* *
Pontos idő: 2017.11.25. 07:57

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25748 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1271, 1272, 1273, 1274, 1275, 1276, 1277 ... 1288  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.07.04. 22:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 34
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
a turbó tengelye, a kipuff oldalon lereccsent. :D új középrésszel össze is raktam. több helyen azt írják, üzemanyag nélkül indítozzak 15-60 mp-ig első indításnál. mi ennek a legjobb módja? húzzam le az üzemeanyagcsövet az ACról? vagy vegyem le az injektorról a kábeleket? ( :


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.07.04. 22:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5317
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1652 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
ST1 írta:
a turbó tengelye, a kipuff oldalon lereccsent. :D új középrésszel össze is raktam. több helyen azt írják, üzemanyag nélkül indítozzak 15-60 mp-ig első indításnál. mi ennek a legjobb módja? húzzam le az üzemeanyagcsövet az ACról? vagy vegyem le az injektorról a kábeleket? ( :

Utóbbi megfelel beindulás ellen.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.07.04. 23:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2177
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 153 alkalommal
Kapott köszik: 290 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
ST1 írta:
a turbó tengelye, a kipuff oldalon lereccsent. :D új középrésszel össze is raktam. több helyen azt írják, üzemanyag nélkül indítozzak 15-60 mp-ig első indításnál. mi ennek a legjobb módja? húzzam le az üzemeanyagcsövet az ACról? vagy vegyem le az injektorról a kábeleket? ( :

Utóbbi megfelel beindulás ellen.

Vagy kihuzol egy-ket biztositekot.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.07.05. 21:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.08. 08:40
Hozzászólások: 412
Tartózkodási hely: Rio de Soroksár
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530 D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szerintem egy elég banális kérdés.... :facepalm:
Minden turingra lehet tetősint tenni V csak aminek ki van alakítva hozzá a tartó rész? Enyémről hiányzik és jó lenne ha lenne... 2001/530d


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.07.05. 23:43 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 929
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Fazer írta:
Szerintem egy elég banális kérdés.... :facepalm:
Minden turingra lehet tetősint tenni V csak aminek ki van alakítva hozzá a tartó rész? Enyémről hiányzik és jó lenne ha lenne... 2001/530d

Mindegyikre lehet tenni gyárilag ugy van kialakitva csak 1 tetö sin kell,anyi hogy a tetökárpitot le kell bontani hozzá.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.07.05. 23:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5317
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1652 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Fazer írta:
Szerintem egy elég banális kérdés.... :facepalm:
Minden turingra lehet tetősint tenni V csak aminek ki van alakítva hozzá a tartó rész? Enyémről hiányzik és jó lenne ha lenne... 2001/530d

Mindegyikre fel lehet tenni, lepattintod a lécet, alatta be van jelölve a furatok helye. Ott meg kell fúrni, felcsavarozni. A csavarokon vízzáró alátétek vannak, nem ázik be. Furatra kell egy kis cinkspray. Ha kell, Szabadkikötőnél megtalálsz.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.07.06. 16:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.12. 01:50
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

E39 23i tulajdonos vagyok.

Sajnos motor cserés lett a gépezet. Egy dupla vanos-os blokk volt benne.
Most bele került egy 1 vanos-os blokk.

Motor vezérlő nem lett cserélve.
Az autó indul megyen...

Az lenne a kérdésem, hogy ez a motor működésébe mennyire avatkozik bele? vagy megegyezik a 2 motor vezérlő???


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Adam92 2017.07.09. 21:19-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.07.08. 20:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.08. 17:19
Hozzászólások: 57
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57d25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok ! olyan kérdésem lenne ,hogy most vásároltam egy 25 d t és cseréltem benne olajat az előirt 6.5 litert töltötte be a szerelő előszőr csak 5 litert beinditotta kicsit a motort majd várt 1-2 percet majd rátöltötte a maradék olajat is és a nivopálcán allig érte el a minimum szintet nem értette ,hogy ez hogy lehet mert még fél litert utána rátöltött igy van most bent pontossan 7 liter de semmi ugyanúgy minimumon van ő szerinte rákéne még töltenem de én nem merek nemhogy szétcsessze a motort . Lehetséges ,hogy nem jol mér a nivopálca találkozott már valaki ilyennel ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.07.08. 22:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5317
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1652 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
fsoul írta:
sziasztok ! olyan kérdésem lenne ,hogy most vásároltam egy 25 d t és cseréltem benne olajat az előirt 6.5 litert töltötte be a szerelő előszőr csak 5 litert beinditotta kicsit a motort majd várt 1-2 percet majd rátöltötte a maradék olajat is és a nivopálcán allig érte el a minimum szintet nem értette ,hogy ez hogy lehet mert még fél litert utána rátöltött igy van most bent pontossan 7 liter de semmi ugyanúgy minimumon van ő szerinte rákéne még töltenem de én nem merek nemhogy szétcsessze a motort . Lehetséges ,hogy nem jol mér a nivopálca találkozott már valaki ilyennel ?

Általában 7 literrel szokott maxon lenni. Meg kellene nézned a nívópálca hosszát, hogy nincs-e esetleg kicserélve, és azt, hogy a hüvelye fel van-e csavarozva a szívósorra kókány nélkül.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.07.08. 23:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.08. 17:19
Hozzászólások: 57
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m57d25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
fsoul írta:
sziasztok ! olyan kérdésem lenne ,hogy most vásároltam egy 25 d t és cseréltem benne olajat az előirt 6.5 litert töltötte be a szerelő előszőr csak 5 litert beinditotta kicsit a motort majd várt 1-2 percet majd rátöltötte a maradék olajat is és a nivopálcán allig érte el a minimum szintet nem értette ,hogy ez hogy lehet mert még fél litert utána rátöltött igy van most bent pontossan 7 liter de semmi ugyanúgy minimumon van ő szerinte rákéne még töltenem de én nem merek nemhogy szétcsessze a motort . Lehetséges ,hogy nem jol mér a nivopálca találkozott már valaki ilyennel ?

Általában 7 literrel szokott maxon lenni. Meg kellene nézned a nívópálca hosszát, hogy nincs-e esetleg kicserélve, és azt, hogy a hüvelye fel van-e csavarozva a szívósorra kókány nélkül.


köszi megnézem de honnan tudom mekorának kell lennie az eredetinek ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.07.08. 23:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5317
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1652 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
fsoul írta:
Gallaca írta:
fsoul írta:
sziasztok ! olyan kérdésem lenne ,hogy most vásároltam egy 25 d t és cseréltem benne olajat az előirt 6.5 litert töltötte be a szerelő előszőr csak 5 litert beinditotta kicsit a motort majd várt 1-2 percet majd rátöltötte a maradék olajat is és a nivopálcán allig érte el a minimum szintet nem értette ,hogy ez hogy lehet mert még fél litert utána rátöltött igy van most bent pontossan 7 liter de semmi ugyanúgy minimumon van ő szerinte rákéne még töltenem de én nem merek nemhogy szétcsessze a motort . Lehetséges ,hogy nem jol mér a nivopálca találkozott már valaki ilyennel ?

Általában 7 literrel szokott maxon lenni. Meg kellene nézned a nívópálca hosszát, hogy nincs-e esetleg kicserélve, és azt, hogy a hüvelye fel van-e csavarozva a szívósorra kókány nélkül.


köszi megnézem de honnan tudom mekorának kell lennie az eredetinek ?

Peremtől a minimum jelzésig 45cm.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.07.10. 15:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.12. 01:50
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Adam92 írta:
Sziasztok

E39 23i tulajdonos vagyok.

Sajnos motor cserés lett a gépezet. Egy dupla vanos-os blokk volt benne.
Most bele került egy 1 vanos-os blokk.

Motor vezérlő nem lett cserélve.
Az autó indul megyen...

Az lenne a kérdésem, hogy ez a motor működésébe mennyire avatkozik bele? vagy megegyezik a 2 motor vezérlő???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.07.10. 22:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.07.10. 18:52
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Újdonsült e39 tulajként lenne egy kérdésem:

A rollós tároló alatt van egy felirat nélküli nyomógomb ami be van nyomva. Mi lehet az?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.07.11. 08:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8382
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 931 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zsurkesz írta:
Sziasztok!

Újdonsült e39 tulajként lenne egy kérdésem:

A rollós tároló alatt van egy felirat nélküli nyomógomb ami be van nyomva. Mi lehet az?

:o Mi történik ha megnyomod?

Új tulajként, a rolós tároló volt az első amit kiszedtél? :D
8 év alatt még nem jutottam el idáig! :D

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.07.11. 08:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.07.10. 18:52
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bocs, rosszul fogalmaztam, benne van a tárolóban. Nem próbáltam még ki, hogy mit csinál. Be van nyomva jelenleg.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.07.11. 08:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 739
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 148 alkalommal
Kapott köszik: 77 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zsurkesz írta:
Sziasztok!

Újdonsült e39 tulajként lenne egy kérdésem:

A rollós tároló alatt van egy felirat nélküli nyomógomb ami be van nyomva. Mi lehet az?

Kép

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.07.11. 08:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1388
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 131 alkalommal
Kapott köszik: 396 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
zsurkesz írta:
Bocs, rosszul fogalmaztam, benne van a tárolóban. Nem próbáltam még ki, hogy mit csinál. Be van nyomva jelenleg.

Én valami rejtett kapcsolóra tippelnék indításgátlási céllal (pl.: üzemanyagpumpa tápmegszakítás).
De mivel nem gyári, így csak tippelgetni lehet.
Légy bátor és próbáld ki.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.07.11. 11:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.07.10. 18:52
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Majd hétvégén kipróbálom. A másik kérdésem, hogy az e34 és e39 között létezik alkatrész kompatibilitás?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.07.12. 07:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8382
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 931 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zsurkesz írta:
Majd hétvégén kipróbálom. A másik kérdésem, hogy az e34 és e39 között létezik alkatrész kompatibilitás?

Kb. a 4 gumi.
De van erre webes keresési lehetőség.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.07.12. 09:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.07.10. 18:52
Hozzászólások: 20
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hol tudom megnézni? Mert van egy M futóművem, vadi új tárcsák, betétek, csapágyak egy 535i-ből.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25748 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1271, 1272, 1273, 1274, 1275, 1276, 1277 ... 1288  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator