* *
Pontos idő: 2017.12.18. 10:51

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25800 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1282, 1283, 1284, 1285, 1286, 1287, 1288 ... 1290  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.02. 11:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 136 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
PYKI írta:
Sziasztok!
Segítségre szorulok. e39 530D-ben hány szenzor van, ami a kormányszöget érzékeli? Ezekből több típus is készült?
Műszer szerint megadta magát, ezért nincs kipörésgátlóm.
Hol lehet ilyet szerezni? Gyári bontottat javasoltok, vagy inkább utángyártottat?

Köszönöm előre is. :wink:


Azért csak óvatosan. Nem egyértelmű mindig ez. Sorban:
Mi a pontos hibaüzenet?
Változtattál valamit az autón? Kerekek/gumi?
Csináltál rajta egy kalibrálást, akár gép nélkül?

Javasolt irodalom a hiba korrekt feltárásában, megelőzendő súlyos pénzek felesleges kidobását:
DSC hiba megállapítása KATT IDE!

A gyári új, amikor utoljára kérdeztem: 80.000 minusz kedvesség. Bontott: 5-10-15 ezer attól függ kitől veszed.
Vásárlás csak a fentiek elvégezte után.

Hajrá!

_________________
BMW E39/2 530d/Turbó:GT2260@28PSI/Kipu:76mm saválló, katalizátor nélkül/Fék: XYZ versenyfékek 6 dugattyús 355mm/Futómű:Bilstein B8-Eibach rugók/Egyéb:Aquamist HFS2 víz methanol befecskendezés/Gumik:Westlake RS 285/35R18 semi sclick/Ecu:OBN Chip.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.02. 21:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8387
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 933 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:

Offtopic :
Csak a "zinterneten" olvastam, de elvileg a kormányszögjeladó balhézhat amiatt is ha nem tették futóműbeállításnál tökéletesen középre, vagy elment maga a beállítás...

Ez igaz, de mégsem.
A diag kiírja, ha nem ott van és ritkán balhézik. Nekem 4 fokkal jobbra állt és vígan élt.
160 felett, kanyarban, ha nem tudta mit tegyen, akkor néha kikapcsolt.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.06. 11:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.02. 16:12
Hozzászólások: 57
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d 204D1
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Nem olyan régen volt szó az akkumlátor karbantartásáról kaptam egy szipi szupi Aldis töltőt és kipróbálnám. A kérdés itt az volna ,hogy le kell e venni a sarukat, vagy lehet igy is tölteni? Csak az elektronika miatt aggódom ill. a computer miatt.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.06. 15:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2192
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 153 alkalommal
Kapott köszik: 290 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hapcii írta:
Sziasztok! Nem olyan régen volt szó az akkumlátor karbantartásáról kaptam egy szipi szupi Aldis töltőt és kipróbálnám. A kérdés itt az volna ,hogy le kell e venni a sarukat, vagy lehet igy is tölteni? Csak az elektronika miatt aggódom ill. a computer miatt.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Ha nem akarod levenni a sarukat, akkor a motorteri bikapontokon keresztul toltsd.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.06. 15:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.02. 16:12
Hozzászólások: 57
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d 204D1
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Hapcii írta:
Sziasztok! Nem olyan régen volt szó az akkumlátor karbantartásáról kaptam egy szipi szupi Aldis töltőt és kipróbálnám. A kérdés itt az volna ,hogy le kell e venni a sarukat, vagy lehet igy is tölteni? Csak az elektronika miatt aggódom ill. a computer miatt.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Ha nem akarod levenni a sarukat, akkor a motorteri bikapontokon keresztul toltsd.
Az jó ötlet . Köszönöm. De ha nem lesz baja az elektronikának én leveszem a sarukat ,nem tart semeddig ,csak nem szeretnék magamnak felesleges gondot okozni.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.06. 15:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2032
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 379 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hapcii írta:
morv írta:
Hapcii írta:
Sziasztok! Nem olyan régen volt szó az akkumlátor karbantartásáról kaptam egy szipi szupi Aldis töltőt és kipróbálnám. A kérdés itt az volna ,hogy le kell e venni a sarukat, vagy lehet igy is tölteni? Csak az elektronika miatt aggódom ill. a computer miatt.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Ha nem akarod levenni a sarukat, akkor a motorteri bikapontokon keresztul toltsd.
Az jó ötlet . Köszönöm. De ha nem lesz baja az elektronikának én leveszem a sarukat ,nem tart semeddig ,csak nem szeretnék magamnak felesleges gondot okozni.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


Elől töltsd, fölösleges macerálni a sarukat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.06. 15:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.02. 16:12
Hozzászólások: 57
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d 204D1
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Hapcii írta:
morv írta:
Hapcii írta:
Sziasztok! Nem olyan régen volt szó az akkumlátor karbantartásáról kaptam egy szipi szupi Aldis töltőt és kipróbálnám. A kérdés itt az volna ,hogy le kell e venni a sarukat, vagy lehet igy is tölteni? Csak az elektronika miatt aggódom ill. a computer miatt.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Ha nem akarod levenni a sarukat, akkor a motorteri bikapontokon keresztul toltsd.
Az jó ötlet . Köszönöm. De ha nem lesz baja az elektronikának én leveszem a sarukat ,nem tart semeddig ,csak nem szeretnék magamnak felesleges gondot okozni.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


Elől töltsd, fölösleges macerálni a sarukat.
Jó köszi a negatívot hova tegyem szerinted?

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.06. 15:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2192
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 153 alkalommal
Kapott köszik: 290 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hapcii írta:
NagyMatyas írta:
Hapcii írta:
morv írta:
Hapcii írta:
Sziasztok! Nem olyan régen volt szó az akkumlátor karbantartásáról kaptam egy szipi szupi Aldis töltőt és kipróbálnám. A kérdés itt az volna ,hogy le kell e venni a sarukat, vagy lehet igy is tölteni? Csak az elektronika miatt aggódom ill. a computer miatt.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Ha nem akarod levenni a sarukat, akkor a motorteri bikapontokon keresztul toltsd.
Az jó ötlet . Köszönöm. De ha nem lesz baja az elektronikának én leveszem a sarukat ,nem tart semeddig ,csak nem szeretnék magamnak felesleges gondot okozni.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


Elől töltsd, fölösleges macerálni a sarukat.
Jó köszi a negatívot hova tegyem szerinted?

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Az enyemen a jobb elso tornyon van egy csatlakozasi pont, olyan, mint egy nagy kiemelt csavar fej.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.06. 15:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.02. 16:12
Hozzászólások: 57
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d 204D1
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Hapcii írta:
NagyMatyas írta:
Hapcii írta:
morv írta:
[quote="Hapcii"]Sziasztok! Nem olyan régen volt szó az akkumlátor karbantartásáról kaptam egy szipi szupi Aldis töltőt és kipróbálnám. A kérdés itt az volna ,hogy le kell e venni a sarukat, vagy lehet igy is tölteni? Csak az elektronika miatt aggódom ill. a computer miatt.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Ha nem akarod levenni a sarukat, akkor a motorteri bikapontokon keresztul toltsd.
Az jó ötlet . Köszönöm. De ha nem lesz baja az elektronikának én leveszem a sarukat ,nem tart semeddig ,csak nem szeretnék magamnak felesleges gondot okozni.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


Elől töltsd, fölösleges macerálni a sarukat.
Jó köszi a negatívot hova tegyem szerinted?

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről
Az enyemen a jobb elso tornyon van egy csatlakozasi pont, olyan, mint egy nagy kiemelt csavar fej.[/quote]Szuper köszönöm!

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.07. 16:28 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 324
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 50 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem nem vált be a motortéri töltés mert kimutatható feszültségesés volt a töltőcsipesz (bal első torony), és az akkumulátor saru között. Az elektronika ilyenkor nem az akkumulátor sarut "látja", hanem a feszültségkülönbséggel megnövelt feszültséget.

A gyári akkumulátor sarukat szétszedtem, raktam rájuk szemes sarukat, és a szemes sarukra rakom rá a töltőcsipeszeket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: Hapcii
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.07. 20:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.02. 16:12
Hozzászólások: 57
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d 204D1
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Nekem nem vált be a motortéri töltés mert kimutatható feszültségesés volt a töltőcsipesz (bal első torony), és az akkumulátor saru között. Az elektronika ilyenkor nem az akkumulátor sarut "látja", hanem a feszültségkülönbséggel megnövelt feszültséget.

A gyári akkumulátor sarukat szétszedtem, raktam rájuk szemes sarukat, és a szemes sarukra rakom rá a töltőcsipeszeket.
Értem. Ezek szerint nem bontod le a sarukat, hanem rajta hagyod az elektronikát,és úgy töltöd.?.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.07. 20:36 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 324
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 50 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hapcii írta:
attila94 írta:
Nekem nem vált be a motortéri töltés mert kimutatható feszültségesés volt a töltőcsipesz (bal első torony), és az akkumulátor saru között. Az elektronika ilyenkor nem az akkumulátor sarut "látja", hanem a feszültségkülönbséggel megnövelt feszültséget.

A gyári akkumulátor sarukat szétszedtem, raktam rájuk szemes sarukat, és a szemes sarukra rakom rá a töltőcsipeszeket.
Értem. Ezek szerint nem bontod le a sarukat, hanem rajta hagyod az elektronikát,és úgy töltöd.?.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


Nem bontok semmit, amikor jár a motor se bontod le az elektronikát mégis tölt. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: Hapcii
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.07. 21:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 39
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok,


kedden vissza jöttünk Svájcból, szerdán újra irány a meló, pályán 160-180 környékén egyszer csak elment az erő aztán visszajött, becsorogtam melóhelyig, utolsó 500 méteren már becsörgött, aztán a cégnél leállítottam, kiálltam a cégessel, be akartam a helyére állni, 3xra beindult, jött némi világos füst és leállt. aztán ma kicseréltem az ülés alatti pumpát, de hiába mert az átlátszó csőnél látszott h nem ez volt a baja, ugyan úgy semmi jön. megkocogtattam a tankban lévőket, így már volt elég üzemanyag, ugyan buborékosan, de indult az autó, volt alapjárat, meg enyhe világos füst. azt gondoltam h ezen is elment a turbó, lekaptam a kipufogót, de olaj nyoma se volt. az olajleválasztón keresztül viszont elég szépen jön az olaj, turbóházon kívül volt 1-2 csepp rajta. ekkor látom, alulról, hogy hátul a szelepfedélnél van egy kis permet/ nedvesség, már csere érett talán a tömítés? vagy csak rá kell húzni? :D hát persze, nézem sorba a csavarokat a légszűrőháznál, fix, fix, fix, utolsó előttin lehet húzni, a húzom, húzom, aztán letört! Miért nyúltam hozzá?! pont a menet végén tört bele. :taps:

15 litert mutatott a mutató, hoztam bele gyors 10 liter, hátha.. de nem.
szóval, vdo v deplhi pumpát rendeljek bele? nincs 10€ a különbség.

köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.07. 21:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5351
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1659 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
ST1 írta:
sziasztok,


kedden vissza jöttünk Svájcból, szerdán újra irány a meló, pályán 160-180 környékén egyszer csak elment az erő aztán visszajött, becsorogtam melóhelyig, utolsó 500 méteren már becsörgött, aztán a cégnél leállítottam, kiálltam a cégessel, be akartam a helyére állni, 3xra beindult, jött némi világos füst és leállt. aztán ma kicseréltem az ülés alatti pumpát, de hiába mert az átlátszó csőnél látszott h nem ez volt a baja, ugyan úgy semmi jön. megkocogtattam a tankban lévőket, így már volt elég üzemanyag, ugyan buborékosan, de indult az autó, volt alapjárat, meg enyhe világos füst. azt gondoltam h ezen is elment a turbó, lekaptam a kipufogót, de olaj nyoma se volt. az olajleválasztón keresztül viszont elég szépen jön az olaj, turbóházon kívül volt 1-2 csepp rajta. ekkor látom, alulról, hogy hátul a szelepfedélnél van egy kis permet/ nedvesség, már csere érett talán a tömítés? vagy csak rá kell húzni? :D hát persze, nézem sorba a csavarokat a légszűrőháznál, fix, fix, fix, utolsó előttin lehet húzni, a húzom, húzom, aztán letört! Miért nyúltam hozzá?! pont a menet végén tört bele. :taps:

15 litert mutatott a mutató, hoztam bele gyors 10 liter, hátha.. de nem.
szóval, vdo v deplhi pumpát rendeljek bele? nincs 10€ a különbség.

köszi!

Neked mi az összefüggés a buborékos üzemanyag és a turbó között? :shock: A szelepfedélről: ez nem zsiguli. (nem kezdem el magyarázni, új tömítés kell) VDO-t vegyél. 15-re kb. 20 kell, hogy biztosan elinduljon.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.28. 15:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.02. 15:01
Hozzászólások: 149
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 65 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57d30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Régóta meglévő problémám van aminek megoldásához szerelőt keresek.

Ha rádugom a légtömegmérőt az autóra akkor gyenge lesz és lassul a gázreakció. Ha lehúzom a légtömegmérőt, akkor a gázreakció helyreáll, erősebb is lesz az autó, de - természetesen, hisz nincs rajta légtömegmérő - nem lesz gyári erősségű. Próbáltam már új Bosch és új Pierburg légtömegmérőt, illetve 3 féle bontott Bosch légtömegmérőt, egyik sem oldotta meg. Tudom, hogy sok minden okozhatja a hibát (vákuumcsövek, turbó szelep szabályzó, elektronikai gond stb..) voltam vele több szerelőnél, sajna egyik sem tudtam megoldani.

Az lenne a kérdésem, tudnátok-e olyan szerelőt/műhelyt ajánlani, aki meg tudná javítani a hibát. (Jó lenne Tolna vagy Baranya megyei, de ha nincs BP is megfelel)

Továbbá keresek valakit aki Car/Key memory beállításokat tudna végezni.

Köszönettel,
Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.28. 16:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.29. 01:00
Hozzászólások: 198
Tartózkodási hely: Veszprém megye
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Heló
Pesten keresd muhaati klubtársat bizalommal.
üdv Laci


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lacir1 az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, kapitany
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.29. 18:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 742
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 149 alkalommal
Kapott köszik: 78 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Lemertult az akksim, mar kivettem es felraktam tolteni. Viszont az auto az utcan all es ugye nincs benne akksi, tehat a csomagter ajto nincs bezarva, mivel az elektromosan zar, ha jol tudom... Szoval be tudom zarni valahogy a csomagtarto ajtajat? Vagy vigyem le az akksit, ha mar van benne valamennyi szufla es zarjam be? Aztan vegyem ki ujra az akksit, szalljak ki a hatso ajton, nyomjam le a gombot es tegyem fel ujra az akksit tolteni? A kocsi ugyanis az utcan all es nem szeretnem nyitott csomagtarto ajtoval kint hagyni. (Touringrol van szo).
Szoval roviden, be lehet zarni valahogy a csomagter ajtot akksi nelkul vagy sem?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.29. 18:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2192
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 153 alkalommal
Kapott köszik: 290 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Lemertult az akksim, mar kivettem es felraktam tolteni. Viszont az auto az utcan all es ugye nincs benne akksi, tehat a csomagter ajto nincs bezarva, mivel az elektromosan zar, ha jol tudom... Szoval be tudom zarni valahogy a csomagtarto ajtajat? Vagy vigyem le az akksit, ha mar van benne valamennyi szufla es zarjam be? Aztan vegyem ki ujra az akksit, szalljak ki a hatso ajton, nyomjam le a gombot es tegyem fel ujra az akksit tolteni? A kocsi ugyanis az utcan all es nem szeretnem nyitott csomagtarto ajtoval kint hagyni. (Touringrol van szo).
Szoval roviden, be lehet zarni valahogy a csomagter ajtot akksi nelkul vagy sem?
Adsz neki aramot a motorteri csatlakozon amig bezarod?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.29. 18:46 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 742
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 149 alkalommal
Kapott köszik: 78 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Lemertult az akksim, mar kivettem es felraktam tolteni. Viszont az auto az utcan all es ugye nincs benne akksi, tehat a csomagter ajto nincs bezarva, mivel az elektromosan zar, ha jol tudom... Szoval be tudom zarni valahogy a csomagtarto ajtajat? Vagy vigyem le az akksit, ha mar van benne valamennyi szufla es zarjam be? Aztan vegyem ki ujra az akksit, szalljak ki a hatso ajton, nyomjam le a gombot es tegyem fel ujra az akksit tolteni? A kocsi ugyanis az utcan all es nem szeretnem nyitott csomagtarto ajtoval kint hagyni. (Touringrol van szo).
Szoval roviden, be lehet zarni valahogy a csomagter ajtot akksi nelkul vagy sem?
Adsz neki aramot a motorteri csatlakozon amig bezarod?
megtettem volna, ha lenne bikakabelem :(


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.29. 18:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2192
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 153 alkalommal
Kapott köszik: 290 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
morv írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Lemertult az akksim, mar kivettem es felraktam tolteni. Viszont az auto az utcan all es ugye nincs benne akksi, tehat a csomagter ajto nincs bezarva, mivel az elektromosan zar, ha jol tudom... Szoval be tudom zarni valahogy a csomagtarto ajtajat? Vagy vigyem le az akksit, ha mar van benne valamennyi szufla es zarjam be? Aztan vegyem ki ujra az akksit, szalljak ki a hatso ajton, nyomjam le a gombot es tegyem fel ujra az akksit tolteni? A kocsi ugyanis az utcan all es nem szeretnem nyitott csomagtarto ajtoval kint hagyni. (Touringrol van szo).
Szoval roviden, be lehet zarni valahogy a csomagter ajtot akksi nelkul vagy sem?
Adsz neki aramot a motorteri csatlakozon amig bezarod?
megtettem volna, ha lenne bikakabelem :(


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Szerintem erre egy barmilyen vastagabb 2 eres kabel jo, nem inditani akarsz csak azt az elektromos aktuatort aram ala helyezni. Pl szetkapsz egy hosszabbitot ha nincs mas megoldas.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25800 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1282, 1283, 1284, 1285, 1286, 1287, 1288 ... 1290  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator