* *
Pontos idő: 2024.05.22. 15:19

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]



Blog hivatkozásai

Blog adatok
24Összes bejegyzés
16Összes hozzászólás

Blogok keresése


Kategória Blogok 
BMW Garázs

Itt a tagok bemutathatják saját autójukat.

1

BMW-s élmények

BMW által átélt élmények beszámolók

2

BMW felújítások építések

BMW felújítások építések dokumentálása

2


 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő
Hírfolyam Véletlenszerű Blogbejegyzések
JAK adatok Szerző: PeterE39 Dátum: 2017.02.19. 16:17
Az alábbiakban igyekszem összefoglalni minden információt az autóról.

VIN: WBADS41080GU90399

Szervíztörténet megvásárlás óta:
2013.04.30: Megvétel kb. 191.500 km
2013.07.22: Első és hátsó szélvédőmosó szivattyú cseréje (FEBI)
2013.08.30: Fűtés süni (Meyle) cseréje
2013.10.23: BM24 rádiómodul cseréje
2013.10.25: Ablakmosó spricni+csövezés részleges cseréje
2013.11.25: Motorháztető nyitó bowden csere
2013.12.23: Első fékek + olajcsere (199.500 km)
2014.01.03: Hátsó olvasólámpák cseréje
2014.01.29: BM24 rádiómodul cseréje
2014.11.02: Hátsó üveg gázrugóinak cseréje
2015.01.16: Olajcsere (+szűrő, légszűrő, pollenszűrők), vizsga, váltóolaj (+szűrő, tömítés), főtengelyszimering, kartertömítés, JE összekötő, futóműállítás (212.500 km)
2015.10.04: BE ajtó központizár motor csere
2015.10.25: BH ajtó központizár motor csere
2015.11.03: Gyújtótrafó (1db)+gyertyák (összes)+stabpálca+fékolaj
2015.11.13: ABS tömb javítás, pix...

[ Folytatva ]

Titkos menü + eddig kijavított dolgok Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.07.08. 09:47
Külföldi fórumokat (is) olvasgatva sok bejegyzést láttam arról, hogy EGR termosztát szinte mindenkinek rossz, fő termosztát is sok esetben pontatlan.

Előhívtam a titkos menüt, ellenőriztem a vízhőfokot. Eredmény: szembeszél-függően 68 és 75-80 fok körüli vízhőmérséklet, ami nem megfelelő.
Mindkét termosztát cseréje muhaatinál, valamint EGR szelep tisztítás. Csere után stabil, 94 fokos hűtővíz. Like :!:

Ami eddig elkészült:
külső tükörlapok cserélve
ködfényszórók cserélve
oldalindexek cserélve
első rendszám cserélve
fényszóró kiszerelve, políroztatva, 3M fóliáztatva, összes izzó cserélve, fényszóró visszarakva, újraállítva
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótolva
elektromos folytószelep cserélve
EGR tisztítva
EGR és fő termosztát cserélve
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző cserélve
4 db Styling 122 beszerezve, felszerelve


Ami még hiány...

[ Folytatva ]

Kezdetek Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.07.03. 14:26
5 a 1-ből5 a 2-ből5 a 3-ből5 a 4-ből5 a 5-ből
Az autó 2013. júniusában került hozzám. Magánszemélyé volt, nagyrészt autópályán használta. 2006 májusi kiadás. Felszereltségét, mintha én állítottam volna össze. Minden benne van, ami kell, de semmi cicó.
Nagyvonalakban:
félbőr sport belső, első ülések fújható gerinctámasszal, fűtéssel
természetesen automata,
automata klíma,
panorámatető,
nagy navi,
xenon,
közepes hifi,
bluetooth telefon,
világítás csomag,
4 db kifogástalanul működő gyári pohártartó.
Hirtelen ennyi jut eszembe. Amit kihagytam, azt nyilván nem tartom fontosnak.

vanos hiba és javítása Szerző: Zo78 Dátum: 2015.09.30. 15:20
Kezdjük egy kis emlékeztetővel, ahogy a motorcsere története végén érzett naiv örömujjongást szavakba préseltem:

"...ami a vanos tökéletesítését követően megtett első néhány kilométert illeti, azt nem tudtam széles vigyor nélkül megtenni, és kárpótolt mindenért, ami a mögöttem lévő hetekben történt!"

Hogy is szól a mondás? Nyugtával dicsérd a napot?
Igen, a dicséret megvolt..., de miért is lenne minden elsőre tökéletes.

A motorcsere során - amint azt említettem - a vanos felújítása is megtörtént, de mivel ekkor már szellemi és anyagi tűrőképességem határán jártam, valamint az életem egyéb tekintetben is kellőképpen besűrűsödött, már nem tudtam ennek a témának megfelelő figyelmet szentelni. A kölcsönkért gyári beállító szerszámmal a helyére kerültek a dolgok. Gondoltam én.
Az igazsághoz tartozik azonban, hogy már az ezt követő első diag is a hangzatos exhaust camshaft end position not reached, adaptation value outside of tolerance, signal not plausible, s...

[ Folytatva ]

Szervíznaplóm, E61 525Xd Szerző: muhaati Dátum: 2014.09.20. 15:08
2013.04.30. megvesz. 169.300Km.
2013.05.08. bal hátsó agycsapágy cs.
2013.05.10. 2 első nagyszilent (gyári) (futómű áll)
2013.05.10. Hűtők tisztítása.
2013.05.17. 3db Bosch ablaktörlő csere.
2013.05.18-20, Ceptorok beszerelése.
2013.05.21. 2db pollenszűrő cs.
2013.05.29 VIZSGA 169.749.km.
2013.06.10. Hátsó embléma, 4 felni emléma cs, kipuff. Cink kezelés.
2013.06.20. WALLIS kulcs kész,
2013.06.21. Motorolaj+szűrő (LQ TT4100 ), osztómű olaj cs,(Gyári olaj )
Autómata váltó olajcsere, +szűrő+átvezető ( ZF. Gyári )
Első difi, hátsó difi olajcsere, ( Castrol Sintrax 75/140)
170.000.km.
2013.07.02. Transzponder beszerelés ( Sanyi )
2013.07.18. Banner AGM akkumlátor
2013.10.30. Téli komplett kerekek megvesz.
2013.12.22. Első lámpák ki, tisztítás, új xenon izzók.
2014.03.01. Zimmermann első féktárcsák
2014.06.18. Nyári gumik ( 245/40R18 W ZE914 XL MFS Falken SI: W=270 km/h LI: 97=730kg )
2014.07.0...

[ Folytatva ]

 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: Google Adsense [Bot], Google [Bot]


Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator