* *
Pontos idő: 2024.03.29. 08:20

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1287, 1288, 1289, 1290, 1291, 1292, 1293 ... 1329  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.12.06. 23:32 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Srácok!
Lassan aktuális lesz ez a kábel csere a hifi részére!
Sajnos ezt a WDS nem sikerült munkára bírnom!
Esetleg működik valakinél? Ha igen nem töltene le nekem pár rajzot?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.12.07. 00:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kbhont írta:
Srácok!
Lassan aktuális lesz ez a kábel csere a hifi részére!
Sajnos ezt a WDS nem sikerült munkára bírnom!
Esetleg működik valakinél? Ha igen nem töltene le nekem pár rajzot?

Online verzió: http://www.bmw-planet.net/diagrams/release/us/
Internet explorerben használd, töltsd le a JAVA klienst, adobe svg viewer-t. Java konfignál a biztonsági beállításoknál add hozzá a kivételekhez a http://www.bmw-planet.net webcímet. Utána menni fog.
Amúgy a webcímen az amerikai zászló felett találod a segítséget.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.12.07. 09:38 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
kbhont írta:
Srácok!
Lassan aktuális lesz ez a kábel csere a hifi részére!
Sajnos ezt a WDS nem sikerült munkára bírnom!
Esetleg működik valakinél? Ha igen nem töltene le nekem pár rajzot?

Online verzió: http://www.bmw-planet.net/diagrams/release/us/
Internet explorerben használd, töltsd le a JAVA klienst, adobe svg viewer-t. Java konfignál a biztonsági beállításoknál add hozzá a kivételekhez a http://www.bmw-planet.net webcímet. Utána menni fog.
Amúgy a webcímen az amerikai zászló felett találod a segítséget.


Szia!
Igen, eddig én is eljutottam, de itt megakadok...
Próbáltam többféle böngészővel is!
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.12.07. 10:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kbhont írta:
Gallaca írta:
kbhont írta:
Srácok!
Lassan aktuális lesz ez a kábel csere a hifi részére!
Sajnos ezt a WDS nem sikerült munkára bírnom!
Esetleg működik valakinél? Ha igen nem töltene le nekem pár rajzot?

Online verzió: http://www.bmw-planet.net/diagrams/release/us/
Internet explorerben használd, töltsd le a JAVA klienst, adobe svg viewer-t. Java konfignál a biztonsági beállításoknál add hozzá a kivételekhez a http://www.bmw-planet.net webcímet. Utána menni fog.
Amúgy a webcímen az amerikai zászló felett találod a segítséget.


Szia!
Igen, eddig én is eljutottam, de itt megakadok...
Próbáltam többféle böngészővel is!
Kép

Csak és kizárólag Internet Explorerrel tudom én is működésre bírni. Ez van a Win10-ben is, ha megnyitod Edge-ben a linket, klikkelsz a beállításokon, a legördőlőben ott van a "megnyitás internet explorerrel".

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: kbhont
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.12.07. 11:23 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
kbhont írta:
Gallaca írta:
kbhont írta:
Srácok!
Lassan aktuális lesz ez a kábel csere a hifi részére!
Sajnos ezt a WDS nem sikerült munkára bírnom!
Esetleg működik valakinél? Ha igen nem töltene le nekem pár rajzot?

Online verzió: http://www.bmw-planet.net/diagrams/release/us/
Internet explorerben használd, töltsd le a JAVA klienst, adobe svg viewer-t. Java konfignál a biztonsági beállításoknál add hozzá a kivételekhez a http://www.bmw-planet.net webcímet. Utána menni fog.
Amúgy a webcímen az amerikai zászló felett találod a segítséget.


Szia!
Igen, eddig én is eljutottam, de itt megakadok...
Próbáltam többféle böngészővel is!
Kép

Csak és kizárólag Internet Explorerrel tudom én is működésre bírni. Ez van a Win10-ben is, ha megnyitod Edge-ben a linket, klikkelsz a beállításokon, a legördőlőben ott van a "megnyitás internet explorerrel".

Igen, köszönöm a tippet!
Most ott tartok, hogy ezzel a megnyitással amit utoljára írtál már egy Xvezérlőre hivatkozik és a telepítését blokkolja a Windows! Próbáltam kikapcsoltam a Defendert ill minden védelmet, de sajna így se engedi...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.12.07. 18:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kbhont írta:
Gallaca írta:
kbhont írta:
Gallaca írta:
kbhont írta:
Srácok!
Lassan aktuális lesz ez a kábel csere a hifi részére!
Sajnos ezt a WDS nem sikerült munkára bírnom!
Esetleg működik valakinél? Ha igen nem töltene le nekem pár rajzot?

Online verzió: http://www.bmw-planet.net/diagrams/release/us/
Internet explorerben használd, töltsd le a JAVA klienst, adobe svg viewer-t. Java konfignál a biztonsági beállításoknál add hozzá a kivételekhez a http://www.bmw-planet.net webcímet. Utána menni fog.
Amúgy a webcímen az amerikai zászló felett találod a segítséget.


Szia!
Igen, eddig én is eljutottam, de itt megakadok...
Próbáltam többféle böngészővel is!
Kép

Csak és kizárólag Internet Explorerrel tudom én is működésre bírni. Ez van a Win10-ben is, ha megnyitod Edge-ben a linket, klikkelsz a beállításokon, a legördőlőben ott van a "megnyitás internet explorerrel".

Igen, köszönöm a tippet!
Most ott tartok, hogy ezzel a megnyitással amit utoljára írtál már egy Xvezérlőre hivatkozik és a telepítését blokkolja a Windows! Próbáltam kikapcsoltam a Defendert ill minden védelmet, de sajna így se engedi...

Ha jól emlékszem a win8.1-en szórakozott ezzel, de már nem emlékszem hogyan oldottam meg. :(

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: kbhont
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.12.08. 11:45 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Lenne egy fura kérdésköröm:

A gépkocsi hónapok óta futómű restauráláson megy végig. Most is bakolva van, a diffin és bölcsőn kívül semmi futómű alkatrész nincs rajta hátul.
Mindez jelenleg annyiban aggasztó, hogy rengeteget áll. (Akksi kint van, melegben, nehogy szétmenjen, hetente töltöm.)
Tudom, hogy így meg úgy a sok állás nem tesz jót az üzemanyag és kenési rendszernek... És több összetevőnek sem, de most ez van sajnos.
Irtózatos összeget emészt fel a beavatkozás és havibéres lévén nem megy egyszerre minden, különösen, hogy szerszámok és célszerszámok garmadáját kellett beszereznem az alkatrészeken felül (ezt mondjuk nem bánom, mert így elég sok mindenhez hozzá tudok nyúlni máskor is és más gépeken is...) a szereléshez.
Ha tavaszra lemegy ez a futómű hercehurca, akkor elvégzem természetesen a hosszú állás kötelezően szükséges cseréit: hűtővíz, motorolaj, váltóolaj, szűrőkkel persze, friss benzin+szűrője, első indításnál motor beforgatása és kis olaj felülről bele... Szóval remélhetőleg nem lesz gond, legutóbb is 9 hónap állás után szépen indult... :oops:
Most azon agyalok, hogy mivel még nem indítom be pár hónapig, így beforgatnám a motort, hogy ne álljon be és szedjen fel egy kis olajat is ide-oda.

A kérdések pedig a következők:

1.: Érdemes megforgatni a motort?

2.: Automata váltós és "N"-ben hagytam direkt, ha esetleg forgatni kell a diffit és kellett is a féltengely leszerelésnél, de kiderült, hogy a belseje furmányos a diffinek és a kardán nem forog ilyenkor... :oops:
Szóval a megforgatáshoz hogy viszonyul a váltó?

3.: Ha forgatom, melyik irányban helyes a forgatás?
Óramutató járásával egyező vagy ellentétes irányban?

Idétlennek hangozhatnak ezek a kérdések a szakavatottak számára, de itt még nem járok a tanulásban, inkább a futóműre koncentráltam és hát valahol minden fejezet elkezdődik... :oops:

Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.12.08. 12:02 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Sziasztok!

Lenne egy fura kérdésköröm:

A gépkocsi hónapok óta futómű restauráláson megy végig. Most is bakolva van, a diffin és bölcsőn kívül semmi futómű alkatrész nincs rajta hátul.
Mindez jelenleg annyiban aggasztó, hogy rengeteget áll. (Akksi kint van, melegben, nehogy szétmenjen, hetente töltöm.)
Tudom, hogy így meg úgy a sok állás nem tesz jót az üzemanyag és kenési rendszernek... És több összetevőnek sem, de most ez van sajnos.
Irtózatos összeget emészt fel a beavatkozás és havibéres lévén nem megy egyszerre minden, különösen, hogy szerszámok és célszerszámok garmadáját kellett beszereznem az alkatrészeken felül (ezt mondjuk nem bánom, mert így elég sok mindenhez hozzá tudok nyúlni máskor is és más gépeken is...) a szereléshez.
Ha tavaszra lemegy ez a futómű hercehurca, akkor elvégzem természetesen a hosszú állás kötelezően szükséges cseréit: hűtővíz, motorolaj, váltóolaj, szűrőkkel persze, friss benzin+szűrője, első indításnál motor beforgatása és kis olaj felülről bele... Szóval remélhetőleg nem lesz gond, legutóbb is 9 hónap állás után szépen indult... :oops:
Most azon agyalok, hogy mivel még nem indítom be pár hónapig, így beforgatnám a motort, hogy ne álljon be és szedjen fel egy kis olajat is ide-oda.

A kérdések pedig a következők:

1.: Érdemes megforgatni a motort?

2.: Automata váltós és "N"-ben hagytam direkt, ha esetleg forgatni kell a diffit és kellett is a féltengely leszerelésnél, de kiderült, hogy a belseje furmányos a diffinek és a kardán nem forog ilyenkor... :oops:
Szóval a megforgatáshoz hogy viszonyul a váltó?

3.: Ha forgatom, melyik irányban helyes a forgatás?
Óramutató járásával egyező vagy ellentétes irányban?

Idétlennek hangozhatnak ezek a kérdések a szakavatottak számára, de itt még nem járok a tanulásban, inkább a futóműre koncentráltam és hát valahol minden fejezet elkezdődik... :oops:

Köszi!


1 Amennyiben jó olaj volt bent, akkor nem lesz baja pár hónap alatt...
2. Nem lesz semmi baja! Forgathatod amerre akarod és annyiszor ahányszor akarod.
3. Tetszőleges!
Ami fontos, hogy szilent csere után a középső csavarokat csak terhelt (leengedett autóval) szabad fixálni!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kbhont az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.12.08. 13:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
1 Amennyiben jó olaj volt bent, akkor nem lesz baja pár hónap alatt...
2. Nem lesz semmi baja! Forgathatod amerre akarod és annyiszor ahányszor akarod.
3. Tetszőleges!
Ami fontos, hogy szilent csere után a középső csavarokat csak terhelt (leengedett autóval) szabad fixálni!!!!


Kb. 1400-1500km van összesen a motorolajban (Magnatec 5w-40), plusz a másfél - két év amióta benne van.
És igen-igen a terheléses futóműcsavar lehúzás is meglesz, már készülget apránként a 15x15-ös gerendákból épülő rámpa rendszer, ami mind a négy kereket tudja fogadni és 31cm-t fog emelni az autón, modulokból lehet majd összeállítani összesen 14 elemből.
Most is van egy egytengelyes rámpám, ami 19cm-t emel az adott tengelyen, ezzel is kényelmesen megoldható lenne majd.
Már cseréltem vele olajat egy másik autón nemrég, egész jól megemeli szerelhető magasságba az adott tengelyt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.12.08. 15:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
kbhont írta:
1 Amennyiben jó olaj volt bent, akkor nem lesz baja pár hónap alatt...
2. Nem lesz semmi baja! Forgathatod amerre akarod és annyiszor ahányszor akarod.
3. Tetszőleges!
Ami fontos, hogy szilent csere után a középső csavarokat csak terhelt (leengedett autóval) szabad fixálni!!!!


Kb. 1400-1500km van összesen a motorolajban (Magnatec 5w-40), plusz a másfél - két év amióta benne van.
És igen-igen a terheléses futóműcsavar lehúzás is meglesz, már készülget apránként a 15x15-ös gerendákból épülő rámpa rendszer, ami mind a négy kereket tudja fogadni és 31cm-t fog emelni az autón, modulokból lehet majd összeállítani összesen 14 elemből.
Most is van egy egytengelyes rámpám, ami 19cm-t emel az adott tengelyen, ezzel is kényelmesen megoldható lenne majd.
Már cseréltem vele olajat egy másik autón nemrég, egész jól megemeli szerelhető magasságba az adott tengelyt.


A benzin érdekes kérdés még. Mit tankoltál bele? Mikor? Mennyit? Mennyi van a tankban most? Amint van lehetőséged, járasd ki belőle az elöregedett benzint és minél több legyen a 100-as benzin aránya ha továbbra is le lesz támasztva a verda de amúgy se árt neki a 100-as. Kannából óvatosan töltenék rá (titkosban pontosan ki lehet íratni vízszintes autóval) ameddig lehet, ha sok öreg benzin van benne a rail csőből le tudod engedni gyújtásra téve a rendszert.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.12.09. 00:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Tetőablakok egyformák a sedánban és a touringban? Az ETK-ban egyformának tűnik...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.12.09. 00:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Sziasztok!
Tetőablakok egyformák a sedánban és a touringban? Az ETK-ban egyformának tűnik...

igen :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.12.09. 10:08 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
A benzin érdekes kérdés még. Mit tankoltál bele? Mikor? Mennyit? Mennyi van a tankban most? Amint van lehetőséged, járasd ki belőle az elöregedett benzint és minél több legyen a 100-as benzin aránya ha továbbra is le lesz támasztva a verda de amúgy se árt neki a 100-as. Kannából óvatosan töltenék rá (titkosban pontosan ki lehet íratni vízszintes autóval) ameddig lehet, ha sok öreg benzin van benne a rail csőből le tudod engedni gyújtásra téve a rendszert.


Igen, ezt is számba veszem!
MaxxMotion 95 ment bele mindig.
Az óra alsó rublikáján van a mutató, nem sok lehet benne. Majd megbontom a tankot (amúgy is felül akartam vizsgálni ott az érintkezőket és csöveket) és leszívom belőle ami benne van és teszek bele frisset.
Majd a szűrőt is cserélem ekkor.
Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.12.09. 15:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi, nem kéne neked esetleg kicsit kevesebb Afterdark blogot olvasgatnod?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: Bandi1978
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.12.09. 19:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Bandi, nem kéne neked esetleg kicsit kevesebb Afterdark blogot olvasgatnod?


Nem, eleve ilyen hülye vagyok!
:taps:
Fékfelújításnak indult, mert ropogott megálláskor.
Majd szétszerelésnél láttam meg, hogy mi is rejtőzik a kerekek mögött... :facepalm:
20 elem hiányzik, 20 elem repedt, 20 éves lengőkarok, megült szilentek, rohadó rugótányérok és kerékcsapágyak, becsiszolt csavarok... Mondom ez így nem maradhat! Ez vezetett ide, de jó lesz az ha kész lesz.
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.12.09. 21:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
kovessyroli írta:
Bandi, nem kéne neked esetleg kicsit kevesebb Afterdark blogot olvasgatnod?


Nem, eleve ilyen hülye vagyok!
:taps:
Fékfelújításnak indult, mert ropogott megálláskor.
Majd szétszerelésnél láttam meg, hogy mi is rejtőzik a kerekek mögött... :facepalm:
20 elem hiányzik, 20 elem repedt, 20 éves lengőkarok, megült szilentek, rohadó rugótányérok és kerékcsapágyak, becsiszolt csavarok... Mondom ez így nem maradhat! Ez vezetett ide, de jó lesz az ha kész lesz.
:franko:

nincs ezzel semmi gond :) kevésbé ártalmas mint az "ozorai süti",vagy a "féldekás".


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.12.13. 10:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.20. 18:48
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?525d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziaaztok! M54B30-nal a katalizator utani lambdaszonda valoban csak egy diagnosztizalo szonda es nem folyasolja be a keverek kepzest? Valasztokat elore is koszonom


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.12.15. 00:20 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Bandi, nem kéne neked esetleg kicsit kevesebb Afterdark blogot olvasgatnod?


Mindenki csak saját felelősségére olvassa. :lol

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.12.16. 16:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.02. 16:12
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 19 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d 204D1
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Sajnos arra kényszerültem ,hogy 3'5l castrol 5w30 ll olajat kellett beltöltenem az autómba 520d. Az olajcsere még nem esedékes, és ami benne volt az castrol 5w40. Az volna a kérdésem ,hogy maradhat benne még kb 5000 km-ig ,vagy cseréljem le az egészet?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.12.18. 10:40 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hapcii írta:
Sziasztok!
Sajnos arra kényszerültem ,hogy 3'5l castrol 5w30 ll olajat kellett beltöltenem az autómba 520d. Az olajcsere még nem esedékes, és ami benne volt az castrol 5w40. Az volna a kérdésem ,hogy maradhat benne még kb 5000 km-ig ,vagy cseréljem le az egészet?


Most kicsit vékonyabb lesz összességében a benne lévő olajmennyiség.
Semmi baja nem lesz, esetleg ha ette az olajat, most talán egy picit többet fogyaszt belőle, de nem vészes mértékről van szó.
:szerintem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: Hapcii
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1287, 1288, 1289, 1290, 1291, 1292, 1293 ... 1329  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator