Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.03.10. 16:51

Rocky1989 írta:Sziasztok. Érdeklődnék hogy mennyi esély van rá hogy találok olyan fekete bőrös kárpitot ami rolós és légzsákos is hátul? Nem nagyon találok vagy ez vagy az van benne.
Csinalj a kettobol egyet.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.03.10. 17:22

morv írta:
Rocky1989 írta:Sziasztok. Érdeklődnék hogy mennyi esély van rá hogy találok olyan fekete bőrös kárpitot ami rolós és légzsákos is hátul? Nem nagyon találok vagy ez vagy az van benne.
Csinalj a kettobol egyet.

Akkor egy légzsákosra rá lehet rakni a rolós felsőrészt?

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.03.10. 17:33

Rocky1989 írta:
morv írta:
Rocky1989 írta:Sziasztok. Érdeklődnék hogy mennyi esély van rá hogy találok olyan fekete bőrös kárpitot ami rolós és légzsákos is hátul? Nem nagyon találok vagy ez vagy az van benne.
Csinalj a kettobol egyet.

Akkor egy légzsákosra rá lehet rakni a rolós felsőrészt?
Olyan leirast lattam mar, ahol simara epitettek ra a rolost, ha a legzsaknal elfer, akkor nem latom akadalyat.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.03.10. 17:36

morv írta:
Rocky1989 írta:
morv írta:
Rocky1989 írta:Sziasztok. Érdeklődnék hogy mennyi esély van rá hogy találok olyan fekete bőrös kárpitot ami rolós és légzsákos is hátul? Nem nagyon találok vagy ez vagy az van benne.
Csinalj a kettobol egyet.

Akkor egy légzsákosra rá lehet rakni a rolós felsőrészt?
Olyan leirast lattam mar, ahol simara epitettek ra a rolost, ha a legzsaknal elfer, akkor nem latom akadalyat.

Elvileg el kell hogy férjen mert most is van minden csak szövetbe. Egy próbát megér... Köszi

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.03.11. 02:19

Sziasztok!

Segítséget kérnék! Van egy e39 530D Touringom, cserélni kellene a vezetőülés alatt a kasztnin lévő üzemanyag szivattyút, mert 15 liternél random megáll a motor fuel injection system hibaüzenet mellett. Néztem több félét, nyomás adatra gyakorlatilag az összesnél azt írja, hogy 0,5 Bar amit tud.
Kérdésem az lenne, hogy milyen márkát ajánlotok bele, mi az ami bevált, és nagy fordulaton is tartja a nyomást, illetve alacsonyabb üzemanyag szintnél is dolgozik rendesen.

Köszi!

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.03.11. 08:28

Vili203 írta:Sziasztok!

Segítséget kérnék! Van egy e39 530D Touringom, cserélni kellene a vezetőülés alatt a kasztnin lévő üzemanyag szivattyút, mert 15 liternél random megáll a motor fuel injection system hibaüzenet mellett. Néztem több félét, nyomás adatra gyakorlatilag az összesnél azt írja, hogy 0,5 Bar amit tud.
Kérdésem az lenne, hogy milyen márkát ajánlotok bele, mi az ami bevált, és nagy fordulaton is tartja a nyomást, illetve alacsonyabb üzemanyag szintnél is dolgozik rendesen.

Köszi!


Ha 15 liter alatt áll meg az autó, akkor az nem az ülés alatti szivattyú -ami egyébként 4bar-os- hanem a tankban lévő átemelő szivattyú. Tavaly előtt cseréltem az enyémben a tankban lévőt, ilyet tettem bele: https://alkatreszek.hu/313011300069_mag_be
Azóta is tökéletes.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.03.11. 20:02

atesz155 írta:
Vili203 írta:Sziasztok!

Segítséget kérnék! Van egy e39 530D Touringom, cserélni kellene a vezetőülés alatt a kasztnin lévő üzemanyag szivattyút, mert 15 liternél random megáll a motor fuel injection system hibaüzenet mellett. Néztem több félét, nyomás adatra gyakorlatilag az összesnél azt írja, hogy 0,5 Bar amit tud.
Kérdésem az lenne, hogy milyen márkát ajánlotok bele, mi az ami bevált, és nagy fordulaton is tartja a nyomást, illetve alacsonyabb üzemanyag szintnél is dolgozik rendesen.

Köszi!


Ha 15 liter alatt áll meg az autó, akkor az nem az ülés alatti szivattyú -ami egyébként 4bar-os- hanem a tankban lévő átemelő szivattyú. Tavaly előtt cseréltem az enyémben a tankban lévőt, ilyet tettem bele: https://alkatreszek.hu/313011300069_mag_be
Azóta is tökéletes.


Értem, köszi. Tehát akkor tankban lévő szivattyú lesz. Azt macera cserélni? Tankot le kell venni hozzá, vagy fölülről valahonnan hozzá lehet férni?

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.03.12. 17:23

Vili203 írta:
atesz155 írta:
Vili203 írta:Sziasztok!

Segítséget kérnék! Van egy e39 530D Touringom, cserélni kellene a vezetőülés alatt a kasztnin lévő üzemanyag szivattyút, mert 15 liternél random megáll a motor fuel injection system hibaüzenet mellett. Néztem több félét, nyomás adatra gyakorlatilag az összesnél azt írja, hogy 0,5 Bar amit tud.
Kérdésem az lenne, hogy milyen márkát ajánlotok bele, mi az ami bevált, és nagy fordulaton is tartja a nyomást, illetve alacsonyabb üzemanyag szintnél is dolgozik rendesen.

Köszi!


Ha 15 liter alatt áll meg az autó, akkor az nem az ülés alatti szivattyú -ami egyébként 4bar-os- hanem a tankban lévő átemelő szivattyú. Tavaly előtt cseréltem az enyémben a tankban lévőt, ilyet tettem bele: https://alkatreszek.hu/313011300069_mag_be
Azóta is tökéletes.


Értem, köszi. Tehát akkor tankban lévő szivattyú lesz. Azt macera cserélni? Tankot le kell venni hozzá, vagy fölülről valahonnan hozzá lehet férni?

Nem vészes cserélni, ha van egy kis affinitásod. Nem kell levenni a tankot, a hátsó üléssort kell kivenni csak, alatta van a szerelő nyílása a tanknak. Arra figyelj, hogy ne legyen nagyon sok gázolaj a tankban, hogy ne nehezítsd meg a saját dolgod. :)
A pumpa kiemelésénél vigyázni kell a szintjelző rúdjára, mert könnyen hajlik, meg ügyesen forgatgatni kell, hogy szépen kijöjjön. Úgy, hogy sohasem csináltam előtte ilyet, lájtos tempóban másfél óra és 3 sör volt a szintidőm :lol:

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.03.14. 19:39

atesz155 írta:
Vili203 írta:
atesz155 írta:
Vili203 írta:Sziasztok!

Segítséget kérnék! Van egy e39 530D Touringom, cserélni kellene a vezetőülés alatt a kasztnin lévő üzemanyag szivattyút, mert 15 liternél random megáll a motor fuel injection system hibaüzenet mellett. Néztem több félét, nyomás adatra gyakorlatilag az összesnél azt írja, hogy 0,5 Bar amit tud.
Kérdésem az lenne, hogy milyen márkát ajánlotok bele, mi az ami bevált, és nagy fordulaton is tartja a nyomást, illetve alacsonyabb üzemanyag szintnél is dolgozik rendesen.

Köszi!


Ha 15 liter alatt áll meg az autó, akkor az nem az ülés alatti szivattyú -ami egyébként 4bar-os- hanem a tankban lévő átemelő szivattyú. Tavaly előtt cseréltem az enyémben a tankban lévőt, ilyet tettem bele: https://alkatreszek.hu/313011300069_mag_be
Azóta is tökéletes.


Értem, köszi. Tehát akkor tankban lévő szivattyú lesz. Azt macera cserélni? Tankot le kell venni hozzá, vagy fölülről valahonnan hozzá lehet férni?

Nem vészes cserélni, ha van egy kis affinitásod. Nem kell levenni a tankot, a hátsó üléssort kell kivenni csak, alatta van a szerelő nyílása a tanknak. Arra figyelj, hogy ne legyen nagyon sok gázolaj a tankban, hogy ne nehezítsd meg a saját dolgod. :)
A pumpa kiemelésénél vigyázni kell a szintjelző rúdjára, mert könnyen hajlik, meg ügyesen forgatgatni kell, hogy szépen kijöjjön. Úgy, hogy sohasem csináltam előtte ilyet, lájtos tempóban másfél óra és 3 sör volt a szintidőm :lol:


Rendben, köszi a tanácsot, akkor nem olyan veszélyes dolog a csere. :)

Lenne még egy olyan kérdésem, hogy első féktárcsákat kellene cserélem, mert hullámosak, és fékezésre rázzák a kormányt. Ez egy ATE szett, ami alatta van, esetleg tudsz ajánlani valamilyen márkát, ami neked bevált?

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.03.14. 21:23

Vili203 írta:Rendben, köszi a tanácsot, akkor nem olyan veszélyes dolog a csere. :)

Lenne még egy olyan kérdésem, hogy első féktárcsákat kellene cserélem, mert hullámosak, és fékezésre rázzák a kormányt. Ez egy ATE szett, ami alatta van, esetleg tudsz ajánlani valamilyen márkát, ami neked bevált?


Mikor megvettem 2015-ben az autót, nekem is cserélni kellett az első tárcsákat és a betéteket. Én Zimmermann tárcsát és betétet vettem bele, nagyon bevált, harap mint az állat. De egy új ATE szett is jó választás, asszem gyári beszállító.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.03.14. 22:58

Vili203 írta:
atesz155 írta:
Vili203 írta:
atesz155 írta:
Vili203 írta:Sziasztok!

Segítséget kérnék! Van egy e39 530D Touringom, cserélni kellene a vezetőülés alatt a kasztnin lévő üzemanyag szivattyút, mert 15 liternél random megáll a motor fuel injection system hibaüzenet mellett. Néztem több félét, nyomás adatra gyakorlatilag az összesnél azt írja, hogy 0,5 Bar amit tud.
Kérdésem az lenne, hogy milyen márkát ajánlotok bele, mi az ami bevált, és nagy fordulaton is tartja a nyomást, illetve alacsonyabb üzemanyag szintnél is dolgozik rendesen.

Köszi!


Ha 15 liter alatt áll meg az autó, akkor az nem az ülés alatti szivattyú -ami egyébként 4bar-os- hanem a tankban lévő átemelő szivattyú. Tavaly előtt cseréltem az enyémben a tankban lévőt, ilyet tettem bele: https://alkatreszek.hu/313011300069_mag_be
Azóta is tökéletes.


Értem, köszi. Tehát akkor tankban lévő szivattyú lesz. Azt macera cserélni? Tankot le kell venni hozzá, vagy fölülről valahonnan hozzá lehet férni?

Nem vészes cserélni, ha van egy kis affinitásod. Nem kell levenni a tankot, a hátsó üléssort kell kivenni csak, alatta van a szerelő nyílása a tanknak. Arra figyelj, hogy ne legyen nagyon sok gázolaj a tankban, hogy ne nehezítsd meg a saját dolgod. :)
A pumpa kiemelésénél vigyázni kell a szintjelző rúdjára, mert könnyen hajlik, meg ügyesen forgatgatni kell, hogy szépen kijöjjön. Úgy, hogy sohasem csináltam előtte ilyet, lájtos tempóban másfél óra és 3 sör volt a szintidőm :lol:


Rendben, köszi a tanácsot, akkor nem olyan veszélyes dolog a csere. :)

Lenne még egy olyan kérdésem, hogy első féktárcsákat kellene cserélem, mert hullámosak, és fékezésre rázzák a kormányt. Ez egy ATE szett, ami alatta van, esetleg tudsz ajánlani valamilyen márkát, ami neked bevált?

Először én is ATE-re cseréltem a gyári tárcsákat, mert azok -természetesen- elkoptak. Azt gondoltam, mivel az ATE gyári beszállító, nem lehet mellélőni vele. Hamar csalódnom kellett, mivel 1-2 erősebb, autópályás fékezést követően rázott az eleje... Nagy duzzogva (nyilván több pénzt kiadva) vettem gyári tárcsákat, s azt követően a leírt jelenséget soha többé nem tapasztaltam. Nem tudom, hogy az OEM /Genuine mennyire azonos a gyári minőséggel. Gyári alkatrésszel sosem fürödtem be. Autentikus forrásból hallottam sok történetet, hogy a fasza utángyártottak okozta gyakoribb javítások (munkadíj-többlete) miatt az olcsó(bb) lett a drága.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.03.15. 20:06

Viszont a kormány rázását okozhatja a futómű nem megfelelő állapota, beállítása.
Off: Jó látni, hogy benéztél András!

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.03.27. 22:30

bendegúz írta:
Zsoltee.e39 520d írta:Sziasztok.
Nem indul az autom, egy ideje melegen huzamos hajtatásra indult csak, hidegen pöccre, most meg hirtelen nem akar hidegen sem indulni, féktárcsa tisztitoval kissé befujva a szivosornak tudtuk elinditani csak.
Ha elindul szépen jár a motor és jól megy, mintha semmi nem lenne...
520d nem közös nyomocsöves.
Hibakód=0
Valaki járt már igy, esetleg valami tipp?
Izzitast a nagy BC nem mutatja? mert azt nem látni hidegen sem, s de nem hiszem az a gond...

Üzemanyag szivattyúra gondolnék elsőre. Mennyi gázolaj van benne?

Van benne azzal nincs gond és az ülés alatt lévő szivattyú nyom is rendesen.

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.03.28. 18:20

Zsoltee.e39 520d írta:
bendegúz írta:
Zsoltee.e39 520d írta:Sziasztok.
Nem indul az autom, egy ideje melegen huzamos hajtatásra indult csak, hidegen pöccre, most meg hirtelen nem akar hidegen sem indulni, féktárcsa tisztitoval kissé befujva a szivosornak tudtuk elinditani csak.
Ha elindul szépen jár a motor és jól megy, mintha semmi nem lenne...
520d nem közös nyomocsöves.
Hibakód=0
Valaki járt már igy, esetleg valami tipp?
Izzitast a nagy BC nem mutatja? mert azt nem látni hidegen sem, s de nem hiszem az a gond...

Üzemanyag szivattyúra gondolnék elsőre. Mennyi gázolaj van benne?

Van benne azzal nincs gond és az ülés alatt lévő szivattyú nyom is rendesen.

A tankszivattyúra gondolsz, ugye? Honnan tudod, hogy nyom rendesen?

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.03.28. 22:16

bendegúz írta:
Zsoltee.e39 520d írta:
bendegúz írta:
Zsoltee.e39 520d írta:Sziasztok.
Nem indul az autom, egy ideje melegen huzamos hajtatásra indult csak, hidegen pöccre, most meg hirtelen nem akar hidegen sem indulni, féktárcsa tisztitoval kissé befujva a szivosornak tudtuk elinditani csak.
Ha elindul szépen jár a motor és jól megy, mintha semmi nem lenne...
520d nem közös nyomocsöves.
Hibakód=0
Valaki járt már igy, esetleg valami tipp?
Izzitast a nagy BC nem mutatja? mert azt nem látni hidegen sem, s de nem hiszem az a gond...

Üzemanyag szivattyúra gondolnék elsőre. Mennyi gázolaj van benne?

Van benne azzal nincs gond és az ülés alatt lévő szivattyú nyom is rendesen.

A tankszivattyúra gondolsz, ugye? Honnan tudod, hogy nyom rendesen?

Igen, arra.
Ki volt probalva, szűrőnél meglazitva kontakttal.
De a gond az hogy hidegen egyböl gyujt, ha kicsit melegebb idő van akkor hajtat...

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.04.02. 20:36

Sziasztok.

Olvasgattam, de lehet nem voltam elég alapos. Ezért kérdezném tőletek a következőt. Gyerek ülés vásárlása előtt állunk. Létezik isofix-es hátsó ülés e39 sedan-hoz?

Üdv Attila

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.04.05. 21:38

Sziasztok.szelepszar szimering nem teszi rendesen a dolgat eszi az olajat plusz a motor oldalan jon ki az olaj lassan de biztosan.ez okozhat teljesitmeny csokkenest? Jelentoset..

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.04.09. 13:09

Sziasztok,

a touring hátsó rendszámtáblája fölött lévő rész, amiben benne van a 2 rendszámtábla világítás és a csomagtér nyitás gombja, hogyan van rögzítve a csomagtér ajtóhoz?

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.04.10. 19:44

atesz155 írta:Sziasztok,

a touring hátsó rendszámtáblája fölött lévő rész, amiben benne van a 2 rendszámtábla világítás és a csomagtér nyitás gombja, hogyan van rögzítve a csomagtér ajtóhoz?
A belső burkolat mögött azt hiszem 2 v. 4 db anyával.

Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jimbi525d az itt látható tagok köszönték meg: atesz155
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E39-ről?

2019.04.12. 16:48

Szeretnék segítséget kérni.
525D Touring 2003. Azt szeretném megtudni,hogy az elsó rugó milyen szinű,és mennyi pöttyel van jelölve?
És még egy.: Az M-futómű miben külömbözik a normáltól? Csak a rugó más? És normál rugó betehető-e az M-es helyére?
Hozzászólás küldése

VigLink badge