* *
Pontos idő: 2018.08.17. 13:44

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26204 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1267, 1268, 1269, 1270, 1271, 1272, 1273 ... 1311  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.05.17. 20:32 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 213
Adott köszi: 41 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Még egy kérdés: rakott már be valaki esőszenzort olyan kocsiba, amibe nem volt előtte? Kell hozzá a szenzoron kívül valami más modul is vagy kapcsolókar? Előre is köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.05.17. 21:01 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1406
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 405 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Afterdark írta:
Nem vagyok képben tükör ügyben. Egy pár aranyszínű fényre sötétedő tükörlap megér 15e ft-ot?

Annyiért ajándék. Ha nem kell, szólj.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.05.17. 21:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 812
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 164 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 35i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
öreglala írta:
Afterdark írta:
Nem vagyok képben tükör ügyben. Egy pár aranyszínű fényre sötétedő tükörlap megér 15e ft-ot?

Listaára 80 ezer/db, döntsd el:)


Jézus isten. Nem gondoltam. :facepalm:

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.05.17. 21:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5646
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 808 alkalommal
Kapott köszik: 1797 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
öreglala írta:
Még egy kérdés: rakott már be valaki esőszenzort olyan kocsiba, amibe nem volt előtte? Kell hozzá a szenzoron kívül valami más modul is vagy kapcsolókar? Előre is köszi!

Csak a szenzor kell, meg a vezeték.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.05.18. 06:50 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 213
Adott köszi: 41 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
öreglala írta:
Még egy kérdés: rakott már be valaki esőszenzort olyan kocsiba, amibe nem volt előtte? Kell hozzá a szenzoron kívül valami más modul is vagy kapcsolókar? Előre is köszi!

Csak a szenzor kell, meg a vezeték.

Nos, én ott tartok, hogy beraktam, bekötöttem a négy szálat a helyére, (k-bus, gm 1-es csati 20-as láb, 12v és test), de azt írja ki a scanner, hogy nincs kommunikáció a rls-el. Vettem azóta még kettőt, minddel ugyanez a helyzet. Már csináltam külön egy kábelköteget neki, nehogy a befűzött legyen a hibás. Az viszont igaz, hogy azóta az ablaktörlő ütemvezérlő sem működik, nincs 1-4 fokozat, csak egyféle. Mit rontottam el? Előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.05.18. 11:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
öreglala írta:
Gallaca írta:
öreglala írta:
Még egy kérdés: rakott már be valaki esőszenzort olyan kocsiba, amibe nem volt előtte? Kell hozzá a szenzoron kívül valami más modul is vagy kapcsolókar? Előre is köszi!

Csak a szenzor kell, meg a vezeték.

Nos, én ott tartok, hogy beraktam, bekötöttem a négy szálat a helyére, (k-bus, gm 1-es csati 20-as láb, 12v és test), de azt írja ki a scanner, hogy nincs kommunikáció a rls-el. Vettem azóta még kettőt, minddel ugyanez a helyzet. Már csináltam külön egy kábelköteget neki, nehogy a befűzött legyen a hibás. Az viszont igaz, hogy azóta az ablaktörlő ütemvezérlő sem működik, nincs 1-4 fokozat, csak egyféle. Mit rontottam el? Előre is köszönöm!

Fel van kódolva?

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.05.18. 11:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5646
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 808 alkalommal
Kapott köszik: 1797 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
öreglala írta:
Gallaca írta:
öreglala írta:
Még egy kérdés: rakott már be valaki esőszenzort olyan kocsiba, amibe nem volt előtte? Kell hozzá a szenzoron kívül valami más modul is vagy kapcsolókar? Előre is köszi!

Csak a szenzor kell, meg a vezeték.

Nos, én ott tartok, hogy beraktam, bekötöttem a négy szálat a helyére, (k-bus, gm 1-es csati 20-as láb, 12v és test), de azt írja ki a scanner, hogy nincs kommunikáció a rls-el. Vettem azóta még kettőt, minddel ugyanez a helyzet. Már csináltam külön egy kábelköteget neki, nehogy a befűzött legyen a hibás. Az viszont igaz, hogy azóta az ablaktörlő ütemvezérlő sem működik, nincs 1-4 fokozat, csak egyféle. Mit rontottam el? Előre is köszönöm!

Esőszenzorról beszélünk, vagy RLS-ről?

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.05.18. 13:55 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 213
Adott köszi: 41 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
öreglala írta:
Gallaca írta:
öreglala írta:
Még egy kérdés: rakott már be valaki esőszenzort olyan kocsiba, amibe nem volt előtte? Kell hozzá a szenzoron kívül valami más modul is vagy kapcsolókar? Előre is köszi!

Csak a szenzor kell, meg a vezeték.

Nos, én ott tartok, hogy beraktam, bekötöttem a négy szálat a helyére, (k-bus, gm 1-es csati 20-as láb, 12v és test), de azt írja ki a scanner, hogy nincs kommunikáció a rls-el. Vettem azóta még kettőt, minddel ugyanez a helyzet. Már csináltam külön egy kábelköteget neki, nehogy a befűzött legyen a hibás. Az viszont igaz, hogy azóta az ablaktörlő ütemvezérlő sem működik, nincs 1-4 fokozat, csak egyféle. Mit rontottam el? Előre is köszönöm!

Fel van kódolva?

Nincs szerintem, mert eddig nem volt benne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.05.18. 13:56 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 213
Adott köszi: 41 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
öreglala írta:
Gallaca írta:
öreglala írta:
Még egy kérdés: rakott már be valaki esőszenzort olyan kocsiba, amibe nem volt előtte? Kell hozzá a szenzoron kívül valami más modul is vagy kapcsolókar? Előre is köszi!

Csak a szenzor kell, meg a vezeték.

Nos, én ott tartok, hogy beraktam, bekötöttem a négy szálat a helyére, (k-bus, gm 1-es csati 20-as láb, 12v és test), de azt írja ki a scanner, hogy nincs kommunikáció a rls-el. Vettem azóta még kettőt, minddel ugyanez a helyzet. Már csináltam külön egy kábelköteget neki, nehogy a befűzött legyen a hibás. Az viszont igaz, hogy azóta az ablaktörlő ütemvezérlő sem működik, nincs 1-4 fokozat, csak egyféle. Mit rontottam el? Előre is köszönöm!

Esőszenzorról beszélünk, vagy RLS-ről?

Ez nem esőszenzor: RLS? (rain light sensor)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.05.18. 17:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Esőszenzor nem egyenlő RLS.
Esőszenzor az esőszenzor csak. RLS eső-és fényszenzor, de akkor a világításkapcsoló is más.
Kódolni mindenképpen kell a helyes működés érdekében.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.05.19. 06:52 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 213
Adott köszi: 41 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor lehet, feladom, nem lesz esőérzékelőm. :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.05.19. 16:17 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.29. 01:00
Hozzászólások: 202
Tartózkodási hely: Veszprém megye
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 55 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Heló
Lenne egy kérdésem,a kocsival tempósan haladva,rázós huplis útra érve egyszerre kigyullad a kipörgésgátló és az ABS sárga lámpája,és folyamatosan világít.Majd megállás után,újraindítva egyszer vagy kétszer,a lámpák elalszanak.Valakinek ötlete??
üdv Laci


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.05.19. 22:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5646
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 808 alkalommal
Kapott köszik: 1797 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
lacir1 írta:
Heló
Lenne egy kérdésem,a kocsival tempósan haladva,rázós huplis útra érve egyszerre kigyullad a kipörgésgátló és az ABS sárga lámpája,és folyamatosan világít.Majd megállás után,újraindítva egyszer vagy kétszer,a lámpák elalszanak.Valakinek ötlete??
üdv Laci

:diag

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.05.21. 10:50 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.26. 00:00
Hozzászólások: 366
Adott köszi: 59 alkalommal
Kapott köszik: 37 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Pánik van!!!
Az auto totál lemerült, kulcs sem nyitja a zárat, a csomagtartót sem tudom kinyitni, hogy az akksihoz hozzáférjek és kivegyem.

Mit lehet tenni ilyenkor???
Tud vki segiteni?

Köszönöm,

Papi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.05.21. 11:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5646
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 808 alkalommal
Kapott köszik: 1797 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Papi írta:
Sziasztok,

Pánik van!!!
Az auto totál lemerült, kulcs sem nyitja a zárat, a csomagtartót sem tudom kinyitni, hogy az akksihoz hozzáférjek és kivegyem.

Mit lehet tenni ilyenkor???
Tud vki segiteni?

Köszönöm,

Papi

Mi az, hogy a kulcs nem nyitja a zárat? :shock:
Végső esetben fel kell emelni az autót bal elől, a gázpedál magasságában jön ki a pozitív kábel a padlólemezen, egy piros műanyag takarja. Ott kell megtáplálni, negatív mehet a testre.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.05.21. 12:02 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.26. 00:00
Hozzászólások: 366
Adott köszi: 59 alkalommal
Kapott köszik: 37 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Papi írta:
Sziasztok,

Pánik van!!!
Az auto totál lemerült, kulcs sem nyitja a zárat, a csomagtartót sem tudom kinyitni, hogy az akksihoz hozzáférjek és kivegyem.

Mit lehet tenni ilyenkor???
Tud vki segiteni?

Köszönöm,

Papi

Mi az, hogy a kulcs nem nyitja a zárat? :shock:
Végső esetben fel kell emelni az autót bal elől, a gázpedál magasságában jön ki a pozitív kábel a padlólemezen, egy piros műanyag takarja. Ott kell megtáplálni, negatív mehet a testre.



Bedugom a kulcsot, elfordul, de nem jön föl a pöcök, a csomitartó sem nyílik.
Kaptam még egy tippet, hogy próbáljam meg a szervízkulcsot, hátha arra kinyílik az ajtó...

Az akkukivételhez mekkora kulcs kell?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.05.21. 12:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2207
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 496 alkalommal
Kapott köszik: 502 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Papi írta:
Gallaca írta:
Papi írta:
Sziasztok,

Pánik van!!!
Az auto totál lemerült, kulcs sem nyitja a zárat, a csomagtartót sem tudom kinyitni, hogy az akksihoz hozzáférjek és kivegyem.

Mit lehet tenni ilyenkor???
Tud vki segiteni?

Köszönöm,

Papi

Mi az, hogy a kulcs nem nyitja a zárat? :shock:
Végső esetben fel kell emelni az autót bal elől, a gázpedál magasságában jön ki a pozitív kábel a padlólemezen, egy piros műanyag takarja. Ott kell megtáplálni, negatív mehet a testre.



Bedugom a kulcsot, elfordul, de nem jön föl a pöcök, a csomitartó sem nyílik.
Kaptam még egy tippet, hogy próbáljam meg a szervízkulcsot, hátha arra kinyílik az ajtó...

Az akkukivételhez mekkora kulcs kell?

Ha nem tudod kinyitni a csomiajtót, ne az akkuval foglalkozz, hisz' az jobb hátul van! :(
Amit Laci említ, felemelést követően TUDSZ POZITÍVAT (feszültséget) adni az autódnak, amely talán/remélhetőleg működésre bírja az elektromos rendszert, s így talán nyílik. Amúgy mechanikusan is -legalább bal elöl- a kulccsal "nyitnikék"! :roll:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.05.21. 12:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.12. 23:03
Hozzászólások: 170
Adott köszi: 66 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
Papi írta:
Gallaca írta:
Papi írta:
Sziasztok,

Pánik van!!!
Az auto totál lemerült, kulcs sem nyitja a zárat, a csomagtartót sem tudom kinyitni, hogy az akksihoz hozzáférjek és kivegyem.

Mit lehet tenni ilyenkor???
Tud vki segiteni?

Köszönöm,

Papi

Mi az, hogy a kulcs nem nyitja a zárat? :shock:
Végső esetben fel kell emelni az autót bal elől, a gázpedál magasságában jön ki a pozitív kábel a padlólemezen, egy piros műanyag takarja. Ott kell megtáplálni, negatív mehet a testre.



Bedugom a kulcsot, elfordul, de nem jön föl a pöcök, a csomitartó sem nyílik.
Kaptam még egy tippet, hogy próbáljam meg a szervízkulcsot, hátha arra kinyílik az ajtó...

Az akkukivételhez mekkora kulcs kell?

Ha nem tudod kinyitni a csomiajtót, ne az akkuval foglalkozz, hisz' az jobb hátul van! :(
Amit Laci említ, felemelést követően TUDSZ POZITÍVAT (feszültséget) adni az autódnak, amely talán/remélhetőleg működésre bírja az elektromos rendszert, s így talán nyílik. Amúgy mechanikusan is -legalább bal elöl- a kulccsal "nyitnikék"! :roll:

valaki nemreg hasonlo temaban irta, hogy a hatso rendszamtabla lampan at taplalta meg sikerrel, amihez nemkell felemelni

Sent from my LG-D620 using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.05.21. 13:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5646
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 808 alkalommal
Kapott köszik: 1797 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Papi írta:
Gallaca írta:
Papi írta:
Sziasztok,

Pánik van!!!
Az auto totál lemerült, kulcs sem nyitja a zárat, a csomagtartót sem tudom kinyitni, hogy az akksihoz hozzáférjek és kivegyem.

Mit lehet tenni ilyenkor???
Tud vki segiteni?

Köszönöm,

Papi

Mi az, hogy a kulcs nem nyitja a zárat? :shock:
Végső esetben fel kell emelni az autót bal elől, a gázpedál magasságában jön ki a pozitív kábel a padlólemezen, egy piros műanyag takarja. Ott kell megtáplálni, negatív mehet a testre.



Bedugom a kulcsot, elfordul, de nem jön föl a pöcök, a csomitartó sem nyílik.
Kaptam még egy tippet, hogy próbáljam meg a szervízkulcsot, hátha arra kinyílik az ajtó...

Az akkukivételhez mekkora kulcs kell?

Lefogató pánthoz 13-as, saruhoz, leszorítóhoz 10-es.
Most megnéztem az Asszony kocsiján, az ajtón neki sem jön fel pöcök kulccsal akksi nélkül. De csak ebben nem, másik 4 e39-ben igen! Viszont a csomizár, balra 45 fokon túlfordítva kinyílik mindegyiken.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.05.21. 14:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.26. 00:00
Hozzászólások: 366
Adott köszi: 59 alkalommal
Kapott köszik: 37 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bedugom a kulcsot, elfordul, de nem jön föl a pöcök, a csomitartó sem nyílik.
Kaptam még egy tippet, hogy próbáljam meg a szervízkulcsot, hátha arra kinyílik az ajtó...

Az akkukivételhez mekkora kulcs kell?[/quote]
Lefogató pánthoz 13-as, saruhoz, leszorítóhoz 10-es.
Most megnéztem az Asszony kocsiján, az ajtón neki sem jön fel pöcök kulccsal akksi nélkül. De csak ebben nem, másik 4 e39-ben igen! Viszont a csomizár, balra 45 fokon túlfordítva kinyílik mindegyiken.[/quote]


Kálváriám újabb története...
A szervízkulcs nem segített. Ellenben kínomban a vezető ajtó és a csomiajtón minden kulcsot kipróbálva ahogy írtad, tovább fordítva a csomagtér felnyílt. Ezen felbuzdulva, az ajtónál is megnéztem, és igen csak erőszakosnak kell lenni, de ott is felnyitotta! Túl gyengéden bántam a drágámmal, nem mertem erőszakoskodni, nehogy feljelentsen, elvégre még csak 14 éves...
Egy dolog kipipálva, jött az akksibányászat. Hogy ezt hogy a jó fenébe passzították oda be, azért hagyhattak volna picit nagyobb helyet is, a leszorítóhoz és a sarukhoz gyorsan megtaláltam a villásokat, otthonról vittem. A saruk jöttek le nehezen, pedig nem voltak oxidáltak, de ott nem hagytak sok játékot a szorítógyűrűnek. De ez is megvolt. Azonban csillagcsavarhúzó nem volt nálam az akksi leszorító toronyhoz. Vakartam a fejem, mikor is eszembe jutott, mintha láttam volna a szerszámosában. És valóban, kicsavartam, kivettem a dögöt, a levegőztető csövet rántottam majdnem ki a helyéből...
Holnap kapok kölcsön akkutöltőt, és remélhetőleg minden rendben lesz...

Ami nekem furcsa volt, hogy 80Ah-s 680-as akku van benne, biztos, hogy ezzel jött be Mo-ra még 2013-ban az autó kintről, az évjáratára azonban nem tudtam rájönni. Mivel az akkuboltban azt mondták, hogy a kisokos 95Ah-s 820-as indítóáramosat ír, én ezt kicsinek vélem, Szerintetek?

Azonban utólag végig gondolva, ismét csak dícsérni tudom a fejlesztő mérnököket, akik gondolván az ilyen helyzetekre is, ne kelljen keresgélni a szerszámokat, az autó saját szerszámkészletébe elhelyezték a villáskulcsokat is és a csavarnyúzót is, hogy mindig kéznél legyenek. Úgyhogy most, a történtek ellenére ismét fellángolt a szerelem az autó iránt, azt kell megszokni, hogy picit többet foglalkozzunk vele...
:wink:

Köszönöm a tanácsokat és a segítséget,

Papi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26204 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1267, 1268, 1269, 1270, 1271, 1272, 1273 ... 1311  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator