* *
Pontos idő: 2024.05.15. 21:00

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]



Blog hivatkozásai

Blog adatok
24Összes bejegyzés
16Összes hozzászólás

Blogok keresése


Kategória Blogok 
BMW Garázs

Itt a tagok bemutathatják saját autójukat.

1

BMW-s élmények

BMW által átélt élmények beszámolók

2

BMW felújítások építések

BMW felújítások építések dokumentálása

2


 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő
Hírfolyam Véletlenszerű Blogbejegyzések
2014_12_27_Turbócsere Szerző: imi36 Dátum: 2014.12.29. 15:39
Kép
Kép
Kép

Memóriás motorosítás, avagy kényelem mindenekfelett! Szerző: Gallaca Dátum: 2013.05.05. 22:11
Már megint így néz ki az autóm! :facepalm: Be kell fűznöm néhány kábelt. :roll:

Kép

A nappali meg így! Volt Menyasszonyom örül neki.. :mrgreen:
Memóriás szövetüléseim lesznek, ha minden jól megy. Még gondolkodom, hogy a régi huzatból kibontom a fűtést, és beleapplikálom a hátsó ülésbe, hogy ott se fázzon senkinek az alsó fele. 8)

Kép

Az ülések 95' E38-ból vannak, a k...

[ Folytatva ]

BMW xDrive Live Tour 2013 Szerző: bmw520ds Dátum: 2013.03.10. 21:27
BMW xDrive Live Tour 2013

Meghívást kaptam erre a nekem ismeretlen dolognak a megtekintésére, testközelből való megismerésére, próbájára a nyíregyházi MAG3 jóvoltából. Tárnok Attila barátom fülei jól szuperálnak, mert kérésemre hogy egyszer mutasson meg egy F10 50d-t testközelből, sajnos nem tud lehetőséget biztosítani, de itt a remek alkalom, ha gondolom, láthatom közelről!

Regisztráció, visszaigazolás.

Gondolkoztam, vajon mit tudhat egy xDrive, egyáltalán létszükség-e a flaszteron? Mert ugye terepjárásra nem igen használja az ember, mert a futómű és a fényezés amortizálódik hamar! De mennyiben más csúszós utakon mint a standard hajtáslánc? Mert a hagyományos hátsókerék hajtás jobb volt, nekünk meg ez jutott, mint a Lada is a hetvenes évektől sorra ontotta! :lol:

A Skoda 120, ugye a hagyományos hátsókerék hajtással remekül elboldogult, mert motor volt a hajtás felett súlynak, viszont, a kor...

[ Folytatva ]

NKH Szerző: Zo78 Dátum: 2015.04.11. 14:48
Ígéretemhez híven, az alant következő itt-ott talán költői túlzás delejező nektárjával átitatottnak tűnő írásomban közre adom azon a tapasztalataimat és élményeimet, amelyekkel az ominózus motorcserével összefüggésben a jármű egyes műszaki paramétereiben bekövetkezett változásoknak a gépjármű- nyilvántartási adatok közé történő átvezetéséhez szükséges hivatali és egyéb járulékos procedúra abszolválása során találkoztam.

Mindenek előtt szeretnék leszögezni egynémely dolgot. Fenti szándékom okait e sorok olvasói előtt szükségesnek látszik tisztába tenni, már csak ezért is, mert néhány általam nagyra becsült klub- és márkatárs e témában megejtett eszmecseréink során burkoltan, ámde a sorok között olvasni tudó számára nyilvánvaló célzást tett arra nézve, miszerint kétségek gyötrik őket értelmi és belátási képességeim létezése tekintetében. Értve tervemmel kapcsolatban felmerült ellenérzéseiket, már most sietek kijelenteni, kizárólag a jó szándék és honpolgári tisztesség vezérelt utamon.

A gépjármű mene...

[ Folytatva ]

Ma érkezett Szerző: Mr Hayabusa Dátum: 2013.09.23. 22:43
Szép nap lett ez a mai!

Hosszú a kétkerekűek gyors világában eltöltött év után átnyergeltem a négykerekűek világába. ( na jó azért a Hayabusa a Király)
Az alapból nem volt kérdés, hogy a négykerekű az csak BMW lehet. Abból viszont mivel a ,,Cápa" ma már fellelhetetlen épkézláb állapotban más nem jöhetett számításba mint a klasszikus E39. Mert nekem eddig Bömbi a Bömbi.
Szerencsémre ráakadtam erre a Klubra és olvasgatva sok gyakorlati dolgot vehettem figyelembe mielőtt nekikezdtem a kocsi keresésnek.

Az biztos ma Magyarországon a Fehér Hollók számával azonos a korrekt és jó állapotú BMW-k száma. Szóval rendkívül ritkák.
Rengeteg verdát megnéztem a többségüket elégvolt kívülről és messziről meglátni már fordulhattam is meg.
Azért a múlthéten csak rám mosolygott a lehetőség. Kaptam egy ,,fülest" egy "állítólag full valódi Schnitzerről".
Na azért ezzel csak óvatosan, gondoltam magamban a Schnitzer azért majdnem olyan gyakori eredetiben mint sivatagban a halastó.
Nagy...

[ Folytatva ]

 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]


cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator