* *
Pontos idő: 2018.09.21. 02:01

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26210 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1300, 1301, 1302, 1303, 1304, 1305, 1306 ... 1311  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.04.03. 23:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 975
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 44 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
M62 be tudtok ajánlani valami jobb gyertyát?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.04.05. 19:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 423
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Sziasztok!
M62 be tudtok ajánlani valami jobb gyertyát?


Mint a gyári?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.04.05. 21:43 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 975
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 44 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
kbhont írta:
Sziasztok!
M62 be tudtok ajánlani valami jobb gyertyát?


Mint a gyári?

Nem, nekem jó a gyári is, csak szerintem most amik bent vannak NGK miatt volt egy sor égéskimaradás...
Gondoltam kezdem gyertyacserével a sort aztán ha utána is, akkor trafó / befecskendező csere jön!
Pl a azt előbb is 2 óra állás után úgy indul, hogy egyből felpörög 1500-2000 közé és utána áll vissza alapjáratra!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.04.08. 08:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.02. 16:12
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 19 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d 204D1
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki hogy miért nincs az OEM-ben az 520d-hez kartelgáz szűrő?(2001.03) Lehet hogy nem kell bele? Nekem már azt is mondták hogy ebbe m47-be jobb ha nincs.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.04.08. 12:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5660
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 811 alkalommal
Kapott köszik: 1802 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Hapcii írta:
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki hogy miért nincs az OEM-ben az 520d-hez kartelgáz szűrő?(2001.03) Lehet hogy nem kell bele? Nekem már azt is mondták hogy ebbe m47-be jobb ha nincs.

Miért ne lenne benne?
8-as alkatrész a karteRgáz szűrő. Egyben cserélendő a házzal.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_7500

http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=17

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.04.08. 23:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.02. 16:12
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 19 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d 204D1
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Hapcii írta:
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki hogy miért nincs az OEM-ben az 520d-hez kartelgáz szűrő?(2001.03) Lehet hogy nem kell bele? Nekem már azt is mondták hogy ebbe m47-be jobb ha nincs.

Miért ne lenne benne?
8-as alkatrész a karteRgáz szűrő. Egyben cserélendő a házzal.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_7500

http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=17
Igen ez igaz, de az összes tipusnál külön jelöli a szűrőbetétet ( külön a szivacsosat, külön az olajcsapdásat) csak ennél a tipusnál nem. Miért?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.04.09. 07:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1522
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 569 alkalommal
Kapott köszik: 362 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hapcii írta:
Gallaca írta:
Hapcii írta:
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki hogy miért nincs az OEM-ben az 520d-hez kartelgáz szűrő?(2001.03) Lehet hogy nem kell bele? Nekem már azt is mondták hogy ebbe m47-be jobb ha nincs.

Miért ne lenne benne?
8-as alkatrész a karteRgáz szűrő. Egyben cserélendő a házzal.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_7500

http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=17
Igen ez igaz, de az összes tipusnál külön jelöli a szűrőbetétet ( külön a szivacsosat, külön az olajcsapdásat) csak ennél a tipusnál nem. Miért?

Mert ebben nem cserélhető gyárilag a szűrőbetét.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: Hapcii
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.04.10. 09:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.02. 16:12
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 19 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d 204D1
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Hapcii írta:
Gallaca írta:
Hapcii írta:
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki hogy miért nincs az OEM-ben az 520d-hez kartelgáz szűrő?(2001.03) Lehet hogy nem kell bele? Nekem már azt is mondták hogy ebbe m47-be jobb ha nincs.

Miért ne lenne benne?
8-as alkatrész a karteRgáz szűrő. Egyben cserélendő a házzal.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_7500

http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=17
Igen ez igaz, de az összes tipusnál külön jelöli a szűrőbetétet ( külön a szivacsosat, külön az olajcsapdásat) csak ennél a tipusnál nem. Miért?

Mert ebben nem cserélhető gyárilag a szűrőbetét.
Akkor már csak egy kérdés, hogy ki lehet-e cserélni a szivacsosat műanyagra??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.04.10. 10:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 907
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 174 alkalommal
Kapott köszik: 95 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hapcii írta:
bendegúz írta:
Hapcii írta:
Gallaca írta:
Hapcii írta:
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki hogy miért nincs az OEM-ben az 520d-hez kartelgáz szűrő?(2001.03) Lehet hogy nem kell bele? Nekem már azt is mondták hogy ebbe m47-be jobb ha nincs.

Miért ne lenne benne?
8-as alkatrész a karteRgáz szűrő. Egyben cserélendő a házzal.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_7500

http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=17
Igen ez igaz, de az összes tipusnál külön jelöli a szűrőbetétet ( külön a szivacsosat, külön az olajcsapdásat) csak ennél a tipusnál nem. Miért?

Mert ebben nem cserélhető gyárilag a szűrőbetét.
Akkor már csak egy kérdés, hogy ki lehet-e cserélni a szivacsosat műanyagra??

plug 'n' play

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek dreizwanzig az itt látható tagok köszönték meg: Hapcii
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.04.10. 19:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.27. 21:56
Hozzászólások: 63
Tartózkodási hely: Maklár
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A difin a jobb oldali szimmeringnél szivárog az olaj, ezért cserélnem kell.
Milyen olajat tegyek bele? Mit ajánlanátok?

Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.04.10. 22:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2210
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 497 alkalommal
Kapott köszik: 504 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
WASPZotya írta:
Sziasztok!

A difin a jobb oldali szimmeringnél szivárog az olaj, ezért cserélnem kell.
Milyen olajat tegyek bele? Mit ajánlanátok?

Köszi

Például

Szerk.: valamiért nem teljesen jó a hivatkozás; a megnyíló weblap jobb oldalán megtalálod: Syntrax Long Life 75W-90

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.04.12. 08:20 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 975
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 44 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Volt szerencsém (vagy nem) pár ezer kilométert menni az elmúlt pár napban...
Van pár furcsa tapasztalatom, megosztom, hátha valaki járt már így és tudja a megoldást!
Az egyik ami nem vészes, de megfogadtam, hogy valami megoldást keresek rá! Az ablakoknál a belső léceknél van némi szél zaj! Egyenként nem veszélyes, de ha az összeset nézem, akkor az már tekintélyes zaj. Konkrétan ha az üvegnél ahol végig ér a léc ujjal befogom a lukat akkor elhallgat...
A másik meg 200 fölött jön elő! Egy érdekes fütyülő (sípoló) hang, olyan mint ha tetőcsomagtartó lenne fent! Próbáltam külső szellőztetőt bezárni, kinyitni, de nem változik!
Elérem a 200-at és elkezd sípolni!
Nincs valakinek ötlete?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.04.12. 16:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2210
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 497 alkalommal
Kapott köszik: 504 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
Sziasztok!
Volt szerencsém (vagy nem) pár ezer kilométert menni az elmúlt pár napban...
Van pár furcsa tapasztalatom, megosztom, hátha valaki járt már így és tudja a megoldást!
Az egyik ami nem vészes, de megfogadtam, hogy valami megoldást keresek rá! Az ablakoknál a belső léceknél van némi szél zaj! Egyenként nem veszélyes, de ha az összeset nézem, akkor az már tekintélyes zaj. Konkrétan ha az üvegnél ahol végig ér a léc ujjal befogom a lukat akkor elhallgat...
A másik meg 200 fölött jön elő! Egy érdekes fütyülő (sípoló) hang, olyan mint ha tetőcsomagtartó lenne fent! Próbáltam külső szellőztetőt bezárni, kinyitni, de nem változik!
Elérem a 200-at és elkezd sípolni!
Nincs valakinek ötlete?

Az első gondolat kapcsán rögtön felvetődik egy kérdés: be is ázik? Mert ugyebár, ha "befogod a lyukat", akkor a TÖMÍTETLENSÉG megszűnik(?). Szélvédő ragasztás és/vagy elöregedett, repedezett szigetelés lehet.
A második: van akár üveg, akár lemez napfénytetőd? Az elöregedett gumi tömítések kellő táptalajt ad(hat)nak a turbulens légáram zajának.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.04.12. 23:43 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 975
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 44 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
kbhont írta:
Sziasztok!
Volt szerencsém (vagy nem) pár ezer kilométert menni az elmúlt pár napban...
Van pár furcsa tapasztalatom, megosztom, hátha valaki járt már így és tudja a megoldást!
Az egyik ami nem vészes, de megfogadtam, hogy valami megoldást keresek rá! Az ablakoknál a belső léceknél van némi szél zaj! Egyenként nem veszélyes, de ha az összeset nézem, akkor az már tekintélyes zaj. Konkrétan ha az üvegnél ahol végig ér a léc ujjal befogom a lukat akkor elhallgat...
A másik meg 200 fölött jön elő! Egy érdekes fütyülő (sípoló) hang, olyan mint ha tetőcsomagtartó lenne fent! Próbáltam külső szellőztetőt bezárni, kinyitni, de nem változik!
Elérem a 200-at és elkezd sípolni!
Nincs valakinek ötlete?

Az első gondolat kapcsán rögtön felvetődik egy kérdés: be is ázik? Mert ugyebár, ha "befogod a lyukat", akkor a TÖMÍTETLENSÉG megszűnik(?). Szélvédő ragasztás és/vagy elöregedett, repedezett szigetelés lehet.
A második: van akár üveg, akár lemez napfénytetőd? Az elöregedett gumi tömítések kellő táptalajt ad(hat)nak a turbulens légáram zajának.

Nem a szélvédőről beszélek, hanem az oldalsó ablakokról!
Van tetőablak. A tömítést már kicseréltem és tömít is! Megszűnt minden szélzaj, ami fentről jött!
Valamit az ajtókkal kell csinálnom...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.04.12. 23:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2210
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 497 alkalommal
Kapott köszik: 504 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
SvidronyA írta:
kbhont írta:
Sziasztok!
Volt szerencsém (vagy nem) pár ezer kilométert menni az elmúlt pár napban...
Van pár furcsa tapasztalatom, megosztom, hátha valaki járt már így és tudja a megoldást!
Az egyik ami nem vészes, de megfogadtam, hogy valami megoldást keresek rá! Az ablakoknál a belső léceknél van némi szél zaj! Egyenként nem veszélyes, de ha az összeset nézem, akkor az már tekintélyes zaj. Konkrétan ha az üvegnél ahol végig ér a léc ujjal befogom a lukat akkor elhallgat...
A másik meg 200 fölött jön elő! Egy érdekes fütyülő (sípoló) hang, olyan mint ha tetőcsomagtartó lenne fent! Próbáltam külső szellőztetőt bezárni, kinyitni, de nem változik!
Elérem a 200-at és elkezd sípolni!
Nincs valakinek ötlete?

Az első gondolat kapcsán rögtön felvetődik egy kérdés: be is ázik? Mert ugyebár, ha "befogod a lyukat", akkor a TÖMÍTETLENSÉG megszűnik(?). Szélvédő ragasztás és/vagy elöregedett, repedezett szigetelés lehet.
A második: van akár üveg, akár lemez napfénytetőd? Az elöregedett gumi tömítések kellő táptalajt ad(hat)nak a turbulens légáram zajának.

Nem a szélvédőről beszélek, hanem az oldalsó ablakokról!
Van tetőablak. A tömítést már kicseréltem és tömít is! Megszűnt minden szélzaj, ami fentről jött!
Valamit az ajtókkal kell csinálnom...
Kéderek épek, nem kezdtek el porózussá válni, repedés, anyagfolytonosság-hiány nincs esetleg?

Tapatalkkal küldve az én LG-H870 eszközömről

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.04.13. 10:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 975
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 44 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
kbhont írta:
SvidronyA írta:
kbhont írta:
Sziasztok!
Volt szerencsém (vagy nem) pár ezer kilométert menni az elmúlt pár napban...
Van pár furcsa tapasztalatom, megosztom, hátha valaki járt már így és tudja a megoldást!
Az egyik ami nem vészes, de megfogadtam, hogy valami megoldást keresek rá! Az ablakoknál a belső léceknél van némi szél zaj! Egyenként nem veszélyes, de ha az összeset nézem, akkor az már tekintélyes zaj. Konkrétan ha az üvegnél ahol végig ér a léc ujjal befogom a lukat akkor elhallgat...
A másik meg 200 fölött jön elő! Egy érdekes fütyülő (sípoló) hang, olyan mint ha tetőcsomagtartó lenne fent! Próbáltam külső szellőztetőt bezárni, kinyitni, de nem változik!
Elérem a 200-at és elkezd sípolni!
Nincs valakinek ötlete?

Az első gondolat kapcsán rögtön felvetődik egy kérdés: be is ázik? Mert ugyebár, ha "befogod a lyukat", akkor a TÖMÍTETLENSÉG megszűnik(?). Szélvédő ragasztás és/vagy elöregedett, repedezett szigetelés lehet.
A második: van akár üveg, akár lemez napfénytetőd? Az elöregedett gumi tömítések kellő táptalajt ad(hat)nak a turbulens légáram zajának.

Nem a szélvédőről beszélek, hanem az oldalsó ablakokról!
Van tetőablak. A tömítést már kicseréltem és tömít is! Megszűnt minden szélzaj, ami fentről jött!
Valamit az ajtókkal kell csinálnom...
Kéderek épek, nem kezdtek el porózussá válni, repedés, anyagfolytonosság-hiány nincs esetleg?

Tapatalkkal küldve az én LG-H870 eszközömről


Természetesen épek!
De mondom! Nem az ajtó kaszni között van a gond!
Az ajtóban van a hiba! Csak nem tudom a megoldást!
Ott ahol az üveg becsúszik az ajtóba és belül van egy diszléc ami az ajtókárpitot tartja, na ott suhog a levegő!
Oda ugye be tud menni a külső vízlehúzón keresztül, ill a kilincsnél ill az ajtózárnál. Kérdés, hogy melyiket hogyan lehet javítani...
Esetleg kiszigetelni az ajtót? Csinált már valaki ilyet? Jobb lett?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.04.14. 13:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2271
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 302 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, egy gyors kerdes. A napfenyteto kornyeken van allando 12V?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.04.15. 18:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 975
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 44 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Esetleg valaki megtudja mondani mi annak az anyagnak a neve amivel fel vannak ragasztva a "bontható" hangszigetelések pl az ajtókárpitok alatt?
Egyébként nagy valószínűséggel a kilincseken lévő belső szigetelés hiányzik nekem...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.04.15. 19:02 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 175 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMWMuller írta:
FuReady írta:
rockerekhu írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

Egy kis érdekesség: bárkinek bármikor csörgött-e így az autója 1500-1700-as fordulat között (csak ebben a tartományban), vagy 3-as, vagy 4-es, vagy 5-ös fokozatban kigyorsítva?
Annyit kell még tudni, hogy ez lehúzott ablakok mellett hallható (belülről semmi), és az autó aljából származik. (én a kipufogó környékére tippelek, amúgy csak mozgásban lehet hallani, álló autónál, járó motor mellett nem, hiába túráztatom, semmi)
Ha igen, mi volt az okozója? Holnap megy a kicsim szervizbe (nem emiatt, hanem a múltkori szélvédőmosós mizéria okán), ott majd megnézik, de mint szakértőket, titeket is megkérdezlek. :)


En a fektarcsa mogoti lemezre tippelnek hogy elengedte a szegecsek vagy elrohadt a lemez.

A szerelőm nemrég hívott, és szerinte a kardán a csörgés oka... Szerintetek?
Találtam egy másik videót is, amin nagyon hasonló hangot ad a kardántengely. Ezzel a felújításon kívül lehet bármi mást tenni?



Új csapágy és Hardy.

Sziasztok!

Újabb csörgés jelentkezik az autómon, amit most már a én is a kardán hibájának gondolok. (a korábbit a kipufogó fém tartói okozták, 7-es és 9-es)
Készítettem egy újabb videót: a hang alacsony fordulaton, nyomatékból kigyorsítva jelentkezik, többnyire 1-ből 2-be. Ha a motor megy, nem lehet hallani, a kuplungot nyomogatva se (azaz nem kettőstömegű), csak akkor, ha hajtás van. (kicsit olyan hangja van, mint az öreg diesel-eknek) :)



Szerintetek? Van egy másik videó is, amin a srác a kardántengelyt cseréli ki, és mikor ki és bemegy a garázsába a felvétel elején, mintha ugyanaz lenne a hang.
Ha kardán, akkor "új csapágy + Hardy", ahogy javasolva lett? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2018.04.15. 20:47 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 482
Adott köszi: 79 alkalommal
Kapott köszik: 54 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
a megoldást nem tudom,de ahogy látom a te környékeden sem.egy utat nem érne meg dunaharasztiba vagy pestre?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26210 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1300, 1301, 1302, 1303, 1304, 1305, 1306 ... 1311  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator