* *
Pontos idő: 2017.10.20. 16:26

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25694 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1275, 1276, 1277, 1278, 1279, 1280, 1281 ... 1285  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.03. 10:38 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 156 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szép napot mindenkinek!

Közben nekem is lenne egy szelíd kérdésem, bár tudom előre, kemény ágba vágtam... Mert a fát már vágom, de az is kemény...
Tehát...
Kézifék bowden csere vajon összejöhet-e akna vagy komolyabb emelés nélkül???
Ez egy eléggé elhanyagolt alkatrész szinte minden kocsiban, vastag, erős fémhuzal, nehezen szakad, sokáig bírja, ezért sokszor hagyják berohadni.
És persze nálam az 1000 (már csak 500 :evil: )berohadt csavar és alkatrész mellett miért pont ez lenne jó formában... :facepalm:

Szóval kiszedtem a hátsó futóművet, csak a diffi és a bölcső maradt bent.
A bowdenház totál belerohadt a csonkállványba, így azt majd itthon, asztalon szépen ki tudom szerkeszteni az ABS jeladóval együtt (mert ez is beleevődött... :evil: ), de ehhez el kellett vágnom a kézifék bowdent.

Jó lenne ha át tudnám húzni az újat egy drót huzallal, de nem vagyok biztos benne, hogy a 3-3 tartódróton (ezek is szétrohadva... :evil: ) kívül fogja-e még valami a bowdenházat.
Ha nem lesz más, végső esetben összerakom kézifék nélkül és elmegyek aknára valahova, de akkor ott ismét ripityára kell szedni az egészet (bár akkor a hardy és a kardántartó csapágy is cserélhető lenne csavarostól, harangostól :D :evil: ).

TIS meg Haynes azt írja, hogy kipufogó rendszer és kardántengely leszedése után mehet a csere.
Hát ez nem jó hír, de ez egy szervíz eljárási menet, lehet meg lehet oldani ezek nélkül is?
:oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.03. 22:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5279
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Bandi1978 írta:
Szép napot mindenkinek!

Közben nekem is lenne egy szelíd kérdésem, bár tudom előre, kemény ágba vágtam... Mert a fát már vágom, de az is kemény...
Tehát...
Kézifék bowden csere vajon összejöhet-e akna vagy komolyabb emelés nélkül???
Ez egy eléggé elhanyagolt alkatrész szinte minden kocsiban, vastag, erős fémhuzal, nehezen szakad, sokáig bírja, ezért sokszor hagyják berohadni.
És persze nálam az 1000 (már csak 500 :evil: )berohadt csavar és alkatrész mellett miért pont ez lenne jó formában... :facepalm:

Szóval kiszedtem a hátsó futóművet, csak a diffi és a bölcső maradt bent.
A bowdenház totál belerohadt a csonkállványba, így azt majd itthon, asztalon szépen ki tudom szerkeszteni az ABS jeladóval együtt (mert ez is beleevődött... :evil: ), de ehhez el kellett vágnom a kézifék bowdent.

Jó lenne ha át tudnám húzni az újat egy drót huzallal, de nem vagyok biztos benne, hogy a 3-3 tartódróton (ezek is szétrohadva... :evil: ) kívül fogja-e még valami a bowdenházat.
Ha nem lesz más, végső esetben összerakom kézifék nélkül és elmegyek aknára valahova, de akkor ott ismét ripityára kell szedni az egészet (bár akkor a hardy és a kardántartó csapágy is cserélhető lenne csavarostól, harangostól :D :evil: ).

TIS meg Haynes azt írja, hogy kipufogó rendszer és kardántengely leszedése után mehet a csere.
Hát ez nem jó hír, de ez egy szervíz eljárási menet, lehet meg lehet oldani ezek nélkül is?
:oops:


Igen fogja, a képen 4-es alkatrész elég jól. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=34_0573
De én úgy emlékszem, hogy annó kicseréltem az egyik bowdent a hátsó futómű megbontása nélkül. Kicsit nőgyógyászkodni kell. Az alu hővédőket kell lebűvészkedni, félretolni. Itt csináltam az udvaron felbakolva. Én csak azzal szívtam, hogy utángyártott bowdent vettem, annak hosszabb volt a menetes állító része, az istennek nem akart bemenni a helyére. Kiderült, hogy olyan hosszú volt, hogy a vezetőcsövön levő íven nem tudott bekanyarodni. Levágtam, simán bement. Amúgy, ha benézel a kardán mellett, szerintem meglátod mit kell tenned.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.04. 22:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.02. 15:01
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57d30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

2-3 hete elkezdett feketén füstölni az autóm ha határozottan lépek a pedálra. (Fl előtti automata 30d) Korábban nem volt ilyen, legalábbis a tükörből nem láttam füstöt, most viszont nagy felhőt nyom ha odalépek.

Egyéb változást nem vettem észre, se teljesítményben se fogyasztásban. Esetleg van ötletetek, hogy mi kezdi megadni magát? Adagoló vagy porlasztók? Esetleg valami más?

Válaszaitokat előre is köszönöm, üdvözlettel,
Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.04. 22:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2164
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 152 alkalommal
Kapott köszik: 288 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kapitany írta:
Sziasztok!

2-3 hete elkezdett feketén füstölni az autóm ha határozottan lépek a pedálra. (Fl előtti automata 30d) Korábban nem volt ilyen, legalábbis a tükörből nem láttam füstöt, most viszont nagy felhőt nyom ha odalépek.

Egyéb változást nem vettem észre, se teljesítményben se fogyasztásban. Esetleg van ötletetek, hogy mi kezdi megadni magát? Adagoló vagy porlasztók? Esetleg valami más?

Válaszaitokat előre is köszönöm, üdvözlettel,
Tamás
Vakumcsovek es turbo utani levego csovek ellenorzesevel kezdenem.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: kapitany
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.05. 00:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
kapitany írta:
Sziasztok!

2-3 hete elkezdett feketén füstölni az autóm ha határozottan lépek a pedálra. (Fl előtti automata 30d) Korábban nem volt ilyen, legalábbis a tükörből nem láttam füstöt, most viszont nagy felhőt nyom ha odalépek.

Egyéb változást nem vettem észre, se teljesítményben se fogyasztásban. Esetleg van ötletetek, hogy mi kezdi megadni magát? Adagoló vagy porlasztók? Esetleg valami más?

Válaszaitokat előre is köszönöm, üdvözlettel,
Tamás

Egyetlen dolgot lehet teljességgel kizárni: az adagolót. Mert az nincs.
Komoly és hozzáértő gyári diag, élő adatok elemzése...
Porlasztókorrekciók, légtömeg teszt, MAP szenzor tisztítás, EGR tisztítás, teszt, coolercsövek...
Ha ezekkel nincs gond (amit kétlek), akkor kompresszió, de az nem 2-3 hét alatt múlik el egy motorból.
Flap van a szívósorban? Ki kellene keresni ETKból...
Ilyesmik.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: kapitany
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.05. 11:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.02. 15:01
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57d30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
kapitany írta:
Sziasztok!

2-3 hete elkezdett feketén füstölni az autóm ha határozottan lépek a pedálra. (Fl előtti automata 30d) Korábban nem volt ilyen, legalábbis a tükörből nem láttam füstöt, most viszont nagy felhőt nyom ha odalépek.

Egyéb változást nem vettem észre, se teljesítményben se fogyasztásban. Esetleg van ötletetek, hogy mi kezdi megadni magát? Adagoló vagy porlasztók? Esetleg valami más?

Válaszaitokat előre is köszönöm, üdvözlettel,
Tamás

Egyetlen dolgot lehet teljességgel kizárni: az adagolót. Mert az nincs.
Komoly és hozzáértő gyári diag, élő adatok elemzése...
Porlasztókorrekciók, légtömeg teszt, MAP szenzor tisztítás, EGR tisztítás, teszt, coolercsövek...
Ha ezekkel nincs gond (amit kétlek), akkor kompresszió, de az nem 2-3 hét alatt múlik el egy motorból.
Flap van a szívósorban? Ki kellene keresni ETKból...
Ilyesmik.


Értem, köszönöm a tippeket. Szerdán viszem majd szerelőhöz, remélem megoldja.

A flap az a pillangószelep? Mert az nincs benne, korábban már megnézettem.
Egyébként az lehet, hogy gyárilag nincs benne EGR? Mert ránézésre sehol sem találtam.

Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.05. 13:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2164
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 152 alkalommal
Kapott köszik: 288 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kapitany írta:
hamoriarpi írta:
kapitany írta:
Sziasztok!

2-3 hete elkezdett feketén füstölni az autóm ha határozottan lépek a pedálra. (Fl előtti automata 30d) Korábban nem volt ilyen, legalábbis a tükörből nem láttam füstöt, most viszont nagy felhőt nyom ha odalépek.

Egyéb változást nem vettem észre, se teljesítményben se fogyasztásban. Esetleg van ötletetek, hogy mi kezdi megadni magát? Adagoló vagy porlasztók? Esetleg valami más?

Válaszaitokat előre is köszönöm, üdvözlettel,
Tamás

Egyetlen dolgot lehet teljességgel kizárni: az adagolót. Mert az nincs.
Komoly és hozzáértő gyári diag, élő adatok elemzése...
Porlasztókorrekciók, légtömeg teszt, MAP szenzor tisztítás, EGR tisztítás, teszt, coolercsövek...
Ha ezekkel nincs gond (amit kétlek), akkor kompresszió, de az nem 2-3 hét alatt múlik el egy motorból.
Flap van a szívósorban? Ki kellene keresni ETKból...
Ilyesmik.


Értem, köszönöm a tippeket. Szerdán viszem majd szerelőhöz, remélem megoldja.

A flap az a pillangószelep? Mert az nincs benne, korábban már megnézettem.
Egyébként az lehet, hogy gyárilag nincs benne EGR? Mert ránézésre sehol sem találtam.

Tamás
Gyarilag garantaltan volt benne EGR.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.05. 13:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2163
Tartózkodási hely: 1094Budapest-2440 Százhalombatta
Adott köszi: 482 alkalommal
Kapott köszik: 482 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kapitany írta:
hamoriarpi írta:
kapitany írta:
Sziasztok!

2-3 hete elkezdett feketén füstölni az autóm ha határozottan lépek a pedálra. (Fl előtti automata 30d) Korábban nem volt ilyen, legalábbis a tükörből nem láttam füstöt, most viszont nagy felhőt nyom ha odalépek.

Egyéb változást nem vettem észre, se teljesítményben se fogyasztásban. Esetleg van ötletetek, hogy mi kezdi megadni magát? Adagoló vagy porlasztók? Esetleg valami más?

Válaszaitokat előre is köszönöm, üdvözlettel,
Tamás

Egyetlen dolgot lehet teljességgel kizárni: az adagolót. Mert az nincs.
Komoly és hozzáértő gyári diag, élő adatok elemzése...
Porlasztókorrekciók, légtömeg teszt, MAP szenzor tisztítás, EGR tisztítás, teszt, coolercsövek...
Ha ezekkel nincs gond (amit kétlek), akkor kompresszió, de az nem 2-3 hét alatt múlik el egy motorból.
Flap van a szívósorban? Ki kellene keresni ETKból...
Ilyesmik.


Értem, köszönöm a tippeket. Szerdán viszem majd szerelőhöz, remélem megoldja.

A flap az a pillangószelep? Mert az nincs benne, korábban már megnézettem.
Egyébként az lehet, hogy gyárilag nincs benne EGR? Mert ránézésre sehol sem találtam.

Tamás


A flap, illetve németben "klappe" a szelepekben, azaz nem csak pillangóban, a csappantyút jelenti.

Gyárilag van benne EGR.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.05. 13:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5279
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
SvidronyA írta:
kapitany írta:
hamoriarpi írta:
kapitany írta:
Sziasztok!

2-3 hete elkezdett feketén füstölni az autóm ha határozottan lépek a pedálra. (Fl előtti automata 30d) Korábban nem volt ilyen, legalábbis a tükörből nem láttam füstöt, most viszont nagy felhőt nyom ha odalépek.

Egyéb változást nem vettem észre, se teljesítményben se fogyasztásban. Esetleg van ötletetek, hogy mi kezdi megadni magát? Adagoló vagy porlasztók? Esetleg valami más?

Válaszaitokat előre is köszönöm, üdvözlettel,
Tamás

Egyetlen dolgot lehet teljességgel kizárni: az adagolót. Mert az nincs.
Komoly és hozzáértő gyári diag, élő adatok elemzése...
Porlasztókorrekciók, légtömeg teszt, MAP szenzor tisztítás, EGR tisztítás, teszt, coolercsövek...
Ha ezekkel nincs gond (amit kétlek), akkor kompresszió, de az nem 2-3 hét alatt múlik el egy motorból.
Flap van a szívósorban? Ki kellene keresni ETKból...
Ilyesmik.


Értem, köszönöm a tippeket. Szerdán viszem majd szerelőhöz, remélem megoldja.

A flap az a pillangószelep? Mert az nincs benne, korábban már megnézettem.
Egyébként az lehet, hogy gyárilag nincs benne EGR? Mert ránézésre sehol sem találtam.

Tamás


A flap, illetve németben "klappe" a szelepekben, azaz nem csak pillangóban, a csappantyút jelenti.

Gyárilag van benne EGR.

Mi pedig csak klapninak hívjuk. :D

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: SvidronyA
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.06. 13:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.02. 17:01
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Valaki megtudná mondani e39-ben az övfeszítő patron kábele hova van bekötve? (üléscsere volt, a kábel ami kijön belőle elvan vágva = légzsákvisszajelző világít :facepalm: )
egy fotó is megtenné hogy a stekkerbe hová megy bele vagy valami elektromos szakrajz, de ha vkinek megvan a troubleshoting manual el is küldhetné emailban orionb8@gmail.com
Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.06. 15:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.07.15. 09:29
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, egy gyors kerdesem lenne. Valaki elmagyarazna nekem hogy miert van bekotve a visszatero az eloremeno csobe? (Gyarilag). Resolajcsobol jon a gazolaj gyujtason, ennek mi ertelme van? Nagyon koszi a megoldast.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.06. 21:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5279
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
pubi87 írta:
Sziasztok, egy gyors kerdesem lenne. Valaki elmagyarazna nekem hogy miert van bekotve a visszatero az eloremeno csobe? (Gyarilag). Resolajcsobol jon a gazolaj gyujtason, ennek mi ertelme van? Nagyon koszi a megoldast.

MTZ-n?
Ki kellene tölteni az adatlapot, vagy legalább a kérdésbe típust írni!
De valamit nagyon elnéztél. De az teljesen normális, amit leírtál. Már ha arra a típusra gondolsz, amire én gondolok. :wink:

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.06. 22:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.07.15. 09:29
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
pubi87 írta:
Sziasztok, egy gyors kerdesem lenne. Valaki elmagyarazna nekem hogy miert van bekotve a visszatero az eloremeno csobe? (Gyarilag). Resolajcsobol jon a gazolaj gyujtason, ennek mi ertelme van? Nagyon koszi a megoldast.

MTZ-n?
Ki kellene tölteni az adatlapot, vagy legalább a kérdésbe típust írni!
De valamit nagyon elnéztél. De az teljesen normális, amit leírtál. Már ha arra a típusra gondolsz, amire én gondolok. :wink:


E39 520d


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.06. 23:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5279
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
pubi87 írta:
Gallaca írta:
pubi87 írta:
Sziasztok, egy gyors kerdesem lenne. Valaki elmagyarazna nekem hogy miert van bekotve a visszatero az eloremeno csobe? (Gyarilag). Resolajcsobol jon a gazolaj gyujtason, ennek mi ertelme van? Nagyon koszi a megoldast.

MTZ-n?
Ki kellene tölteni az adatlapot, vagy legalább a kérdésbe típust írni!
De valamit nagyon elnéztél. De az teljesen normális, amit leírtál. Már ha arra a típusra gondolsz, amire én gondolok. :wink:


E39 520d


9-es számúak, a visszatérőbe kötve. Nyomás ott is van, egyébként nem működne a gázolaj hűtő sem.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0648

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.07. 11:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.07.15. 09:29
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
pubi87 írta:
Gallaca írta:
pubi87 írta:
Sziasztok, egy gyors kerdesem lenne. Valaki elmagyarazna nekem hogy miert van bekotve a visszatero az eloremeno csobe? (Gyarilag). Resolajcsobol jon a gazolaj gyujtason, ennek mi ertelme van? Nagyon koszi a megoldast.

MTZ-n?
Ki kellene tölteni az adatlapot, vagy legalább a kérdésbe típust írni!
De valamit nagyon elnéztél. De az teljesen normális, amit leírtál. Már ha arra a típusra gondolsz, amire én gondolok. :wink:


E39 520d


9-es számúak, a visszatérőbe kötve. Nyomás ott is van, egyébként nem működne a gázolaj hűtő sem.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0648


Udv. Tudom hogy van kotve de mi a logikus magyarazat arra hogy nyomas van a visszateroben??? Gyujtason nyomja tele gazolajjal a resolajcsoveket! Nem tudom mi az ertelme ennek. Erre szeretnek rajonni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.07. 16:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Milyen márkájú külső küszöböt érdemes venni E39-re? Ahogy néztem, az utángyártottak közül a Van wezel, Klokkerholm és Iharos a három elterjedtebb márka, ezek közül van olyan, ami jobb mint a többi? Esetleg ezeken kívül bármi javaslata valakinek?

Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.08. 07:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
GA0425 írta:
Sziasztok,

Milyen márkájú külső küszöböt érdemes venni E39-re? Ahogy néztem, az utángyártottak közül a Van wezel, Klokkerholm és Iharos a három elterjedtebb márka, ezek közül van olyan, ami jobb mint a többi? Esetleg ezeken kívül bármi javaslata valakinek?

Köszönöm!


Klokkerholm egész jó. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.08. 09:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kérdés:

Adott egy E39 25d digit klímával. Valamiért bal oldalra csak meleget fúj. Mit kellene megnézni rajta?

Köszönöm szépen előre is! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.08. 09:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.08.08. 09:22
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok !
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok adott egy e39 525D 2000evjárat
Elindultam vele Hollandiába és Németország közepén elforralta a vizet és félre kellett állnom,lehűlt raktam bele vizet 200 km után megint . Azt tudni kell hogy ingadozott folyamatosan a vízhőfokmérő
Vissza úton semmi baj nem volt
Mi lehet a baja ? vettem termosztátot a holnapi nap folyamán ki lesz cserélve én arra gyanakszok
Azt vettem észre mióta ez történt mintha nagyon de nagyon sokat enne az autó , nem tudom van e valami köze a kettőnek egymáshoz . Holnap gépre lesz kötve hátha ki ír valamit .
Valakinek valami hasonló problémája volt esetleg , vagy tudja valaki mi lehet az autóval?
Köszönöm előre is :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.08. 09:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fdani írta:
Sziasztok !
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok adott egy e39 525D 2000evjárat
Elindultam vele Hollandiába és Németország közepén elforralta a vizet és félre kellett állnom,lehűlt raktam bele vizet 200 km után megint . Azt tudni kell hogy ingadozott folyamatosan a vízhőfokmérő
Vissza úton semmi baj nem volt
Mi lehet a baja ? vettem termosztátot a holnapi nap folyamán ki lesz cserélve én arra gyanakszok
Azt vettem észre mióta ez történt mintha nagyon de nagyon sokat enne az autó , nem tudom van e valami köze a kettőnek egymáshoz . Holnap gépre lesz kötve hátha ki ír valamit .
Valakinek valami hasonló problémája volt esetleg , vagy tudja valaki mi lehet az autóval?
Köszönöm előre is :)


1001 db oka lehet. Nem fog segíteni a távgyógyítás, végig kell nézni minden tüzetesen.

Egy pár lehetőség: termosztát, szivárgó hűtőkör, klímaventilátor, visco, jeladó hiba, kezdődő hengerfejesség és a többi. Ha sikerült nagyon megfőzni, akkor a hatos hengernél lehet könnyebb lettél pár bar kompresszióval.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25694 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1275, 1276, 1277, 1278, 1279, 1280, 1281 ... 1285  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: atesz155 valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator