* *
Pontos idő: 2024.05.12. 18:07

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]



Blog hivatkozásai

Blog adatok
24Összes bejegyzés
16Összes hozzászólás

Blogok keresése


Kategória Blogok 
BMW Garázs

Itt a tagok bemutathatják saját autójukat.

1

BMW-s élmények

BMW által átélt élmények beszámolók

2

BMW felújítások építések

BMW felújítások építések dokumentálása

2


 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő
Hírfolyam Véletlenszerű Blogbejegyzések
JAK adatok Szerző: PeterE39 Dátum: 2017.02.19. 16:17
Az alábbiakban igyekszem összefoglalni minden információt az autóról.

VIN: WBADS41080GU90399

Szervíztörténet megvásárlás óta:
2013.04.30: Megvétel kb. 191.500 km
2013.07.22: Első és hátsó szélvédőmosó szivattyú cseréje (FEBI)
2013.08.30: Fűtés süni (Meyle) cseréje
2013.10.23: BM24 rádiómodul cseréje
2013.10.25: Ablakmosó spricni+csövezés részleges cseréje
2013.11.25: Motorháztető nyitó bowden csere
2013.12.23: Első fékek + olajcsere (199.500 km)
2014.01.03: Hátsó olvasólámpák cseréje
2014.01.29: BM24 rádiómodul cseréje
2014.11.02: Hátsó üveg gázrugóinak cseréje
2015.01.16: Olajcsere (+szűrő, légszűrő, pollenszűrők), vizsga, váltóolaj (+szűrő, tömítés), főtengelyszimering, kartertömítés, JE összekötő, futóműállítás (212.500 km)
2015.10.04: BE ajtó központizár motor csere
2015.10.25: BH ajtó központizár motor csere
2015.11.03: Gyújtótrafó (1db)+gyertyák (összes)+stabpálca+fékolaj
2015.11.13: ABS tömb javítás, pix...

[ Folytatva ]

16:9 Navi, aftermarket összegzés Szerző: kanyobence Dátum: 2013.09.17. 21:52
Gondolkozom egy 16:9 fejegység beszerelésén. Egyenlőre még csak infót gyűjtök, nézelődöm, keresem a megfelelőt.
a gyári 16:9-es rendszert azért nem választom, mert beszerelése körülményes, szaktudást igényel, sok idő, és 2013 technikai fejlettségi szintjét kicsit sem üti meg, és 100 ezer ft felett lenne bőven az ára. Ennyiért gondolom jogosan vár el az ember versenyképes tudást a technikától.
(ha 100% gyárit akarnék persze hogy a gyárit vennék, ezt itt le is zárom)

Keresgélés után Admin által linkelt darabot vettem szemügyre és olvasgattam.

Eonon D5124F

Ez egy nagyon jól leutánozza a gyári kinézetet, és a tudása sem rossz. Akár Navigálni is tud, igaz az feláras, bár lehet, hogy ügyesebbek IGO-t is varázsolnának rá, ami már elég korrekt. Multimédia terén hozza a szintet amit elvárok, bár a felhasználói felület elsőre nem f...

[ Folytatva ]

E39 Övfeszítők cseréje Szerző: Haminda Dátum: 2014.06.07. 14:12
Ami kell hozzá: 50, 45, 30 torx meg ugye nem eldurrant övfeszítő :facepalm:

Kép

Kezdésnek akkusaru le, majd az ülésenkénti 4 T50et kikapni.

Az övmagasság állító pöckét kipiszkálni a helyéről és a biztonsági övet is leszedni(T45).

Kép

Majd a kábelköteget lecsatlakoztatni,

Kép

Miután kint az ülés, az övfeszítő oldal felőli műanyagot leszedni a 2 T30 eltávolítása után

Kép

Majd pedig az övfeszítő borítását is.
Ezután jön megint egy T50 amivel a h...

[ Folytatva ]

525D Touring beltér csere Szerző: kanyobence Dátum: 2014.06.20. 20:55
Bézs Comfort beszerelés

Pár sorban megemlékeznék a Januári project-emről :roker:

Elhatároztam, hogy annak ellenére, hogy sokan csak "hűűű de nagy szopás az, meg blaa-blaaa" jelzővel illette a tervem, belevágok a beltér cserébe.

Kezdetnek:

Az autó egy hibátlan szakadás és kopásmentes manuális azaz kézierő állítású fekete szövet belsővel és ehhez passzoló beltér elemekkel rendelkezett. Szürke tetőkárpit, szürke oszloptakarók, fekete műszerfal, és szőnyeg.

Kép
Kép

Radikális változásokat szerettem volna e...


[ Folytatva ]

Porlasztók faggatása padon, bemérés, felújítás, kódolás Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.09.01. 15:31
Utolsó előtti programpontnak szántam a porlasztók diagnosztikai vizsgálatát. Korrekciós értékeket figyelmen kívül hagytam, mivel azok semmilyen információt nem adnak a porlasztók állapotáról. Csak abban segítenek ezek a számok, ha pl. magas résolaj miatt melegen nem indul egy motor, akkor pontosan rá lehet bökni a bűnösre. Saját korrekcióim 0 körüliek voltak. Motor egyenletesen járt. Ami miatt kiszedettem minden porlasztót az egy enyhe, alig hallható becsörrenés volt, ami alapjáraton klímát kapcsolva, illetve az autót D-be rakva volt hallható.

2 műhely jött szóba:
Bosch Kecel
Dieselspecial Nagysáp

204d1NagyMiki egyértelmű és kifejezett ajánlása alapján a 2. műhelyre került a választás. ifj. Nagy István (Steef) főműsoridőben a BMW Budapest Motors szerelőgárdáját erősíti, így nagy tapasztalattal rendelkezik a márkát illetően. Saját műhelyük, családi vállakozás, kifejezetten porlasztók és adagolók szervizelésére specializálódott. Biztos voltam benne, hogy azt fogom kapni, amit szeretnék....

[ Folytatva ]

 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó


Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator