* *
Pontos idő: 2024.03.29. 06:42

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1283, 1284, 1285, 1286, 1287, 1288, 1289 ... 1329  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.29. 22:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
morv írta:
dreizwanzig írta:
morv írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Lemertult az akksim, mar kivettem es felraktam tolteni. Viszont az auto az utcan all es ugye nincs benne akksi, tehat a csomagter ajto nincs bezarva, mivel az elektromosan zar, ha jol tudom... Szoval be tudom zarni valahogy a csomagtarto ajtajat? Vagy vigyem le az akksit, ha mar van benne valamennyi szufla es zarjam be? Aztan vegyem ki ujra az akksit, szalljak ki a hatso ajton, nyomjam le a gombot es tegyem fel ujra az akksit tolteni? A kocsi ugyanis az utcan all es nem szeretnem nyitott csomagtarto ajtoval kint hagyni. (Touringrol van szo).
Szoval roviden, be lehet zarni valahogy a csomagter ajtot akksi nelkul vagy sem?
Adsz neki aramot a motorteri csatlakozon amig bezarod?
megtettem volna, ha lenne bikakabelem :(


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Szerintem erre egy barmilyen vastagabb 2 eres kabel jo, nem inditani akarsz csak azt az elektromos aktuatort aram ala helyezni. Pl szetkapsz egy hosszabbitot ha nincs mas megoldas.

Bekattanni bekattan a csomiajtó, a softclose nem húzza be, de nem lehet kinyitni. Vagy a kisüvegen operálsz.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.10.29. 22:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
morv írta:
dreizwanzig írta:
morv írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Lemertult az akksim, mar kivettem es felraktam tolteni. Viszont az auto az utcan all es ugye nincs benne akksi, tehat a csomagter ajto nincs bezarva, mivel az elektromosan zar, ha jol tudom... Szoval be tudom zarni valahogy a csomagtarto ajtajat? Vagy vigyem le az akksit, ha mar van benne valamennyi szufla es zarjam be? Aztan vegyem ki ujra az akksit, szalljak ki a hatso ajton, nyomjam le a gombot es tegyem fel ujra az akksit tolteni? A kocsi ugyanis az utcan all es nem szeretnem nyitott csomagtarto ajtoval kint hagyni. (Touringrol van szo).
Szoval roviden, be lehet zarni valahogy a csomagter ajtot akksi nelkul vagy sem?
Adsz neki aramot a motorteri csatlakozon amig bezarod?
megtettem volna, ha lenne bikakabelem :(


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Szerintem erre egy barmilyen vastagabb 2 eres kabel jo, nem inditani akarsz csak azt az elektromos aktuatort aram ala helyezni. Pl szetkapsz egy hosszabbitot ha nincs mas megoldas.

Bekattanni bekattan a csomiajtó, a softclose nem húzza be, de nem lehet kinyitni. Vagy a kisüvegen operálsz.
ha csak ugy becsuktam, ahogy szoktam ugy nem kattant be, de ugy felidegesitett, h beb.sztam es ugy maradt :D koszi mindenkinek :)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.01. 11:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Mit gondoltok mennyibe kerül a hajtáslánc felújítása a váltótól hátrafelé? Diffi marad, kardán és féltengely felújítás van tervben.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.01. 14:34 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
Sziasztok!

Mit gondoltok mennyibe kerül a hajtáslánc felújítása a váltótól hátrafelé? Diffi marad, kardán és féltengely felújítás van tervben.


RealOEM alapján kiszámolhatod -bár szerintem már nézted is-, ha teljes felújításban gondolkodsz és marad a meglévő kardán + féltengely és ragaszkodsz a gyári alkatrészekhez, meg fényezteted a tengelyeket, akkor szerintem 200e. alatt nem úszod meg, pedig nem sok elem jön szóba még csavarokkal, apróságokkal sem.
Nálam a két féltengely érintett ezekből és minden alátét, csavar, harang stb. új lesz + fényezés.
Sajnos hirtelen nem tudok összeget mondani, de rengeteg volt összesen.

(Zárójelben egy kis infó, amit a futómű topikban kérdeztem (2017.10.24. 18:14) egy jó hete a féltengely zsírzásról, de nemigen érkezett rá ötlet, bár... Szóval azóta megvizsgáltam...
Tehát a kerék felőli golyós csuklót nem lehet hatékonyan újrazsírozni, mert a gumiharang fém palástját nem lehet lebontani, ugyanis a peremét rásajtolták a kerékagyba illeszkedő felére, ezért a belül lévő zégergyűrűt nem lehet elérni!
Roncsolással bontható és az ide kapható gumiharanghoz nincs palást, felteszem a fenti ok miatt.
Így max gépronggyal megtisztogatható bizonyos szintig és a belső felébe legfeljebb fecskendővel juttatható zsír egy csövön át, kívül pedig telenyomható ahogy tetszik. De tisztára varázsolni sajnos nem lehet.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.01. 17:12 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.02. 15:01
Hozzászólások: 165
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57d30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Autóm jelenleg manuális állítású, nem fűthető szövet üléssel szerelt. Szeretnék manuális állítású, fűthető bőr üléseket beszerezni, az lenne a kérdésem, hogy mekkora macera úgy beépíteni, mintha a fűtés gyári lenne?

2 gombon kívül kell még beszerezni valamit? Esetleg az autó valamilyen szinten elő van készítve az ülésfűtésre? (Pl.: Kábelek)

Köszönettel,
Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.01. 19:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kapitany írta:
Sziasztok!

Autóm jelenleg manuális állítású, nem fűthető szövet üléssel szerelt. Szeretnék manuális állítású, fűthető bőr üléseket beszerezni, az lenne a kérdésem, hogy mekkora macera úgy beépíteni, mintha a fűtés gyári lenne?

2 gombon kívül kell még beszerezni valamit? Esetleg az autó valamilyen szinten elő van készítve az ülésfűtésre? (Pl.: Kábelek)

Köszönettel,
Tamás
Nincs elokeszitve. Ules, kapcsolok vagy kapcsolo panel (evjarattol fuggoen) es egy megfelelo kabelkoteg kell hozza, meg egy vagy ket biztositek. A gyarihoz hasonlo bekoteshez ki kell ramolni a kocsi belsejet szinte teljesen.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: kapitany
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.01. 20:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kapitany írta:
Sziasztok!

Autóm jelenleg manuális állítású, nem fűthető szövet üléssel szerelt. Szeretnék manuális állítású, fűthető bőr üléseket beszerezni, az lenne a kérdésem, hogy mekkora macera úgy beépíteni, mintha a fűtés gyári lenne?

2 gombon kívül kell még beszerezni valamit? Esetleg az autó valamilyen szinten elő van készítve az ülésfűtésre? (Pl.: Kábelek)

Köszönettel,
Tamás

Az első üléseket kell kiszerelni, illetve nálad beszerelés előtt behúzni a kábelt.
Kapcsolók, relé is -talán-. Jó szagembernek kb 2 órás mutatvány volt.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: kapitany
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.01. 20:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Afterdark írta:
Sziasztok!

Mit gondoltok mennyibe kerül a hajtáslánc felújítása a váltótól hátrafelé? Diffi marad, kardán és féltengely felújítás van tervben.


RealOEM alapján kiszámolhatod -bár szerintem már nézted is-, ha teljes felújításban gondolkodsz és marad a meglévő kardán + féltengely és ragaszkodsz a gyári alkatrészekhez, meg fényezteted a tengelyeket, akkor szerintem 200e. alatt nem úszod meg, pedig nem sok elem jön szóba még csavarokkal, apróságokkal sem.
Nálam a két féltengely érintett ezekből és minden alátét, csavar, harang stb. új lesz + fényezés.
Sajnos hirtelen nem tudok összeget mondani, de rengeteg volt összesen.


Kezdek előkészülni a 40i motor hajtására, így már megvettem az ahhoz tartozó kardánt és féltengelyeket. Ezeket akarom majd elvinni felújítattni. A kardánon és féltengelyeken mi az amit gépműhelyben kell megcsináltatni mert nem bír vele egy mezei szerelő?

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.01. 22:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
Kezdek előkészülni a 40i motor hajtására, így már megvettem az ahhoz tartozó kardánt és féltengelyeket. Ezeket akarom majd elvinni felújítattni. A kardánon és féltengelyeken mi az amit gépműhelyben kell megcsináltatni mert nem bír vele egy mezei szerelő?


Szerintem semmi.
A csapágylehúzó talán a legspeciálisabb szerszám ami kellhet hozzá.
Pofon egyszerű, csak nyűgös helyen vannak ezek az elemek.
Csápossal vagy aknával gond egy szál sem lesz vele.
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.02. 09:35 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
Bandi1978 írta:
Afterdark írta:
Sziasztok!

Mit gondoltok mennyibe kerül a hajtáslánc felújítása a váltótól hátrafelé? Diffi marad, kardán és féltengely felújítás van tervben.


RealOEM alapján kiszámolhatod -bár szerintem már nézted is-, ha teljes felújításban gondolkodsz és marad a meglévő kardán + féltengely és ragaszkodsz a gyári alkatrészekhez, meg fényezteted a tengelyeket, akkor szerintem 200e. alatt nem úszod meg, pedig nem sok elem jön szóba még csavarokkal, apróságokkal sem.
Nálam a két féltengely érintett ezekből és minden alátét, csavar, harang stb. új lesz + fényezés.
Sajnos hirtelen nem tudok összeget mondani, de rengeteg volt összesen.


Kezdek előkészülni a 40i motor hajtására, így már megvettem az ahhoz tartozó kardánt és féltengelyeket. Ezeket akarom majd elvinni felújítattni. A kardánon és féltengelyeken mi az amit gépműhelyben kell megcsináltatni mert nem bír vele egy mezei szerelő?


A kardánban ha a kardánkeresztet is fel akarod újítani, azt erre specializálódott helyen tudják, meg megcsinálják a kiegyensúlyozást is. Ha a kardánkeresztet békén hagyod, kiegyensúlyoztatni szerintem akkor is érdemes, mielőtt az autóba kerül. A hátsó homokinetikus csuklóból pedig tudsz rá tetetni újat.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bzsoltie az itt látható tagok köszönték meg: Afterdark
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.02. 10:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
Afterdark írta:
Bandi1978 írta:
Afterdark írta:
Sziasztok!

Mit gondoltok mennyibe kerül a hajtáslánc felújítása a váltótól hátrafelé? Diffi marad, kardán és féltengely felújítás van tervben.


RealOEM alapján kiszámolhatod -bár szerintem már nézted is-, ha teljes felújításban gondolkodsz és marad a meglévő kardán + féltengely és ragaszkodsz a gyári alkatrészekhez, meg fényezteted a tengelyeket, akkor szerintem 200e. alatt nem úszod meg, pedig nem sok elem jön szóba még csavarokkal, apróságokkal sem.
Nálam a két féltengely érintett ezekből és minden alátét, csavar, harang stb. új lesz + fényezés.
Sajnos hirtelen nem tudok összeget mondani, de rengeteg volt összesen.


Kezdek előkészülni a 40i motor hajtására, így már megvettem az ahhoz tartozó kardánt és féltengelyeket. Ezeket akarom majd elvinni felújítattni. A kardánon és féltengelyeken mi az amit gépműhelyben kell megcsináltatni mert nem bír vele egy mezei szerelő?


A kardánban ha a kardánkeresztet is fel akarod újítani, azt erre specializálódott helyen tudják, meg megcsinálják a kiegyensúlyozást is. Ha a kardánkeresztet békén hagyod, kiegyensúlyoztatni szerintem akkor is érdemes, mielőtt az autóba kerül. A hátsó homokinetikus csuklóból pedig tudsz rá tetetni újat.


Igen, épp erre gondoltam. A többi egyszerűen rácsavarozott dolog cseréjét megoldja majd a szervíz.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.05. 22:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.03. 00:00
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Budapest XIII
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv!

Azt szeretném kérdezni, hogy kinek van tapasztalata-véleménye az M-es visszapillantó tükrökkel kapcsolatban. A külső tükrök cseréjén gondolkodom(letörtem a jobbost)és a bombolo Daninál kapható
M-es t nézegetem, vett már valaki ilyen vagy hasonlót.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.06. 10:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
broton írta:
Üdv!

Azt szeretném kérdezni, hogy kinek van tapasztalata-véleménye az M-es visszapillantó tükrökkel kapcsolatban. A külső tükrök cseréjén gondolkodom(letörtem a jobbost)és a bombolo Daninál kapható
M-es t nézegetem, vett már valaki ilyen vagy hasonlót.


Én M-est használok. A gyárinál sokkal szarabb, olyan szempontból, hogy sokkal kevesebbet látsz benne, mint a gyárinál. Nekem nem nyerte el a tetszésemet...

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: broton
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.07. 19:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.19. 16:52
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Téli guminak vehetek 205/55 r16-ot, tudom hogy 225/55-60 r16 való rá!? De még is, szar lenne rajta??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.07. 20:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szilar6d írta:
Sziasztok!

Téli guminak vehetek 205/55 r16-ot, tudom hogy 225/55-60 r16 való rá!? De még is, szar lenne rajta??

Ha jól emlékszem nekem is ez a téli, nem néz ki jól, de télre elmegy. Én speciel utálom a nyárimat, az 225-ös.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.07. 20:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.19. 16:52
Hozzászólások: 32
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Szilar6d írta:
Sziasztok!

Téli guminak vehetek 205/55 r16-ot, tudom hogy 225/55-60 r16 való rá!? De még is, szar lenne rajta??

Ha jól emlékszem nekem is ez a téli, nem néz ki jól, de télre elmegy. Én speciel utálom a nyárimat, az 225-ös.


Köszi, pofátlanul olcsón jutok hozzá, de nem voltam biztos benne!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.07. 23:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Pixelfix-n kívül tudtok valami céget vagy emberkét aki óracsoport javítással foglalkozik?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.08. 01:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kbhont írta:
Sziasztok!
Pixelfix-n kívül tudtok valami céget vagy emberkét aki óracsoport javítással foglalkozik?

Facén keresd Suppair Dávid-ot.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: kbhont
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.09. 00:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szilar6d írta:
Sziasztok!

Téli guminak vehetek 205/55 r16-ot, tudom hogy 225/55-60 r16 való rá!? De még is, szar lenne rajta??


https://www.wheel-size.com/calc/?wheel1 ... 0mm&sr=0mm

Ez alapján jó lehet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.11.09. 09:22 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A nyár-őszi hosszabb (kb. 2x1400 km) útjaimon vettem észre a következőket: az első után hazaérve kiírta a board, hogy ellenőrizzem az olajszintet. Oké, alacsony volt, rátöltöttem kb. fél-1 litert, majd jött a következő út.

Ekkor az első 700 km után megint jött az üzenet, ellenőriztem, de nem volt vele gond. Visszafelé viszont menet közben az autópályán írta ki ismét, és egy benzinkútnál megállva tényleg alig volt már valami nyoma a nívópálcán. Gyorsan vettem egy litert, azt bele is nyomtam, majd hazaérve hívtam a szerelőmet.

Ő azt mondta, hogy nagy valószínűség szerint szelepszár szimering bajom van, és hogy töltögessem szépen az olajat, majd a következő olajcserekor megoldjuk.
Jó, tökéletesen beállítottam az olajszintet, majd jött egy újabb út. Kettő személy, nem voltunk megpakolva. Hazaérve ellenőriztem a dolgokat, és semmi, azaz semmi olajfogyás nem volt tapasztalható.

És nem értem: az utolsó utam országúton volt, az olajfogyósok meg autópályán, 4-5 emberrel a fedélzeten.
Hogy van ez: terhelés mellett (autópályán) kajálja az olajat, két emberrel (országúton) meg nem?
Tényleg szelepszár szimeringre utalnak a hibák? Legközelebb tavasszal lesz az olajcsere, akkor kipróbálom majd a másik topikba olvasott-ajánlott Motul olajat (eddig BMW jóváhagyott Castrol olajat kapott).

Jah, és még egy utolsó kérdés: ha szelepszár szimering baj van, az okozhat-e üzemanyag fogyasztás növekedést? Mert városba kicsit megemelkedett egy ideje ez is... :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1283, 1284, 1285, 1286, 1287, 1288, 1289 ... 1329  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 38 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator