* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:26

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


E61 520dA paroject indul


Itt fogom összegyűjteni a vasammal kapcsolatos tapasztalatokat, tervezett és váratlan szervizeléseket, fejlesztéseket, stb.

Szerző
hamoriarpi
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Blog: Blog megtekintése (9)

Arhívum
- november 2013
+ október 2013
+ szeptember 2013
+ augusztus 2013
+ július 2013

Blogok keresése


 [ 3 válaszok ] 

Állandó hivatkozásElküldve: 2013.11.24. 00:08 
5 a 1-ből5 a 2-ből5 a 3-ből5 a 4-ből5 a 5-ből
Ismét történtek karbantartó munkálatok az autón. (Már ha azt karbantartásnak lehet venni, hogy a kopó alkatrészek jó része ki lett cserélve, mióta megvettem a gépet.
Alapjárati vibrációt éreztem. Nem bántót, de érezhetőt. Zavart. Érdeklődés körbe, BMW-sek, ismerősök. Bennem van a gond - jött a válasz. 6 hengeres benzines után ültem be egy 4 hengeres dízelbe. Ne várjak csodát! Nem hagyott nyugodni a dolog. Lesz, ami lesz alapon berendeltem 2 új motortartó bakot. aki Közben JLaci telefonon mondta, hogy Ő is most cserélt és erezhető a változás. Reménykedtem. MuhaAtinknak hála be is kerültek a bakok. Óriási változás! A kormányon is érezhető vibrációból alig érezhető motorjárás lett. Nagyon örültem pár napig. Ekkor újabb probléma jelentkezett. R-ben, alapjáraton, féken állva éktelen remegés kezdődött. ETK előhúz - milyen erőátviteli függesztőelemek vannak még? Váltótartó gumibak... :(
Soha nem lesz már vége ennek az online alkatrészrendelős történetnek?
Ma délelőtt került megnyugtató pont a történet végére. A váltótartó bak cseréje után az autó (amennyire egy 4 hengeres dízeltől elvárható) vibrációmentes. Minden fokozatban. Alapjáraton is. R-ben is.
A konklúzió a történetből természetesen nekem az, hogy automata kocsinál ezeket a felfüggesztési elemeket garnitúrában érdemes cserélni.
A következő pont az első fékek cseréje. Már csak 6000 Km-em van hátra. Zimmermann Sport? :roker:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


 Profil  
 


Hozzászólások
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
kzolee
Állandó hivatkozásElküldve: 2013.12.06. 07:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Felhasználó tartózkodási helye a térképen: 5600 Békéscsaba
Blog: Blog megtekintése (3)
Gyári fék a legjobb. :szerintem


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kzolee 2013.12.06. 07:41-kor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
hamoriarpi
Állandó hivatkozásElküldve: 2013.12.22. 00:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Blog: Blog megtekintése (9)
kzolee írta:
Gyári fék a legjobb. :szerintem

Több helyről hallottam, hogy a Zimmermann Sporttal jobb fékhatás van, mint a gyárival. Amúgy teljesen meg vagyok vele elégedve, gyári van rajta.
Van esetleg rossz tapasztalatod Zimmermannal?

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
hamoriarpi
Állandó hivatkozásElküldve: 2014.01.28. 13:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Blog: Blog megtekintése (9)
Zimmermann Coat-Z-t raktam fel sárga dobozos, made is Germany Textarral. Jobb fékhatás van a kis pedálerős fékezéseknél, mint a gyárival. Angol fórumokon Initial Bite-ként emlegetik. Nem sivít, nem visít. Ár/értékben nincs jobb választás szerintem.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Vissza a tetejére
 Profil  
 

 [ 3 válaszok ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]


cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator