* *
Pontos idő: 2024.03.29. 18:00

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]



Blog hivatkozásai

Blog adatok
24Összes bejegyzés
16Összes hozzászólás

Blogok keresése


Kategória Blogok 
BMW Garázs

Itt a tagok bemutathatják saját autójukat.

1

BMW-s élmények

BMW által átélt élmények beszámolók

2

BMW felújítások építések

BMW felújítások építések dokumentálása

2


 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő
Hírfolyam Véletlenszerű Blogbejegyzések
NKH Szerző: Zo78 Dátum: 2015.04.11. 14:48
Ígéretemhez híven, az alant következő itt-ott talán költői túlzás delejező nektárjával átitatottnak tűnő írásomban közre adom azon a tapasztalataimat és élményeimet, amelyekkel az ominózus motorcserével összefüggésben a jármű egyes műszaki paramétereiben bekövetkezett változásoknak a gépjármű- nyilvántartási adatok közé történő átvezetéséhez szükséges hivatali és egyéb járulékos procedúra abszolválása során találkoztam.

Mindenek előtt szeretnék leszögezni egynémely dolgot. Fenti szándékom okait e sorok olvasói előtt szükségesnek látszik tisztába tenni, már csak ezért is, mert néhány általam nagyra becsült klub- és márkatárs e témában megejtett eszmecseréink során burkoltan, ámde a sorok között olvasni tudó számára nyilvánvaló célzást tett arra nézve, miszerint kétségek gyötrik őket értelmi és belátási képességeim létezése tekintetében. Értve tervemmel kapcsolatban felmerült ellenérzéseiket, már most sietek kijelenteni, kizárólag a jó szándék és honpolgári tisztesség vezérelt utamon.

A gépjármű mene...

[ Folytatva ]

Eddigi legjobb autóm! Szerző: Kovee Dátum: 2013.07.14. 15:29
Sziasztok,
Röviden elmesélem hogy is került hozzám eme csodás darab.

Ausztriában már lassan 2 éve vagyok jelen mint aktív munkásember, ez hozza magával a többi szükségletet is. Mint pl. állandó lakcím, adófizetés stb..
Volt nekem egy opel calibra (természetesen nem az én nevemen). Probléma nem volt vele,csak annyi, hogy magyar rendszáma volt.
Miután kaptam egy információt, miszerint ha külföldi rendszámot büntetnek parkolásért akkor az nem ússza meg egy 36euros csekkel(amit persze egyből lehet a kukába dobni), hanem azonnal kapja a kerékbilincset plusz a csekket!! Ami itt nem egy olcsó mulatság kb,100Euro.
Itt érkezett az isteni szikra! Adjuk el az opelt,és vegyünk itt kinnt egy autót!
Átmenetileg nem volt kocsim mivel 200ezer HUF-ért azonnal megvették az opelt. De ez nem volt probléma mivel állandóan nálam volt a céges MB Sprinter.
Jött a dilemma, Milyen autót vegyünk? Nincs rá 10ezer eurónk, viszont szart sem akartunk venni.
Munka közben beszélgettem a munkatársakkal, akik javaslatára...

[ Folytatva ]

Motor-és váltófelfüggesztés. Vibrációs problémák. Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.11.24. 00:08
Ismét történtek karbantartó munkálatok az autón. (Már ha azt karbantartásnak lehet venni, hogy a kopó alkatrészek jó része ki lett cserélve, mióta megvettem a gépet.
Alapjárati vibrációt éreztem. Nem bántót, de érezhetőt. Zavart. Érdeklődés körbe, BMW-sek, ismerősök. Bennem van a gond - jött a válasz. 6 hengeres benzines után ültem be egy 4 hengeres dízelbe. Ne várjak csodát! Nem hagyott nyugodni a dolog. Lesz, ami lesz alapon berendeltem 2 új motortartó bakot. aki Közben JLaci telefonon mondta, hogy Ő is most cserélt és erezhető a változás. Reménykedtem. MuhaAtinknak hála be is kerültek a bakok. Óriási változás! A kormányon is érezhető vibrációból alig érezhető motorjárás lett. Nagyon örültem pár napig. Ekkor újabb probléma jelentkezett. R-ben, alapjáraton, féken állva éktelen remegés kezdődött. ETK előhúz - milyen erőátviteli függesztőelemek vannak még? Váltótartó gumibak... :(
Soha nem lesz már vége ennek az online alk...

[ Folytatva ]

Nagyszervíz és a szívósor cseréje Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.08.10. 20:13
A DPF-dugulás után tehát eldőlt, hogy előrehozott szervízt csinálok, mert a kenőanyagot biztosan megviselte a történet. A sok város és alacsony fordulatos töty-möty miatt a szívósor-kérdésben az új, pillangószelepes kivitel mellett döntöttem. Ha már szívósor csere, akkor izzítógyertyák is cserélődnek, mert amennyiben később ezekkel gond van, akkor újra le kell szedni a szívósort is.

Szervizeléshez megvásárolt alkatrészek:
Flapes új szívósor
Izzítógyertya készlet
Olaj
Olajszűrő
Levegőszűrő
Aktív szenes pollenszűrők
Üzemanyagszűrő
Kartergázszűrő
2 db o-ring az intercooler csatlakozáshoz
2 db gumitömítés a turbo szívóoldalához.

A szívósort leszedve nagy meglepetés fogadott. Eredeti volt még rajta, ami a gyártási dátumból is kiderült. A meglepetés igazából a légjáratokba benézve ért. Egyenletes, vékony olajfilm. Bemeneteknél kisujjal kitörölhető minimális koromréteg. Pillangószelepek lógásmentesen. Olajfolyás sehol. Mindent összegezve annyit szűrtem le a dologból, hogy a motor kitűnő álla...

[ Folytatva ]

E61 keresés, vásárlás, gondolatok, tények, tapasztalatok ... Szerző: jlaci74 Dátum: 2014.05.08. 20:11
Előzmények...
Miután volt két e39 , egy e91, három e46 a tulajdonomban, ellenállhatatlan vágyat éreztem egy e60/61 iránt...
Ha az ember egyszer beleül egy BMW-be akkor nem nagyon tudja a folytatást másban elképzelni . Én próbáltam racionálisan gondolkodni és off típust választani, kisebbet - ami 3 bicó mellett befér a 15nm-es garázsba ... - , problémamentesebbet, - mert azért valljuk be , egy BMW bonyolult autó, sok elektronikával, sok alkatrészből áll, van mire nézni ... - ugyanazért a pénzért szerényebb felszereltségű, de fiatalabb , kevesebb km-t futott autót venni. Nem sikerült... Az ész harcolt a szívvel... A szív győzött ! Egy ismerősöm azt mondta, csak olyan autót szabad megvenni, amiben jól érzed magad, amiből ha kiszállsz és visszanézel rá akkor jól eső érzés tölt el, hogy ez a tied, büszke vagy rá, amivel alig várod hogy A-ból B-be el kelljen jutnod ... Na erre pont egy BMW rohadtul alkalmas! Úgyhogy a sok keresgélés után a hahu parkolójának 50 darabos m...

[ Folytatva ]

 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: Google Adsense [Bot]


Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator