* *
Pontos idő: 2024.04.18. 02:34

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1266, 1267, 1268, 1269, 1270, 1271, 1272 ... 1329  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.05.10. 21:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
GA0425 írta:
Sziasztok,

A pre-supply pressure az autómban 3,67 mbar, és ez kicsit kevésnek tűnik. Mennyinek kellene lennie? Indítás után előfordul, hogy egy rövid ideig egyenetlenül jár a motor, illetve a mai üzemanyagszűrő-csere óta (Mann-filter) elég sokat búg a vezetőülés alatti üzemanyag pumpa. Jól érzem, hogy ideje lenne kicserélni ezt a pumpát?


Nyomás tapasztalatom szerint okés. Hogyha egyenletlenül jár az autó indítás után, az inkább porlasztó szokott lenni. Korrekciós értékek mekkorák? Kompresszió teszt volt? Nemrég volt a kezeim között egy X5, állítólag bemért porlasztókkal. Hidegen melegen sokára épült fel a railnyomás, illetve bicegett. Egy db porlasztó csere megoldotta. Új nem lett az autó, de jó lett. :wink:


Szia,

Köszönöm a választ. Bizony az egyik porlasztó itt is sántít, bár nem mindig. Tegnap egy hosszabb út után éreztem, hogy kicsit sántán jár a motor, megnéztem, és az 1-es porlasztó értéke 3 - 3,2 körül mozgott, a többié sorban 0.79, -1.48, -0.56, -0.29, -1,75.

Ma ugyan olyan sokat nem mentem vele, de egy kis városi mászkálás után nézve az értékek 1.87, 0.30, +1.09, -0.53, 0.14 és -1.04 lett, és nem is éreztem a sántítást, viszont utána volt egy kb 35 km-es út, majd nézve megint elég magas értéket adott az 1-es porlasztó, kb 2.6 - 2.8 körülit, ami egy pár perc alapjáraton járatást követően lecsökkent 2 környékére.

Ha ezek alapján tudsz valamire következtetni, kíváncsi lennék rá, én egyelőre arra jutottam, hogy jövő hét elején az 1-es porlasztót kicseréltetem egyelőre egy bontottra, de biztos megoldást valószínűleg mind a hat porlasztó felújítása fog jelenteni (az viszont most nem fér bele, mert jövő hét végén lesz egy hosszabb utam).

Maga a 3.67 mbar-os nyomás azért lett gyanús, mivel egy barátom 30D-jében ez az érték 4-4.1 körüli, illetve visszanézve az ősszel lementett diagolási adatokat, akkor még az enyémben is 3,9 körül volt. Arról nem is beszélve, hogy amióta kicseréltük az üzemanyagszűrőt, azóta az ülés alatti pumpa búg.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.05.10. 21:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
GA0425 írta:
NagyMatyas írta:
GA0425 írta:
Sziasztok,

A pre-supply pressure az autómban 3,67 mbar, és ez kicsit kevésnek tűnik. Mennyinek kellene lennie? Indítás után előfordul, hogy egy rövid ideig egyenetlenül jár a motor, illetve a mai üzemanyagszűrő-csere óta (Mann-filter) elég sokat búg a vezetőülés alatti üzemanyag pumpa. Jól érzem, hogy ideje lenne kicserélni ezt a pumpát?


Nyomás tapasztalatom szerint okés. Hogyha egyenletlenül jár az autó indítás után, az inkább porlasztó szokott lenni. Korrekciós értékek mekkorák? Kompresszió teszt volt? Nemrég volt a kezeim között egy X5, állítólag bemért porlasztókkal. Hidegen melegen sokára épült fel a railnyomás, illetve bicegett. Egy db porlasztó csere megoldotta. Új nem lett az autó, de jó lett. :wink:


Szia,

Köszönöm a választ. Bizony az egyik porlasztó itt is sántít, bár nem mindig. Tegnap egy hosszabb út után éreztem, hogy kicsit sántán jár a motor, megnéztem, és az 1-es porlasztó értéke 3 - 3,2 körül mozgott, a többié sorban 0.79, -1.48, -0.56, -0.29, -1,75.

Ma ugyan olyan sokat nem mentem vele, de egy kis városi mászkálás után nézve az értékek 1.87, 0.30, +1.09, -0.53, 0.14 és -1.04 lett, és nem is éreztem a sántítást, viszont utána volt egy kb 35 km-es út, majd nézve megint elég magas értéket adott az 1-es porlasztó, kb 2.6 - 2.8 körülit, ami egy pár perc alapjáraton járatást követően lecsökkent 2 környékére.

Ha ezek alapján tudsz valamire következtetni, kíváncsi lennék rá, én egyelőre arra jutottam, hogy jövő hét elején az 1-es porlasztót kicseréltetem egyelőre egy bontottra, de biztos megoldást valószínűleg mind a hat porlasztó felújítása fog jelenteni (az viszont most nem fér bele, mert jövő hét végén lesz egy hosszabb utam).

Maga a 3.67 mbar-os nyomás azért lett gyanús, mivel egy barátom 30D-jében ez az érték 4-4.1 körüli, illetve visszanézve az ősszel lementett diagolási adatokat, akkor még az enyémben is 3,9 körül volt. Arról nem is beszélve, hogy amióta kicseréltük az üzemanyagszűrőt, azóta az ülés alatti pumpa búg.


Cseréltesd ki egy bontottra. Felújítani nem érdemes, nem lesz jó ugyanis. 15 ezer forintért kapsz teljesen jó bontottat, bele kell rakni, aztán használni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.05.10. 21:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Elnézést, hogy beleszólok a nagyok dolgába, de nekem ebben az összeállításban minimum 3 porlasztó sántít.
A 3-as korrekciójú az agyhalott, ahelyett venni kell egy padon faggatott bontottat vagy egy újat. (EU3-as porlasztókat amúgy a top műhelyekben még meg tudják jól csinálni, az EU4-eseket már sehol.)
Aztán újra kell nézni a korrekciókat és a motorjárást, motorhangot.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.05.10. 21:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Elnézést, hogy beleszólok a nagyok dolgába, de nekem ebben az összeállításban minimum 3 porlasztó sántít.
A 3-as korrekciójú az agyhalott, ahelyett venni kell egy padon faggatott bontottat vagy egy újat. (EU3-as porlasztókat amúgy a top műhelyekben még meg tudják jól csinálni, az EU4-eseket már sehol.)
Aztán újra kell nézni a korrekciókat és a motorjárást, motorhangot.


1,3,4 valóban sánta (ha henger szerint nézzük), de a 3,4-el még el lehet járkálni igazából, ha picit tágabban értelmezzük.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.05.11. 21:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Baleset esetén mi adja a jelet a lufik eldurrantásához?

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.05.11. 21:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Afterdark írta:
Baleset esetén mi adja a jelet a lufik eldurrantásához?

A gyorsulásérzékelő a kardánalagút tetején.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.05.12. 07:20 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
GA0425 írta:
NagyMatyas írta:
GA0425 írta:
Sziasztok,

A pre-supply pressure az autómban 3,67 mbar, és ez kicsit kevésnek tűnik. Mennyinek kellene lennie? Indítás után előfordul, hogy egy rövid ideig egyenetlenül jár a motor, illetve a mai üzemanyagszűrő-csere óta (Mann-filter) elég sokat búg a vezetőülés alatti üzemanyag pumpa. Jól érzem, hogy ideje lenne kicserélni ezt a pumpát?


Nyomás tapasztalatom szerint okés. Hogyha egyenletlenül jár az autó indítás után, az inkább porlasztó szokott lenni. Korrekciós értékek mekkorák? Kompresszió teszt volt? Nemrég volt a kezeim között egy X5, állítólag bemért porlasztókkal. Hidegen melegen sokára épült fel a railnyomás, illetve bicegett. Egy db porlasztó csere megoldotta. Új nem lett az autó, de jó lett. :wink:


Szia,

Köszönöm a választ. Bizony az egyik porlasztó itt is sántít, bár nem mindig. Tegnap egy hosszabb út után éreztem, hogy kicsit sántán jár a motor, megnéztem, és az 1-es porlasztó értéke 3 - 3,2 körül mozgott, a többié sorban 0.79, -1.48, -0.56, -0.29, -1,75.

Ma ugyan olyan sokat nem mentem vele, de egy kis városi mászkálás után nézve az értékek 1.87, 0.30, +1.09, -0.53, 0.14 és -1.04 lett, és nem is éreztem a sántítást, viszont utána volt egy kb 35 km-es út, majd nézve megint elég magas értéket adott az 1-es porlasztó, kb 2.6 - 2.8 körülit, ami egy pár perc alapjáraton járatást követően lecsökkent 2 környékére.

Ha ezek alapján tudsz valamire következtetni, kíváncsi lennék rá, én egyelőre arra jutottam, hogy jövő hét elején az 1-es porlasztót kicseréltetem egyelőre egy bontottra, de biztos megoldást valószínűleg mind a hat porlasztó felújítása fog jelenteni (az viszont most nem fér bele, mert jövő hét végén lesz egy hosszabb utam).

Maga a 3.67 mbar-os nyomás azért lett gyanús, mivel egy barátom 30D-jében ez az érték 4-4.1 körüli, illetve visszanézve az ősszel lementett diagolási adatokat, akkor még az enyémben is 3,9 körül volt. Arról nem is beszélve, hogy amióta kicseréltük az üzemanyagszűrőt, azóta az ülés alatti pumpa búg.


Nem tudom, miért nem javasolták/említették az előttem szólók, de mielőtt még elkezdenél porlasztókat cserélgetni, mindenképp csinálj egy résolaj tesztet, ez sokkal nagyobb bizonyossággal megmutatja az injektor állapotát, mint a korrekciós szám. Ha a résolaj mennyiség nem túl nagy,viszont az érték igen csak pluszban van, akkor jöhet a kompresszió teszt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.05.12. 10:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Afterdark írta:
Baleset esetén mi adja a jelet a lufik eldurrantásához?

A gyorsulásérzékelő a kardánalagút tetején.


Gallaca a fülembe tette a bogarat, hogy utólasosan is tele lehet pakolni a kocsit légzsákokkal, akkor ez tényleg csak légzsákokat és kábelezést meg egy új vezérlőt igényel. Fasza. :roker: :D

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.05.13. 11:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Kicseréltem a motorartó bakot, azt amelyik gyengébbnek tűnt,de valszeg nem ez a baja. Viszont kicsit változott a helyzet, most csak bizonyos gázpedál állásnál érzem azt, hogy vibrál minden, kevésbé mint eddig, de a váltó környékén hallok határozott kopogást. Amint a gázpedált tovább nyomom mint pl félállás azonnal megszűnik a hang és minden vibráció.
Fékezésnél is érzek vibrálást, közvetlenül a megállás előtt.

Ki tudná megnézni esetleg? Gallaca? :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.05.13. 15:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.04.16. 09:50
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: diesel
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdvözletem az uraknak!

Ma voltam megnézni egy manuál 525i-t, az autó elég korrekt állapotnak néz ki, és elég jól extrázott, a váltó viszont kicsit nehezen ment ki az 5. síkjába, és magát a fokozatot is kicsit nehezen vette be. Korábban volt dolgom néhány napig egy 20d-t abba kis kicsit nehéz volt megtalálni az 5-et. Kérdésem az lenne, hogy ez mennyire jellemző probléma e39-nél, illetve hova fajulhat tovább ez a helyzet? Gondolom egy patika e39 manuálnak hibátlanul kéne "beklattyanni" minden fokozatba, mekkora meló ezt helyre állítani?

Illetve, mivel touringról van szó, ennek is pörsent már a rozsda a csomagtérfedélen 1-2 helyen (többi helyen makulátlan). Szintén az érdekelne, mekkora meló megállítani a rozsdát ezen a néhány helyen (az üveg alsó sarkai főleg)?

A segítséget előre is köszönöm.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.05.13. 16:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
laci636 írta:
Üdvözletem az uraknak!

Ma voltam megnézni egy manuál 525i-t, az autó elég korrekt állapotnak néz ki, és elég jól extrázott, a váltó viszont kicsit nehezen ment ki az 5. síkjába, és magát a fokozatot is kicsit nehezen vette be. Korábban volt dolgom néhány napig egy 20d-t abba kis kicsit nehéz volt megtalálni az 5-et. Kérdésem az lenne, hogy ez mennyire jellemző probléma e39-nél, illetve hova fajulhat tovább ez a helyzet? Gondolom egy patika e39 manuálnak hibátlanul kéne "beklattyanni" minden fokozatba, mekkora meló ezt helyre állítani?

Illetve, mivel touringról van szó, ennek is pörsent már a rozsda a csomagtérfedélen 1-2 helyen (többi helyen makulátlan). Szintén az érdekelne, mekkora meló megállítani a rozsdát ezen a néhány helyen (az üveg alsó sarkai főleg)?

A segítséget előre is köszönöm.

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=23_0229
Ezen a képen a 9-től a 16-ig csere, kivéve a 17, 18, 19, és jó lesz a váltó "beklattyanós"része.
A váltót le kell venni hozzá, de az nem olyan nagy meló, mint ahogy hallatszik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.05.13. 18:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.04.16. 09:50
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: diesel
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=23_0229
Ezen a képen a 9-től a 16-ig csere, kivéve a 17, 18, 19, és jó lesz a váltó "beklattyanós"része.
A váltót le kell venni hozzá, de az nem olyan nagy meló, mint ahogy hallatszik.


Köszönöm!

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.05.14. 21:29 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Skacok, ez a menet közbeni remegés nem lehet a kettőstömegű lendkerék?
Váltások sem olyan finomak ám, elinduláskor is néha rángatás van... fuck, lehet elviszem muhaatihoz valamelyik nap, hogy megszakértse.

Kettőstömegűből jó a LUK? Annak "csak" 230 körül van a listaára.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 12:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
blueboi69 írta:
Skacok, ez a menet közbeni remegés nem lehet a kettőstömegű lendkerék?
Váltások sem olyan finomak ám, elinduláskor is néha rángatás van... fuck, lehet elviszem muhaatihoz valamelyik nap, hogy megszakértse.

Kettőstömegűből jó a LUK? Annak "csak" 230 körül van a listaára.

Vidd el a mesterhez jobban jarsz igy kepernyorol senki nem fogja tudni megmondani.Es igen jo a Luk ha jol tudom az a gyarija is.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 13:12 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
blueboi69 írta:
Skacok, ez a menet közbeni remegés nem lehet a kettőstömegű lendkerék?
Váltások sem olyan finomak ám, elinduláskor is néha rángatás van... fuck, lehet elviszem muhaatihoz valamelyik nap, hogy megszakértse.

Kettőstömegűből jó a LUK? Annak "csak" 230 körül van a listaára.

Vidd el a mesterhez jobban jarsz igy kepernyorol senki nem fogja tudni megmondani.Es igen jo a Luk ha jol tudom az a gyarija is.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Elvinném,de aszondja, hogy 2 hétre előre be van táblázva :( Akkor addig lehet pihen a vas.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 23:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
Elnézést, hogy beleszólok a nagyok dolgába, de nekem ebben az összeállításban minimum 3 porlasztó sántít.
A 3-as korrekciójú az agyhalott, ahelyett venni kell egy padon faggatott bontottat vagy egy újat. (EU3-as porlasztókat amúgy a top műhelyekben még meg tudják jól csinálni, az EU4-eseket már sehol.)
Aztán újra kell nézni a korrekciókat és a motorjárást, motorhangot.


1,3,4 valóban sánta (ha henger szerint nézzük), de a 3,4-el még el lehet járkálni igazából, ha picit tágabban értelmezzük.


Sziasztok,

Mivel szűkös a határidőm, beszereztem 7 db bontott porlasztót, és elmentem egy dízelszervízbe. A célom az volt, hogy a 7 db-ból (nem mindet vettem meg, hármat fizettem, de hetet kaptam, mondván, a három legjobbat megtartom, a többit visszaadom) a szebbekkel kezdve annyit méretek be, hogy találjak legalább egy olyat, ami érdemes a beépítésre. Három bemérés után ott tartottunk, hogy ugyan a résolaj egyiknél sem volt sok, viszont az alapjárati és előbefecskendezési értékek egyik esetében sem voltak túl jók, egynél pont alsó határértéken, míg a másik kettőnél bőven alatta alakultak. Itt döntöttünk úgy, hogy akkor vegyük ki az egyes porlasztót és mérjük be azt. Kivételnél kiderült, hogy a porlasztót teteje laza volt, és némi szivárgásnak is nyomát lehetett látni, de azt mondták, ennek nem lehet hatása a porlasztó működésére. A mérés után kiderült, hogy mindhárom bontott cuccnál jobbak az értékei, és a tűrésen kívül egyedül a max nyomás melletti érték esett, ez is egy picivel a felső határ felett alakult. Mivel célzottan úgy mentem, hogy az egyes porlasztót kellene kicserélni (hiszen annak a korrekciója szokott 3 felett lenni), ezért innentől túl sok idő nem maradt, és jobb híján arra jutottunk, hogy akkor vissza az, ami benne volt - hiszen ennek voltak a legjobbak az értékei - és akkor fizettem egy csomót a semmiért.

Aztán visszatétel után a következő korrekciókat kaptuk: -0.08 , 0.85 , -1.20 , -0.10 , 0.78 , -0.56. Jöttem kb 100 km-t, pályáztam is, utána is nagyjából ugyanezek az értékek.

Erre most vajon mi lehet a magyarázat? Volt valami szennyeződés vajon a porlasztóban, ami a méréskor a padon kiszedtek belőle? Vagy a laza felső rész mégis okozhatott valami gondot?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.05.17. 17:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
GA0425 írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
Elnézést, hogy beleszólok a nagyok dolgába, de nekem ebben az összeállításban minimum 3 porlasztó sántít.
A 3-as korrekciójú az agyhalott, ahelyett venni kell egy padon faggatott bontottat vagy egy újat. (EU3-as porlasztókat amúgy a top műhelyekben még meg tudják jól csinálni, az EU4-eseket már sehol.)
Aztán újra kell nézni a korrekciókat és a motorjárást, motorhangot.


1,3,4 valóban sánta (ha henger szerint nézzük), de a 3,4-el még el lehet járkálni igazából, ha picit tágabban értelmezzük.


Sziasztok,

Mivel szűkös a határidőm, beszereztem 7 db bontott porlasztót, és elmentem egy dízelszervízbe. A célom az volt, hogy a 7 db-ból (nem mindet vettem meg, hármat fizettem, de hetet kaptam, mondván, a három legjobbat megtartom, a többit visszaadom) a szebbekkel kezdve annyit méretek be, hogy találjak legalább egy olyat, ami érdemes a beépítésre. Három bemérés után ott tartottunk, hogy ugyan a résolaj egyiknél sem volt sok, viszont az alapjárati és előbefecskendezési értékek egyik esetében sem voltak túl jók, egynél pont alsó határértéken, míg a másik kettőnél bőven alatta alakultak. Itt döntöttünk úgy, hogy akkor vegyük ki az egyes porlasztót és mérjük be azt. Kivételnél kiderült, hogy a porlasztót teteje laza volt, és némi szivárgásnak is nyomát lehetett látni, de azt mondták, ennek nem lehet hatása a porlasztó működésére. A mérés után kiderült, hogy mindhárom bontott cuccnál jobbak az értékei, és a tűrésen kívül egyedül a max nyomás melletti érték esett, ez is egy picivel a felső határ felett alakult. Mivel célzottan úgy mentem, hogy az egyes porlasztót kellene kicserélni (hiszen annak a korrekciója szokott 3 felett lenni), ezért innentől túl sok idő nem maradt, és jobb híján arra jutottunk, hogy akkor vissza az, ami benne volt - hiszen ennek voltak a legjobbak az értékei - és akkor fizettem egy csomót a semmiért.

Aztán visszatétel után a következő korrekciókat kaptuk: -0.08 , 0.85 , -1.20 , -0.10 , 0.78 , -0.56. Jöttem kb 100 km-t, pályáztam is, utána is nagyjából ugyanezek az értékek.

Erre most vajon mi lehet a magyarázat? Volt valami szennyeződés vajon a porlasztóban, ami a méréskor a padon kiszedtek belőle? Vagy a laza felső rész mégis okozhatott valami gondot?

Ezt valóban szakember mondta, fellazult mágnesszelep nem módosít a paramétereken?

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.05.17. 19:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
GA0425 írta:

Erre most vajon mi lehet a magyarázat? Volt valami szennyeződés vajon a porlasztóban, ami a méréskor a padon kiszedtek belőle? Vagy a laza felső rész mégis okozhatott valami gondot?

Ezt valóban szakember mondta, fellazult mágnesszelep nem módosít a paramétereken?


Azon csodálkozok csak ilyenkor, hogyha jól van az úgy, akkor gyárilag minek veszik a fáradtságot, hogy olyat gyártsanak, ami nem lötyög? :facepalm:

Azt közkincsé tennéd, hogy hol vizsgáltattad be az injektorokat?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.05.17. 20:20 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem vagyok képben tükör ügyben. Egy pár aranyszínű fényre sötétedő tükörlap megér 15e ft-ot?

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2017.05.17. 20:24 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 211
Adott köszi: 41 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
Nem vagyok képben tükör ügyben. Egy pár aranyszínű fényre sötétedő tükörlap megér 15e ft-ot?

Listaára 80 ezer/db, döntsd el:)

_________________
acheter sildenafil mylan recenzia


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1266, 1267, 1268, 1269, 1270, 1271, 1272 ... 1329  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator