* *
Pontos idő: 2024.05.13. 19:11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]



Blog hivatkozásai

Blog adatok
24Összes bejegyzés
16Összes hozzászólás

Blogok keresése


Kategória Blogok 
BMW Garázs

Itt a tagok bemutathatják saját autójukat.

1

BMW-s élmények

BMW által átélt élmények beszámolók

2

BMW felújítások építések

BMW felújítások építések dokumentálása

2


 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő
Hírfolyam Véletlenszerű Blogbejegyzések
karosszéria Szerző: Mogyi999 Dátum: 2016.08.20. 07:47
Sziasztok segítséget szeretnék kérni! imádott autóm sajnos megtört.így most bontott karosszéria elemeket keresek.Motorháztető bal első sárvédő és egy csomagtér ajtó.Keresek még bal első fényszórót xenon fehér indexel.Ami tudom ritkaság így valószínű marad az új.Egy 2000-évjáratú 530i-hez.Sajnos nagyon sok helyen voltam már az országba és hihetetlen milyen dolgokat akarnak eladni az embernek!Előre is köszönöm a segítséget.

E60/61 szervíz intervallum nullázás Szerző: kzolee Dátum: 2015.05.19. 08:27
A mai napon megvolt az olajcsere, többek közt.

A szervíz intervallum nullázást a következő módon lehet végrehajtani:

1. A gyújtáskapcsolót a 2-es állásba kell fordítani (rá kell adni a gyújtást)

2. A BC gomb nyomogatásával a kijelzőn a dátumnak kell megjelenni:

Kép

3. A napi számláló nullázó gombját addig kell nyomva tartani, míg megjelenik egy kis háromszög benne felkiáltójellel:

Kép

4. Ezután lehet kiválasztani a kinullázandó szervízt.

5. Ha kiválasztottuk, ismét nyomva kell tartani a napi számláló nullázó gombját, míg meg nem jelenik a RESET? felirat:

Kép

6. Ezután elengedni, majd újra nyomva tartani...

[ Folytatva ]

E46 330XD - Black devil Szerző: PapaBoss Dátum: 2013.09.10. 14:14
5 a 1-ből5 a 2-ből5 a 3-ből5 a 4-ből5 a 5-ből
Az új szerelmem. Immár együtt :franko:

330XD :wink:

Kép

Blog Szerző: BMWMuller Dátum: 2016.03.18. 13:25
Nem is tudtam, hogy van blogom.

Eddigi legjobb autóm! Szerző: Kovee Dátum: 2013.07.14. 15:29
Sziasztok,
Röviden elmesélem hogy is került hozzám eme csodás darab.

Ausztriában már lassan 2 éve vagyok jelen mint aktív munkásember, ez hozza magával a többi szükségletet is. Mint pl. állandó lakcím, adófizetés stb..
Volt nekem egy opel calibra (természetesen nem az én nevemen). Probléma nem volt vele,csak annyi, hogy magyar rendszáma volt.
Miután kaptam egy információt, miszerint ha külföldi rendszámot büntetnek parkolásért akkor az nem ússza meg egy 36euros csekkel(amit persze egyből lehet a kukába dobni), hanem azonnal kapja a kerékbilincset plusz a csekket!! Ami itt nem egy olcsó mulatság kb,100Euro.
Itt érkezett az isteni szikra! Adjuk el az opelt,és vegyünk itt kinnt egy autót!
Átmenetileg nem volt kocsim mivel 200ezer HUF-ért azonnal megvették az opelt. De ez nem volt probléma mivel állandóan nálam volt a céges MB Sprinter.
Jött a dilemma, Milyen autót vegyünk? Nincs rá 10ezer eurónk, viszont szart sem akartunk venni.
Munka közben beszélgettem a munkatársakkal, akik javaslatára...

[ Folytatva ]

 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: Google Adsense [Bot], Google [Bot]


Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator