* *
Pontos idő: 2018.12.19. 11:07

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Szerző
kanyobence
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1267
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Felhasználó tartózkodási helye a térképen: 3060 Paszto
Blog: Blog megtekintése (4)

Arhívum
- június 2014
525D Touring beltér csere
   2014.06.20. 20:55
BMW DRIVE@WORK Tesztvezetés
   2014.06.14. 22:44

+ szeptember 2013
+ május 2013

Blogok keresése



 Hozzászólás témája: 16:9 Navi, aftermarket összegzés
Állandó hivatkozásElküldve: 2013.09.17. 21:52 
Gondolkozom egy 16:9 fejegység beszerelésén. Egyenlőre még csak infót gyűjtök, nézelődöm, keresem a megfelelőt.
a gyári 16:9-es rendszert azért nem választom, mert beszerelése körülményes, szaktudást igényel, sok idő, és 2013 technikai fejlettségi szintjét kicsit sem üti meg, és 100 ezer ft felett lenne bőven az ára. Ennyiért gondolom jogosan vár el az ember versenyképes tudást a technikától.
(ha 100% gyárit akarnék persze hogy a gyárit vennék, ezt itt le is zárom)

Keresgélés után Admin által linkelt darabot vettem szemügyre és olvasgattam.

Eonon D5124F

Ez egy nagyon jól leutánozza a gyári kinézetet, és a tudása sem rossz. Akár Navigálni is tud, igaz az feláras, bár lehet, hogy ügyesebbek IGO-t is varázsolnának rá, ami már elég korrekt. Multimédia terén hozza a szintet amit elvárok, bár a felhasználói felület elsőre nem fogott meg, bár könnyen megszokható szerintem. Csatlakoztatható eszközök terén is erős a termék, szinte mindenféle hanghordozót gond nélkül feldolgoz. kijelző méret 7" ami már egy kompakt Tablet képmérete, ami szerintem egy felsőközépkategóriás kocsiban elég jónak mondható.

a vételára az egyik legversenyképesebb amit találtam, sőtt: 84.000 Ft azaz 377 USD

Ami nem világos ezzel a termékkel kapcsolatban az a Can-Bus system, azt írja, hogy megmaradnak a kocsi eredeti funkciói. De semmi említés, sem kép, sem videó nem található arról, hogyan kezelhetőek a "megmaradt" funkciók. Mert aki nagy BC-vel rendelkezik, annak nagyságrendileg minden funkció elérhető a műszerórán. De a MID hiányából pl a limit, óra, dátum, distance beállításai, és fogyasztás nullázás nem tudom hogy oldható meg. és a MID kábel bemenetét sem látom a terméken. Akkor ez hogy is van? Világosítsatok fel ha tévedek. A napokban fogok küldeni egy levelet a gyártónak, ezzel a témával kapcsolatban, majd továbbítom ide.

Ezen kívül jó választás lehet. ára kedvező, nem egy no-name szarnak tűnik.

Halkan jegyzem meg csak : gondolkoztam azon is, hogy a MID-et áthelyezni, és akkor az is megmarad, pl kesztyűtartó, vagy vezető oldali ajtó nagyobbik tároló rekesze. De nem tudom, hogy hogyan működne, ha a rádió helyére pl ez az Eonon lenne bekötve, a MID meg a kesztyűtartóban lapulna.

Ezután keresgéltem tovább.

A kezelhetőbb és felhasználó barátabb rendszerrel ellátott termékek után keresve 2 maradt meg bennem.

az Andrive AN39
és a Dynavin DVN E39

Mindkettő android rendszert is futtathat. az Andrive kicsit "gagyibb" kinézetűnek tűnik, de hardveresen sokkal jobb a leírás szerint.
a dynavin kicsit vagányabb küllemű de gyengébb hardver van benne papíron.

Ezekre már mind varázsolható akár Torque program bluetooth-os ODB2 csatlakozással. És ott sok elő adat áll rendelkezésre.
Vagy gyárilag pl a Dynavin is ad pár adatod és arról kép és leírás is van.

Ezek szépek, és jók is, ezek küzöl választanék, de most jön a hiba.

az Andrive 212.000 FT azaz 599 GBP
a Dynavin 212.000 FT azaz 599 GBP

Ezek drágák.
De tudásuk is jobbnak ígérkezik.

Felvetették itt a MID-ről programozható állófűtést is... ha ilyesmire lecseréli az ember búcsút mondhat a meleg kocsinak -20 fokban. vagy mégse? :roll:

_________________
Kép


 Profil  
 


Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]


cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator