* *
Pontos idő: 2024.03.29. 13:44

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 1329  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.22. 14:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.18. 01:00
Hozzászólások: 83
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi Rhantos,próbáltam ezzel a módszerrel ,de még nem sikerült.Az 1. szám pontosan milyen műveletet jelöl a képen,mert a másik jelzés gondolom a csavarhúzó feszítését jelentheti :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.30. 18:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.28. 00:00
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Gyál
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni,hogy az EURO3-as besorolás,az az EURO5-ösnél jobb-vagy rosszabb???
Ugyanis "kintről" csak EURO5-ösnél jobb besorolású Bömbit érdemes behozni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.30. 19:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Dezs írta:
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni,hogy az EURO3-as besorolás,az az EURO5-ösnél jobb-vagy rosszabb???
Ugyanis "kintről" csak EURO5-ösnél jobb besorolású Bömbit érdemes behozni.


Szia!

Véletlenül sem akarlak megbántani, ezért igyekezni fogok finoman fogalmazni. Annak amit leírtál, se füle, se farka. :)
Még az EURO 5-ös környezetvédelmi osztály sem létezik, nemhogy annál jobb.
Ha külföldi vásárlásban gondolkodsz, keress meg per PÜ.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.05.31. 20:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 825
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Dezs írta:
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni,hogy az EURO3-as besorolás,az az EURO5-ösnél jobb-vagy rosszabb???
Ugyanis "kintről" csak EURO5-ösnél jobb besorolású Bömbit érdemes behozni.

Nem véletlenül EURO 4-esre gondolsz? Amúgy ha jól tudom, az E39-ben az EURO 3-mas norma volt a "legmagasabb" környezetvédelmi besorolás. Javítsatok ki, ha nem így van,mert engem is érdekel! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: gépkönyv
HozzászólásElküldve: 2006.06.02. 10:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.21. 01:00
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tshabba írta:
Hali! Tudja vki honnan lehet szerezni "használati utasítást" az e39-hez? Elérhető valahol elektronikus formában? Akár angolul is! Feltétlen szükségem lenne rá köszi!


Szia Tshabba!

Beszkenneltem az én MAGYAR nyelvű kezelési útmutatómat E39-hez,ha még érdekel. Betettem a Letöltések/Gépkönyvekhez

Egyébként aki ilyet keresem annak is ajánlom figyelmébe,bár kicsit ferdére sikerült az oldalak beolvasása,de majdcsak jó lesz valamire így is.

Üdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.07. 22:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Sopron, Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!
Tud valaki nekem segíteni fékfolyadék ügyben? Cserélni szeretném, mennyi kell és milyet érdemes belerakni?
Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.07. 22:37 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zolkika írta:
Hali!
Tud valaki nekem segíteni fékfolyadék ügyben? Cserélni szeretném, mennyi kell és milyet érdemes belerakni?
Köszi


Ez a téma nekem is aktuális!!De ez házilag szerintem nem igazán kivitelezhető.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.08. 07:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.12. 01:00
Hozzászólások: 424
Tartózkodási hely: Bicske
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
zolkika írta:
Hali!
Tud valaki nekem segíteni fékfolyadék ügyben? Cserélni szeretném, mennyi kell és milyet érdemes belerakni?
Köszi


Ez a téma nekem is aktuális!!De ez házilag szerintem nem igazán kivitelezhető.


Leveszed a pollenszurohazat, kiszivod a fekfolyadekhazbol a fekolajat, vagy pedallal lepumoalod, utantoltessz es elkezded legteleniteni.
Kicsit mosasd at.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Fékfolyadék csere
HozzászólásElküldve: 2006.06.08. 08:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.21. 01:00
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Egy hónapja cseréltem fékfolyadékot. Gyári DOT4-et javasolták és 1l-t. Elég is lett volna,de talán csak azért mert még marad egy kicsi a rendszerben. Szerencsére 2-t vettem, mert annyit szívtunk a légtelenítéssel,hogy a másikat is meg kellett bontani.Ami folyadékot felfogtunk légtelenítés közben azt nem tartottam meg.A másfél órás légtelenítés jó oldala:jól ki lett mosva a rendszer. Otthon nem célszerű megcsinálni mert mi is Modiccal légetlenítettük,működtettük az ABS-t.Végül is azt mondták nekem Modic nélkül is sikerülhet.

Sok sikert!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fékfolyadék csere
HozzászólásElküldve: 2006.06.08. 09:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.12. 01:00
Hozzászólások: 424
Tartózkodási hely: Bicske
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MPOWER írta:
Sziasztok!

Egy hónapja cseréltem fékfolyadékot. Gyári DOT4-et javasolták és 1l-t. Elég is lett volna,de talán csak azért mert még marad egy kicsi a rendszerben. Szerencsére 2-t vettem, mert annyit szívtunk a légtelenítéssel,hogy a másikat is meg kellett bontani.Ami folyadékot felfogtunk légtelenítés közben azt nem tartottam meg.A másfél órás légtelenítés jó oldala:jól ki lett mosva a rendszer. Otthon nem célszerű megcsinálni mert mi is Modiccal légetlenítettük,működtettük az ABS-t.Végül is azt mondták nekem Modic nélkül is sikerülhet.

Sok sikert!


En modik nelkul csinaltam es eleg volt az 1 lier.
Arra kell torekedni h ne levegosodjon le a renszer.....!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.08. 22:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Sopron, Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Köszi a segítséget fékfolyadék ügyben.
Levegőszűrőt milyen időközönként érdemes cserélni, ill. mi a helyzet az üzemanyagszűrővel?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.08. 22:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.12. 01:00
Hozzászólások: 424
Tartózkodási hely: Bicske
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zolkika írta:
Sziasztok!

Köszi a segítséget fékfolyadék ügyben.
Levegőszűrőt milyen időközönként érdemes cserélni, ill. mi a helyzet az üzemanyagszűrővel?


En spec minden olajcserenel kicserelem.... :D
20K kilometerrenkent


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.08. 22:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.18. 01:00
Hozzászólások: 83
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Én is minde olajcserénél lecseréltetem a légszűrőt,mivel úgyis koromfekete 20-25ekm után,és az üz.a szűrőt is,mert a hazai üzemanyag sem az a minőség. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.22. 18:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.25. 01:00
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok üdvözlök mindenkit.
Kéne egy kis segitség ULÉS MEMORIA zavar van Ugyanis a vezető üléshátmlának a főlső része sokszor menetközben is változtatja a pozicioját vissza meyg alaphejzetbe, ojan is történik, a gombal amivel lehet a fölsőrészt buktatni elöre-hátra ellenkezőleg bukik csak ez a rossz a többi pozició tökéletes Előre is kőszőnőm a segitséget :!:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Melegen nehezen indul...
HozzászólásElküldve: 2006.06.24. 14:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.24. 00:00
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Van vkinek ötlete miért indul nehezebben (kb. 4-et teker az önindító) melegen, míg "hideg" motorral (nyár van) egy pöccintésre beröffen. Mondtak már izzítógyertyát, porlasztócsúcsot, bár mások szerint ezek akkor lennének igazak ha pont hidegen indulna nehezen.
Előre is köszi a válaszokat


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2006.06.25. 00:19 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.20. 01:00
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gonzi írta:
Sziasztok!

Én még új vagyok itt, de már most kérném segítségeteket, mivel gondolom sokkal több a tapasztaltotok ezzel a típussal kapcsolatban, mint nekem.
Májusban vettem egy 520i-t (1998-as, kéziváltós, km.állás 124000, szervízkönyvel, számlákkal.)
Az autó nagyon tetszik a mai napig, de van egy két gondom, amit eddig nem tudtam orvosolni sajnos.
1. Az első, hogy néha kivágja az egyest a váltó. Erre kicseréltem a váltót, de még mindíg csinálta, és most bele tettem egy vadiúj kuplungot és sajnos még így is előfordul. Nem tudom,. hogy mit lehetne még ezzel kezdeni.
2. A második gondom, hogy 30-80km/h óra között, fordulatszámtól, sebesség fokozattol függetlenül egy visító hang jön előrről. Csak fékezéssel lehet a hang intenzitásán állítani. Vettem 2 db új féktárcsát és komplett első-hátsó fékbetétet, de csak azért is csinálta. Utána rájöttem, hogy csak akkor kezd el visítani, ha már az autó bemelegedett. Ekkor kezdtünk a viszkóra gyanakodni, mert amikor WD 40-nel befújtam a tengelyre és a viszkóra, akor elcsitult. Azóta kicseréltem a viszkót is, de semmi eredménye. :-(

Ha valakinek bármilyen tapasztalata, vagy ötlete van, annak nagyon örülnék.

Az utolsó kérdésem, pedig az lenne, hogy most az autómon egy gyári 18 collos alufelni van, amin 245/40 zr 18-as gumik vannak.
Szétvághatja-e ezt a robosztus futóművet ez a nagy kerék, illetve gumi??

Előre is köszönöm a segítségeteket. :-)


Szia,
nem vagyok autószerelő ugyan, de sebesség kidobós szivatással már találkoztam. Régi 323-as cápám csinálta, és egy elszakadt gumibak okozta. Indulásnál nagy csavarónyomatékot kell átadni és megfeszítheti kardántól visszafele. Bár ha te már váltót cseréltél akkor csak láttad volna ha valami el van szakadva.
A visítás nem lehet a kerékcsapágy?
Szép lehet a felnid. Az enyém csak 17"-os és /45-ös a gumi, de sűrűn kell centíroztatni, és most kihengereltettem, mert mindegyikben volt ovalitás kisebb nagyobb. Úgyhogy erre fogsz költeni, ha nem szereted, hogy ráz.
Egyébként ha nem ütöd vágod folyamatosan, szerintem nem teszi tönkre a futóművet, de jobban megterheli, mint a 225/60 R16-os gumival szerelt.

Üdv.
Sepi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2006.06.26. 20:07 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.01. 01:00
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
gonzi írta:
Sziasztok!

Én még új vagyok itt, de már most kérném segítségeteket, mivel gondolom sokkal több a tapasztaltotok ezzel a típussal kapcsolatban, mint nekem.
Májusban vettem egy 520i-t (1998-as, kéziváltós, km.állás 124000, szervízkönyvel, számlákkal.)
Az autó nagyon tetszik a mai napig, de van egy két gondom, amit eddig nem tudtam orvosolni sajnos.
1. Az első, hogy néha kivágja az egyest a váltó. Erre kicseréltem a váltót, de még mindíg csinálta, és most bele tettem egy vadiúj kuplungot és sajnos még így is előfordul. Nem tudom,. hogy mit lehetne még ezzel kezdeni.
2. A második gondom, hogy 30-80km/h óra között, fordulatszámtól, sebesség fokozattol függetlenül egy visító hang jön előrről. Csak fékezéssel lehet a hang intenzitásán állítani. Vettem 2 db új féktárcsát és komplett első-hátsó fékbetétet, de csak azért is csinálta. Utána rájöttem, hogy csak akkor kezd el visítani, ha már az autó bemelegedett. Ekkor kezdtünk a viszkóra gyanakodni, mert amikor WD 40-nel befújtam a tengelyre és a viszkóra, akor elcsitult. Azóta kicseréltem a viszkót is, de semmi eredménye. :-(

Ha valakinek bármilyen tapasztalata, vagy ötlete van, annak nagyon örülnék.

Az utolsó kérdésem, pedig az lenne, hogy most az autómon egy gyári 18 collos alufelni van, amin 245/40 zr 18-as gumik vannak.
Szétvághatja-e ezt a robosztus futóművet ez a nagy kerék, illetve gumi??

Előre is köszönöm a segítségeteket. :-)


Nekem 235/40 r 18 van de eddig a függőleges stabilizátor rúdon és a hátsó úszószilenten kívül más baja nem volt!
Mondjuk az tény, hogy a csapágy nem nagyon szereti az ekkora papucsokat .


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.27. 15:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.25. 01:00
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, ismét ittvagyok van eggy kis gondom.

Az ülés memoriám megjavult a csatlakozókat huzgáltam le a problémásat eggy éjszakára lehúva hagytam .Az ülés alatt van egy kis doboz amiben panel van ebből is kihúztam a csatit vissza is dugtam minden a hején van és ekkor látom, gyujtás kapcs 1 éllás a lágzsák lámpa fojamatosan világit.Inditom a motort mindent kijeez normálisan majd miden elalszik a LÉGZSÁK visszajön fojamatosan világit.

HOgy tudom eltüntetni? Nagyon megköszönném a segitségeteket

Gyuri 4911 :cry: :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.06.27. 20:13 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gyuri4911 írta:
Sziasztok, ismét ittvagyok van eggy kis gondom.

Az ülés memoriám megjavult a csatlakozókat huzgáltam le a problémásat eggy éjszakára lehúva hagytam .Az ülés alatt van egy kis doboz amiben panel van ebből is kihúztam a csatit vissza is dugtam minden a hején van és ekkor látom, gyujtás kapcs 1 éllás a lágzsák lámpa fojamatosan világit.Inditom a motort mindent kijeez normálisan majd miden elalszik a LÉGZSÁK visszajön fojamatosan világit.

HOgy tudom eltüntetni? Nagyon megköszönném a segitségeteket

Gyuri 4911 :cry: :cry:


Szerintem csak modik vagy laptopal tudod törölni.Valószinü ,hogy széthuztad az ülés érzékelő csatiját is és utánamár nem megy ki a hiba csakha törlöd.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: olaj-csere
HozzászólásElküldve: 2006.06.30. 21:38 
Hali! 525tds-be milyen Castrol olaj kell? mekkora viszkozitású? milyen típusú?
//Láttam a "motorolajok" menüpontot de nem lendítette meg a fantáziám...
Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 1329  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 13 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator