* *
Pontos idő: 2024.03.29. 16:52

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1284, 1285, 1286, 1287, 1288, 1289, 1290 ... 1329  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.09. 14:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Sziasztok!

A nyár-őszi hosszabb (kb. 2x1400 km) útjaimon vettem észre a következőket: az első után hazaérve kiírta a board, hogy ellenőrizzem az olajszintet. Oké, alacsony volt, rátöltöttem kb. fél-1 litert, majd jött a következő út.

Ekkor az első 700 km után megint jött az üzenet, ellenőriztem, de nem volt vele gond. Visszafelé viszont menet közben az autópályán írta ki ismét, és egy benzinkútnál megállva tényleg alig volt már valami nyoma a nívópálcán. Gyorsan vettem egy litert, azt bele is nyomtam, majd hazaérve hívtam a szerelőmet.

Ő azt mondta, hogy nagy valószínűség szerint szelepszár szimering bajom van, és hogy töltögessem szépen az olajat, majd a következő olajcserekor megoldjuk.
Jó, tökéletesen beállítottam az olajszintet, majd jött egy újabb út. Kettő személy, nem voltunk megpakolva. Hazaérve ellenőriztem a dolgokat, és semmi, azaz semmi olajfogyás nem volt tapasztalható.

És nem értem: az utolsó utam országúton volt, az olajfogyósok meg autópályán, 4-5 emberrel a fedélzeten.
Hogy van ez: terhelés mellett (autópályán) kajálja az olajat, két emberrel (országúton) meg nem?
Tényleg szelepszár szimeringre utalnak a hibák? Legközelebb tavasszal lesz az olajcsere, akkor kipróbálom majd a másik topikba olvasott-ajánlott Motul olajat (eddig BMW jóváhagyott Castrol olajat kapott).

Jah, és még egy utolsó kérdés: ha szelepszár szimering baj van, az okozhat-e üzemanyag fogyasztás növekedést? Mert városba kicsit megemelkedett egy ideje ez is... :roll:


A karterszellőztető szeleppel kezdeném. Ha jól tudom az M52/TU-nál is működik az, hogy leveszed a betöltőkupakot és bután kell járnia. (ekkor jó a szelep)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.10. 23:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.02. 16:12
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 19 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d 204D1
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy baj e ha a szélvédő alatti levélrács gumia ell van öregedve ,és helyenként hiányos? Azt még nem szedtem szét nem tudom mi van alatta. Ha kell kicserélem még a esős havas idő előtt ,de ha nem okoz problémát akkor egy picit elhalasztanám ezt a dolgot. Köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.11. 02:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Hapcii írta:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy baj e ha a szélvédő alatti levélrács gumia ell van öregedve ,és helyenként hiányos? Azt még nem szedtem szét nem tudom mi van alatta. Ha kell kicserélem még a esős havas idő előtt ,de ha nem okoz problémát akkor egy picit elhalasztanám ezt a dolgot. Köszönöm

Ez most valami kínai alkatrész, vagy tényleg így tanultad az iskolában? :piroslap :facepalm: :shock: :doglotlo: :pisztolyos :lovoldozos :blowie :shoot

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.11. 07:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Hapcii írta:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy baj e ha a szélvédő alatti levélrács gumia ell van öregedve ,és helyenként hiányos? Azt még nem szedtem szét nem tudom mi van alatta. Ha kell kicserélem még a esős havas idő előtt ,de ha nem okoz problémát akkor egy picit elhalasztanám ezt a dolgot. Köszönöm

Ez most valami kínai alkatrész, vagy tényleg így tanultad az iskolában? :piroslap :facepalm: :shock: :doglotlo: :pisztolyos :lovoldozos :blowie :shoot

Ez most mi kérdés vagy válasz kijelentés?

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.11. 12:28 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

A nyár-őszi hosszabb (kb. 2x1400 km) útjaimon vettem észre a következőket: az első után hazaérve kiírta a board, hogy ellenőrizzem az olajszintet. Oké, alacsony volt, rátöltöttem kb. fél-1 litert, majd jött a következő út.

Ekkor az első 700 km után megint jött az üzenet, ellenőriztem, de nem volt vele gond. Visszafelé viszont menet közben az autópályán írta ki ismét, és egy benzinkútnál megállva tényleg alig volt már valami nyoma a nívópálcán. Gyorsan vettem egy litert, azt bele is nyomtam, majd hazaérve hívtam a szerelőmet.

Ő azt mondta, hogy nagy valószínűség szerint szelepszár szimering bajom van, és hogy töltögessem szépen az olajat, majd a következő olajcserekor megoldjuk.
Jó, tökéletesen beállítottam az olajszintet, majd jött egy újabb út. Kettő személy, nem voltunk megpakolva. Hazaérve ellenőriztem a dolgokat, és semmi, azaz semmi olajfogyás nem volt tapasztalható.

És nem értem: az utolsó utam országúton volt, az olajfogyósok meg autópályán, 4-5 emberrel a fedélzeten.
Hogy van ez: terhelés mellett (autópályán) kajálja az olajat, két emberrel (országúton) meg nem?
Tényleg szelepszár szimeringre utalnak a hibák? Legközelebb tavasszal lesz az olajcsere, akkor kipróbálom majd a másik topikba olvasott-ajánlott Motul olajat (eddig BMW jóváhagyott Castrol olajat kapott).

Jah, és még egy utolsó kérdés: ha szelepszár szimering baj van, az okozhat-e üzemanyag fogyasztás növekedést? Mert városba kicsit megemelkedett egy ideje ez is... :roll:


A karterszellőztető szeleppel kezdeném. Ha jól tudom az M52/TU-nál is működik az, hogy leveszed a betöltőkupakot és bután kell járnia. (ekkor jó a szelep)

A karterszellőztető szelep alatt mit értesz? A kartergáz szűrőt? Mert az tavaly az összes csövével együtt cserélve lett. :roll:
Amúgy a kocsi diag alapján hibakód mentes, egy apró LCM hiba van csupán. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.11. 15:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.02. 16:12
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 19 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d 204D1
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Gallaca írta:
Hapcii írta:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy baj e ha a szélvédő alatti levélrács gumia ell van öregedve ,és helyenként hiányos? Azt még nem szedtem szét nem tudom mi van alatta. Ha kell kicserélem még a esős havas idő előtt ,de ha nem okoz problémát akkor egy picit elhalasztanám ezt a dolgot. Köszönöm

Ez most valami kínai alkatrész, vagy tényleg így tanultad az iskolában? :piroslap :facepalm: :shock: :doglotlo: :pisztolyos :lovoldozos :blowie :shoot

Ez most mi kérdés vagy válasz kijelentés?
A kérdés az lett volna hogy van e a műanyag alatt olyan alkatrész?? Aminek árt ha egy kicsit több vizet kap?? Nem ez a szakmám és nem szerelek minden nap ilyet, bocsi ha hülye a kérdés.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.11. 15:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hapcii írta:
rockerekhu írta:
Gallaca írta:
Hapcii írta:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy baj e ha a szélvédő alatti levélrács gumia ell van öregedve ,és helyenként hiányos? Azt még nem szedtem szét nem tudom mi van alatta. Ha kell kicserélem még a esős havas idő előtt ,de ha nem okoz problémát akkor egy picit elhalasztanám ezt a dolgot. Köszönöm

Ez most valami kínai alkatrész, vagy tényleg így tanultad az iskolában? :piroslap :facepalm: :shock: :doglotlo: :pisztolyos :lovoldozos :blowie :shoot

Ez most mi kérdés vagy válasz kijelentés?
A kérdés az lett volna hogy van e a műanyag alatt olyan alkatrész?? Aminek árt ha egy kicsit több vizet kap?? Nem ez a szakmám és nem szerelek minden nap ilyet, bocsi ha hülye a kérdés.
Egyik oldalon a fekfohenger/vakumdob paros, masik oldalon meg a motorvezerlo es valtovezerlo van (ez utobbi csak automataknal). Mindket oldalin van alul kifolyo (ha nincs eltomodve) plusz a vezerlok egy muanyag hazban vannak. Ettol eltekintve nem art ha nem folyik be a viz, plusz ugye az utasterbe is bejuthat ahol meg tobb elektronika van a tuzfalon.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.11. 15:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.02. 16:12
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 19 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d 204D1
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Hapcii írta:
rockerekhu írta:
Gallaca írta:
Hapcii írta:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy baj e ha a szélvédő alatti levélrács gumia ell van öregedve ,és helyenként hiányos? Azt még nem szedtem szét nem tudom mi van alatta. Ha kell kicserélem még a esős havas idő előtt ,de ha nem okoz problémát akkor egy picit elhalasztanám ezt a dolgot. Köszönöm

Ez most valami kínai alkatrész, vagy tényleg így tanultad az iskolában? :piroslap :facepalm: :shock: :doglotlo: :pisztolyos :lovoldozos :blowie :shoot

Ez most mi kérdés vagy válasz kijelentés?
A kérdés az lett volna hogy van e a műanyag alatt olyan alkatrész?? Aminek árt ha egy kicsit több vizet kap?? Nem ez a szakmám és nem szerelek minden nap ilyet, bocsi ha hülye a kérdés.
Egyik oldalon a fekfohenger/vakumdob paros, masik oldalon meg a motorvezerlo es valtovezerlo van (ez utobbi csak automataknal). Mindket oldalin van alul kifolyo (ha nincs eltomodve) plusz a vezerlok egy muanyag hazban vannak. Ettol eltekintve nem art ha nem folyik be a viz, plusz ugye az utasterbe is bejuthat ahol meg tobb elektronika van a tuzfalon.
Nagyon szépen köszönöm a válaszodat akkor kicserélem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.12. 10:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.19. 16:52
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Ha nem jól mutatja az óra a átlag fogyasztást, akkor azt be lehet állítani ügye a rejtett menübe, olvastam a leírásokat de nem értem, hogy hogyan kell kiszámítani! Három jegyű számot kell be állítani! Valaki meg tudná mondani?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.12. 11:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hapcii írta:
Azt szeretném kérdezni, hogy baj e ha a szélvédő alatti... Nagyon szépen köszönöm a válaszodat akkor kicserélem.



Nem árt ha felkészülsz arra, hogy néhány környező alkatrész és rögzítőelem is jócskán elöregedhetett.
Az alábbi ábrán a 9-es darab is általában szépen porlik, mire a szélvédőkeret alsó burkolata reped és foszlik.
Továbbá kelleni fog egy ablaktörlőkar lehúzó célszerszám is a cserénél.

RealOEM link


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.12. 11:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.02. 16:12
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 19 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d 204D1
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Hapcii írta:
Azt szeretném kérdezni, hogy baj e ha a szélvédő alatti... Nagyon szépen köszönöm a válaszodat akkor kicserélem.



Nem árt ha felkészülsz arra, hogy néhány környező alkatrész és rögzítőelem is jócskán elöregedhetett.
Az alábbi ábrán a 9-es darab is általában szépen porlik, mire a szélvédőkeret alsó burkolata reped és foszlik.
Továbbá kelleni fog egy ablaktörlőkar lehúzó célszerszám is a cserénél.

RealOEM link
Igen, gondoltam hogy nehéz lesz leszedni az ablaktörlő lapátokat ,ezért is kérdezem ,mi van alatta mert nekem nincs ilyen célszerszámom ,és hogy mire számithatok. Köszönöm az ábrát ez alapján beszerzek mindent.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.12. 14:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 98
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Neked mi az összefüggés a buborékos üzemanyag és a turbó között? :shock: A szelepfedélről: ez nem zsiguli. (nem kezdem el magyarázni, új tömítés kell) VDO-t vegyél. 15-re kb. 20 kell, hogy biztosan elinduljon.


A fehér füsttől ijedtem meg, és azért csekkoltam le :) attól féltem hogy a kipufogóban áll az olaj.
végül 5 literrel beindult, a kútig ki is tartott :)

Vettem rá új olajlecsapatót, az új fajtát gyárit, és az nem zárt rendesen, tehát nem szelepfedél tömítés. tapasztaltattok már ilyesmit? azt tanácsolta itt helyben az egyik elismert srác, hogy vegyek rá inkább a régi fajtát a szűrőset. tömítést természetesen cseréltem, előtte a kitudja milyen márka szűrős, és mikor rendesen tömített.


szeretném kikérni a véleményeteket. kicsit hosszú és bonyolult.. mint én.
van a 30d-m amiben a karosszéria nem képvisel értéket. ebből kimentettem mindent a gyorsba vett 525dbe.
szeretnék egy erős autót, xenonnal. a többit már össze raktam amire vágytam, vagy legalább is nem jelent nagy gondot a cseréjük, pl fekete ajtó/ablakkeretek. mennyibe kerül egy gyári xenon beépítés? a lámpatestek kivételével, azt építek evox-r-ből.
meddig lehet optimalizálni a 25d-t? 30d turboval, esetleg később egy gt2260. nem szeretnék e60 535d injektorokat és magasnyomásút. mindenhol a 30dről írnak, azokat elolvastam.

a kaszni mondhatni jó, ívek jók, alja jó, az emelési pontok még jók, de a rozsda lé már felfedezhető, ennek javítása hozzávetőlegesen 130e+áfa ha mind a 4 pontot kell javítani, fényezéssel. plusz hozzá a 2 balos ajtó(200€), és a csomagtérajtó(~200€). ja meg az előző gazdától kapott egy rendes pofont az első futómű, valamire rá ugrattak, a váltótartó öntvényből is letört egy darab, az egyik első kerék 1,5-2 centit előrébb/hátrébb van. sajnos a vásárlásnál nem vettem észre. meg tudom házilag mérni mi ment el? mennyi egy gépi mérés? az összes lengőkar stabi nyomtáv új elől. lehet szerencsém? "csak a bölcső ment el?

plusz szeretnék kormányszög érzékelőt gyárit, mert akkor a IBUS appal lehet "kanyarkövető" ködlámpa funkciót kapcsolni. tudom lógok még a videóval róla, de a ressler chipet még mindig nem forrasztottam be.. anélkül meg csak sima rádió. mennyi lehet a beépítés?
ajánlatok jöhetnek privátban is, ha nem publikusak.

korrekció alapján 2 injektor cserés, 4db -0,5; 2db +0,5; üzemi hőmérsékleten.

a pdc-t is át kéne még építeni a 30dből


vagy a másik lehetőség, hogy eladom, és veszek egy 30d amiben mindez benne van, és kezdem újra kb.
nagyturbot neki, kb 200le keréken a vége. és még ott a dsc is, ami talán előny, bár a 30d nél meg mindig azt kívántam bár lenne kicsit megengedőbb az elektronika :)
viszonyításképp a 25d 1400€ volt, egy 30d ezüst/szürke/világos színben manuális, nem tetőablakos, xenonos min 3000€ és pont ezért lett a 25d mert egyben általában nincs elég pénzem egy jóra ami inkább 4től felfelé. nameg azért mert nagyon gyorsan kellett valami, miután a főnököm mondta h jövő héttől nem járhatok tovább a cégessel haza.
alternatíva lehetne még motor vagy váltóhibás autó, mivel az van "raktáron".
mire leírtam talán meg is válaszoltam magamnak, de ettől függetlenül kíváncsi vagyok mások hogy látják.

köszi Tibi

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.12. 19:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
ST1 írta:
Vettem rá új olajlecsapatót, az új fajtát gyárit, és az nem zárt rendesen, tehát nem szelepfedél tömítés. tapasztaltattok már ilyesmit? azt tanácsolta itt helyben az egyik elismert srác, hogy vegyek rá inkább a régi fajtát a szűrőset. tömítést természetesen cseréltem, előtte a kitudja milyen márka szűrős, és mikor rendesen tömített.

Nem szokott a lecsapatóval gond lenni akkor sem, ha ellenőrzésképp lekapom és ugyanazzal a tömítéssel visszateszem a házat.
ST1 írta:
korrekció alapján 2 injektor cserés, 4db -0,5; 2db +0,5; üzemi hőmérsékleten.

Ez kb. akkor cserés, ha +-4.0 a korrekció. Ne bántsd.
ST1 írta:
lehet szerencsém? "csak a bölcső ment el?

Szerintem más nem nagyon tud, szerintem bölcsőcsere megoldja. Kb. 10e egy jó állapotú bontott, kapásból kicserélném.
ST1 írta:
plusz szeretnék kormányszög érzékelőt gyárit,

Ez a DSC beépítésével lehetséges, abba a vezérlőbe van bekötve.
ST1 írta:
akkor a IBUS appal lehet "kanyarkövető" ködlámpa funkciót kapcsolni

Nekem ez a megoldás "low budget" kategóriás kocsikat idézi... De persze nem vagyunk egyformák.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: ST1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.13. 20:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 326
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 81 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szilar6d írta:
Sziasztok.

Ha nem jól mutatja az óra a átlag fogyasztást, akkor azt be lehet állítani ügye a rejtett menübe, olvastam a leírásokat de nem értem, hogy hogyan kell kiszámítani! Három jegyű számot kell be állítani! Valaki meg tudná mondani?

Nem tudod kiszámítani, próbálgatni kell. Nálam mindig kevesebbet írt a ténylegesnél amit teletanktól -teletankig mértem, a KVBR-t állítgatva nekem 1080-nál mutat valósat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.15. 03:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.05.09. 19:48
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 204D1
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali

Nekem olyan kérdésem lenne, hogy alacsonyabb hőmörsékletnél előjön a szokásos figyelmeztető hang és a műszerfalon a celcius villog vagy 2x 3x. Útközben nem figyelmeztet többet. Általában ilyen 3 - 2,5 C vagy alatt szokott. Ez esetleg valami probléma figyelmeztető vagy felhívja a figyelmet a hidegre vagy mi?
Előre is köszi :)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.15. 09:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lipkovicsa írta:
Hali

Nekem olyan kérdésem lenne, hogy alacsonyabb hőmörsékletnél előjön a szokásos figyelmeztető hang és a műszerfalon a celcius villog vagy 2x 3x. Útközben nem figyelmeztet többet. Általában ilyen 3 - 2,5 C vagy alatt szokott. Ez esetleg valami probléma figyelmeztető vagy felhívja a figyelmet a hidegre vagy mi?
Előre is köszi :)

Csak figyelmeztet, hogy esetleg már csúszhat az út.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: lipkovicsa
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.15. 12:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
lipkovicsa írta:
Hali

Nekem olyan kérdésem lenne, hogy alacsonyabb hőmörsékletnél előjön a szokásos figyelmeztető hang és a műszerfalon a celcius villog vagy 2x 3x. Útközben nem figyelmeztet többet. Általában ilyen 3 - 2,5 C vagy alatt szokott. Ez esetleg valami probléma figyelmeztető vagy felhívja a figyelmet a hidegre vagy mi?
Előre is köszi :)

Csak figyelmeztet, hogy esetleg már csúszhat az út.


Én ezt a csipogást úgy szoktam kivédeni, hogy télen átállítom Fahrenheitre a kijelzőt, és akkor sohasem esik 3 alá
:arrow: :arrow: :arrow: így nem is csipog.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.15. 16:22 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
bendegúz írta:
lipkovicsa írta:
Hali

Nekem olyan kérdésem lenne, hogy alacsonyabb hőmörsékletnél előjön a szokásos figyelmeztető hang és a műszerfalon a celcius villog vagy 2x 3x. Útközben nem figyelmeztet többet. Általában ilyen 3 - 2,5 C vagy alatt szokott. Ez esetleg valami probléma figyelmeztető vagy felhívja a figyelmet a hidegre vagy mi?
Előre is köszi :)

Csak figyelmeztet, hogy esetleg már csúszhat az út.


Én ezt a csipogást úgy szoktam kivédeni, hogy télen átállítom Fahrenheitre a kijelzőt, és akkor sohasem esik 3 alá
:arrow: :arrow: :arrow: így nem is csipog.


Mert 3 Fahrenheitnél nem csúszik az út? :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.16. 00:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.05.09. 19:48
Hozzászólások: 28
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47 204D1
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm a válaszokat! :)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.19. 22:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.01. 15:19
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Mai napon tortent a kovetkezo (kek fust): Kiallok a garazsbol az autoval elmentem a boltig leallitottam semmi problema nem volt, viszont amikor masodjara inditottam be kb. 1 km mulva azt vettem eszre a tukorbol, hogy keken fustol az auto egyszer jobban egyszer kevesbe es ez kb. 30 percen at tartott utana egyszeruen elmult es az ota se csinalta! Tegnap Pesten jartam vele semmi problemat nem tapasztaltam utkozbe.
Valaki talalkozott mar ilyen problemaval?
(Elnezest az ekezetek miatt telefonrol pottyogtem be)

_________________
Zsolti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1284, 1285, 1286, 1287, 1288, 1289, 1290 ... 1329  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 44 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator