* *
Pontos idő: 2024.03.28. 18:52

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1295, 1296, 1297, 1298, 1299, 1300, 1301 ... 1329  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.02.11. 17:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
TÖREKI33 írta:
Muhati kollégát kérdezném , mi a dda tároló ???


DDE Diesel Digital Electronik. ( motorvezérlő )

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.02.11. 22:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.17. 20:24
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: jánossomorja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?2000d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
köszönöm muhati , két hete voltam a győri bmw-nél nagy diagon , de semmi rá utaló dolgot nem fedeztünk fel.

_________________
EIN VOLKS , EIN LAND , EIN AUTO..................EIN FÜHRER !!!EIN FAHRER...................


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.02.12. 07:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
TÖREKI33 írta:
muhaati írta:
TÖREKI33 írta:
megkérném a klub tagokat , hogy ha nem tudnak a kérdésre válaszolni akkor ne irjanak marhaságokat !!!
a kérdés világit a sárga asc lámpa 130-nál és nem gyorsul tovább , gáz vissza 3sec és gyorsul tovább , miért ?????


Megkérném a klubtagokat, hogy egy ilyen hibával kapcsolatban ne tegyenek fel megválaszolhatatlan kérdéseket. Amíg nincs kiolvasva a DDE, és az ABS tároló, csak a találgatások fognak megjelenni, aminek semmi értelme.


azt még elfelejtettem mondani , hogy az egr ki van kötve ,köszönöm előre is az értelmes válaszokat................

Talán itt kellene kezdeni. Gallaca írt olyasmit régebben, hogy a motorvezérlő “tud” az egr kiiktatásról és megpróbálja korlátozni a károsanyagkibocsájtást.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.02.12. 09:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
TÖREKI33 írta:
muhaati írta:
TÖREKI33 írta:
megkérném a klub tagokat , hogy ha nem tudnak a kérdésre válaszolni akkor ne irjanak marhaságokat !!!
a kérdés világit a sárga asc lámpa 130-nál és nem gyorsul tovább , gáz vissza 3sec és gyorsul tovább , miért ?????


Megkérném a klubtagokat, hogy egy ilyen hibával kapcsolatban ne tegyenek fel megválaszolhatatlan kérdéseket. Amíg nincs kiolvasva a DDE, és az ABS tároló, csak a találgatások fognak megjelenni, aminek semmi értelme.


azt még elfelejtettem mondani , hogy az egr ki van kötve ,köszönöm előre is az értelmes válaszokat................

Talán itt kellene kezdeni. Gallaca írt olyasmit régebben, hogy a motorvezérlő “tud” az egr kiiktatásról és megpróbálja korlátozni a károsanyagkibocsájtást.


Egy szimplán lekötött/lefalazott EGR-t nem ismer fel a motorvezérlő. 130-nál és felette már amúgy is zárva van az EGR szelep, szóval szerintem ez nem befolyásolhatja. Ráadásul miköze lenne a károsanyagkibocsájtásnak az ASC lámpához?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.02.12. 16:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bzsoltie írta:
attila94 írta:
TÖREKI33 írta:
muhaati írta:
TÖREKI33 írta:
megkérném a klub tagokat , hogy ha nem tudnak a kérdésre válaszolni akkor ne irjanak marhaságokat !!!
a kérdés világit a sárga asc lámpa 130-nál és nem gyorsul tovább , gáz vissza 3sec és gyorsul tovább , miért ?????


Megkérném a klubtagokat, hogy egy ilyen hibával kapcsolatban ne tegyenek fel megválaszolhatatlan kérdéseket. Amíg nincs kiolvasva a DDE, és az ABS tároló, csak a találgatások fognak megjelenni, aminek semmi értelme.


azt még elfelejtettem mondani , hogy az egr ki van kötve ,köszönöm előre is az értelmes válaszokat................

Talán itt kellene kezdeni. Gallaca írt olyasmit régebben, hogy a motorvezérlő “tud” az egr kiiktatásról és megpróbálja korlátozni a károsanyagkibocsájtást.


Egy szimplán lekötött/lefalazott EGR-t nem ismer fel a motorvezérlő. 130-nál és felette már amúgy is zárva van az EGR szelep, szóval szerintem ez nem befolyásolhatja. Ráadásul miköze lenne a károsanyagkibocsájtásnak az ASC lámpához?

Ezt roppant rosszul tudod!

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 bendegúz, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.02.12. 23:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
TÖREKI33 írta:
Muhati kollégát kérdezném , mi a dda tároló ???


Illatszer.

https://www.ddaillatszer.hu

A DDE a digital diesel electronics, másnéven motorvezérlő.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.02.13. 00:04 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bzsoltie írta:
attila94 írta:
TÖREKI33 írta:

azt még elfelejtettem mondani , hogy az egr ki van kötve ,köszönöm előre is az értelmes válaszokat................

Talán itt kellene kezdeni. Gallaca írt olyasmit régebben, hogy a motorvezérlő “tud” az egr kiiktatásról és megpróbálja korlátozni a károsanyagkibocsájtást.


Egy szimplán lekötött/lefalazott EGR-t nem ismer fel a motorvezérlő. 130-nál és felette már amúgy is zárva van az EGR szelep, szóval szerintem ez nem befolyásolhatja. Ráadásul miköze lenne a károsanyagkibocsájtásnak az ASC lámpához?

Ezt roppant rosszul tudod!

Valóban tévedtem, elnézést kérek. Bár vártam volna egy kis magyarázatot is, ha már ilyen nagy az indulat... Mivel nem kaptam, utánanéztem magam. Az EDC15C típusú motorvezérlőben tényleg találni bizonyos feltételeket, amik alapján érzékelheti a lefalazott/lekötött EGR-t, ami alapján pedig letilthatja annak szabályozását.

A következő történik: a motor aktuális munkapontjától függően (a következő tényezők függvénye: motorfordulatszám, befecskendezési mennyiség, levegő hőmérséklet, hűtővíz hőmérséklet, atmoszférikus nyomás) a motorvezérlő meghatározza az AGR ráta tervezett (soll) és tényleges (ist) értékét. A tervezett érték számítása tárolt jellegmezők és jelleggörbék alapján, a tényleges értéké légmennyiség/löket illetve korrigált töltőnyomás mért-számított értékek alapján történik. Ha a kettő közötti eltérés a beállított határértéket átlépi, az ECU dönthet úgy, hogy az EGR szabályozást lekapcsolja. Egyébként elég sok input van még emellett, ami az EGR-t letilthatja. A teljesség igénye nélkül néhány:
- a motor több ideje jár üresjáraton, mint a határérték
- tranziens-üzem (meghatározott grádiens)
- motorfék üzem (nincs befecskendezés)
- állítószerkezet hiba
- légtömegmérő hiba/töltőnyomás érzékelő hiba/töltőnyomás-szabályzó hiba/hűtővíz hőmérséklet szenzor hiba (-> eltérés nem számítható)
- akkufeszültség határérték alatt
- motorindítás
- fordulatszám alsó/felső határérték túllépés
- atmoszférikus nyomás alsó határérték alatt
- hűtővíz alsó/felső határérték túllépés
- töltőlevegő hőmérséklet alsó/felső határérték túllépés.

Bár a kalibrált értékeket nem tudom kiolvasni a motorvezérlőből, régebben mikor az EGR működését figyeltem a fordulatszámtól függően, úgy rémlik 2000rpm felett már nem nyitogatta. Érdekesség egyébként, hogy alapjáraton is csak néhány percig működik. Valószínűleg mindkettőnek az oka az, hogy az emissziós típusvizsgálatoknál használt menetciklus az ezeken kívül eső területeket nem méri, így nem kell hatásfokot rontani a NOx kibocsátás miatt.

130-nál még lock-upolt 5. fokozatban is 2000rpm felett van a fordulat, tehát itt már amúgy sem lenne kipufogógáz visszavezetés. Ezek alapján én nem vonnék párhuzamot a lekötött EGR, és a 130-nál megtorpanás között.

Ami viszont továbbra is foglalkoztat, hogy hogyan tudjátok összefüggésbe hozni ezt az egészet az ASR-rel.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.02.13. 02:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bzsoltie írta:
Gallaca írta:
bzsoltie írta:
attila94 írta:
TÖREKI33 írta:

azt még elfelejtettem mondani , hogy az egr ki van kötve ,köszönöm előre is az értelmes válaszokat................

Talán itt kellene kezdeni. Gallaca írt olyasmit régebben, hogy a motorvezérlő “tud” az egr kiiktatásról és megpróbálja korlátozni a károsanyagkibocsájtást.


Egy szimplán lekötött/lefalazott EGR-t nem ismer fel a motorvezérlő. 130-nál és felette már amúgy is zárva van az EGR szelep, szóval szerintem ez nem befolyásolhatja. Ráadásul miköze lenne a károsanyagkibocsájtásnak az ASC lámpához?

Ezt roppant rosszul tudod!

Valóban tévedtem, elnézést kérek. Bár vártam volna egy kis magyarázatot is, ha már ilyen nagy az indulat... Mivel nem kaptam, utánanéztem magam. Az EDC15C típusú motorvezérlőben tényleg találni bizonyos feltételeket, amik alapján érzékelheti a lefalazott/lekötött EGR-t, ami alapján pedig letilthatja annak szabályozását.

A következő történik: a motor aktuális munkapontjától függően (a következő tényezők függvénye: motorfordulatszám, befecskendezési mennyiség, levegő hőmérséklet, hűtővíz hőmérséklet, atmoszférikus nyomás) a motorvezérlő meghatározza az AGR ráta tervezett (soll) és tényleges (ist) értékét. A tervezett érték számítása tárolt jellegmezők és jelleggörbék alapján, a tényleges értéké légmennyiség/löket illetve korrigált töltőnyomás mért-számított értékek alapján történik. Ha a kettő közötti eltérés a beállított határértéket átlépi, az ECU dönthet úgy, hogy az EGR szabályozást lekapcsolja. Egyébként elég sok input van még emellett, ami az EGR-t letilthatja. A teljesség igénye nélkül néhány:
- a motor több ideje jár üresjáraton, mint a határérték
- tranziens-üzem (meghatározott grádiens)
- motorfék üzem (nincs befecskendezés)
- állítószerkezet hiba
- légtömegmérő hiba/töltőnyomás érzékelő hiba/töltőnyomás-szabályzó hiba/hűtővíz hőmérséklet szenzor hiba (-> eltérés nem számítható)
- akkufeszültség határérték alatt
- motorindítás
- fordulatszám alsó/felső határérték túllépés
- atmoszférikus nyomás alsó határérték alatt
- hűtővíz alsó/felső határérték túllépés
- töltőlevegő hőmérséklet alsó/felső határérték túllépés.

Bár a kalibrált értékeket nem tudom kiolvasni a motorvezérlőből, régebben mikor az EGR működését figyeltem a fordulatszámtól függően, úgy rémlik 2000rpm felett már nem nyitogatta. Érdekesség egyébként, hogy alapjáraton is csak néhány percig működik. Valószínűleg mindkettőnek az oka az, hogy az emissziós típusvizsgálatoknál használt menetciklus az ezeken kívül eső területeket nem méri, így nem kell hatásfokot rontani a NOx kibocsátás miatt.

130-nál még lock-upolt 5. fokozatban is 2000rpm felett van a fordulat, tehát itt már amúgy sem lenne kipufogógáz visszavezetés. Ezek alapján én nem vonnék párhuzamot a lekötött EGR, és a 130-nál megtorpanás között.

Ami viszont továbbra is foglalkoztat, hogy hogyan tudjátok összefüggésbe hozni ezt az egészet az ASR-rel.

Indulat nem volt! Megállapítás igen. Nem hiszem, hogy ismét le kellene írnom, hogy mi újság a lefalazott EGR-el. Már kb 2x megtettem. Falra hányt borsó. Annyit azért idehányok ismét, hogy amint észreveszi a motorvezérlő az AGR szelep hibáját, márpedig észreveszi, a turbógeometria vezérlését is hanyagolja. Ennyit erről, meg az lefalazós tuningmesterekről. A kérdezőn kívül senki nem emlegette az ASC-t, kivéve egy hibatároló kiolvasási javaslatot.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: rockerekhu
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.02.13. 20:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.17. 20:24
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: jánossomorja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?2000d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT !!! :franko: :taps:

_________________
EIN VOLKS , EIN LAND , EIN AUTO..................EIN FÜHRER !!!EIN FAHRER...................


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.02.14. 12:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.19. 16:52
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez addig igaz amíg nem íratod ki az egr-t a motorvezérlőből! Mert gondolom aki lefalazza az ki is íratja!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.02.14. 14:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.07.16. 16:30
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Érdekelne, hogy van-e tapasztalatotok ezekkel a Liqui-Moly adalékokkal?

Pro-line Motoröblítő
Pro-line Benzin rendszer tisztító adalék
MoS2 olajadalék

Ha valakinek van tapasztalata (jó vagy akár rossz) akkor azt szívesen meghallgatnám.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.02.14. 14:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Szilar6d írta:
Gallaca írta:
bzsoltie írta:
Ami viszont továbbra is foglalkoztat, hogy hogyan tudjátok összefüggésbe hozni ezt az egészet az ASR-rel.

Indulat nem volt! Megállapítás igen. Nem hiszem, hogy ismét le kellene írnom, hogy mi újság a lefalazott EGR-el. Már kb 2x megtettem. Falra hányt borsó. Annyit azért idehányok ismét, hogy amint észreveszi a motorvezérlő az AGR szelep hibáját, márpedig észreveszi, a turbógeometria vezérlését is hanyagolja. Ennyit erről, meg az lefalazós tuningmesterekről. A kérdezőn kívül senki nem emlegette az ASC-t, kivéve egy hibatároló kiolvasási javaslatot.



Ez addig igaz amíg nem íratod ki az egr-t a motorvezérlőből! Mert gondolom aki lefalazza az ki is íratja!!

Dehogy! Ez így lenne jó. De! Nyomnak bele egy csavart a vákuumcsőbe, vagy egy lemezt a csonkba, aztán csodálkoznak. Nagyon ritka aki kiíratja.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.02.14. 23:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Szilar6d írta:
Gallaca írta:
bzsoltie írta:
Ami viszont továbbra is foglalkoztat, hogy hogyan tudjátok összefüggésbe hozni ezt az egészet az ASR-rel.

Indulat nem volt! Megállapítás igen. Nem hiszem, hogy ismét le kellene írnom, hogy mi újság a lefalazott EGR-el. Már kb 2x megtettem. Falra hányt borsó. Annyit azért idehányok ismét, hogy amint észreveszi a motorvezérlő az AGR szelep hibáját, márpedig észreveszi, a turbógeometria vezérlését is hanyagolja. Ennyit erről, meg az lefalazós tuningmesterekről. A kérdezőn kívül senki nem emlegette az ASC-t, kivéve egy hibatároló kiolvasási javaslatot.



Ez addig igaz amíg nem íratod ki az egr-t a motorvezérlőből! Mert gondolom aki lefalazza az ki is íratja!!

Dehogy! Ez így lenne jó. De! Nyomnak bele egy csavart a vákuumcsőbe, vagy egy lemezt a csonkba, aztán csodálkoznak. Nagyon ritka aki kiíratja.


Kiírás alatt pontosan mit kell érteni? Történik valami azon kívül, hogy a cowFUN_ARF értékét átírják 1-ről 0-ra?
Gyakorlatilag miben lesz más ez az állapot ahhoz képest, mint mikor az ECU letiltja az EGR-t a feljebb írt inputok miatt?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: USA vs EU
HozzászólásElküldve: 2018.02.15. 16:26 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.12. 00:00
Hozzászólások: 321
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Tudjátok esetleg hogy az USA és EU e39,e53 különbözik e bármiben az EU-s tól? Kell bármi átalakítást végezni, hogy forgalomba helyezhessem? A fényeken gondolkodtam, ami eltérés lehet, más nemigen jut eszembe. :roker:
Köszi!
Gabze


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.02.15. 16:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gabze írta:
Sziasztok!
Tudjátok esetleg hogy az USA és EU e39,e53 különbözik e bármiben az EU-s tól? Kell bármi átalakítást végezni, hogy forgalomba helyezhessem? A fényeken gondolkodtam, ami eltérés lehet, más nemigen jut eszembe. :roker:
Köszi!
Gabze
A fek is mas, de nem tudom ez mennyiben befolyasolja a forgalomba helyezest.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.02.18. 09:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.17. 20:24
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: jánossomorja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?2000d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
fut a nagy board-on a kép a menü alatt , alap képernyőn . valakinek esetleg volt ilyen hibája és hogyan oldódott meg ???
a válaszokat előre is köszönöm.............. :hangos: :taps: :bmwkiraly :kösz

_________________
EIN VOLKS , EIN LAND , EIN AUTO..................EIN FÜHRER !!!EIN FAHRER...................


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.02.19. 20:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
BU81860-ban szerintetek milyen színű az ülés...?
Gondolkodok az első ülések cseréjén és elég nagy valószínűséggel nem fogok tudni bele feketét szerezni így marad a felújítás! (festés, mázolás, vakolás...)
Nézegettem a bőrfestékeket és találtam egy oldalt ahol gyári BMW festékeket árulnak kódok alapján!
http://borfestek.hu/borfestek/69-bmw-borfestek-250ml.html
Szóval itt látszik, hogy féle fekete létezik!
Gondoltam majd VIN megmondja!
Ezt dobta:
Standardleder/aubergine - N6AI
Szerintetek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.02.19. 21:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Ezt dobta:
Standardleder/aubergine - N6AI

Ez amolyan bordós, barnás árnyalatú feketének tűnik a monitoron.
Volt már itt szó valamikor erről a bőrfestés témáról és ha jól emlékszem nem volt valami meggyőző az eredmény annak aki csinálta.

Elég korrekt ár 2,5dl-ért.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.02.19. 21:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
kbhont írta:
Ezt dobta:
Standardleder/aubergine - N6AI

Ez amolyan bordós, barnás árnyalatú feketének tűnik a monitoron.
Volt már itt szó valamikor erről a bőrfestés témáról és ha jól emlékszem nem volt valami meggyőző az eredmény annak aki csinálta.

Elég korrekt ár 2,5dl-ért.

Na itt jött nekem is a kérdőjel...
Ugyan is az autó 104000km rel került hozzám és akkor 5 éves volt mondhatni hogy szalon állapotban!
Na és itt jött a döbbenet nekem! Ugyan is fekete színű!
Egyébként én az előző automnál végig csináltam egy ilyen felújítást és makulátlan lett!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.02.19. 23:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az aubergine egy különleges szín, semmi köze a feketéhez. Egyfajta bordó - mályva - barna átmenet.
Vw Bogárból volt ilyen limitált kiadás, a külső színe és a belső kárpitja is ilyen volt.
Googleba írd be aubergine Vw käfer.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1295, 1296, 1297, 1298, 1299, 1300, 1301 ... 1329  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator