* *
Pontos idő: 2024.04.20. 01:36

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1286, 1287, 1288, 1289, 1290, 1291, 1292 ... 1329  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.26. 17:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Imco írta:
morv írta:
Touring csomagtartoba befer egy e39 motorhazteto?

Szerintem be. Ajtó biztos, 2 is.
Átlósan van esélye.

Páran már jöttek ilyen téveszmével. Aztán elmentek másik kocsiért. Vagy elkocogtak spniferért, kötöztük a tetősínre...

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.26. 17:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
morv írta:
Touring csomagtartoba befer egy e39 motorhazteto?

Nagyon nem.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.26. 17:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kozbem mar kiballagtam a ceges parkoloba egy meroszalaggal es rajottem. Jo, hogy nem kovettem el hirtelen felindulasbol vasarlast.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.26. 17:45 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.05.09. 19:48
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 204D1
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
lipkovicsa írta:
Hali

E39 2000 5. hó 520D-be keresek HVAC panelt. Megvan a cikkszám meg minden van is egy viszont egyvalami eltér. Minden szám ugyan az rajta (kivéve a serial nm ugye meg a KW a gyártás.. az enyém 10/2000 a másik pedig 15/2000) viszont van rajta egy plusz adat. EEI:28 . az enyémen nincs.. ez mit takar vagy mit jelent ez?

Az enyém:
Kép

A másik:
Kép


Előre is köszi
Hali

Az valami fétis, hogy pont ugyanolyan számú kell, vagy valami különleges oka van?


xDD
nem sajnos :D voltak gondok vele :D valami megkottyant az enyémben hol működik hol nem. szereztem egy másikat 64.11 - 8 375 453.0 HW:02 K:8 SW:07(C) 04(C) Preh 90025 -070/0000 KW 22/98 ezzel ment minden kivéve egy dolog, állítólag szétbaszta a klíma kapcsolót meg az elektronikáját nem kapcsolt a venti és lefújta a gázt. akinél voltam mondtam hogy vigyem be a régi panelt ami hol megy hol nem és azzal meg forgott állítólag.. azt mondta olyat kerítsek bele aminek megegyezik a cikkszáma.. ezt találtam vagyis kerestek meg vele és jó lenne már tisztán látni hogy mivan ilyenkor :cry: :cry:

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.26. 19:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
morv írta:
...Jo, hogy nem kovettem el hirtelen felindulasbol vasarlast.

Touringot vettél volna motorháztetőt szállítani?

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: bzsoltie
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.26. 19:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
morv írta:
...Jo, hogy nem kovettem el hirtelen felindulasbol vasarlast.

Touringot vettél volna motorháztetőt szállítani?
lol
Motorhaztetot a touringra csak eloszor bele kellett volna rakni, hogy a fenyezohoz meg haza jusson.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.26. 19:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
morv írta:
hamoriarpi írta:
morv írta:
...Jo, hogy nem kovettem el hirtelen felindulasbol vasarlast.

Touringot vettél volna motorháztetőt szállítani?
lol
Motorhaztetot a touringra csak eloszor bele kellett volna rakni, hogy a fenyezohoz meg haza jusson.

Mi van akkor, ha a helyszínen felrakod és úgy indulsz a fényezőhöz? Csak egy ötlet.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.26. 19:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
morv írta:
hamoriarpi írta:
morv írta:
...Jo, hogy nem kovettem el hirtelen felindulasbol vasarlast.

Touringot vettél volna motorháztetőt szállítani?
lol
Motorhaztetot a touringra csak eloszor bele kellett volna rakni, hogy a fenyezohoz meg haza jusson.

Mi van akkor, ha a helyszínen felrakod és úgy indulsz a fényezőhöz? Csak egy ötlet.
Az otlet jo, de a rendor angliaban sem veszi jo neven, ha az eladoig motorhazteto nelkul megyek. Ha meg rajta van egy az odauton, akkor megint csak ketto lesz a visszautra. Talan az x5-be befer, este megmerem a haveret.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.26. 19:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
morv írta:
hamoriarpi írta:
morv írta:
hamoriarpi írta:
morv írta:
...Jo, hogy nem kovettem el hirtelen felindulasbol vasarlast.

Touringot vettél volna motorháztetőt szállítani?
lol
Motorhaztetot a touringra csak eloszor bele kellett volna rakni, hogy a fenyezohoz meg haza jusson.

Mi van akkor, ha a helyszínen felrakod és úgy indulsz a fényezőhöz? Csak egy ötlet.
Az otlet jo, de a rendor angliaban sem veszi jo neven, ha az eladoig motorhazteto nelkul megyek. Ha meg rajta van egy az odauton, akkor megint csak ketto lesz a visszautra. Talan az x5-be befer, este megmerem a haveret.

ÁÁÁÁÁÁLLJ, mondom a tervet!
Elmégy az eladóhoz a régi motorháztetővel a helyén. Csomagtartóban flex. Eladónál motorháztető csere. Régi szétflexel, csomagtartóba berak.
Kurva sokat spóroltam neked! :mrgreen:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.26. 20:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
morv írta:
hamoriarpi írta:
morv írta:
hamoriarpi írta:
[quote="morv"]...Jo, hogy nem kovettem el hirtelen felindulasbol vasarlast.

Touringot vettél volna motorháztetőt szállítani?
lol
Motorhaztetot a touringra csak eloszor bele kellett volna rakni, hogy a fenyezohoz meg haza jusson.

Mi van akkor, ha a helyszínen felrakod és úgy indulsz a fényezőhöz? Csak egy ötlet.
Az otlet jo, de a rendor angliaban sem veszi jo neven, ha az eladoig motorhazteto nelkul megyek. Ha meg rajta van egy az odauton, akkor megint csak ketto lesz a visszautra. Talan az x5-be befer, este megmerem a haveret.

ÁÁÁÁÁÁLLJ, mondom a tervet!
Elmégy az eladóhoz a régi motorháztetővel a helyén. Csomagtartóban flex. Eladónál motorháztető csere. Régi szétflexel, csomagtartóba berak.
Kurva sokat spóroltam neked! :mrgreen:[/quote]Koszi!

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.26. 21:01 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1274
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Adott köszi: 74 alkalommal
Kapott köszik: 299 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 M62
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (4)
De szeretnéd azt a kopoltyús mocitetőt :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.26. 21:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kanyobence írta:
De szeretnéd azt a kopoltyús mocitetőt :)
Igy van , de mar elkelt.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.26. 21:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
kanyobence írta:
De szeretnéd azt a kopoltyús mocitetőt :)
Igy van , de mar elkelt.
Asszony meglepett volna vele karacsonyra.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.28. 19:57 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Azt figyeltem meg, hogy nyugodt autópályatempónál (120-140 tempomat) az autó 5. fokozatban többet fogyaszt, mint 4.-ben. Én úgy gondolom ilyen körülmények között fordítva kellene lenni. Normálisnak mondható az állapot, vagy esetleg lehet valami a háttérben? Porlasztókopás? Töltőnyomás? Más?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.28. 20:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Azt figyeltem meg, hogy nyugodt autópályatempónál (120-140 tempomat) az autó 5. fokozatban többet fogyaszt, mint 4.-ben. Én úgy gondolom ilyen körülmények között fordítva kellene lenni. Normálisnak mondható az állapot, vagy esetleg lehet valami a háttérben? Porlasztókopás? Töltőnyomás? Más?


Gondolom elég hosszú áttétel van a 30d-ben. Elképzelhető, hogy már "erőlködik" a motor, nem optimális az üzemállapota, több gázolajjal kompenzál miközben nincs elég töltőnyomás. Sokszor terhelés alatt (értsd: motorhoz, úthoz, és tömeghez képest) egy motor jobban fogyaszt amikor a rendelkezésre álló maximális, vagy aközeli fordulatszám környékén használjuk, dízelnél ez úgy alakul hogy amíg van töltőnyomás. Persze ez nem városban fog kijönni, főleg nem a 30d-vel ott "köbcentiből" elvan a 3 literes dízel motor :D. Valószínűleg bőven a töltőnyomáshoz tartozó fordulatszám alatt van 120nál az a motor, se a töltőnyomáshoz tartozó fordulatszámot nem ismerem se az áttételt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.28. 21:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.26. 09:30
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
S:O:S MINDENKI.

Szaisztok.
Köszönöm az előző válaszotokat.
A kocsit amit vettem izzitórelé hibakódot dobott ki a relé beszerzés alatt de ennek ellenére 2 tekerésre indult eddig reggel hidegben és meleg motorral is. Pár napja vettem alig mentem vele kb. 100 km-ert. Ezen kívül elsőre a termosztátokat kell majd cserélni a kályha indul fütés jó de csak a kék utánig megy fel a hőfok mutató.
Ezek csak előzmények de a baj a következő:

[color=#FF0000]Ma 20 km. városi menet után leállitva 2-3 tekert majd beindult, de a következő leállitás után jött a számomra érthetetlen dolog. : MILLIÓ TEKERÉS MAJD AZ AKSI MAJDNEM LEMERITVE NEM INDULT BE. Ezután 1-esben kicsit megmozdítva inditózás után beindult.
Majd ezután többször próbálva mindig beindult 2 tekerésre.

Kérdeznélek benneteket hogy van-e valami elektromos relé vagy jeladó ami csinálhat ilyen hibát, vagy lehet adagoló!!!!!!!!
Mondjuk megvétel előtt mondták, hogy adagoló beteg de ha az elromlik elektronika megy benne tönkre előjel nélkül nem produkál inditási problémát.
A tünetek alapján valaki felismeri a hibát.

Mivel nincsen még átiratva nagyon megvagyok ijedve. Az is lehet visszaviszem, vagy ebből még per is lehet..
Segitsetek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.28. 22:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Én is megnéztem ötödikbe, hogy mikor mennyi a fordulat...
540i 5HP30 váltóval manual5-ben mérve
70 nél 1200 (1200 fordulat alatt már magától 4 be vált ezért nem tudtam 1000 fordulaton mérni...)
110 nél 2000
170 nél 3000
230 nál 4000
függőlegesen 4700
Az biztos, hogy nem pörgi szét magát...
Esetleg akinek hasonló van, azzal szívesen össze vetném pontosabban is!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kbhont 2017.11.29. 09:29-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.29. 07:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Sziasztok!
Én is megnéztem ötödikbe, hogy mikor mennyi a fordulat...
70 nél 1200
110 nél 2000
170 nél 3000
230 nál 4000
függőlegesen 4700
Az biztos, hogy nem pörgi szét magát...
Esetleg akinek hasonló van, azzal szívesen össze vetném pontosabban is!


35i vagy 40i?

Azt írjátok, aki hozzászól hogy kézi vagy automata...

28i, kéziváltó, ötödik:
90kmh 2000
110kmh 2500
130kmh 3250
160kmh 4000


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.12.05. 14:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.10. 18:55
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
2000 9. havi faceliftes E39-be a multikormány beszerelhető a standard(nem multi) kormány helyére? Ha igen mennyire bonyolult es kb mennyibe kerülne a beszerelése?
Előre is köszi!

üdv.:
Tamas


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.12.05. 16:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
superbutt írta:
Sziasztok!
2000 9. havi faceliftes E39-be a multikormány beszerelhető a standard(nem multi) kormány helyére? Ha igen mennyire bonyolult es kb mennyibe kerülne a beszerelése?
Előre is köszi!

üdv.:
Tamas

Erre van a multikormányos topic...

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1286, 1287, 1288, 1289, 1290, 1291, 1292 ... 1329  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator