* *
Pontos idő: 2024.03.28. 21:40

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1252, 1253, 1254, 1255, 1256, 1257, 1258 ... 1329  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 10:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.12. 23:03
Hozzászólások: 171
Adott köszi: 66 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hali!az normalis, hogy titkos menuben 0/23,7/23,7 a tankok tartalma? ugynezki csak az egyikben van benzin

Sent from my LG-D620 using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 10:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.02. 16:12
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 19 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d 204D1
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Tudja valaki hogy hány mm-es az 520d vákumcsöve??? Sürgős lenne köszii.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 10:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
spnq írta:
hali!az normalis, hogy titkos menuben 0/23,7/23,7 a tankok tartalma? ugynezki csak az egyikben van benzin

Sent from my LG-D620 using Tapatalk


Hehe, ilyen benzinárak mellett ez teljesen normális igen. :D Egyébként BAL TANK/ ÖSSZESEN / JOBB TANK. Ha megtankolod lesz benga a mindkettőben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagySándor az itt látható tagok köszönték meg: spnq
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 10:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.02. 16:12
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 19 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d 204D1
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hapcii írta:
Sziasztok!
Tudja valaki hogy hány mm-es az 520d vákumcsöve??? Sürgős lenne köszii.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről

3 vagy 4 mm-es

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 14:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hapcii írta:
Hapcii írta:
Sziasztok!
Tudja valaki hogy hány mm-es az 520d vákumcsöve??? Sürgős lenne köszii.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről

3 vagy 4 mm-es

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről

3,5mm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 16:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.02. 16:12
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 19 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d 204D1
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Hapcii írta:
Hapcii írta:
Sziasztok!
Tudja valaki hogy hány mm-es az 520d vákumcsöve??? Sürgős lenne köszii.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről

3 vagy 4 mm-es

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről

3,5mm

Most ez komoly vagy tényleg a kettő között van?Ha igen milyet rakjak be 3-ast vagy 4-est?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 16:29 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
gorcsev írta:
Sziasztok!

Azt vettem észre, hogy amikor gyorsítok, akkor beremeg az autó. A talpamon érzem. Olyan mintha gyorsításkor a hajtás valami fogaskeréken menne keresztül, ami "darál". De ha jól gondolom ilyen nincs a hajtásláncban max a difiben. Szóval kérdés hogy merre kellene nézelődni? Kardán? Váltó? Hardi tárcsa tud ilyen érzést produkálni? Guruláskor, motorfékezéskor kisimul minden. Gázadásra megint érezni. Elég zavaró. Főleg olyan 30 körül kezdem el érezni amikor 3.-ban gyorsitok.

Gorcsev


Látatlanban is kardán felfüggesztő gumiágy.


Akkor azt hiszem megyek majd egy kört arrafelé, kedves Mester. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 16:30 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.19. 10:01
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Tárnok
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
gorcsev írta:
Sziasztok!

Azt vettem észre, hogy amikor gyorsítok, akkor beremeg az autó. A talpamon érzem. Olyan mintha gyorsításkor a hajtás valami fogaskeréken menne keresztül, ami "darál". De ha jól gondolom ilyen nincs a hajtásláncban max a difiben. Szóval kérdés hogy merre kellene nézelődni? Kardán? Váltó? Hardi tárcsa tud ilyen érzést produkálni? Guruláskor, motorfékezéskor kisimul minden. Gázadásra megint érezni. Elég zavaró. Főleg olyan 30 körül kezdem el érezni amikor 3.-ban gyorsitok.

Gorcsev


3.-ban 30ról gyorsítani egészséges?


Automata, azt csinál amit akar. :P
Egyébként lehet hogy 2-ben van, csak nem szoktam számolni. :P


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 18:15 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagySándor írta:
spnq írta:
hali!az normalis, hogy titkos menuben 0/23,7/23,7 a tankok tartalma? ugynezki csak az egyikben van benzin

Sent from my LG-D620 using Tapatalk


Hehe, ilyen benzinárak mellett ez teljesen normális igen. :D Egyébként BAL TANK/ ÖSSZESEN / JOBB TANK. Ha megtankolod lesz benga a mindkettőben.


Tudomásom szerint, BAL TANK/JOBB TANK/ÖSSZES. A szintjeladót bedobja hibának (ha az rossz) tudtommal.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 18:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hapcii írta:
Sziasztok!
Tudja valaki hogy hány mm-es az 520d vákumcsöve??? Sürgős lenne köszii.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről



3.5X2.0

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Padre540 az itt látható tagok köszönték meg: Hapcii
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 21:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.12. 23:03
Hozzászólások: 171
Adott köszi: 66 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hali! ma hazafele egy fekvorendoron egy ket leheletnyivel gyorsabban mentem at, mint jolesett volna, es kiirta rogton, hogy engedjem ki a kezifeket(ki volt), es elkezdett vilagitani a fekvisszajelzo(felkialtojel korben, piros, a kezifek visszajelzo mellett). azota irja, hogy check brake linings.
lehet koze, hogy pont a fekvorendoron kezdett el jelezni? miert a kezifeket irta eloszor, mikozben nem is az jelzett vissza?
ha jol remlik e34en annno ez a lampa akkor jelzett be, ha kopott volt a fekbetet. amik most vannak benne, azokban max 7k km van, nemhiszem, hogy kopott, meg amugy is, ha jol ertem a fekcsoveket irja.

mi lehet ez? termeszetesen elviszem szerelohoz, amiert beirtam , az a fekvorendoros kezifekes fals bejelzes , amivel kezdodott, hatha latott valaki ilyet.

udv,
andras

Sent from my LG-D620 using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 22:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
spnq írta:
hali! ma hazafele egy fekvorendoron egy ket leheletnyivel gyorsabban mentem at, mint jolesett volna, es kiirta rogton, hogy engedjem ki a kezifeket(ki volt), es elkezdett vilagitani a fekvisszajelzo(felkialtojel korben, piros, a kezifek visszajelzo mellett). azota irja, hogy check brake linings.
lehet koze, hogy pont a fekvorendoron kezdett el jelezni? miert a kezifeket irta eloszor, mikozben nem is az jelzett vissza?
ha jol remlik e34en annno ez a lampa akkor jelzett be, ha kopott volt a fekbetet. amik most vannak benne, azokban max 7k km van, nemhiszem, hogy kopott, meg amugy is, ha jol ertem a fekcsoveket irja.

mi lehet ez? termeszetesen elviszem szerelohoz, amiert beirtam , az a fekvorendoros kezifekes fals bejelzes , amivel kezdodott, hatha latott valaki ilyet.

udv,
andras

Sent from my LG-D620 using Tapatalk


A "check brake linings" márpedig a kopott fékbetétre figyelmeztet.
Ha ezek mégis rendben vannak,akkor a jobb hátsó és a bal első betéteknél találod a kopásjelzőket,nézd meg őket alaposan.

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Padre540 az itt látható tagok köszönték meg: spnq
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.02.15. 09:52 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
blueboi69 írta:
muhaati írta:

Látatlanban is kardán felfüggesztő gumiágy.



Ha már ilyen furcsa hibákra van távdiag, én azt vettem észre mostanában, hogy pl autópályán haladva, kb 1-1.5másodperces periódusidővel hallok zörgést/zizgést ami hol elhalkul hol hangosodik.. zzzzZZZzzzzzZZzzz, kb 1-1.5 az üteme annak amikor hangosabb. Próbáltam megfigyelni, de sztem nem sebességfüggő. Majd jobban figyelem még, de hátha valaki ennyiből is megmondja :D


Azért a jóból is megárt a sok ! Ez azért már a " tedd a kezed a tv-re " kategória! :)


Tudom tudom, már rá is tettem a kezem :D

Btw, megjött a pénz a biztosítótól, úgyhogy facelift Touring hátsó pdc-s lökőst keresek Titansilber színben. 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.02.16. 12:25 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 234
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 118 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
NagySándor írta:
spnq írta:
hali!az normalis, hogy titkos menuben 0/23,7/23,7 a tankok tartalma? ugynezki csak az egyikben van benzin

Sent from my LG-D620 using Tapatalk


Hehe, ilyen benzinárak mellett ez teljesen normális igen. :D Egyébként BAL TANK/ ÖSSZESEN / JOBB TANK. Ha megtankolod lesz benga a mindkettőben.


Tudomásom szerint, BAL TANK/JOBB TANK/ÖSSZES. A szintjeladót bedobja hibának (ha az rossz) tudtommal.


BMW E39 OBC hidden menu description

(...)

06 TANK L R S (fuel level readouts from left sensor, right sensor and estimated sum)

Bocs igaz, ott a pont! Összekevertem. :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.02.17. 09:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Apró probléma, de szeretném megoldani: a szélvédőmosó csöveit még nyáron kicseréltem a tartálytól egészen a fúvókákig, nem is volt vele semmi baj.
Miután viszont bejött a hideg, a vezető oldali elég gyengén kezdett el spriccelni, és mintha a másik oldal is erősebben ment volna korábban. (bár ez lehet már placebo hatás) :mrgreen:
Szóval: mivel lehetne ezen javítani? Láttam ETK-ba, hogy a tartálynál lévő szivattyúnak van egy kis szűrője, lehet az dugult el? Vagy a szivattyú kezdi feladni a dolgokat? Esetleg a hidegben a szélvédőfolyadék állaga lett olyan, hogy nehezebben nyomja ki a szélvédőig? :roll:

(vagy hagyjam a fenébe az egészet, és cseréjem ki)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.02.17. 17:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Sziasztok!

Apró probléma, de szeretném megoldani: a szélvédőmosó csöveit még nyáron kicseréltem a tartálytól egészen a fúvókákig, nem is volt vele semmi baj.
Miután viszont bejött a hideg, a vezető oldali elég gyengén kezdett el spriccelni, és mintha a másik oldal is erősebben ment volna korábban. (bár ez lehet már placebo hatás) :mrgreen:
Szóval: mivel lehetne ezen javítani? Láttam ETK-ba, hogy a tartálynál lévő szivattyúnak van egy kis szűrője, lehet az dugult el? Vagy a szivattyú kezdi feladni a dolgokat? Esetleg a hidegben a szélvédőfolyadék állaga lett olyan, hogy nehezebben nyomja ki a szélvédőig? :roll:

(vagy hagyjam a fenébe az egészet, és cseréjem ki)



Sajnos a megoldást nem tudom,de az normális, hogy amikor húzom a kart, hallom, hogy búg a szivattyú, de folyadék a szélvédőre már csak akkor kerül amikor a lapát visszafelé töröl. Ez csak nekem tűnik úgy, hogy feleslegesen gyilkolja a lapátokat?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.02.17. 18:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Sziasztok!

Apró probléma, de szeretném megoldani: a szélvédőmosó csöveit még nyáron kicseréltem a tartálytól egészen a fúvókákig, nem is volt vele semmi baj.
Miután viszont bejött a hideg, a vezető oldali elég gyengén kezdett el spriccelni, és mintha a másik oldal is erősebben ment volna korábban. (bár ez lehet már placebo hatás) :mrgreen:
Szóval: mivel lehetne ezen javítani? Láttam ETK-ba, hogy a tartálynál lévő szivattyúnak van egy kis szűrője, lehet az dugult el? Vagy a szivattyú kezdi feladni a dolgokat? Esetleg a hidegben a szélvédőfolyadék állaga lett olyan, hogy nehezebben nyomja ki a szélvédőig? :roll:

(vagy hagyjam a fenébe az egészet, és cseréjem ki)


blueboi69 írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

Apró probléma, de szeretném megoldani: a szélvédőmosó csöveit még nyáron kicseréltem a tartálytól egészen a fúvókákig, nem is volt vele semmi baj.
Miután viszont bejött a hideg, a vezető oldali elég gyengén kezdett el spriccelni, és mintha a másik oldal is erősebben ment volna korábban. (bár ez lehet már placebo hatás) :mrgreen:
Szóval: mivel lehetne ezen javítani? Láttam ETK-ba, hogy a tartálynál lévő szivattyúnak van egy kis szűrője, lehet az dugult el? Vagy a szivattyú kezdi feladni a dolgokat? Esetleg a hidegben a szélvédőfolyadék állaga lett olyan, hogy nehezebben nyomja ki a szélvédőig? :roll:

(vagy hagyjam a fenébe az egészet, és cseréjem ki)



Sajnos a megoldást nem tudom,de az normális, hogy amikor húzom a kart, hallom, hogy búg a szivattyú, de folyadék a szélvédőre már csak akkor kerül amikor a lapát visszafelé töröl. Ez csak nekem tűnik úgy, hogy feleslegesen gyilkolja a lapátokat?

Szerintem mindkettotoknel valahol ereszt a rendszer. Nezzetek at a csatlakozasokat, nekem a fuvokarol nyomja neha le, ha elfagy es indulas utan meg nem olvasztotta ki, meg mar ott is volt toresem, ahol a motorhaztetobe bemegy a cso.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.02.18. 11:45 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.25. 18:25
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Gyors segítségre lenne szükségem.
Egy hete a diag során az 1-es hengersor lambda hibát írta ki,ekkor a hiba törölve lett. Most cserélném a lambda szondát.
A hibát most újra kiírta, hiba most is törölve,viszont most mind a kettő lambda jól működik. A motoron melyik az 1-es hengersor lambda csatlakozója? Köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.02.18. 17:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.23. 21:26
Hozzászólások: 17
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
Futóművel kapcsolatos kèrdèsem lenne.Van e valakinek tapasztalata,infója Fk ültetőrugóról 30/20 at nèztem ki 528 ba.Fèlek nagyon kemèny lesz a rugózásom,meg hát minősègbe se a legjobb.
Előre is köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.02.18. 18:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mate31 írta:
Sziasztok
Futóművel kapcsolatos kèrdèsem lenne.Van e valakinek tapasztalata,infója Fk ültetőrugóról 30/20 at nèztem ki 528 ba.Fèlek nagyon kemèny lesz a rugózásom,meg hát minősègbe se a legjobb.
Előre is köszi

Akkor miért akarod?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1252, 1253, 1254, 1255, 1256, 1257, 1258 ... 1329  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator