* *
Pontos idő: 2017.06.24. 22:42

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25453 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1269, 1270, 1271, 1272, 1273  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.06. 11:24 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 204
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Lenne egy buta kérdésem: mostanában alulról nem akar menni az autó, többször lefullasztottam én is, asszony is 1-2-ben, pedig mindketten túl vagyunk már min. 1 millió km-en és sok autón. Érdekes módon 1800 fordulat fölött újra jól megy. Tudom, kicsi a motor (520d), már gondoltam a klímára is, de 5 kw nem tehet ennyit szerintem, meg ha kikapcsolom, akkor sem megy jobban az alsó tartományban. Van valakinek erre ötlete? EGR szelep? Diag szerint jó. Már kettőstömegűre is gondoltam, de azt nem hiszem, de nem értek hozzá. Előre is köszönök minden segítő tanácsot!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.06. 11:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5111
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 738 alkalommal
Kapott köszik: 1592 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
öreglala írta:
Sziasztok! Lenne egy buta kérdésem: mostanában alulról nem akar menni az autó, többször lefullasztottam én is, asszony is 1-2-ben, pedig mindketten túl vagyunk már min. 1 millió km-en és sok autón. Érdekes módon 1800 fordulat fölött újra jól megy. Tudom, kicsi a motor (520d), már gondoltam a klímára is, de 5 kw nem tehet ennyit szerintem, meg ha kikapcsolom, akkor sem megy jobban az alsó tartományban. Van valakinek erre ötlete? EGR szelep? Diag szerint jó. Már kettőstömegűre is gondoltam, de azt nem hiszem, de nem értek hozzá. Előre is köszönök minden segítő tanácsot!

Ha alul megy rosszul, akkor a turbónyomás szabályzó szokott gyengélkedni, illetve a hozzá vezető vákuumcsőrendszer.

_________________
Az élet rövid... mosolyogj amíg van fogad!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.06. 12:37 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 204
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
öreglala írta:
Sziasztok! Lenne egy buta kérdésem: mostanában alulról nem akar menni az autó, többször lefullasztottam én is, asszony is 1-2-ben, pedig mindketten túl vagyunk már min. 1 millió km-en és sok autón. Érdekes módon 1800 fordulat fölött újra jól megy. Tudom, kicsi a motor (520d), már gondoltam a klímára is, de 5 kw nem tehet ennyit szerintem, meg ha kikapcsolom, akkor sem megy jobban az alsó tartományban. Van valakinek erre ötlete? EGR szelep? Diag szerint jó. Már kettőstömegűre is gondoltam, de azt nem hiszem, de nem értek hozzá. Előre is köszönök minden segítő tanácsot!

Ha alul megy rosszul, akkor a turbónyomás szabályzó szokott gyengélkedni, illetve a hozzá vezető vákuumcsőrendszer.

Köszönöm, átnézem, szerencsére van új szabályzóm, de a csövek fellazulhatnak ebben a melegben. Milyen belső átmérőjű cső kell rá, tudja valaki?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.06. 12:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5111
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 738 alkalommal
Kapott köszik: 1592 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
öreglala írta:
Gallaca írta:
öreglala írta:
Sziasztok! Lenne egy buta kérdésem: mostanában alulról nem akar menni az autó, többször lefullasztottam én is, asszony is 1-2-ben, pedig mindketten túl vagyunk már min. 1 millió km-en és sok autón. Érdekes módon 1800 fordulat fölött újra jól megy. Tudom, kicsi a motor (520d), már gondoltam a klímára is, de 5 kw nem tehet ennyit szerintem, meg ha kikapcsolom, akkor sem megy jobban az alsó tartományban. Van valakinek erre ötlete? EGR szelep? Diag szerint jó. Már kettőstömegűre is gondoltam, de azt nem hiszem, de nem értek hozzá. Előre is köszönök minden segítő tanácsot!

Ha alul megy rosszul, akkor a turbónyomás szabályzó szokott gyengélkedni, illetve a hozzá vezető vákuumcsőrendszer.

Köszönöm, átnézem, szerencsére van új szabályzóm, de a csövek fellazulhatnak ebben a melegben. Milyen belső átmérőjű cső kell rá, tudja valaki?

3,2-3,5mm
Van erre DIS teszt is, kiszűrni a hibát. 2 szabályzó van, mindkettő okozhat problémát, plusz a motorbakok tömítettségét is ellenőrizni kell. Vákuumos, hajlamos lyukadni. Légtömegmérő lehúzásával is próbálkozhatsz.

_________________
Az élet rövid... mosolyogj amíg van fogad!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.06. 14:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2289
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 238 alkalommal
Kapott köszik: 304 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M43
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Autó klíma javításban ismer valaki szakit Bp.-en?
( jelenség: elindul a klíma és kb. 30 fel perc után meg is áll. A klíma fel van töltve, bizti jó, OFF autó)

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.06. 17:09 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 204
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Lehet házilagosan ellenőrizni, hogy elég gáz van-e a klímában? Egyébként hogyan működik ez? Leengedik a gázt, feltöltik újjal és fizetek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.06. 18:30 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 39 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
öreglala írta:
Lehet házilagosan ellenőrizni, hogy elég gáz van-e a klímában? Egyébként hogyan működik ez? Leengedik a gázt, feltöltik újjal és fizetek?


Nem lehet házilagosan ellenőrizni, csak szélsőséges esetekre van védelem az autóra amikor már nagy a baj. Leengedik, lemérik a leengedett mennyiséget. Nitrogénnel nyomáspróbázzák 10-15 percig. Feltöltik az előírt mennyiséget. Ezt egyébként évente illene eljátszani. Én ózonozással együtt szoktam csináltatni. Ha elszállt a klímagáz akkor a kompresszorolajat is pótolni kell mert a hirtelen nyomáscsökkenés azt is viszi, be fog állni a kompresszor.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: öreglala
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 08:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
öreglala írta:
Lehet házilagosan ellenőrizni, hogy elég gáz van-e a klímában? Egyébként hogyan működik ez? Leengedik a gázt, feltöltik újjal és fizetek?


Nem lehet házilagosan ellenőrizni, csak szélsőséges esetekre van védelem az autóra amikor már nagy a baj. Leengedik, lemérik a leengedett mennyiséget. Nitrogénnel nyomáspróbázzák 10-15 percig. Feltöltik az előírt mennyiséget. Ezt egyébként évente illene eljátszani. Én ózonozással együtt szoktam csináltatni. Ha elszállt a klímagáz akkor a kompresszorolajat is pótolni kell mert a hirtelen nyomáscsökkenés azt is viszi, be fog állni a kompresszor.


Sziasztok,

Ha már klíma: Van esetleg valakinek ötlete, hogy ha kellemetlen szagok jönnek a szellőzőnyílásokból, hogyan lehetne megszabadulni tőlük? Ha megy a klíma is, akkor kicsit talán kevésbé érződik, de akkor sem az igazi. Klímatisztítók közül próbálkoztam már a "bombával" is, illetve a szellőzőnyílásokba befújós verzióval is, ez utóbbi nagyjából másfél hétre elfedte a szagokat, azóta újra érzem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 08:57 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 204
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Segítséget szeretnék kérni: a turbószabályzó mágnesszelepen keresztül jöhet át valamennyi levegő, ha megszívom a vákuum oldalon a csövet, vagy akkor rossz? Tehát a kezemben van a szelep, szívom a vac feliratú csövecskét és jön át rajta levegő, ez szerintem nem jó, igazam van? Csak akkor jöhetne, ha a mágnesszelepre áramot adok, nem? Vagy butaság?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 09:12 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 39 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
GA0425 írta:
attila94 írta:
öreglala írta:
Lehet házilagosan ellenőrizni, hogy elég gáz van-e a klímában? Egyébként hogyan működik ez? Leengedik a gázt, feltöltik újjal és fizetek?


Nem lehet házilagosan ellenőrizni, csak szélsőséges esetekre van védelem az autóra amikor már nagy a baj. Leengedik, lemérik a leengedett mennyiséget. Nitrogénnel nyomáspróbázzák 10-15 percig. Feltöltik az előírt mennyiséget. Ezt egyébként évente illene eljátszani. Én ózonozással együtt szoktam csináltatni. Ha elszállt a klímagáz akkor a kompresszorolajat is pótolni kell mert a hirtelen nyomáscsökkenés azt is viszi, be fog állni a kompresszor.


Sziasztok,

Ha már klíma: Van esetleg valakinek ötlete, hogy ha kellemetlen szagok jönnek a szellőzőnyílásokból, hogyan lehetne megszabadulni tőlük? Ha megy a klíma is, akkor kicsit talán kevésbé érződik, de akkor sem az igazi. Klímatisztítók közül próbálkoztam már a "bombával" is, illetve a szellőzőnyílásokba befújós verzióval is, ez utóbbi nagyjából másfél hétre elfedte a szagokat, azóta újra érzem.


Első körben legyen szabad kifolyása a kondenzvíznek. A szagoktól, és kórokozóktól ózongenerátorral tudsz megszabadulni. Jobb klímásoknál van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 11:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5111
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 738 alkalommal
Kapott köszik: 1592 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
öreglala írta:
Segítséget szeretnék kérni: a turbószabályzó mágnesszelepen keresztül jöhet át valamennyi levegő, ha megszívom a vákuum oldalon a csövet, vagy akkor rossz? Tehát a kezemben van a szelep, szívom a vac feliratú csövecskét és jön át rajta levegő, ez szerintem nem jó, igazam van? Csak akkor jöhetne, ha a mágnesszelepre áramot adok, nem? Vagy butaság?

Jön át mindegyik csövön levegő minden irányba, nem tudod így tesztelni.

_________________
Az élet rövid... mosolyogj amíg van fogad!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: öreglala
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.11. 14:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 129 alkalommal
Kapott köszik: 24 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:welcom

Szeretném kérdezni, hogy a klímakompresszor ékszíját hogyan kell cserélni?
Megnéztem én a szerkezetet, nem tűnik egy vészes dolognak, de nem szeretném, hogy szétugorjon ott valami, ha megbontom.
Hidrós feszítője van.
Nem találtam pont ilyen típushoz videót, csak a V8-hoz, de ott nem ilyen a hidraulikus feszítő egység felépítése.
Ha jól láttam van olyan típus, amelyik feltehetőleg rugós feszítős, azt egy dugókulccsal el lehet mozdítani, tök egyszerű.
De ez a hidrós is ilyen?

Köszi!

(Itt tettem fel a kérdést, mert úgy láttam a klíma topik kissé halott. :oops: )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.12. 17:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 129 alkalommal
Kapott köszik: 24 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
:welcom

Szeretném kérdezni, hogy a klímakompresszor ékszíját hogyan kell cserélni?
Megnéztem én a szerkezetet, nem tűnik egy vészes dolognak, de nem szeretném, hogy szétugorjon ott valami, ha megbontom.
Hidrós feszítője van.
Nem találtam pont ilyen típushoz videót, csak a V8-hoz, de ott nem ilyen a hidraulikus feszítő egység felépítése.
Ha jól láttam van olyan típus, amelyik feltehetőleg rugós feszítős, azt egy dugókulccsal el lehet mozdítani, tök egyszerű.
De ez a hidrós is ilyen?

Köszi!

(Itt tettem fel a kérdést, mert úgy láttam a klíma topik kissé halott. :oops: )


Na, közben már megfejtettem... :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.12. 20:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.12. 23:03
Hozzászólások: 156
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Bandi1978 írta:
:welcom

Szeretném kérdezni, hogy a klímakompresszor ékszíját hogyan kell cserélni?
Megnéztem én a szerkezetet, nem tűnik egy vészes dolognak, de nem szeretném, hogy szétugorjon ott valami, ha megbontom.
Hidrós feszítője van.
Nem találtam pont ilyen típushoz videót, csak a V8-hoz, de ott nem ilyen a hidraulikus feszítő egység felépítése.
Ha jól láttam van olyan típus, amelyik feltehetőleg rugós feszítős, azt egy dugókulccsal el lehet mozdítani, tök egyszerű.
De ez a hidrós is ilyen?

Köszi!

(Itt tettem fel a kérdést, mert úgy láttam a klíma topik kissé halott. :oops: )


Na, közben már megfejtettem... :D

igen? :)

Sent from my LG-D620 using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.12. 22:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2390
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hajtókarból M57N motorhoz csak 6db-os szettet lehet rendelni, vagy lehet csak 1 db hajtókar és a köcölékeit (csapszeg, csapágyak, stb.) is? :roll:
BMWFUNS szerint a hajtókar "Satz"-ban van, és 3,6 kg a súlya, és 232 EUR az ára, de nekem elég lenne csak 1 db.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.12. 22:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2139
Tartózkodási hely: 1094Budapest-2440 Százhalombatta
Adott köszi: 476 alkalommal
Kapott köszik: 476 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Hajtókarból M57N motorhoz csak 6db-os szettet lehet rendelni, vagy lehet csak 1 db hajtókar és a köcölékeit (csapszeg, csapágyak, stb.) is? :roll:
BMWFUNS szerint a hajtókar "Satz"-ban van, és 3,6 kg a súlya, és 232 EUR az ára, de nekem elég lenne csak 1 db.

ILYESMIRE gondolsz?

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.12. 22:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2390
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
kovessyroli írta:
Hajtókarból M57N motorhoz csak 6db-os szettet lehet rendelni, vagy lehet csak 1 db hajtókar és a köcölékeit (csapszeg, csapágyak, stb.) is? :roll:
BMWFUNS szerint a hajtókar "Satz"-ban van, és 3,6 kg a súlya, és 232 EUR az ára, de nekem elég lenne csak 1 db.

ILYESMIRE gondolsz?


Nem bontottra gondoltam, hanem 1db új hajtókarra.
De valószínűleg csak szettben enged rendelni a gyár. :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.16. 20:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 23
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

haza felé tartottunk a pályán, boldogan, üres lett a pálya, 140-nél nyomtam egy padlót, majd 150től lassult csak, "fehér füst utánunk.
azóta baszottul füstöl-nem használom, tréleren jöttünk haza is. meg azóta van ez a kerregő hang, itt most a 30d hangján kívüli kerregésre gondolok :D
hengerfejes lett?
[BBvideo 425,350]https://www.youtube.com/watch?v=c4DkcxVSmoA[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=c4DkcxVSmoA


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.16. 21:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5111
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 738 alkalommal
Kapott köszik: 1592 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
ST1 írta:
Sziasztok,

haza felé tartottunk a pályán, boldogan, üres lett a pálya, 140-nél nyomtam egy padlót, majd 150től lassult csak, "fehér füst utánunk.
azóta baszottul füstöl-nem használom, tréleren jöttünk haza is. meg azóta van ez a kerregő hang, itt most a 30d hangján kívüli kerregésre gondolok :D
hengerfejes lett?
[BBvideo 425,350]https://www.youtube.com/watch?v=c4DkcxVSmoA[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=c4DkcxVSmoA

Megnéztem volna, de privát a video!

_________________
Az élet rövid... mosolyogj amíg van fogad!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.16. 21:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3570
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 696 alkalommal
Kapott köszik: 758 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Gallaca írta:
ST1 írta:
Sziasztok,

haza felé tartottunk a pályán, boldogan, üres lett a pálya, 140-nél nyomtam egy padlót, majd 150től lassult csak, "fehér füst utánunk.
azóta baszottul füstöl-nem használom, tréleren jöttünk haza is. meg azóta van ez a kerregő hang, itt most a 30d hangján kívüli kerregésre gondolok :D
hengerfejes lett?
[BBvideo 425,350]https://www.youtube.com/watch?v=c4DkcxVSmoA[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=c4DkcxVSmoA

Megnéztem volna, de privát a video!


Nem nézhető a videó, de elmondás alapján kék volt az a füst, és a turbó adta fel a harcot. ( NE indítgasd, ha felkapja az olajat, bajban leszel. )

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25453 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1269, 1270, 1271, 1272, 1273  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator