Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.05.06. 21:15

Apa8 írta:
morv írta:
Bandi1978 írta:
Apa8 írta:A cél az lenne, hogy beépítsek még 4 kapcsolót valahova. Most nálam négy kapcsoló van benn. Ülés fűtés jobb bal, PDC, DSP. Azt hittem, hogy ide be tudok tenni még négy kapcsolót és ha az előlapot le tudom cserélni akkor teljesen gyári marad a kinézet. Ezek szerint (ahogy írod) a kapcsolók nem csrélhetők.

Legfeljebb annyit tudsz csinálni akkor, hogy beszerzel egy 8 gombos verziót, amiben roló meg miegymás is van és azt átépíted.


Vagy kettot, mint Stretch az M5 touringba Kép


Már csak azt nem értem, hogy a 2001 utáni szériákba akkor a hátsó roló meg a többi funciós gombok hova lettel beépítve gyárilag.

Olyan kiépítésű, felszereltségnek megfelelő panelt kell venni amiben a megfelelő gombok benne vannak. A hátsó roló pont ott van a képen.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.05.08. 14:39

Hello..szeretnek segitseget kerni!automata 530-d m van,elkezdettt a fekem szarakodni,ha benyomom csak lassan enfed visza,mi lehet a gond?volt egy kis gond a vizelvezeto rendszernel, telen be is fagyott mert befolyt valahol,lehet ennek koze hozza?mivel kulfoldon vagyok ezerrt is kellene egy kis segitseg mivel az autopalyan nem lehet ilyen fekkel jarni hogy csak lassan enged visza!kerlek segitsetek..mi is lehet a baj es meg-e tudnam egyedul oldani!koszonom

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.05.08. 17:48

Norek írta:Hello..szeretnek segitseget kerni!automata 530-d m van,elkezdettt a fekem szarakodni,ha benyomom csak lassan enfed visza,mi lehet a gond?volt egy kis gond a vizelvezeto rendszernel, telen be is fagyott mert befolyt valahol,lehet ennek koze hozza?mivel kulfoldon vagyok ezerrt is kellene egy kis segitseg mivel az autopalyan nem lehet ilyen fekkel jarni hogy csak lassan enged visza!kerlek segitsetek..mi is lehet a baj es meg-e tudnam egyedul oldani!koszonom


Valószínűleg tönkrement a fékrásegítő amikor befolyt és befagyott a víz télen.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.05.09. 11:05

Sziasztok :)

E39 530D 142kW

3 hét alatt 4x eljátszotta az autó, hogy melegen nem indul csak tekeri...
3-4 próbálkozásra aztán beindul mint ha semmi se történt volna...
Hibakód nulla ECU-ban, egy kivételével mikor először csinálta. Miután beindult kaptam egy hibakódot.

7717 Ueberwachung drehzahlgeber (nyomássebesség-figyelő)
Hibakódok utolsó sorába azt adatok után meg ezt irja:
Nockenwellen geber signal ez meg ugyebár vezérműtengely jeladó.

"fehler momentan nicht vorhanden" - részlegesen jön elő csak melegen néha...

Gondolom nem kérdés vezérműtengely jeladó cserés lesz.

Amit viszont nem értek, ilyenkor nem kéne neki vészüzemmódba kapcsolni? Elvégre ott a főtengely jeladó addig neki nem?

Előre is köszönöm. :)

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.05.09. 21:11

erikk93 írta:Sziasztok :)

E39 530D 142kW

3 hét alatt 4x eljátszotta az autó, hogy melegen nem indul csak tekeri...
3-4 próbálkozásra aztán beindul mint ha semmi se történt volna...
Hibakód nulla ECU-ban, egy kivételével mikor először csinálta. Miután beindult kaptam egy hibakódot.

7717 Ueberwachung drehzahlgeber (nyomássebesség-figyelő)
Hibakódok utolsó sorába azt adatok után meg ezt irja:
Nockenwellen geber signal ez meg ugyebár vezérműtengely jeladó.

"fehler momentan nicht vorhanden" - részlegesen jön elő csak melegen néha...

Gondolom nem kérdés vezérműtengely jeladó cserés lesz.

Amit viszont nem értek, ilyenkor nem kéne neki vészüzemmódba kapcsolni? Elvégre ott a főtengely jeladó addig neki nem?

Előre is köszönöm. :)

Nekem mindig visszadobta a vezérműtengely jeladó hibát amikor melegen nem indult emiatt. amikor visszahűlt a kék mezőbe, akkor újra indítható volt. élmény volt amíg megjött az új. :)

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.05.10. 22:54

erikk93 írta:Sziasztok :)

E39 530D 142kW

3 hét alatt 4x eljátszotta az autó, hogy melegen nem indul csak tekeri...
3-4 próbálkozásra aztán beindul mint ha semmi se történt volna...
Hibakód nulla ECU-ban, egy kivételével mikor először csinálta. Miután beindult kaptam egy hibakódot.

7717 Ueberwachung drehzahlgeber (nyomássebesség-figyelő)
Hibakódok utolsó sorába azt adatok után meg ezt irja:
Nockenwellen geber signal ez meg ugyebár vezérműtengely jeladó.

"fehler momentan nicht vorhanden" - részlegesen jön elő csak melegen néha...

Gondolom nem kérdés vezérműtengely jeladó cserés lesz.

Amit viszont nem értek, ilyenkor nem kéne neki vészüzemmódba kapcsolni? Elvégre ott a főtengely jeladó addig neki nem?

Előre is köszönöm. :)


Amíg a vezérműtengely fordul 360fokot, addig a főtengely 720at. Tehát az ECU pusztán a főtengely jeléből nem fogja tudni mikor kell befecskendezni az adott hengerbe, hiszen csak azt fogja latni hogy az adott dugattyu felso holtpont felé mozog, de azt nem fogja tudni eldönteni hogy az az ütem sűrítés, vagy kipufogás. Azt a vezérműtengely helyzetéből tudná. Szerintem teljesen logikus reakció, hogy nem indul be, ha a szarakszik a vezérműtengely jeladó.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bzsoltie az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.05.11. 08:05

Sziasztok!

Van ez a guminyomás matrica a jobb 1-ben az ajtó mögött:

Kép

Ti ez alapján állítjátok be? Az autómon 235/45 R17 97Y-os gumik vannak, azaz ha nincs terhelve, a kép alapján 2.0/2.3 bar lenne a megfelelő első/hátsó guminyomás, az első nem túl alacsony?
Terhelve pedig 2.4/2.9, itt meg a hátsó nem túl sok? :roll:
Nektek vannak tapasztalataitok? Gondolom a mérnökök nem véletlenül adták meg ezeket az értékeket, én eddig nem nagyon foglalkoztam ezzel, mert a kútnál beállítottam elöl-hátul a guminyomást 2.5 bar-ra (az ajánlott zöld sáv tetejére), de holnap hosszabb útra indulok, és eszembe jutott.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.05.12. 12:04

FuReady írta:Sziasztok!

Van ez a guminyomás matrica a jobb 1-ben az ajtó mögött:

Kép

Ti ez alapján állítjátok be? Az autómon 235/45 R17 97Y-os gumik vannak, azaz ha nincs terhelve, a kép alapján 2.0/2.3 bar lenne a megfelelő első/hátsó guminyomás, az első nem túl alacsony?
Terhelve pedig 2.4/2.9, itt meg a hátsó nem túl sok? :roll:
Nektek vannak tapasztalataitok? Gondolom a mérnökök nem véletlenül adták meg ezeket az értékeket, én eddig nem nagyon foglalkoztam ezzel, mert a kútnál beállítottam elöl-hátul a guminyomást 2.5 bar-ra (az ajánlott zöld sáv tetejére), de holnap hosszabb útra indulok, és eszembe jutott.


Én a táblázat mértani közepére szoktam állítani a nyomást általában, így van tartalékban lefele, de túl sincs fújva a gumi fölöslegesen nem kopik, szügyig meg úgyse pakolom soha.

Szerk: évi 8-10 ezer km-t megyek 2 szett gumival, szóval ha rendellenesen is kopik még nem jött ki 3 év alatt. :D

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.05.12. 23:32

FuReady írta:Sziasztok!

Van ez a guminyomás matrica a jobb 1-ben az ajtó mögött:

Kép

Ti ez alapján állítjátok be? Az autómon 235/45 R17 97Y-os gumik vannak, azaz ha nincs terhelve, a kép alapján 2.0/2.3 bar lenne a megfelelő első/hátsó guminyomás, az első nem túl alacsony?
Terhelve pedig 2.4/2.9, itt meg a hátsó nem túl sok? :roll:
Nektek vannak tapasztalataitok? Gondolom a mérnökök nem véletlenül adták meg ezeket az értékeket, én eddig nem nagyon foglalkoztam ezzel, mert a kútnál beállítottam elöl-hátul a guminyomást 2.5 bar-ra (az ajánlott zöld sáv tetejére), de holnap hosszabb útra indulok, és eszembe jutott.

Mindig a táblázat szerint állítottam. Csak úgy volt hibátlan. Az eleje 2.4-nél terheletlenül már pattog.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.05.13. 11:53

Sziasztok!
A következő probléma megoldásában kérném a segítségeteket:

Ma hazafelé tartva egy padlógázos gyorsításnál amikor 2500-3000 közé ért a fordulatszám egy tompa, halk puffanás, nagy rántás, mintha beletapostam volna a fékbe. Gáz gyorsan vissza. Az autó megy szépen, mintha mi sem történt volna. Óvatos gyorsítás, megy szépen 3000 fölé a fordulat, semmi gond. Újra padlógáz, megint majd kiesek a szélvédőn 2500-as fordulat után. Az autó megint nem állt le, így haza tudtam gurulni.

Mi lehet a probléma? A válaszokat előre is köszönöm!

üdv.: szeki

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.05.13. 12:00

szeki írta:Sziasztok!
A következő probléma megoldásában kérném a segítségeteket:

Ma hazafelé tartva egy padlógázos gyorsításnál amikor 2500-3000 közé ért a fordulatszám egy tompa, halk puffanás, nagy rántás, mintha beletapostam volna a fékbe. Gáz gyorsan vissza. Az autó megy szépen, mintha mi sem történt volna. Óvatos gyorsítás, megy szépen 3000 fölé a fordulat, semmi gond. Újra padlógáz, megint majd kiesek a szélvédőn 2500-as fordulat után. Az autó megint nem állt le, így haza tudtam gurulni.

Mi lehet a probléma? A válaszokat előre is köszönöm!

üdv.: szeki
Repedt turbo cso vagy szivocsonk, nyomason kinyilik es elillan a nyomas.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.05.13. 12:45

morv írta:
szeki írta:Sziasztok!
A következő probléma megoldásában kérném a segítségeteket:

Ma hazafelé tartva egy padlógázos gyorsításnál amikor 2500-3000 közé ért a fordulatszám egy tompa, halk puffanás, nagy rántás, mintha beletapostam volna a fékbe. Gáz gyorsan vissza. Az autó megy szépen, mintha mi sem történt volna. Óvatos gyorsítás, megy szépen 3000 fölé a fordulat, semmi gond. Újra padlógáz, megint majd kiesek a szélvédőn 2500-as fordulat után. Az autó megint nem állt le, így haza tudtam gurulni.

Mi lehet a probléma? A válaszokat előre is köszönöm!

üdv.: szeki
Repedt turbo cso vagy szivocsonk, nyomason kinyilik es elillan a nyomas.


Megnézem mindkettőt.

Köszi!

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.05.13. 20:17

Hali!
A sedán és a touring ajtó külső díszlécek egyformák?
Miben különböznek?
Köszi

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.05.15. 13:38

WASPZotya írta:Hali!
A sedán és a touring ajtó külső díszlécek egyformák?
Miben különböznek?
Köszi

Ha az közepén végig futót kérdezed,ami a sárvédőnél is van,akkor azok igen egyformák :wink:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Schnitzer az itt látható tagok köszönték meg: WASPZotya
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.05.15. 17:10

Schnitzer írta:
WASPZotya írta:Hali!
A sedán és a touring ajtó külső díszlécek egyformák?
Miben különböznek?
Köszi

Ha az közepén végig futót kérdezed,ami a sárvédőnél is van,akkor azok igen egyformák :wink:


Bocsánat a pontatlan fogalmazásért, igen arra gondoltam.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.05.22. 17:24

Sziasztok!
Ablaktörlő karokkal mit lehet ill érdemes szerintetek kezdeni?
Sok helyen, főleg a forgáspontok közelében hiányzik róla a festék...
Festette már valaki öket, vagy csere?
Újra esetleg bontottban nézni ilyet?

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.05.22. 20:18

kbhont írta:Sziasztok!
Ablaktörlő karokkal mit lehet ill érdemes szerintetek kezdeni?
Sok helyen, főleg a forgáspontok közelében hiányzik róla a festék...
Festette már valaki öket, vagy csere?
Újra esetleg bontottban nézni ilyet?

Ugyanilyen gonddal küzdök. :(
A bontókban sem láttam kiváló állapotúakat, az acél karrész szinte mindegyiknél rozsdás és lepergett.
Bár lehet az itt jelenlévő bontós kollégák tudnak szerezni szépet.

Én a következőt fogom csinálni:
-Lecsiszolom (aprólékos munka lesz :facepalm: P400-P600)
-Den.szesz
-RO55
-Lecsiszolom (P800-P1000)
-Den.szesz
-Alapozás
-Fekete színre fújás (selyem, talán a gyári is ilyesmi lehetett)
Az alu rész nálam rendben van, ahhoz nem nyúlok.
A csapszegeknél nagy türelem és aprólékosság fog kelleni.
Ha nem tetszene a végeredmény, akkor csere egy jó állapotú bontottra.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: kbhont
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.05.23. 20:15

ha valaki tudna esetleg segíteni ha volt már valakivel ilyen e39 530d gyárilag légrúgós ki lett cserélve sima tekercs rugósra csak arra nem gondoltam,hogy azt elektromosan is ki kéne kapcsolni,delphivel próbáltam de azzal nem lehet kikapcsolni teljesen csak annyit lehet elérni vele ,hogy nem nyomja a levegőt a kompresszor ami jó csak viszont a műszerfal közepén jelzi hibának
ha valakinek lenne rá valami ötlete várom válaszát
köszönöm

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.05.23. 22:06

Bandi1978 írta:
kbhont írta:Sziasztok!
Ablaktörlő karokkal mit lehet ill érdemes szerintetek kezdeni?
Sok helyen, főleg a forgáspontok közelében hiányzik róla a festék...
Festette már valaki öket, vagy csere?
Újra esetleg bontottban nézni ilyet?

Ugyanilyen gonddal küzdök. :(
A bontókban sem láttam kiváló állapotúakat, az acél karrész szinte mindegyiknél rozsdás és lepergett.
Bár lehet az itt jelenlévő bontós kollégák tudnak szerezni szépet.

Én a következőt fogom csinálni:
-Lecsiszolom (aprólékos munka lesz :facepalm: P400-P600)
-Den.szesz
-RO55
-Lecsiszolom (P800-P1000)
-Den.szesz
-Alapozás
-Fekete színre fújás (selyem, talán a gyári is ilyesmi lehetett)
Az alu rész nálam rendben van, ahhoz nem nyúlok.
A csapszegeknél nagy türelem és aprólékosság fog kelleni.
Ha nem tetszene a végeredmény, akkor csere egy jó állapotú bontottra.


Lehet, hogy egy homokfúvás sokat segítene a felület előkészítésében, aztán jöhet az alapozó, szín, lakk, stb...

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2018.05.23. 22:16

Én homokoltatnám és porfestetném.
Hozzászólás küldése

VigLink badge