* *
Pontos idő: 2017.06.24. 22:38

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25453 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1269, 1270, 1271, 1272, 1273
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.16. 22:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 23
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Gallaca írta:
ST1 írta:
Sziasztok,

haza felé tartottunk a pályán, boldogan, üres lett a pálya, 140-nél nyomtam egy padlót, majd 150től lassult csak, "fehér füst utánunk.
azóta baszottul füstöl-nem használom, tréleren jöttünk haza is. meg azóta van ez a kerregő hang, itt most a 30d hangján kívüli kerregésre gondolok :D
hengerfejes lett?
[BBvideo 425,350]https://www.youtube.com/watch?v=c4DkcxVSmoA[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=c4DkcxVSmoA

Megnéztem volna, de privát a video!


Nem nézhető a videó, de elmondás alapján kék volt az a füst, és a turbó adta fel a harcot. ( NE indítgasd, ha felkapja az olajat, bajban leszel. )

rosszul állítottam be, most már nézhető, nekem ez fehérnek tűnik


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.16. 22:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5111
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 738 alkalommal
Kapott köszik: 1592 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
ST1 írta:
muhaati írta:
Gallaca írta:
ST1 írta:
Sziasztok,

haza felé tartottunk a pályán, boldogan, üres lett a pálya, 140-nél nyomtam egy padlót, majd 150től lassult csak, "fehér füst utánunk.
azóta baszottul füstöl-nem használom, tréleren jöttünk haza is. meg azóta van ez a kerregő hang, itt most a 30d hangján kívüli kerregésre gondolok :D
hengerfejes lett?
[BBvideo 425,350]https://www.youtube.com/watch?v=c4DkcxVSmoA[/BBvideo]
https://www.youtube.com/watch?v=c4DkcxVSmoA

Megnéztem volna, de privát a video!


Nem nézhető a videó, de elmondás alapján kék volt az a füst, és a turbó adta fel a harcot. ( NE indítgasd, ha felkapja az olajat, bajban leszel. )

rosszul állítottam be, most már nézhető, nekem ez fehérnek tűnik

Innen nézve turbóhalál, egyelőre a turbinaoldal nyomja a kipuba az olajat, majd ha a másik oldalra is megy, nem tudod leállítani. Kerregő hang a kóválygó turbó lehet. Hallgass Attira, ne indítgasd!

_________________
Az élet rövid... mosolyogj amíg van fogad!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.16. 23:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 23
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi, voltam már Atinál.. :wink: nekem ez fehér, örülök ha csak turbó, azzal megbirkózunk. mehet rá a vákumos gt2260? ha már hozzá kell nyúlni.. :D 250 euro egy felújított, az autónak még max 3 évet kell kibírnia, a karosszériát nem éri meg felújítani..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.17. 00:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2106
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 278 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ST1 írta:
Köszi, voltam már Atinál.. :wink: nekem ez fehér, örülök ha csak turbó, azzal megbirkózunk. mehet rá a vákumos gt2260? ha már hozzá kell nyúlni.. :D 250 euro egy felújított, az autónak még max 3 évet kell kibírnia, a karosszériát nem éri meg felújítani..

Ra lehet rakni, a motortarto baknal kell kicsit leszedni az ontvenybol ha jol emlekszek.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.19. 12:04 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 204
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Üléseket cseréltem, erre kiment hibára a vezető övfeszítő. Fogtam, visszaraktam a régit vezetékestől. Most törli a hibát, de shadow error-ként mindig jelen van. Mit lehet tenni ? Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.19. 13:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5111
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 738 alkalommal
Kapott köszik: 1592 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
öreglala írta:
Sziasztok! Üléseket cseréltem, erre kiment hibára a vezető övfeszítő. Fogtam, visszaraktam a régit vezetékestől. Most törli a hibát, de shadow error-ként mindig jelen van. Mit lehet tenni ? Köszönöm!

Ne foglalkozz vele.

_________________
Az élet rövid... mosolyogj amíg van fogad!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: öreglala
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.20. 14:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1927
Adott köszi: 352 alkalommal
Kapott köszik: 357 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Facelift utáni 30d difije plug and play a 25d difijével? Ismerősöm fejében megfordult a gondolat, hogy az utóbbira felrakatná az előbbit, hogy kevesebbet forogjon pályán. Kérdés, hogy mennyire lenne tőle dinamikátlan az autó, illetve, hogy a tempomat megmaradna-e? Valaki tudna erről érdemben nyilatkozni, hogy össze lehet-e hozni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.20. 22:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5583
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1391 alkalommal
Kapott köszik: 1329 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
NagyMatyas írta:
Facelift utáni 30d difije plug and play a 25d difijével? Ismerősöm fejében megfordult a gondolat, hogy az utóbbira felrakatná az előbbit, hogy kevesebbet forogjon pályán. Kérdés, hogy mennyire lenne tőle dinamikátlan az autó, illetve, hogy a tempomat megmaradna-e? Valaki tudna erről érdemben nyilatkozni, hogy össze lehet-e hozni?


Kéziváltósnál 2,35 az áttétel mindkét esetben az ETK szerint...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.21. 01:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5111
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 738 alkalommal
Kapott köszik: 1592 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
Facelift utáni 30d difije plug and play a 25d difijével? Ismerősöm fejében megfordult a gondolat, hogy az utóbbira felrakatná az előbbit, hogy kevesebbet forogjon pályán. Kérdés, hogy mennyire lenne tőle dinamikátlan az autó, illetve, hogy a tempomat megmaradna-e? Valaki tudna erről érdemben nyilatkozni, hogy össze lehet-e hozni?

Automatán a kardánt is cserélni kell, a váltó felől a csillag ugyanaz, difinél viszont kisebb a tárcsa átmérője a 25d-n. 86 vs 94 mm. Ha automata, szar lesz, csúnyán elmegy az erő. Egy ismerős vett egy 25d-t, nem tudta, hogy 30d diffi van alatta, csak akkor jött rá mikor elpusztult és adtam neki rávalót. Persze első körben megkaptam, hogy nem rávalót kapott, mert nem jó rá a kardán, nagyobb az átmérője mint a diffié, biztos 30d diffit adtam. Mondom ja, mivel erősebb a 30d, biztos kisebb tárcsát kapott. Még jó, hogy a diffi tetején rajta van az áttétel. 3,07 vs 2,81. Miután "rájött" a turpisságra vitt egy rávaló kardánt is, aztán fülig ért a szája, hogy lépeget a kis 25d is.
Összehozni, össze lehet.

_________________
Az élet rövid... mosolyogj amíg van fogad!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.22. 10:05 
Online
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 445
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
szevasztok! kerékcsapágyat cserélnék elől.a Fag márkájut venném Bendegúztól.vagy esetleg másik márka?mi a vélemény? skf-et is szidta a szerelő haver,az se a régi már.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.22. 10:58 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 727
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 27 alkalommal
Kapott köszik: 141 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 35i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
szevasztok! kerékcsapágyat cserélnék elől.a Fag márkájut venném Bendegúztól.vagy esetleg másik márka?mi a vélemény? skf-et is szidta a szerelő haver,az se a régi már.


FAG tökéletes lesz. Bendegúz is. :D

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Afterdark az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2017.06.22. 22:01 
Online
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 445
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Afterdark írta:
atti523i írta:
szevasztok! kerékcsapágyat cserélnék elől.a Fag márkájut venném Bendegúztól.vagy esetleg másik márka?mi a vélemény? skf-et is szidta a szerelő haver,az se a régi már.


FAG tökéletes lesz. Bendegúz is. :D

ebben a projektben egyedül Bendegúz a biztos pont :D szerelő barátom most cserélt skf-et egy másik autón,egy hónapot bírt.állítólag már az is kínában készül.az enyém is kb 5éve volt csrélve,a márkára már nem emlékszem,kilóméter se ment bele sok,most megint cserés.a végén még rászokok a tömegközlekedésre :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: Tegnap, 14:30 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 39 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atti523i írta:
Afterdark írta:
atti523i írta:
szevasztok! kerékcsapágyat cserélnék elől.a Fag márkájut venném Bendegúztól.vagy esetleg másik márka?mi a vélemény? skf-et is szidta a szerelő haver,az se a régi már.


FAG tökéletes lesz. Bendegúz is. :D

ebben a projektben egyedül Bendegúz a biztos pont :D szerelő barátom most cserélt skf-et egy másik autón,egy hónapot bírt.állítólag már az is kínában készül.az enyém is kb 5éve volt csrélve,a márkára már nem emlékszem,kilóméter se ment bele sok,most megint cserés.a végén még rászokok a tömegközlekedésre :lol:


Offtopic :
OFF autókon tapasztaltak alapján csatlakozom, az SKF-et mindenki szidja (vagy kínai vagy indiai), a FAG kerékcsapágyakkal jó a tapasztalat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 25453 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1269, 1270, 1271, 1272, 1273

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Desire, Google [Bot] valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator