* *
Pontos idő: 2024.03.28. 22:18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


E61 520dA paroject indul


Itt fogom összegyűjteni a vasammal kapcsolatos tapasztalatokat, tervezett és váratlan szervizeléseket, fejlesztéseket, stb.

Szerző
hamoriarpi
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Blog: Blog megtekintése (9)

Arhívum
- november 2013
+ október 2013
+ szeptember 2013
+ augusztus 2013
+ július 2013

Blogok keresése


 [ 9 Blogbejegyzések ]  1, 2  Következő

Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hírfolyam  
Állandó hivatkozásElküldve: 2013.11.24. 00:08 
Ismét történtek karbantartó munkálatok az autón. (Már ha azt karbantartásnak lehet venni, hogy a kopó alkatrészek jó része ki lett cserélve, mióta megvettem a gépet.
Alapjárati vibrációt éreztem. Nem bántót, de érezhetőt. Zavart. Érdeklődés körbe, BMW-sek, ismerősök. Bennem van a gond - jött a válasz. 6 hengeres benzines után ültem be egy 4 hengeres dízelbe. Ne várjak csodát! Nem hagyott nyugodni a dolog. Lesz, ami lesz alapon berendeltem 2 új motortartó bakot. aki Közben JLaci telefonon mondta, hogy Ő is most cserélt és erezhető a változás. Reménykedtem. MuhaAtinknak hála be is kerültek a bakok. Óriási változás! A kormányon is érezhető vibrációból alig érezhető motorjárás lett. Nagyon örültem pár napig. Ekkor újabb probléma jelentkezett. R-ben, alapjáraton, féken állva éktelen remegés kezdődött. ETK előhúz - milyen erőátviteli függesztőelemek vannak még? Váltótartó gumibak... :(
Soha nem lesz már vége ennek az online alk...

[ Folytatva ]


 Megtekeintve 81011 alkalommal
 Hozzászólás témája: Gumicsere, miegymás
Állandó hivatkozásElküldve: 2013.10.05. 12:58 
Alig vártam ezt a napot. Végre lekerült a gépsárkányról a defektmentes fakerék. El sem hiszem. Az új téliekkel olyan lett, mintha légpárnák lettek volna beszerelve. Komfortos, mégis stabil. Télire Good Year Ultra Grip Performance gumikat választottam. 225/50 R 17 98 V XL peremvédős. Beszámolok, hogy a téli utakon hogy viselkedik. Egyenlőre annyit érzek, hogy nem rázza le a vesémet.
Mint minden új gumi felszerelésekor, most is elkerülhetetlen volt egy futóműpadi bemérés. Nem hittem a szememnek. Éreztem, hogy nincs gond, csak gépen is látni akartam, hogy a hátulja is rendben van. Minden érték teljesen gyári volt! Nem csak zöld tartományon belüli, hanem teljesen a gyári, hivatalos értékek. :franko:

Nem akartam megvárni, míg télen elkezdi hallatni magát valamelyik szíj, úgyhogy ezek is le lettek ma cserélve, természetesen görgőkkel együtt. Ezekből az egyiknek már nem futott szépen a csapágya.
...

[ Folytatva ]


 Megtekeintve 27178 alkalommal
 Hozzászólás témája: Diag, stb.
Állandó hivatkozásElküldve: 2013.09.24. 22:40 
Az utóbbi 3 hétben szinte semmi nem történt. Rovom a kilométereket. Az 5. ajtóba menő törött kábelt még nem volt időm cserélni. A fém átvezetőcsatornák és patentok már megjöttek. Azért sem álltam neki, mert egyszer szeretnék hozzányúlni. Soha többet nem. Olyan kábelt keresek, amit nem lehet eltörni. Pl. mint a professzionális, stúdió mikrofonkábel, nagyon puha szilikongumi bevonattal, fonott, apró szövésű, oxidmentes erekkel. Még nem találtam meg az igazit.
Porlasztók nagyon szépen üzemelnek. Fogyasztás minimálisat csökkent.
Alig várom az október közepét, hogy kidobhassam ezeket a guminak becézett vackokat (Bridgestone RFT...) és feltehessem az új téli garnitúrát. Good Year Ultra Grip 8 Performance 225/50 R 17 98 V XL peremvédővel. Remélem jól fog vizsgázni. A style 122-re kerülnek fel. Nyárira remélem találok style 246-ot ET20-ban emészthető árban.
Qwerty segítségével sikerült végre összelőni a KDCAN kábelt a géppel, új INPA és új DIS verzió került fel. Kiolvastuk a kocsit. Egyetle...

[ Folytatva ]


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára hamoriarpi 2013.09.24. 22:47-kor.


 Megtekeintve 247771 alkalommal
Állandó hivatkozásElküldve: 2013.09.01. 15:31 
Utolsó előtti programpontnak szántam a porlasztók diagnosztikai vizsgálatát. Korrekciós értékeket figyelmen kívül hagytam, mivel azok semmilyen információt nem adnak a porlasztók állapotáról. Csak abban segítenek ezek a számok, ha pl. magas résolaj miatt melegen nem indul egy motor, akkor pontosan rá lehet bökni a bűnösre. Saját korrekcióim 0 körüliek voltak. Motor egyenletesen járt. Ami miatt kiszedettem minden porlasztót az egy enyhe, alig hallható becsörrenés volt, ami alapjáraton klímát kapcsolva, illetve az autót D-be rakva volt hallható.

2 műhely jött szóba:
Bosch Kecel
Dieselspecial Nagysáp

204d1NagyMiki egyértelmű és kifejezett ajánlása alapján a 2. műhelyre került a választás. ifj. Nagy István (Steef) főműsoridőben a BMW Budapest Motors szerelőgárdáját erősíti, így nagy tapasztalattal rendelkezik a márkát illetően. Saját műhelyük, családi vállakozás, kifejezetten porlasztók és adagolók szervizelésére specializálódott. Biztos voltam benne, hogy azt fogom kapni, amit szeretnék....

[ Folytatva ]


 Megtekeintve 211306 alkalommal
 Hozzászólás témája: Turbo olajfolyás orvoslása
Állandó hivatkozásElküldve: 2013.08.11. 10:26 
Kzolee felvetésére kiegészítem a szervizelési leírást. Sajnos fotók nincsenek. A turbo szívó oldalán gyakran előforduló probléma az olajszivárgás. Amennyiben régóta fennáll a dolog, akkor azért lehet veszélyes, mert a klímakompresszorra folyik a kenőanyag. Nem biztos, hogy szeretik egymást. Irtó gyorsan, egyszerűen és olcsón gyógyítható a dolog - érdemes rá figyelmet fordítani. Ugyanez a helyzet az intercooler ki-és bemeneti oldalán található gyorscsatlakozó o-ringeivel.

Az alábbi tömítésekről van szó M47N2 esetén:
BMWfans link 1 : innen 2-es, 3-as, 8-as. A 7-est már az elektromos folytószelep cseréjekor kicseréltem.
BMWfans link 2 : innen pedig a 6-os.

Apro...

[ Folytatva ]


 Megtekeintve 29545 alkalommal

 [ 9 Blogbejegyzések ]  1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]


Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator