Véletlenszerű Blogbejegyzések
|
vanos hiba és javítása Szerző: Zo78 Dátum: 2015.09.30. 15:20
|
Kezdjük egy kis emlékeztetővel, ahogy a motorcsere története végén érzett naiv örömujjongást szavakba préseltem: "...ami a vanos tökéletesítését követően megtett első néhány kilométert illeti, azt nem tudtam széles vigyor nélkül megtenni, és kárpótolt mindenért, ami a mögöttem lévő hetekben történt!"Hogy is szól a mondás? Nyugtával dicsérd a napot? Igen, a dicséret megvolt..., de miért is lenne minden elsőre tökéletes. A motorcsere során - amint azt említettem - a vanos felújítása is megtörtént, de mivel ekkor már szellemi és anyagi tűrőképességem határán jártam, valamint az életem egyéb tekintetben is kellőképpen besűrűsödött, már nem tudtam ennek a témának megfelelő figyelmet szentelni. A kölcsönkért gyári beállító szerszámmal a helyére kerültek a dolgok. Gondoltam én. Az igazsághoz tartozik azonban, hogy már az ezt követő első diag is a hangzatos exhaust camshaft end position not reached, adaptation value outside of tolerance, signal not plausible, s... [ Folytatva ]
|
|
Turbo olajfolyás orvoslása Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.08.11. 10:26
|
Kzolee felvetésére kiegészítem a szervizelési leírást. Sajnos fotók nincsenek. A turbo szívó oldalán gyakran előforduló probléma az olajszivárgás. Amennyiben régóta fennáll a dolog, akkor azért lehet veszélyes, mert a klímakompresszorra folyik a kenőanyag. Nem biztos, hogy szeretik egymást. Irtó gyorsan, egyszerűen és olcsón gyógyítható a dolog - érdemes rá figyelmet fordítani. Ugyanez a helyzet az intercooler ki-és bemeneti oldalán található gyorscsatlakozó o-ringeivel. Az alábbi tömítésekről van szó M47N2 esetén: BMWfans link 1 : innen 2-es, 3-as, 8-as. A 7-est már az elektromos folytószelep cseréjekor kicseréltem. BMWfans link 2 : innen pedig a 6-os. Apro... [ Folytatva ]
|
|
Porlasztók faggatása padon, bemérés, felújítás, kódolás Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.09.01. 15:31
|
Utolsó előtti programpontnak szántam a porlasztók diagnosztikai vizsgálatát. Korrekciós értékeket figyelmen kívül hagytam, mivel azok semmilyen információt nem adnak a porlasztók állapotáról. Csak abban segítenek ezek a számok, ha pl. magas résolaj miatt melegen nem indul egy motor, akkor pontosan rá lehet bökni a bűnösre. Saját korrekcióim 0 körüliek voltak. Motor egyenletesen járt. Ami miatt kiszedettem minden porlasztót az egy enyhe, alig hallható becsörrenés volt, ami alapjáraton klímát kapcsolva, illetve az autót D-be rakva volt hallható. 2 műhely jött szóba: Bosch Kecel Dieselspecial Nagysáp 204d1NagyMiki egyértelmű és kifejezett ajánlása alapján a 2. műhelyre került a választás. ifj. Nagy István (Steef) főműsoridőben a BMW Budapest Motors szerelőgárdáját erősíti, így nagy tapasztalattal rendelkezik a márkát illetően. Saját műhelyük, családi vállakozás, kifejezetten porlasztók és adagolók szervizelésére specializálódott. Biztos voltam benne, hogy azt fogom kapni, amit szeretnék.... [ Folytatva ]
|
|
Motor-és váltófelfüggesztés. Vibrációs problémák. Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.11.24. 00:08
|
Ismét történtek karbantartó munkálatok az autón. (Már ha azt karbantartásnak lehet venni, hogy a kopó alkatrészek jó része ki lett cserélve, mióta megvettem a gépet. Alapjárati vibrációt éreztem. Nem bántót, de érezhetőt. Zavart. Érdeklődés körbe, BMW-sek, ismerősök. Bennem van a gond - jött a válasz. 6 hengeres benzines után ültem be egy 4 hengeres dízelbe. Ne várjak csodát! Nem hagyott nyugodni a dolog. Lesz, ami lesz alapon berendeltem 2 új motortartó bakot. aki Közben JLaci telefonon mondta, hogy Ő is most cserélt és erezhető a változás. Reménykedtem. MuhaAtinknak hála be is kerültek a bakok. Óriási változás! A kormányon is érezhető vibrációból alig érezhető motorjárás lett. Nagyon örültem pár napig. Ekkor újabb probléma jelentkezett. R-ben, alapjáraton, féken állva éktelen remegés kezdődött. ETK előhúz - milyen erőátviteli függesztőelemek vannak még? Váltótartó gumibak... Soha nem lesz már vége ennek az online alk... [ Folytatva ]
|
|
525D Touring beltér csere Szerző: kanyobence Dátum: 2014.06.20. 20:55
|
Bézs Comfort beszerelésPár sorban megemlékeznék a Januári project-emről
Elhatároztam, hogy annak ellenére, hogy sokan csak "hűűű de nagy szopás az, meg blaa-blaaa" jelzővel illette a tervem, belevágok a beltér cserébe.
Kezdetnek:
Az autó egy hibátlan szakadás és kopásmentes manuális azaz kézierő állítású fekete szövet belsővel és ehhez passzoló beltér elemekkel rendelkezett. Szürke tetőkárpit, szürke oszloptakarók, fekete műszerfal, és szőnyeg.
Radikális változásokat szerettem volna e... [ Folytatva ]
|
|
|
Ki van itt |
Regisztrált felhasználók: Google Adsense [Bot] |
|