* *
Pontos idő: 2019.07.18. 10:43

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26415 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1313, 1314, 1315, 1316, 1317, 1318, 1319 ... 1321  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.15. 14:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 429
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 289 alkalommal
Kapott köszik: 78 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kanyar írta:
Sziasztok.E39-be milyen led izzót vegyek, hogy ne jelezzen hibát?
Pl. rendszám tábla megvilágítót, előre is köszi a segítségeteket.

"Can-bus error free" jelzésűt kell betenni és az adott világítási pontra vonatkozó hidegtesztet lepipálni diagnosztikai eszközzel.
Így nem jelez majd hibát és 2000. 09. utániaknál nem is fog villogni lekapcsolt állapotában.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bandi1978 az itt látható tagok köszönték meg: kanyar
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.17. 15:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2018.07.02. 13:47
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: 6500 Baja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nem tudom melyik topicba írjam a problémámat...
Csöpögött az olaj, a kocsimból E39 520i. kis állás után mindig volt alatta 1-2 csöpp.
Elvittem hát szerelőhöz, hogy nézze meg, és cseréljen olajat is mert aktuális.
Megnézte, és mondta, hogy az olajdekni tömítést kell kicserélni...
Szóval nem vészes, de tudjátok motor ki meg ilyesmi, nem egyszerű.
Na, megcsinálta a szerelő, minden ok, de ha beülök, indítok akkor hallom bent az önídító hangját, azt hogy jár a motor, szóval
mint ha letekert ablakkal mennék. Eddig olyan csöndes volt, mint a sír.
Kívülről ugyanolyan hangja van, mint előtte, de bejön a motor zaj. És pár km után a lábam lefagyott.
Visszavittem, mondtam neki..megnézte kipróbálta, de ő nem hallja.
Kormányműnél valami tömítést magyarázott, de megnézte, és a helyén van. Azt mondta ez van :(
Van valakinek ötlete?
Járt már így valaki?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.21. 18:34 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 429
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 289 alkalommal
Kapott köszik: 78 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
állatkirály írta:
Sziasztok!

Nem tudom melyik topicba írjam a problémámat...
Csöpögött az olaj, a kocsimból E39 520i. kis állás után mindig volt alatta 1-2 csöpp.
Elvittem hát szerelőhöz, hogy nézze meg, és cseréljen olajat is mert aktuális.
Megnézte, és mondta, hogy az olajdekni tömítést kell kicserélni...
Szóval nem vészes, de tudjátok motor ki meg ilyesmi, nem egyszerű.
Na, megcsinálta a szerelő, minden ok, de ha beülök, indítok akkor hallom bent az önídító hangját, azt hogy jár a motor, szóval
mint ha letekert ablakkal mennék. Eddig olyan csöndes volt, mint a sír.
Kívülről ugyanolyan hangja van, mint előtte, de bejön a motor zaj. És pár km után a lábam lefagyott.
Visszavittem, mondtam neki..megnézte kipróbálta, de ő nem hallja.
Kormányműnél valami tömítést magyarázott, de megnézte, és a helyén van. Azt mondta ez van :(
Van valakinek ötlete?
Járt már így valaki?

Egyértelmű pedig, hogy valamely utastérbe vezető egység tömítése nem lett megfelelően visszahelyezve.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.22. 14:12 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.01.22. 14:05
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nagyon sokat gondolkodtam és úgy néz ki hogy egy E39-es bmw mellett döntök. A motor mindenképpen benzines és lehetőleg manuális váltó. 520i 523i amiket nézek, 2.2es, 2.5ös motorral.
A kérésem az lenne, hogy akinek ilyen van vagy jól ismeri, az irna pár sort, hogy mik a gyenge pontik mind az autó, mind a motor oldalon!? Illetve valós fogyasztásuk mennyi városban? Köszönöm előre is a segítő szavakat!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.22. 15:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.09.24. 15:55
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia!A 2.2 felejtős!Olajzabáló!2.5 benzin.Amire kényes,az a hűtés.Termosztát csere,a két hűtő között tiszta legyen,viszkó működjön,és legelől a klímaventillátor.Nekem autómata 523ivan.Nemrugdalom,nyugodtan autózom.Város 20%,kint80%,így 8.6L.Ezeket az adatokat komplett hengerfejfelújítás,vanosfelújítás után mondom.A hibatároló azóta is üres...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.23. 02:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8416
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Fidó 523i írta:
Szia!A 2.2 felejtős!Olajzabáló!

:facepalm: Ne már!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: ST1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.23. 08:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.09.24. 15:55
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia!3márkatársam van,1már eladta.A 2.2 benzin olajfogyasztása 1000km en 1L.Az autók gondos gazdánál vannak,nincsenek agyonhajtva,normális olajjal járnak.A legdrágább olajtól a legolcsóbbig mindent kipróbáltak.Ha esetleg valami apróságból adódik az olajfogyasztásuk,s azért fogod az arcod,akkor kérlek oszd meg velem,s tolmácsolom nekik.Örülnének neki nagyon ha a végére járhatnának.Köszi.Péter


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.23. 12:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8416
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Fidó 523i írta:
Szia!3márkatársam van,1már eladta.A 2.2 benzin olajfogyasztása 1000km en 1L.Az autók gondos gazdánál vannak,nincsenek agyonhajtva,normális olajjal járnak.A legdrágább olajtól a legolcsóbbig mindent kipróbáltak.Ha esetleg valami apróságból adódik az olajfogyasztásuk,s azért fogod az arcod,akkor kérlek oszd meg velem,s tolmácsolom nekik.Örülnének neki nagyon ha a végére járhatnának.Köszi.Péter

Szia!
Nekem is 1/1000 evett a 2.2.
De az több mint túlzás, hogy a 2,2 olajzabáló.
Sok embernek van 2.2-je.
Jellemzően arról hall az ember ami rossz.
Sok jó 2.2 van az ismeretségi körömben.
Inkább lehet szó a 3-400e km-ről, a nem megfelelő szervizről-hibafeltárásról, vagy épp a silány olajról.
Az általánosítás nem helyes.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.23. 13:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.09.24. 15:55
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia!Igazad van.Az általánosítás valóban helytelen.Lehet túlzás az olajzabáló szókifejezés.Viszont ha az én autóm 1olajcsereintervallum alatt(ami nálam10.000km)elfüstölne 10liter olajat,az már aggasztana.Nem a motorolaj ára,hanem a lerakódás amit okoz.(lásd:gyújtógyertya elektródája,DISA,katalizátor stb.) 40 felettiek vagyunk.Nem egy GolfII-es 1.6TD-t cseréltünk a nyóckerbe az Armandónál,aztán 2ezerért tankolva-imádkozva hogy hazáig meg ne álljon a verda.Az autóvásárlásokat biztos anyagi háttérrel,rengeteg utánajárással választottuk,gondosan lekövetve előéletüket.A szervizeket betartva,nem silányminőségű dolgokat beépítve,magunk szervizeljük autóink.Persze megfelelő szaktudással,szerszámozottsággal.Mégis úgygondolom hogy 1000km/1L Motorolaj az sok.Amennyit én autózom egy hónapba,akkor 2,4L olajat kellene "csak"utánaöntenem.Akkor helyesbítenék,nem olajzabáló,csak sok olajat fogyaszt.Van tapasztalatom E91/320D/177Le/N47 el kapcsolatban is.(sajnos,mert volt egy a tulajdonomban)Arról is tudnék mesélni.A szívósor pillangóitól,a részecskeszűrőig...Ha bárkit megsértettem volna gondolataimmal,tőle elnézést kérek.Ez a gondolatmenet,egy átlagos felhasználó tapasztalatai voltak.Mindenkinek szép napot,jó Bmwzést!Péter


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.23. 21:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2257
Adott köszi: 425 alkalommal
Kapott köszik: 472 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Fidó 523i írta:
Szia!Igazad van.Az általánosítás valóban helytelen.Lehet túlzás az olajzabáló szókifejezés.Viszont ha az én autóm 1olajcsereintervallum alatt(ami nálam10.000km)elfüstölne 10liter olajat,az már aggasztana.Nem a motorolaj ára,hanem a lerakódás amit okoz.(lásd:gyújtógyertya elektródája,DISA,katalizátor stb.) 40 felettiek vagyunk.Nem egy GolfII-es 1.6TD-t cseréltünk a nyóckerbe az Armandónál,aztán 2ezerért tankolva-imádkozva hogy hazáig meg ne álljon a verda.Az autóvásárlásokat biztos anyagi háttérrel,rengeteg utánajárással választottuk,gondosan lekövetve előéletüket.A szervizeket betartva,nem silányminőségű dolgokat beépítve,magunk szervizeljük autóink.Persze megfelelő szaktudással,szerszámozottsággal.Mégis úgygondolom hogy 1000km/1L Motorolaj az sok.Amennyit én autózom egy hónapba,akkor 2,4L olajat kellene "csak"utánaöntenem.Akkor helyesbítenék,nem olajzabáló,csak sok olajat fogyaszt.Van tapasztalatom E91/320D/177Le/N47 el kapcsolatban is.(sajnos,mert volt egy a tulajdonomban)Arról is tudnék mesélni.A szívósor pillangóitól,a részecskeszűrőig...Ha bárkit megsértettem volna gondolataimmal,tőle elnézést kérek.Ez a gondolatmenet,egy átlagos felhasználó tapasztalatai voltak.Mindenkinek szép napot,jó Bmwzést!Péter


Ezek az autók 15-22 évesek. Nem szabad csodálkozni azon, hogy eszik az olajat. Mostanra az ex 28i-nkre is azt mondaná mindenki, hogy olaj zabáló, csak mert idén lesz 20 éves, pedig biztosíthatlak, hogy nem evett egy gramm olajat sem, amíg nálunk volt. 99-es autó, 2006-ban került a családba és 2012-ben lett eladva. 200 ezer km volt benne és 250 ezerrel lett eladva. Nem lehetett szar vétel, mert most kérdeztem le, hogy még mindig ugyan annál a srácnál van ugyan olyan szép állapotban, mint amikor eladtuk, csak 340 ezer km-rel, ami valós, de ennyi idősen már egy szelepszár szimeringezés bőven kinézhet neki.

Az E39-ek 99%-a már 6-8 éves ezelőtt is egy lefingott tyúkólhoz hasonlított, a srác aki megvette tőlünk a 28i-t saját bevallása szerint több, mint 40 autót megnézett mielőtt ebbe beleült. Nagyon kevés olyan darab van már, ami egy közepesen hozzáértő ember számára megfelelő lenne napi használatra. Találsz ilyet, de nem itthon és nem fogsz érte leszurkolni 7-9 ezer eurót, szóval marad a wannabe BMW-sek, meg a rupótlan hülyegyerekek által havi 20 ezer forintból kókányolt, ridegtartott BMW életérzés, tisztelet a kivételnek. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, Fidó 523i
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.23. 21:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.12.26. 12:48
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Vajdácska
Adott köszi: 38 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Fidó 523i írta:
Szia!Igazad van.Az általánosítás valóban helytelen.Lehet túlzás az olajzabáló szókifejezés.Viszont ha az én autóm 1olajcsereintervallum alatt(ami nálam10.000km)elfüstölne 10liter olajat,az már aggasztana.Nem a motorolaj ára,hanem a lerakódás amit okoz.(lásd:gyújtógyertya elektródája,DISA,katalizátor stb.) 40 felettiek vagyunk.Nem egy GolfII-es 1.6TD-t cseréltünk a nyóckerbe az Armandónál,aztán 2ezerért tankolva-imádkozva hogy hazáig meg ne álljon a verda.Az autóvásárlásokat biztos anyagi háttérrel,rengeteg utánajárással választottuk,gondosan lekövetve előéletüket.A szervizeket betartva,nem silányminőségű dolgokat beépítve,magunk szervizeljük autóink.Persze megfelelő szaktudással,szerszámozottsággal.Mégis úgygondolom hogy 1000km/1L Motorolaj az sok.Amennyit én autózom egy hónapba,akkor 2,4L olajat kellene "csak"utánaöntenem.Akkor helyesbítenék,nem olajzabáló,csak sok olajat fogyaszt.Van tapasztalatom E91/320D/177Le/N47 el kapcsolatban is.(sajnos,mert volt egy a tulajdonomban)Arról is tudnék mesélni.A szívósor pillangóitól,a részecskeszűrőig...Ha bárkit megsértettem volna gondolataimmal,tőle elnézést kérek.Ez a gondolatmenet,egy átlagos felhasználó tapasztalatai voltak.Mindenkinek szép napot,jó Bmwzést!Péter


Csatlakozok én is ,nekem is 2.2 van, több mint 1 éve lassan, imádom !!! Nekem 10 000 km alatt 1,5 L olajat kellet rátölteni, tehát nem olajzabáló. Csak 100-s benzint használok, illetve 5W-30-s olajat Shell Helix Ultra ECT C3. Összes szűrő Mann. Fogyasztásom nyáron számítógép szerint: 7,2, most télen 8-8,3. Napi 30-40 km használom, annyi hogy nekem fűtött garázsban áll szinte mindig.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek eddy az itt látható tagok köszönték meg: Fidó 523i
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.24. 10:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 504
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 76 alkalommal
Kapott köszik: 86 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Fidó 523i írta:
Szia!Igazad van.
Az általánosítás valóban helytelen.Lehet túlzás az olajzabáló szókifejezés.Viszont ha az én autóm 1olajcsereintervallum alatt(ami nálam10.000km)elfüstölne 10liter olajat,az már aggasztana.Nem a motorolaj ára,hanem a lerakódás amit okoz.(lásd:gyújtógyertya elektródája,DISA,katalizátor stb.) 40 felettiek vagyunk.Nem egy GolfII-es 1.6TD-t cseréltünk a nyóckerbe az Armandónál,aztán 2ezerért tankolva-imádkozva hogy hazáig meg ne álljon a verda.Az autóvásárlásokat biztos anyagi háttérrel,rengeteg utánajárással választottuk,gondosan lekövetve előéletüket.A szervizeket betartva,nem silányminőségű dolgokat beépítve,magunk szervizeljük autóink.Persze megfelelő szaktudással,szerszámozottsággal.Mégis úgygondolom hogy 1000km/1L Motorolaj az sok.Amennyit én autózom egy hónapba,akkor 2,4L olajat kellene "csak"utánaöntenem.Akkor helyesbítenék,nem olajzabáló,csak sok olajat fogyaszt.Van tapasztalatom E91/320D/177Le/N47 el kapcsolatban is.(sajnos,mert volt egy a tulajdonomban)Arról is tudnék mesélni.A szívósor pillangóitól,a részecskeszűrőig...Ha bárkit megsértettem volna gondolataimmal,tőle elnézést kérek.Ez a gondolatmenet,egy átlagos felhasználó tapasztalatai voltak.Mindenkinek szép napot,jó Bmwzést!Péter


Ezek az autók 15-22 évesek. Nem szabad csodálkozni azon, hogy eszik az olajat. Mostanra az ex 28i-nkre is azt mondaná mindenki, hogy olaj zabáló, csak mert idén lesz 20 éves, pedig biztosíthatlak, hogy nem evett egy gramm olajat sem, amíg nálunk volt. 99-es autó, 2006-ban került a családba és 2012-ben lett eladva. 200 ezer km volt benne és 250 ezerrel lett eladva. Nem lehetett szar vétel, mert most kérdeztem le, hogy még mindig ugyan annál a srácnál van ugyan olyan szép állapotban, mint amikor eladtuk, csak 340 ezer km-rel, ami valós, de ennyi idősen már egy szelepszár szimeringezés bőven kinézhet neki.

Az E39-ek 99%-a már 6-8 éves ezelőtt is egy lefingott tyúkólhoz hasonlított, a srác aki megvette tőlünk a 28i-t saját bevallása szerint több, mint 40 autót megnézett mielőtt ebbe beleült. Nagyon kevés olyan darab van már, ami egy közepesen hozzáértő ember számára megfelelő lenne napi használatra.
Találsz ilyet, de nem itthon és nem fogsz érte leszurkolni 7-9 ezer eurót, szóval marad a wannabe BMW-sek, meg a rupótlan hülyegyerekek által havi 20 ezer forintból kókányolt, ridegtartott BMW életérzés, tisztelet a kivételnek. :franko:


Szintén 28i, 10...15 ezer km között vagy 1 év a csereperiódus.

Olajcsere másnapján, hideg motornál ugyanannyi van mint aznap amikor olajcsere előtt hideg motornál megnézem.

Shell 100 benzin, Motul 5W40 X-Cess.

Nem hígul fel a benzin olajban, teszek róla. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: Fidó 523i
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.01.24. 15:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 504
Adott köszi: 81 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Fidó 523i írta:
Szia!Igazad van.Az általánosítás valóban helytelen.Lehet túlzás az olajzabáló szókifejezés.Viszont ha az én autóm 1olajcsereintervallum alatt(ami nálam10.000km)elfüstölne 10liter olajat,az már aggasztana.Nem a motorolaj ára,hanem a lerakódás amit okoz.(lásd:gyújtógyertya elektródája,DISA,katalizátor stb.) 40 felettiek vagyunk.Nem egy GolfII-es 1.6TD-t cseréltünk a nyóckerbe az Armandónál,aztán 2ezerért tankolva-imádkozva hogy hazáig meg ne álljon a verda.Az autóvásárlásokat biztos anyagi háttérrel,rengeteg utánajárással választottuk,gondosan lekövetve előéletüket.A szervizeket betartva,nem silányminőségű dolgokat beépítve,magunk szervizeljük autóink.Persze megfelelő szaktudással,szerszámozottsággal.Mégis úgygondolom hogy 1000km/1L Motorolaj az sok.Amennyit én autózom egy hónapba,akkor 2,4L olajat kellene "csak"utánaöntenem.Akkor helyesbítenék,nem olajzabáló,csak sok olajat fogyaszt.Van tapasztalatom E91/320D/177Le/N47 el kapcsolatban is.(sajnos,mert volt egy a tulajdonomban)Arról is tudnék mesélni.A szívósor pillangóitól,a részecskeszűrőig...Ha bárkit megsértettem volna gondolataimmal,tőle elnézést kérek.Ez a gondolatmenet,egy átlagos felhasználó tapasztalatai voltak.Mindenkinek szép napot,jó Bmwzést!Péter


Ezek az autók 15-22 évesek. Nem szabad csodálkozni azon, hogy eszik az olajat. Mostanra az ex 28i-nkre is azt mondaná mindenki, hogy olaj zabáló, csak mert idén lesz 20 éves, pedig biztosíthatlak, hogy nem evett egy gramm olajat sem, amíg nálunk volt. 99-es autó, 2006-ban került a családba és 2012-ben lett eladva. 200 ezer km volt benne és 250 ezerrel lett eladva. Nem lehetett szar vétel, mert most kérdeztem le, hogy még mindig ugyan annál a srácnál van ugyan olyan szép állapotban, mint amikor eladtuk, csak 340 ezer km-rel, ami valós, de ennyi idősen már egy szelepszár szimeringezés bőven kinézhet neki.

Az E39-ek 99%-a már 6-8 éves ezelőtt is egy lefingott tyúkólhoz hasonlított, a srác aki megvette tőlünk a 28i-t saját bevallása szerint több, mint 40 autót megnézett mielőtt ebbe beleült. Nagyon kevés olyan darab van már, ami egy közepesen hozzáértő ember számára megfelelő lenne napi használatra. Találsz ilyet, de nem itthon és nem fogsz érte leszurkolni 7-9 ezer eurót, szóval marad a wannabe BMW-sek, meg a rupótlan hülyegyerekek által havi 20 ezer forintból kókányolt, ridegtartott BMW életérzés, tisztelet a kivételnek. :franko:

hát úgy érzem az enyém nem egy lefingott tyúkól :D 97-es,4 évesen hoztam 200.000km-el,most van benne 340.000km.persze nem eladó,mielött még valaki rágerjedne :D az én ismeretségi körömben is vettek kettőt,na az kuka mind a kettő.egyiken motorcsere volt,a másik most meséli hogy beszakadt az emelési pont,plusz egyéb apróságok mindkettőn.öccse tanácsára vette,megvigyázott darab volt :facepalm: de már megbánta.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.02.07. 10:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 264
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 65 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Mekkora a valószínűsége annak, hogy motorfelújítás után 5 hónappal hajszálrepedés keletkezik a szelepfedélen? :shock:
Vagy ez 19 év alatt elképzelhető? Hisz meg lett bolygatva + anyagfáradás... Vagy a szerelés közben ment valami félre?
Mennyire gyakori ez a dolog, illetve ilyen érzékeny lenne a szelepfedél?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.02.07. 10:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5755
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 818 alkalommal
Kapott köszik: 1836 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
FuReady írta:
Sziasztok!

Mekkora a valószínűsége annak, hogy motorfelújítás után 5 hónappal hajszálrepedés keletkezik a szelepfedélen? :shock:
Vagy ez 19 év alatt elképzelhető? Hisz meg lett bolygatva + anyagfáradás... Vagy a szerelés közben ment valami félre?
Mennyire gyakori ez a dolog, illetve ilyen érzékeny lenne a szelepfedél?

Általános jelenség M52-54 motorokon, ha nem bolygatod akkor is.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.02.07. 20:35 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 264
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 65 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

Mekkora a valószínűsége annak, hogy motorfelújítás után 5 hónappal hajszálrepedés keletkezik a szelepfedélen? :shock:
Vagy ez 19 év alatt elképzelhető? Hisz meg lett bolygatva + anyagfáradás... Vagy a szerelés közben ment valami félre?
Mennyire gyakori ez a dolog, illetve ilyen érzékeny lenne a szelepfedél?

Általános jelenség M52-54 motorokon, ha nem bolygatod akkor is.

Remek, meg is tekintettem a hibás darabot, csodás konstrukció... MŰANYAGBÓL... Hihetetlen :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.02.07. 20:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 264
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 65 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hamár így belejöttem, az újabb kérdésem: felfedeztem a Car & Key Memory-t (pontosabban azt, hogy én ezt idehaza is tudom állítani a diag-os laptopomon), és beállítottam az indulás utáni automatikus ajtózárat.
Viszont felmerült bennem a kérdés: mi történik baleset esetén? Kinyitja az ajtókat a vezérlő automatikusan? Vagy hogy van ez? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.02.11. 12:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2019.01.11. 16:32
Hozzászólások: 8
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Mi lehet a problémája az E39 autómata 2002-es 530i-nek? A már meleg motorral lefullad egyesben úgy, hogy amint említettem autómata. Ha egyszer rákezd minden indulásnál lefullad egy jópárszor aztán egy ideig semmi. Plusz, ha nagy gázzal indulok nem fullad le álltalában. Hibakódot nem ír semmit. Ez váltó hiba lesz vagy valami más tippetek van?
Előre is köszönöm a segítséget.

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.02.12. 13:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.02.12. 13:50
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
helló. e-39 tds-en hogy lehet állítani elötöltést?fel kell lazítani az adagoló csavarokat?? és úgy?igazábol azért mert melegen hosszabban kell indítózni,és tudom hogy adagoló,meg fedél stb,de hátha ez is segítene.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2019.02.13. 14:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.09.24. 15:55
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
hobi írta:
Sziasztok.

Mi lehet a problémája az E39 autómata 2002-es 530i-nek? A már meleg motorral lefullad egyesben úgy, hogy amint említettem autómata. Ha egyszer rákezd minden indulásnál lefullad egy jópárszor aztán egy ideig semmi. Plusz, ha nagy gázzal indulok nem fullad le álltalában. Hibakódot nem ír semmit. Ez váltó hiba lesz vagy valami más tippetek van?
Előre is köszönöm a segítséget.

Tapatalkkal küldve az én SM-G950F eszközömről

Szia!Nagy a valószínűsége hogy az olajszeparátorod átszakadt,vagy a cső elrepedt(törött)ami a szelepdeknitől a szeparátorig megy.Tehát falslevegőt kap,ergo nincs vákum.A legegyszerűbb módja hogy kiderítsd,járó motornál alapjáraton az olajbeöntő sapkát leveszed.Ha a fordulatszám csökken akkor már csak a megtalálás van hátra a tömítetlenségednek.Lehet még tömítetlenség a vákumcsöveknél,olajnívópálca O gyűrűi,akár olajbeöntő sapka tömítése stb.Ha itt minden rendben akkor az alapjárati motor irányába haladnék tovább.Viszont jólenne tudni a levegőszűrő állapotát,gyújtógyertya mikor volt cserélve,stb.Remélem adtam valami támpontot merre indulj el...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Fidó 523i az itt látható tagok köszönték meg: hobi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26415 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1313, 1314, 1315, 1316, 1317, 1318, 1319 ... 1321  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator