Szép nap lett ez a mai!
Hosszú a kétkerekűek gyors világában eltöltött év után átnyergeltem a négykerekűek világába. ( na jó azért a Hayabusa a Király)
Az alapból nem volt kérdés, hogy a négykerekű az csak BMW lehet. Abból viszont mivel a ,,Cápa" ma már fellelhetetlen épkézláb állapotban más nem jöhetett számításba mint a klasszikus E39. Mert nekem eddig Bömbi a Bömbi.
Szerencsémre ráakadtam erre a Klubra és olvasgatva sok gyakorlati dolgot vehettem figyelembe mielőtt nekikezdtem a kocsi keresésnek.
Az biztos ma Magyarországon a Fehér Hollók számával azonos a korrekt és jó állapotú BMW-k száma. Szóval rendkívül ritkák.
Rengeteg verdát megnéztem a többségüket elégvolt kívülről és messziről meglátni már fordulhattam is meg.
Azért a múlthéten csak rám mosolygott a lehetőség. Kaptam egy ,,fülest" egy "állítólag full valódi Schnitzerről".
Na azért ezzel csak óvatosan, gondoltam magamban a Schnitzer azért majdnem olyan gyakori eredetiben mint sivatagban a halastó.
Nagy erővel nekifogtam kideríteni amit kell mitől is eredeti egy Schnitzer. ( A dolog egyszerűbb mint hinnéd www.schnitzer.de és ha tudod az alvázszámot megmondják ők építették vagy nem, ha ők azt is minek kell benne lennie, hogyan kell kinézzen s.t.b )
Ezek után erős kétségekkel de felhívtam a kapott telefonszámot, és itt ért az első meglepetés! Megbeszéltük elmegyek megnézem a kocsit és aztán majd kiderül merre tovább, és kiderült.
Kaptam eredeti számlát, nyilatkozatot, műbizonylatokat, certifikátokat az autó gyártásától kezdve, és mindezt az eladó természetesnek vette.
Ezek után lekértem a Schnitzertől alvázszám alapján a kocsi pedigréjét és itt jött a második meglepetés!
Ez kérem egy valódi Schnitzer!
Teljes optikai, futómű, carbon és motor-váltó csomaggal! Sérülés és karambol mentesen, tekergetés nélküli kilométerórával, bizonyított karbantartási és szerviz előélettel.
És ma délután óta az enyém!
Végre rendes tagja lettem a Bömbisek táborának!