* *
Pontos idő: 2017.10.20. 16:27

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25694 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1276, 1277, 1278, 1279, 1280, 1281, 1282 ... 1285  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.08. 09:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.08.08. 09:22
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Fdani írta:
Sziasztok !
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok adott egy e39 525D 2000evjárat
Elindultam vele Hollandiába és Németország közepén elforralta a vizet és félre kellett állnom,lehűlt raktam bele vizet 200 km után megint . Azt tudni kell hogy ingadozott folyamatosan a vízhőfokmérő
Vissza úton semmi baj nem volt
Mi lehet a baja ? vettem termosztátot a holnapi nap folyamán ki lesz cserélve én arra gyanakszok
Azt vettem észre mióta ez történt mintha nagyon de nagyon sokat enne az autó , nem tudom van e valami köze a kettőnek egymáshoz . Holnap gépre lesz kötve hátha ki ír valamit .
Valakinek valami hasonló problémája volt esetleg , vagy tudja valaki mi lehet az autóval?
Köszönöm előre is :)


1001 db oka lehet. Nem fog segíteni a távgyógyítás, végig kell nézni minden tüzetesen.

Egy pár lehetőség: termosztát, szivárgó hűtőkör, klímaventilátor, visco, jeladó hiba, kezdődő hengerfejesség és a többi. Ha sikerült nagyon megfőzni, akkor a hatos hengernél lehet könnyebb lettél pár bar kompresszióval.



És a Fogyasztás?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.08. 10:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 735
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 148 alkalommal
Kapott köszik: 77 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Fdani írta:
Sziasztok !
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok adott egy e39 525D 2000evjárat
Elindultam vele Hollandiába és Németország közepén elforralta a vizet és félre kellett állnom,lehűlt raktam bele vizet 200 km után megint . Azt tudni kell hogy ingadozott folyamatosan a vízhőfokmérő
Vissza úton semmi baj nem volt
Mi lehet a baja ? vettem termosztátot a holnapi nap folyamán ki lesz cserélve én arra gyanakszok
Azt vettem észre mióta ez történt mintha nagyon de nagyon sokat enne az autó , nem tudom van e valami köze a kettőnek egymáshoz . Holnap gépre lesz kötve hátha ki ír valamit .
Valakinek valami hasonló problémája volt esetleg , vagy tudja valaki mi lehet az autóval?
Köszönöm előre is :)


1001 db oka lehet. Nem fog segíteni a távgyógyítás, végig kell nézni minden tüzetesen.

Egy pár lehetőség: termosztát, szivárgó hűtőkör, klímaventilátor, visco, jeladó hiba, kezdődő hengerfejesség és a többi. Ha sikerült nagyon megfőzni, akkor a hatos hengernél lehet könnyebb lettél pár bar kompresszióval.
vagy akar a vizpumpa egyik lapatja is letorhetett


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.08. 10:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
Fdani írta:
Sziasztok !
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok adott egy e39 525D 2000evjárat
Elindultam vele Hollandiába és Németország közepén elforralta a vizet és félre kellett állnom,lehűlt raktam bele vizet 200 km után megint . Azt tudni kell hogy ingadozott folyamatosan a vízhőfokmérő
Vissza úton semmi baj nem volt
Mi lehet a baja ? vettem termosztátot a holnapi nap folyamán ki lesz cserélve én arra gyanakszok
Azt vettem észre mióta ez történt mintha nagyon de nagyon sokat enne az autó , nem tudom van e valami köze a kettőnek egymáshoz . Holnap gépre lesz kötve hátha ki ír valamit .
Valakinek valami hasonló problémája volt esetleg , vagy tudja valaki mi lehet az autóval?
Köszönöm előre is :)


1001 db oka lehet. Nem fog segíteni a távgyógyítás, végig kell nézni minden tüzetesen.

Egy pár lehetőség: termosztát, szivárgó hűtőkör, klímaventilátor, visco, jeladó hiba, kezdődő hengerfejesség és a többi. Ha sikerült nagyon megfőzni, akkor a hatos hengernél lehet könnyebb lettél pár bar kompresszióval.
vagy akar a vizpumpa egyik lapatja is letorhetett


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Azt azért nem írtam, mert szerintem, akkor nem ment volna el 200 km-et melegedés nélkül. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.08. 11:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5279
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
Fdani írta:
Sziasztok !
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok adott egy e39 525D 2000evjárat
Elindultam vele Hollandiába és Németország közepén elforralta a vizet és félre kellett állnom,lehűlt raktam bele vizet 200 km után megint . Azt tudni kell hogy ingadozott folyamatosan a vízhőfokmérő
Vissza úton semmi baj nem volt
Mi lehet a baja ? vettem termosztátot a holnapi nap folyamán ki lesz cserélve én arra gyanakszok
Azt vettem észre mióta ez történt mintha nagyon de nagyon sokat enne az autó , nem tudom van e valami köze a kettőnek egymáshoz . Holnap gépre lesz kötve hátha ki ír valamit .
Valakinek valami hasonló problémája volt esetleg , vagy tudja valaki mi lehet az autóval?
Köszönöm előre is :)


1001 db oka lehet. Nem fog segíteni a távgyógyítás, végig kell nézni minden tüzetesen.

Egy pár lehetőség: termosztát, szivárgó hűtőkör, klímaventilátor, visco, jeladó hiba, kezdődő hengerfejesség és a többi. Ha sikerült nagyon megfőzni, akkor a hatos hengernél lehet könnyebb lettél pár bar kompresszióval.
vagy akar a vizpumpa egyik lapatja is letorhetett


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Azt azért nem írtam, mert szerintem, akkor nem ment volna el 200 km-et melegedés nélkül. :)

De lehetséges ez is, ha csak széttöredezett. Én találkoztam már olyannal, hogy a típushibának számító, belül szétmálló kiegyenlítőtartály darabja ment bele a vadi új termosztátba és kiékelte. Az is hol jó volt, hol nem. Aki cserézte a termosztátot nem vette észre a darabokat, vagy még a tartályban voltak és feltöltésnél sodorta be a víz. Természetesen ez is hozzám került, én meg törhettem a fejem...

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.08. 11:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1734
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 228 alkalommal
Kapott köszik: 270 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Kérdés:

Adott egy E39 25d digit klímával. Valamiért bal oldalra csak meleget fúj. Mit kellene megnézni rajta?

Köszönöm szépen előre is! :wink:
Fűtéscsap esetleg?

Tapatalkkal küldve az én VTR-L29 eszközömről

_________________
Üdv.

Odus


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.08. 11:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
odus írta:
NagyMatyas írta:
Kérdés:

Adott egy E39 25d digit klímával. Valamiért bal oldalra csak meleget fúj. Mit kellene megnézni rajta?

Köszönöm szépen előre is! :wink:
Fűtéscsap esetleg?

Tapatalkkal küldve az én VTR-L29 eszközömről


Mit kell vele tenni, hogy kiderüljön, mi a gond?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.08. 11:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
Fdani írta:
Sziasztok !
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok adott egy e39 525D 2000evjárat
Elindultam vele Hollandiába és Németország közepén elforralta a vizet és félre kellett állnom,lehűlt raktam bele vizet 200 km után megint . Azt tudni kell hogy ingadozott folyamatosan a vízhőfokmérő
Vissza úton semmi baj nem volt
Mi lehet a baja ? vettem termosztátot a holnapi nap folyamán ki lesz cserélve én arra gyanakszok
Azt vettem észre mióta ez történt mintha nagyon de nagyon sokat enne az autó , nem tudom van e valami köze a kettőnek egymáshoz . Holnap gépre lesz kötve hátha ki ír valamit .
Valakinek valami hasonló problémája volt esetleg , vagy tudja valaki mi lehet az autóval?
Köszönöm előre is :)


1001 db oka lehet. Nem fog segíteni a távgyógyítás, végig kell nézni minden tüzetesen.

Egy pár lehetőség: termosztát, szivárgó hűtőkör, klímaventilátor, visco, jeladó hiba, kezdődő hengerfejesség és a többi. Ha sikerült nagyon megfőzni, akkor a hatos hengernél lehet könnyebb lettél pár bar kompresszióval.
vagy akar a vizpumpa egyik lapatja is letorhetett


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Azt azért nem írtam, mert szerintem, akkor nem ment volna el 200 km-et melegedés nélkül. :)

De lehetséges ez is, ha csak széttöredezett. Én találkoztam már olyannal, hogy a típushibának számító, belül szétmálló kiegyenlítőtartály darabja ment bele a vadi új termosztátba és kiékelte. Az is hol jó volt, hol nem. Aki cserézte a termosztátot nem vette észre a darabokat, vagy még a tartályban voltak és feltöltésnél sodorta be a víz. Természetesen ez is hozzám került, én meg törhettem a fejem...


Kiegyenlítő tartály jó gondolat, de a vízpumpára továbbra se esküdnék meg. Nekem tds blokkos Omega-ba szakadt bele kompletten. Ott a hatos hengerhez vitte be a víz egyértelműen az összes lapátdarabot. (Arra áramlik a víz.) :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.10. 14:43 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 791
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 30 alkalommal
Kapott köszik: 154 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 35i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

A következőképp szeretném berendezni az első vezérlőpanelt.
bal első ülésfűtés - bal hátsó ülésfűtés - ASC - roló - jobb hátsó ülésfűtés - jobb első ülésfűtés. Ezzel mind a 6 hely ki van lőve.

Viszont bekerül a maszázsfunkció az ülésekbe, ez nem volt facelift előtti kocsikban. Emitt vezérlő panelt kell cserélnem egy ilyenre.

Kép

A kérdésem az, ebben a gombok cserélhetőek e? Vagyis át lehet e bele pakolni más gombokat, illetve azok sorrendje cserélhető e? A dsc gomb kapcsolja e az asc-met ?

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.10. 15:27 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 50 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
Sziasztok

A következőképp szeretném berendezni az első vezérlőpanelt.
bal első ülésfűtés - bal hátsó ülésfűtés - ASC - roló - jobb hátsó ülésfűtés - jobb első ülésfűtés. Ezzel mind a 6 hely ki van lőve.

Viszont bekerül a maszázsfunkció az ülésekbe, ez nem volt facelift előtti kocsikban. Emitt vezérlő panelt kell cserélnem egy ilyenre.

A kérdésem az, ebben a gombok cserélhetőek e? Vagyis át lehet e bele pakolni más gombokat, illetve azok sorrendje cserélhető e? A dsc gomb kapcsolja e az asc-met ?


A nyomógomb cserélhető de mögötte a mikrokapcsoló rá van forrasztva a nyáklapra. Tehát ha a gombokat cseréled a funkció valószínűleg marad. Nem tudom, hogy esetleg átprogramozással lehet-e változtatni a funkciót.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.10. 19:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8381
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 930 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
A dsc gomb kapcsolja e az asc-met ?

Ami a funkcionalitást illeti azt hiszem csereszabatosak. Nálam asc panel van bent és működik a dsc-m.
Annak idején néztünk hozzá rajzot és egyforma, ha jól emléxem.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.14. 16:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.19. 23:51
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 119 alkalommal
Kapott köszik: 34 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A parkoló funkciót a jobb tükröm tudja , lehet programozni hogy a bal oldali (is) tudja? Vagy ez van,fogadjam el?


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bor3sz 2017.08.14. 18:30-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.14. 18:20 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 304
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hogyan kerül víz a pótkeréktartóba? Miért van gumidugó a kifolyón?
Nem az Én autóm van a képen, de hasonlóan néz ki. Vizet sose találtam ott amikor néztem, de rozsda már kicsit több van mint a képen.
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.14. 18:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.02. 16:12
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Pest megye
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d 204D1
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Megprobáltam kipucolni az egrt, és az volna a kértésem hogy milyen nehéz megnyomni a kipufogó felöli szelepet? Nem eresz át ,csak lehet hogy le van ragadva.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.14. 22:12 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 50 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Hogyan kerül víz a pótkeréktartóba? Miért van gumidugó a kifolyón?
Nem az Én autóm van a képen, de hasonlóan néz ki. Vizet sose találtam ott amikor néztem, de rozsda már kicsit több van mint a képen.


Sedan esetén ha a hátsó lámpák tömítései rosszak akkor a tetőről és a hátsó szélvédőről lefolyó víz a csomagtér elvezető csatornájából befolyhat a rossz lámpa tömítés mőgőtt. Vagy ha a csomagtér átvezető gumicső szakadt akkor ott is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek 491523 az itt látható tagok köszönték meg: attila94
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 00:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5279
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 767 alkalommal
Kapott köszik: 1647 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Bor3sz írta:
A parkoló funkciót a jobb tükröm tudja , lehet programozni hogy a bal oldali (is) tudja? Vagy ez van,fogadjam el?

Tudtommal nem lehet.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 08:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hapcii írta:
Sziasztok! Megprobáltam kipucolni az egrt, és az volna a kértésem hogy milyen nehéz megnyomni a kipufogó felöli szelepet? Nem eresz át ,csak lehet hogy le van ragadva.

Tapatalkkal küldve az én HUAWEI VNS-L21 eszközömről


Eléggé, de nem ez az EGR vizsgálatának a módja. :nyelves: Kézi vákuum teszterrel, vagy diaggal lehet egyértelműen kideríteni, hogy működik-e. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Hapcii
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 09:24 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 304
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
491523 írta:
attila94 írta:
Hogyan kerül víz a pótkeréktartóba? Miért van gumidugó a kifolyón?
Nem az Én autóm van a képen, de hasonlóan néz ki. Vizet sose találtam ott amikor néztem, de rozsda már kicsit több van mint a képen.


Sedan esetén ha a hátsó lámpák tömítései rosszak akkor a tetőről és a hátsó szélvédőről lefolyó víz a csomagtér elvezető csatornájából befolyhat a rossz lámpa tömítés mőgőtt. Vagy ha a csomagtér átvezető gumicső szakadt akkor ott is.


Köszi.

Unalmamban már kiszedtem a hátsó lámpákat régebben, de mindent rendben találtam. Beázásnak nem volt nyoma, többek közt azt is néztem.

Az átvezető gumi alatt a kábel átvezetőt értetted? Az is sértetlen, a csomagtérajtó belülről száraz és rozsdamentes leszedtem a szerszámost és a kárpitot.

Ma azért nagynyomásúval hátul nekimegyek rendesen, aztán megnézem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 10:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2422
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 142 alkalommal
Kapott köszik: 361 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
491523 írta:
attila94 írta:
Hogyan kerül víz a pótkeréktartóba? Miért van gumidugó a kifolyón?
Nem az Én autóm van a képen, de hasonlóan néz ki. Vizet sose találtam ott amikor néztem, de rozsda már kicsit több van mint a képen.


Sedan esetén ha a hátsó lámpák tömítései rosszak akkor a tetőről és a hátsó szélvédőről lefolyó víz a csomagtér elvezető csatornájából befolyhat a rossz lámpa tömítés mőgőtt. Vagy ha a csomagtér átvezető gumicső szakadt akkor ott is.


Köszi.

Unalmamban már kiszedtem a hátsó lámpákat régebben, de mindent rendben találtam. Beázásnak nem volt nyoma, többek közt azt is néztem.

Az átvezető gumi alatt a kábel átvezetőt értetted? Az is sértetlen, a csomagtérajtó belülről száraz és rozsdamentes leszedtem a szerszámost és a kárpitot.

Ma azért nagynyomásúval hátul nekimegyek rendesen, aztán megnézem.


A lökhárító alatt két oldalon vannak azok a szellőzésért felelős ablakok, amiken azok a gumis zsaluk vannak.
Ott is be tud folyni némi víz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: attila94
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 14:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 50 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
491523 írta:
attila94 írta:
Hogyan kerül víz a pótkeréktartóba? Miért van gumidugó a kifolyón?
Nem az Én autóm van a képen, de hasonlóan néz ki. Vizet sose találtam ott amikor néztem, de rozsda már kicsit több van mint a képen.


Sedan esetén ha a hátsó lámpák tömítései rosszak akkor a tetőről és a hátsó szélvédőről lefolyó víz a csomagtér elvezető csatornájából befolyhat a rossz lámpa tömítés mőgőtt. Vagy ha a csomagtér átvezető gumicső szakadt akkor ott is.


Köszi.

Unalmamban már kiszedtem a hátsó lámpákat régebben, de mindent rendben találtam. Beázásnak nem volt nyoma, többek közt azt is néztem.

Az átvezető gumi alatt a kábel átvezetőt értetted? Az is sértetlen, a csomagtérajtó belülről száraz és rozsdamentes leszedtem a szerszámost és a kárpitot.

Ma azért nagynyomásúval hátul nekimegyek rendesen, aztán megnézem.


Pakolj ki mindent (az akkumulátort is) a csomagtartóból majd önts a tetőre egy vödör vizet, hogy a hátsó szélvédőn folyjon le a víz. A lámpák mögé - egyébként normálisan - beömlő víz befolyhat a csomagtérbe a rossz lámpa tömítés miatt és összegyűlhet a pótkerék alatt. A csomagtér átvezető kábel esetén nem a csomagtér ajtó végénél hanem a karosszéria felőli végénél tud befolyni a víz szintén a csomagtartóba majd pl. az akkumulátor mögött lejut a pótkerékig.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek 491523 az itt látható tagok köszönték meg: attila94
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 15:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 115
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 23 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Hogyan kerül víz a pótkeréktartóba? Miért van gumidugó a kifolyón?
Nem az Én autóm van a képen, de hasonlóan néz ki. Vizet sose találtam ott amikor néztem, de rozsda már kicsit több van mint a képen.

Szerintem kívülről (alulról) verődik a fel a víz, és megáll a dugó és a lemez közötti hézagban. Ha az a víz még sós is, még jobban tud csemegézni a rozsda. Touringban kicsit több helyen van dugó, nem csak a pótkeréküregben, nekem mindegyik rügyezik körbe. :neutral:

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25694 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1276, 1277, 1278, 1279, 1280, 1281, 1282 ... 1285  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator