* *
Pontos idő: 2024.03.29. 17:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


E61 520dA paroject indul


Itt fogom összegyűjteni a vasammal kapcsolatos tapasztalatokat, tervezett és váratlan szervizeléseket, fejlesztéseket, stb.

Szerző
hamoriarpi
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Blog: Blog megtekintése (9)

Arhívum
- november 2013
+ október 2013
+ szeptember 2013
+ augusztus 2013
+ július 2013

Blogok keresése



 Hozzászólás témája: Nagyszervíz és a szívósor cseréje
Állandó hivatkozásElküldve: 2013.08.10. 20:13 
5 a 1-ből5 a 2-ből5 a 3-ből5 a 4-ből5 a 5-ből
A DPF-dugulás után tehát eldőlt, hogy előrehozott szervízt csinálok, mert a kenőanyagot biztosan megviselte a történet. A sok város és alacsony fordulatos töty-möty miatt a szívósor-kérdésben az új, pillangószelepes kivitel mellett döntöttem. Ha már szívósor csere, akkor izzítógyertyák is cserélődnek, mert amennyiben később ezekkel gond van, akkor újra le kell szedni a szívósort is.

Szervizeléshez megvásárolt alkatrészek:
Flapes új szívósor
Izzítógyertya készlet
Olaj
Olajszűrő
Levegőszűrő
Aktív szenes pollenszűrők
Üzemanyagszűrő
Kartergázszűrő
2 db o-ring az intercooler csatlakozáshoz
2 db gumitömítés a turbo szívóoldalához.

A szívósort leszedve nagy meglepetés fogadott. Eredeti volt még rajta, ami a gyártási dátumból is kiderült. A meglepetés igazából a légjáratokba benézve ért. Egyenletes, vékony olajfilm. Bemeneteknél kisujjal kitörölhető minimális koromréteg. Pillangószelepek lógásmentesen. Olajfolyás sehol. Mindent összegezve annyit szűrtem le a dologból, hogy a motor kitűnő állapotban van és 170 ezer Km-nél még felesleges ettől a problémától tartani. Most van egy újszerű szívósorom gyári dobozban a garázsban...
Most már ez is atombiztos. Természetes, mivel sem a flapek nem lettek kiiktatva, sem a járatok nem voltak beszűkülve, így változást sem érzek. Illetve mégis. Nyugodt vagyok. :wink: :franko:

Műszakilag már csak a 4 porlasztó padon történő faggatása van hátra - nem mintha bármi baj lenne velük, csak érdekességképpen. Jó tudni-jelleggel...

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


 Profil  
 


Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: Google Adsense [Bot], Google [Bot]


Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator