso vagy szivocsonk, nyomason kinyilik es elillan a nyomas.szeki írta:Sziasztok!
A következő probléma megoldásában kérném a segítségeteket:
Ma hazafelé tartva egy padlógázos gyorsításnál amikor 2500-3000 közé ért a fordulatszám egy tompa, halk puffanás, nagy rántás, mintha beletapostam volna a fékbe. Gáz gyorsan vissza. Az autó megy szépen, mintha mi sem történt volna. Óvatos gyorsítás, megy szépen 3000 fölé a fordulat, semmi gond. Újra padlógáz, megint majd kiesek a szélvédőn 2500-as fordulat után. Az autó megint nem állt le, így haza tudtam gurulni.
Mi lehet a probléma? A válaszokat előre is köszönöm!
üdv.: szeki
2018.05.13. 12:45
morv írta:Repedt turbo cso vagy szivocsonk, nyomason kinyilik es elillan a nyomas.szeki írta:Sziasztok!
A következő probléma megoldásában kérném a segítségeteket:
Ma hazafelé tartva egy padlógázos gyorsításnál amikor 2500-3000 közé ért a fordulatszám egy tompa, halk puffanás, nagy rántás, mintha beletapostam volna a fékbe. Gáz gyorsan vissza. Az autó megy szépen, mintha mi sem történt volna. Óvatos gyorsítás, megy szépen 3000 fölé a fordulat, semmi gond. Újra padlógáz, megint majd kiesek a szélvédőn 2500-as fordulat után. Az autó megint nem állt le, így haza tudtam gurulni.
Mi lehet a probléma? A válaszokat előre is köszönöm!
üdv.: szeki
2018.05.13. 20:17
2018.05.15. 13:38
2018.05.15. 17:10
Schnitzer írta:WASPZotya írta:Hali!
A sedán és a touring ajtó külső díszlécek egyformák?
Miben különböznek?
Köszi
Ha az közepén végig futót kérdezed,ami a sárvédőnél is van,akkor azok igen egyformák
2018.05.22. 17:24
2018.05.22. 20:18
kbhont írta:Sziasztok!
Ablaktörlő karokkal mit lehet ill érdemes szerintetek kezdeni?
Sok helyen, főleg a forgáspontok közelében hiányzik róla a festék...
Festette már valaki öket, vagy csere?
Újra esetleg bontottban nézni ilyet?
2018.05.23. 20:15
2018.05.23. 22:06
Bandi1978 írta:kbhont írta:Sziasztok!
Ablaktörlő karokkal mit lehet ill érdemes szerintetek kezdeni?
Sok helyen, főleg a forgáspontok közelében hiányzik róla a festék...
Festette már valaki öket, vagy csere?
Újra esetleg bontottban nézni ilyet?
Ugyanilyen gonddal küzdök.
A bontókban sem láttam kiváló állapotúakat, az acél karrész szinte mindegyiknél rozsdás és lepergett.
Bár lehet az itt jelenlévő bontós kollégák tudnak szerezni szépet.
Én a következőt fogom csinálni:
-Lecsiszolom (aprólékos munka lesz P400-P600)
-Den.szesz
-RO55
-Lecsiszolom (P800-P1000)
-Den.szesz
-Alapozás
-Fekete színre fújás (selyem, talán a gyári is ilyesmi lehetett)
Az alu rész nálam rendben van, ahhoz nem nyúlok.
A csapszegeknél nagy türelem és aprólékosság fog kelleni.
Ha nem tetszene a végeredmény, akkor csere egy jó állapotú bontottra.
2018.05.23. 22:16