* *
Pontos idő: 2024.05.12. 21:29

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


E61 520dA paroject indul


Itt fogom összegyűjteni a vasammal kapcsolatos tapasztalatokat, tervezett és váratlan szervizeléseket, fejlesztéseket, stb.

Szerző
hamoriarpi
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Blog: Blog megtekintése (9)

Arhívum
- november 2013
+ október 2013
+ szeptember 2013
+ augusztus 2013
+ július 2013

Blogok keresése


 [ 9 Blogbejegyzések ]  Előző  1, 2

Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hírfolyam  
 Hozzászólás témája: Nagyszervíz és a szívósor cseréje
Állandó hivatkozásElküldve: 2013.08.10. 20:13 
A DPF-dugulás után tehát eldőlt, hogy előrehozott szervízt csinálok, mert a kenőanyagot biztosan megviselte a történet. A sok város és alacsony fordulatos töty-möty miatt a szívósor-kérdésben az új, pillangószelepes kivitel mellett döntöttem. Ha már szívósor csere, akkor izzítógyertyák is cserélődnek, mert amennyiben később ezekkel gond van, akkor újra le kell szedni a szívósort is.

Szervizeléshez megvásárolt alkatrészek:
Flapes új szívósor
Izzítógyertya készlet
Olaj
Olajszűrő
Levegőszűrő
Aktív szenes pollenszűrők
Üzemanyagszűrő
Kartergázszűrő
2 db o-ring az intercooler csatlakozáshoz
2 db gumitömítés a turbo szívóoldalához.

A szívósort leszedve nagy meglepetés fogadott. Eredeti volt még rajta, ami a gyártási dátumból is kiderült. A meglepetés igazából a légjáratokba benézve ért. Egyenletes, vékony olajfilm. Bemeneteknél kisujjal kitörölhető minimális koromréteg. Pillangószelepek lógásmentesen. Olajfolyás sehol. Mindent összegezve annyit szűrtem le a dologból, hogy a motor kitűnő álla...

[ Folytatva ]


 Megtekeintve 25445 alkalommal
 Hozzászólás témája: DPF-katasztrófa
Állandó hivatkozásElküldve: 2013.08.10. 14:52 
Az autó napok óta érezhetően gyengébbé és gyengébbé vált. Gázreakciói kezdtek olyanok lenni, mintha a gázpedál jeladója morse-távírón keresztül egy Kamcsatkán lévő DDE-vel tartana kapcsolatot. Kezdetben a melegnek tudtam be és egy relatíve kis coolernek. Múlt csütörtökön viszont éreztem, hogy nagyobb gond van. Reggeli indítás után a mélygarázs rámpáján alig tudtam vele felvánszorogni. Aznap még elmentem dolgozni, majd haza. A Fillér utca és a Gábor Áron megmászása is komoly akadályt jelentett.
Hívtam Muhaatit, aki már a telefonban pedzegette, hogy DPF-gyanús a történet.
Érkezésem után rácsattintottuk a KTS-t (a saját K+D-Can kábelem telepítésére még mindig nem volt elég időm). DDE-ben 8 hiba. Mind DPF. Hőszenzor áramkör szakadás, túlnyomások minden szinten. Hibatörlés, tesztkör, majd újabb diag. Minden hiba visszaírva.
Élő adatokban néztünk egy alapjárati, majd egy terhelt ellennyomást.
Alapjárat: 282 mBar (20-ig jó) ...

[ Folytatva ]


 Megtekeintve 26564 alkalommal
 Hozzászólás témája: Titkos menü + eddig kijavított dolgok
Állandó hivatkozásElküldve: 2013.07.08. 09:47 
Külföldi fórumokat (is) olvasgatva sok bejegyzést láttam arról, hogy EGR termosztát szinte mindenkinek rossz, fő termosztát is sok esetben pontatlan.

Előhívtam a titkos menüt, ellenőriztem a vízhőfokot. Eredmény: szembeszél-függően 68 és 75-80 fok körüli vízhőmérséklet, ami nem megfelelő.
Mindkét termosztát cseréje muhaatinál, valamint EGR szelep tisztítás. Csere után stabil, 94 fokos hűtővíz. Like :!:

Ami eddig elkészült:
külső tükörlapok cserélve
ködfényszórók cserélve
oldalindexek cserélve
első rendszám cserélve
fényszóró kiszerelve, políroztatva, 3M fóliáztatva, összes izzó cserélve, fényszóró visszarakva, újraállítva
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótolva
elektromos folytószelep cserélve
EGR tisztítva
EGR és fő termosztát cserélve
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző cserélve
4 db Styling 122 beszerezve, felszerelve


Ami még hiány...

[ Folytatva ]


 Megtekeintve 97702 alkalommal
 Hozzászólás témája: Kezdetek
Állandó hivatkozásElküldve: 2013.07.03. 14:26 
5 a 1-ből5 a 2-ből5 a 3-ből5 a 4-ből5 a 5-ből
Az autó 2013. júniusában került hozzám. Magánszemélyé volt, nagyrészt autópályán használta. 2006 májusi kiadás. Felszereltségét, mintha én állítottam volna össze. Minden benne van, ami kell, de semmi cicó.
Nagyvonalakban:
félbőr sport belső, első ülések fújható gerinctámasszal, fűtéssel
természetesen automata,
automata klíma,
panorámatető,
nagy navi,
xenon,
közepes hifi,
bluetooth telefon,
világítás csomag,
4 db kifogástalanul működő gyári pohártartó.
Hirtelen ennyi jut eszembe. Amit kihagytam, azt nyilván nem tartom fontosnak.


 Megtekeintve 30384 alkalommal

 [ 9 Blogbejegyzések ]  Előző  1, 2

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot]


Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator