2018.04.03. 23:14
2018.04.05. 19:06
2018.04.05. 21:43
attila94 írta:kbhont írta:Sziasztok!
M62 be tudtok ajánlani valami jobb gyertyát?
Mint a gyári?
2018.04.08. 08:51
2018.04.08. 12:00
Hapcii írta:Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki hogy miért nincs az OEM-ben az 520d-hez kartelgáz szűrő?(2001.03) Lehet hogy nem kell bele? Nekem már azt is mondták hogy ebbe m47-be jobb ha nincs.
2018.04.08. 23:48
Igen ez igaz, de az összes tipusnál külön jelöli a szűrőbetétet ( külön a szivacsosat, külön az olajcsapdásat) csak ennél a tipusnál nem. Miért?Gallaca írta:Hapcii írta:Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki hogy miért nincs az OEM-ben az 520d-hez kartelgáz szűrő?(2001.03) Lehet hogy nem kell bele? Nekem már azt is mondták hogy ebbe m47-be jobb ha nincs.
Miért ne lenne benne?
8-as alkatrész a karteRgáz szűrő. Egyben cserélendő a házzal.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_7500
http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=17
2018.04.09. 07:42
Hapcii írta:Igen ez igaz, de az összes tipusnál külön jelöli a szűrőbetétet ( külön a szivacsosat, külön az olajcsapdásat) csak ennél a tipusnál nem. Miért?Gallaca írta:Hapcii írta:Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki hogy miért nincs az OEM-ben az 520d-hez kartelgáz szűrő?(2001.03) Lehet hogy nem kell bele? Nekem már azt is mondták hogy ebbe m47-be jobb ha nincs.
Miért ne lenne benne?
8-as alkatrész a karteRgáz szűrő. Egyben cserélendő a házzal.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_7500
http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=17
2018.04.10. 09:43
Akkor már csak egy kérdés, hogy ki lehet-e cserélni a szivacsosat műanyagra??bendegúz írta:Hapcii írta:Igen ez igaz, de az összes tipusnál külön jelöli a szűrőbetétet ( külön a szivacsosat, külön az olajcsapdásat) csak ennél a tipusnál nem. Miért?Gallaca írta:Hapcii írta:Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki hogy miért nincs az OEM-ben az 520d-hez kartelgáz szűrő?(2001.03) Lehet hogy nem kell bele? Nekem már azt is mondták hogy ebbe m47-be jobb ha nincs.
Miért ne lenne benne?
8-as alkatrész a karteRgáz szűrő. Egyben cserélendő a házzal.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_7500
http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=17
Mert ebben nem cserélhető gyárilag a szűrőbetét.
2018.04.10. 10:26
Hapcii írta:Akkor már csak egy kérdés, hogy ki lehet-e cserélni a szivacsosat műanyagra??bendegúz írta:Hapcii írta:Igen ez igaz, de az összes tipusnál külön jelöli a szűrőbetétet ( külön a szivacsosat, külön az olajcsapdásat) csak ennél a tipusnál nem. Miért?Gallaca írta:Hapcii írta:Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki hogy miért nincs az OEM-ben az 520d-hez kartelgáz szűrő?(2001.03) Lehet hogy nem kell bele? Nekem már azt is mondták hogy ebbe m47-be jobb ha nincs.
Miért ne lenne benne?
8-as alkatrész a karteRgáz szűrő. Egyben cserélendő a házzal.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_7500
http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=17
Mert ebben nem cserélhető gyárilag a szűrőbetét.
2018.04.10. 19:01
2018.04.10. 22:02
WASPZotya írta:Sziasztok!
A difin a jobb oldali szimmeringnél szivárog az olaj, ezért cserélnem kell.
Milyen olajat tegyek bele? Mit ajánlanátok?
Köszi
2018.04.12. 08:20
2018.04.12. 16:38
kbhont írta:Sziasztok!
Volt szerencsém (vagy nem) pár ezer kilométert menni az elmúlt pár napban...
Van pár furcsa tapasztalatom, megosztom, hátha valaki járt már így és tudja a megoldást!
Az egyik ami nem vészes, de megfogadtam, hogy valami megoldást keresek rá! Az ablakoknál a belső léceknél van némi szél zaj! Egyenként nem veszélyes, de ha az összeset nézem, akkor az már tekintélyes zaj. Konkrétan ha az üvegnél ahol végig ér a léc ujjal befogom a lukat akkor elhallgat...
A másik meg 200 fölött jön elő! Egy érdekes fütyülő (sípoló) hang, olyan mint ha tetőcsomagtartó lenne fent! Próbáltam külső szellőztetőt bezárni, kinyitni, de nem változik!
Elérem a 200-at és elkezd sípolni!
Nincs valakinek ötlete?
2018.04.12. 23:43
SvidronyA írta:kbhont írta:Sziasztok!
Volt szerencsém (vagy nem) pár ezer kilométert menni az elmúlt pár napban...
Van pár furcsa tapasztalatom, megosztom, hátha valaki járt már így és tudja a megoldást!
Az egyik ami nem vészes, de megfogadtam, hogy valami megoldást keresek rá! Az ablakoknál a belső léceknél van némi szél zaj! Egyenként nem veszélyes, de ha az összeset nézem, akkor az már tekintélyes zaj. Konkrétan ha az üvegnél ahol végig ér a léc ujjal befogom a lukat akkor elhallgat...
A másik meg 200 fölött jön elő! Egy érdekes fütyülő (sípoló) hang, olyan mint ha tetőcsomagtartó lenne fent! Próbáltam külső szellőztetőt bezárni, kinyitni, de nem változik!
Elérem a 200-at és elkezd sípolni!
Nincs valakinek ötlete?
Az első gondolat kapcsán rögtön felvetődik egy kérdés: be is ázik? Mert ugyebár, ha "befogod a lyukat", akkor a TÖMÍTETLENSÉG megszűnik(?). Szélvédő ragasztás és/vagy elöregedett, repedezett szigetelés lehet.
A második: van akár üveg, akár lemez napfénytetőd? Az elöregedett gumi tömítések kellő táptalajt ad(hat)nak a turbulens légáram zajának.
2018.04.12. 23:45
Kéderek épek, nem kezdtek el porózussá válni, repedés, anyagfolytonosság-hiány nincs esetleg?kbhont írta:SvidronyA írta:kbhont írta:Sziasztok!
Volt szerencsém (vagy nem) pár ezer kilométert menni az elmúlt pár napban...
Van pár furcsa tapasztalatom, megosztom, hátha valaki járt már így és tudja a megoldást!
Az egyik ami nem vészes, de megfogadtam, hogy valami megoldást keresek rá! Az ablakoknál a belső léceknél van némi szél zaj! Egyenként nem veszélyes, de ha az összeset nézem, akkor az már tekintélyes zaj. Konkrétan ha az üvegnél ahol végig ér a léc ujjal befogom a lukat akkor elhallgat...
A másik meg 200 fölött jön elő! Egy érdekes fütyülő (sípoló) hang, olyan mint ha tetőcsomagtartó lenne fent! Próbáltam külső szellőztetőt bezárni, kinyitni, de nem változik!
Elérem a 200-at és elkezd sípolni!
Nincs valakinek ötlete?
Az első gondolat kapcsán rögtön felvetődik egy kérdés: be is ázik? Mert ugyebár, ha "befogod a lyukat", akkor a TÖMÍTETLENSÉG megszűnik(?). Szélvédő ragasztás és/vagy elöregedett, repedezett szigetelés lehet.
A második: van akár üveg, akár lemez napfénytetőd? Az elöregedett gumi tömítések kellő táptalajt ad(hat)nak a turbulens légáram zajának.
Nem a szélvédőről beszélek, hanem az oldalsó ablakokról!
Van tetőablak. A tömítést már kicseréltem és tömít is! Megszűnt minden szélzaj, ami fentről jött!
Valamit az ajtókkal kell csinálnom...
2018.04.13. 10:13
SvidronyA írta:Kéderek épek, nem kezdtek el porózussá válni, repedés, anyagfolytonosság-hiány nincs esetleg?kbhont írta:SvidronyA írta:kbhont írta:Sziasztok!
Volt szerencsém (vagy nem) pár ezer kilométert menni az elmúlt pár napban...
Van pár furcsa tapasztalatom, megosztom, hátha valaki járt már így és tudja a megoldást!
Az egyik ami nem vészes, de megfogadtam, hogy valami megoldást keresek rá! Az ablakoknál a belső léceknél van némi szél zaj! Egyenként nem veszélyes, de ha az összeset nézem, akkor az már tekintélyes zaj. Konkrétan ha az üvegnél ahol végig ér a léc ujjal befogom a lukat akkor elhallgat...
A másik meg 200 fölött jön elő! Egy érdekes fütyülő (sípoló) hang, olyan mint ha tetőcsomagtartó lenne fent! Próbáltam külső szellőztetőt bezárni, kinyitni, de nem változik!
Elérem a 200-at és elkezd sípolni!
Nincs valakinek ötlete?
Az első gondolat kapcsán rögtön felvetődik egy kérdés: be is ázik? Mert ugyebár, ha "befogod a lyukat", akkor a TÖMÍTETLENSÉG megszűnik(?). Szélvédő ragasztás és/vagy elöregedett, repedezett szigetelés lehet.
A második: van akár üveg, akár lemez napfénytetőd? Az elöregedett gumi tömítések kellő táptalajt ad(hat)nak a turbulens légáram zajának.
Nem a szélvédőről beszélek, hanem az oldalsó ablakokról!
Van tetőablak. A tömítést már kicseréltem és tömít is! Megszűnt minden szélzaj, ami fentről jött!
Valamit az ajtókkal kell csinálnom...
Tapatalkkal küldve az én LG-H870 eszközömről
2018.04.14. 13:07
2018.04.15. 18:50
2018.04.15. 19:02
BMWMuller írta:FuReady írta:rockerekhu írta:FuReady írta:Sziasztok!
Egy kis érdekesség: bárkinek bármikor csörgött-e így az autója 1500-1700-as fordulat között (csak ebben a tartományban), vagy 3-as, vagy 4-es, vagy 5-ös fokozatban kigyorsítva?
Annyit kell még tudni, hogy ez lehúzott ablakok mellett hallható (belülről semmi), és az autó aljából származik. (én a kipufogó környékére tippelek, amúgy csak mozgásban lehet hallani, álló autónál, járó motor mellett nem, hiába túráztatom, semmi)
Ha igen, mi volt az okozója? Holnap megy a kicsim szervizbe (nem emiatt, hanem a múltkori szélvédőmosós mizéria okán), ott majd megnézik, de mint szakértőket, titeket is megkérdezlek.
En a fektarcsa mogoti lemezre tippelnek hogy elengedte a szegecsek vagy elrohadt a lemez.
A szerelőm nemrég hívott, és szerinte a kardán a csörgés oka... Szerintetek?
Találtam egy másik videót is, amin nagyon hasonló hangot ad a kardántengely. Ezzel a felújításon kívül lehet bármi mást tenni?
Új csapágy és Hardy.
2018.04.15. 20:47